Ga naar inhoud

Prothese wissel - wil meer volume aan binnen- en bovenkant


Goldygoldlocks

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

In Maart 2012 ben ik bij Bergman Clinics geopereerd en ze hebben 260cc dual pane bij me gezet.

 

Ik wilde niet dat mijn omgeving iets zou opmerken maar wel makkelijker bepaalde shirtjes aan kon en niet zo'n gat zou hebben als ik een padded bikini aan had. Ik had een AA cup voor de operatie.

 

Altijd blij met het resultaat geweest alleen vond het soms jammer dat het niet iets omhoog/naar binnen gepusht kon worden met een pushup.

 

Nu twee zwangerschappen verder wil ik toch kijken of ik dit niet kan laten creëren.

 

Ik twijfel om terug te gaan bij Bergman of om naar Diana Gabriels te gaan. Ik vindt de voor & na foto's wel mooi bij DG maar lees hier al een paar wisselende berichten over de service.

 

Ik zou dus nog graag een "natuurlijke look" hebben maar wel iets meer volume boven en indien mogelijk wat dichter bij elkaar.

Nu ben ik er ook een beetje uit wat allemaal mogelijk is en wat al de termen ook alweer betekenen.

 

Wie zou mij kunnen helpen met mijn keuze.

 

ps. ik zal binnenkort eens zoeken naar m'n foto's uit 2012

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Goldygoldlocks Hai Hai, bij twijfel altijd elders op gesprek gaan.

 

Nu ben ik van mening dat DG een soort tietenfabriek is en de voor/na gesprekken of afspraken niet altijd vlekkeloos verlopen en vaak wisselen van Pc's. Hierdoor struikelen ze regelmatig over elkaars mening bij complicaties of problemen. Gaat het goed dan is dat uiteraard prima maar als het net effe anders loopt zit je er als" nummertje zoveel" tussenin.  Dat is wel de rode draad die hier voorbij loopt in de topics! Hiernaast kunnen ze wel overweg met platte borsten maar als je borsten iets meer aandacht nodig hebben, zou ik ervoor kiezen om rechtstreeks in gesprek te gaan met een PC dan een consulent.

 

Borsten dichter bij elkaar brengen is een gecompliceerdere operatie en wordt weinig/zelden verricht. Je oorspronkelijke situatie wordt  vergroot bij een bv. Afhankelijk van type prothese en breedte krijg je het gevoel dat ze soms dichter bij elkaar zitten dan het eerst was. Bedenk een bal onder je borst..hoe groter..hoe voller je breedte van borst gaat worden en hoe meer je huid naar elkaar toe gaat komen. Echter kan dat in de praktijk niet zomaar want je tepel moet wel in het midden en op het hoogste punt blijven ;) 

 

Je kunt op gesprek gaan bij OLVG bij Nio? Vraag dan ook eens naar de eurosilicone 85%. Dit zijn ronde protheses en niet helemaal gevuld. Ik heb ze ook en ze geven een vrij natuurlijke look :) Maar ik kwam van plat dus wellicht geeft hij ander advies aan je.

 

BrownieG

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar lijkt het idd op bij DG en dan lees ik nog niet zo heel lang mee hier.
Ik denk ook dat een wissel iets meer aandacht vereist zeker omdat de oude (platte) situatie niet helemaal bekend is.

Ik had ergens gelezen dat ze de pocket waar de prothese in wordt geplaatst soms iets meer richting het borstbeen konden brengen. Nu weet ik niet precies wat dat inhoud.


Jouw verhaal met de bal onder de borst verduidelijkt het wel een stuk.
Ik denk dat door de maat die ik nu heb het volume eigenlijk te weinig is om het goed te vullen richting borstbeen. Rest de vraag, als het meer richting het borstbeen gaat, krijg je dan ook een stuk meer side boob?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎24‎-‎9‎-‎2018 om 02:01 zei Goldygoldlocks:

Ik had ergens gelezen dat ze de pocket waar de prothese in wordt geplaatst soms iets meer richting het borstbeen konden brengen. Nu weet ik niet precies wat dat inhoud. 

 

 

Die "bal" waar ik het hiervoor over had wordt ergens in geplaatst zodat ie niet gaat draaien of kantelen. Dus komt in een  "jasje" (pocket)terecht.  Stel ze gaan die verplaatsen dan zal de tepel mee moeten toch? Zover mijn kennis reikt kijken ze naar je anatomie van je oorspronkelijke situatie en kunnen ze niet zomaar de boel richting je borstbeen verplaatsen. Een kleine correctie lijkt mij wel mogelijk maar meer dan dat moet je niet verwachten.

 

Ik heb van nature ook niet dicht op elkaar staande borsten maar door meer profiel ( hoe ver ze naar voren staan) en breedte van de prothese is mijn onderpool (volume onder je tepel) voller in zicht. Hierdoor lijken mijn borsten dichter op elkaar en zeker in een bh. Zonder Bh verliezen ze elkaar een beetje uit zicht ;) dag..spleetje.. maar hallo sideboob!

 

Bespreek dit met je PC en geef je wensen duidelijk aan. Draag vooral je dikste push-up Bh naar het consult om aan te geven dat je dit effect of meer wenst. Geeft een beter beeld mee tijdens je gesprek naast je voorbeeldfoto's. 

 

ps:  misschien hebben ze bij BC nog een operatieverslag die je kan opvragen? Hierin staan je gegevens waarmee je nieuwe PC mee aan de slag kan? 

 

Good luck en hou ons op de hoogte als je bent geweest en wat de uitslag is :) 

 

xx BrownieG

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.