Ga naar inhoud

Sharry88 : 28 september 2018 : Dr. Ahmed : Kliniek Bloemingdael


Aanbevolen berichten

Haii, 

 

 

op 28-9 wordt ik geopereerd bij de bloemingdael kliniek.

ik krijg een interne lift en 620cc ronde protheses duo plane.

 

10 jaar geleden heb ik een borstvergroting gehad van 300cc.

nu 10 jaar later en na 2 zwangerschappen zijn mijn borsten toch echt gaan hangen.

zijn der meer die protheses hebben. Boven de 600cc?? 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Robijntje02:

Hallo @Sharry88 da's best veel of niet?

Zijn je huidige protheses destijds voor de spier geplaatst of dual plane?

En hoe worden je nieuwe geplaatst?

Hey,

 

De arts gaf aan dat het wel groot was maar ik het wel kon hebben omdat ik 1.80 ben.

me huidige protheses zijn voor de spier geplaatst, en nu gaan ze dual plane, ik vraag me alleen af wat nou precies het verschil gaat zijn.

ik draag nu een 85 D/E wat zal de maat worden met 620cc

De arts (Drs. Kalam Ahmed) gaf me 2 opties

580 of 620  het verschil in omvang was 0.9 cm

ik legde de keus bij hem wat hij het beste vind, maar nu begin ik toch wel erg te twijfelen over de grote.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! 

 

 

Hoe gaat het ju met de voorbereidingen? Gaat je operatie straks 28ste plaatsvinden? Wat is het geworden? 

 

Ik ben 1.85m maar best mager/slank. Weet jij of de chirurg ook naast lengte ook naar omvang kijkt? 

Qua natuurlijk kan alles. Kleine slanke mensen lange stevige mensen. Dus boobs ook. Klein bij stevige vrouwen en flinke bij kleine vrouwen. 

Dus probeer nu ik voor een wissel ga te vinden of er ook dames zijn die wat grotere boobs willen en slanke bouw hebben. Ik wil ook het spleetje zo klein mogelijk( kans is dat het dan nog groot is op zijn kleinst mogelijk) nu is dit erg groot. Maar is lastig te vinden. Las wel dat van der pot daar erg goed mee is. 

 

Mijn vorige pc kon daar niks mee en is van de kleine boobs. Hij zei wel je bent lang... Maar dit was het beste ook qua huid kon er niks meer in, dus alles bij elkaar was het 345 cc. Ik kwam van plat. Wie weet als ik al een b cup had ofzo kon het wel meer. Maar dan was het waarschijnlijk al flink stuk in de richting van mijn wens geweest met 345 cc in de natuurlijke b cup. Maarja is niet anders. Nu wat groter ( niet te groot, dus wordt nog een ding) en dan tussenstuk aanpakken want dan wordt het echt perfect en blijf jiet bezig.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Monstrea:

Hey! 

 

 

Hoe gaat het ju met de voorbereidingen? Gaat je operatie straks 28ste plaatsvinden? Wat is het geworden? 

 

Ik ben 1.85m maar best mager/slank. Weet jij of de chirurg ook naast lengte ook naar omvang kijkt? 

Qua natuurlijk kan alles. Kleine slanke mensen lange stevige mensen. Dus boobs ook. Klein bij stevige vrouwen en flinke bij kleine vrouwen. 

Dus probeer nu ik voor een wissel ga te vinden of er ook dames zijn die wat grotere boobs willen en slanke bouw hebben. Ik wil ook het spleetje zo klein mogelijk( kans is dat het dan nog groot is op zijn kleinst mogelijk) nu is dit erg groot. Maar is lastig te vinden. Las wel dat van der pot daar erg goed mee is. 

 

Mijn vorige pc kon daar niks mee en is van de kleine boobs. Hij zei wel je bent lang... Maar dit was het beste ook qua huid kon er niks meer in, dus alles bij elkaar was het 345 cc. Ik kwam van plat. Wie weet als ik al een b cup had ofzo kon het wel meer. Maar dan was het waarschijnlijk al flink stuk in de richting van mijn wens geweest met 345 cc in de natuurlijke b cup. Maarja is niet anders. Nu wat groter ( niet te groot, dus wordt nog een ding) en dan tussenstuk aanpakken want dan wordt het echt perfect en blijf jiet bezig.

 

 

Heyy,

 

ja de 28e wordt ik geopereerd.

ik vind het erg spannend.

ik krijg 620cc 

de arts vind dat nodig zodat de borst goed stevig worden.

Ik ben zelf 1.80 maar niet slank 

83kilo.. dus misschien dat ik daarom ook wel wat meer kan hebben.

 

Omdat je nu ook al protheses heb gehad is je huid toch wat meer opgerekt en zal der nu ook wel meer in kunnen.

ze kijken ook echt wel naar je omvang en ze meten het ook altijd wel op. 

Ik vind het ook mooier als de borsten iets meer op elkaar zitten je kan het altijd aangeven. 

Dr van der pot moet ook een goede arts zijn ja, mijn keus was ook bij mijn huidige arts of dr van der pot.

je betaald iets meer maar ze nemen ook wel de tijd voor je.

mijn 1e borstvergroting was ook bij de bloemingdale kliniek bij dr melis 

maar die is helaas overleden vorig jaar.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.