Ga naar inhoud

Pvdt : 26 september 2018 : Dr. Grabietz : Worldeye


Aanbevolen berichten

Op 27-9-2018 om 21:02 zei Pvdt:

@Jaydeevanmorgen even een momentje gehad dat ik heel erg duizelig gaat. 

Verder ben ik redelijk op de been en valt het mij niet tegen. 

De naproxen en paracetamol neem ik alleen had ik nog hele heftige pijnstillers die heb ik niet genomen. 

Ze zijn wel erg gezwollen en een gekneusde ribben gevoel. 

Fijn dat het je niet tegen valt. Maar pas wel op dat je niet te veel doet. Pak gewoon lekker je rust die eerste week. Des te vlotter verloopt je herstel. 

En die zwelling en het gevoel van gekneusde ribben hebben ook ff tijd nodig. 

Ik wens je een fijn herstel toe. Rustig aan!

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Jaydee:

Fijn dat het goed gaat. Nee hoor, ik heb ze niet voor de spier. Ik heb13 mei 2016 en prothesewissel gehad, waarbij ik een behoorlijke double bubble heb opgelopen. Heb toen 8 december 2017 een hersteloperatie en opnieuw prothesewissel laten doen bij dr. Nio. Omdat de double bubble nog niet helemaal weg was heb ik toen in mei 2018 nog een hersteloperatie aan mijn rechterborst gehad. En nu ben ik dik tevreden met mijn 825 cc-tjes dual plane. 

Succes met je herstel. :35:

 

Xx Jaydee

Sorry, wauw wel heftig zoveel operaties. 825cc? Wauw!! Blij dat je tevreden bent en bedankt. Herstel gaat nog goed. Nu tintelt en jeukt alles een beetje haha, zal er wel bij horen. Ik weet niet hoe het voelt als er complicaties zijn etc.. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-9-2018 om 13:32 zei Pvdt:

Klopt, ik dacht zelf veel gelezen te hebben en op een aantal slechte recensies heeft dhr p grabietz vaak wel gemiddeld een 9. 

Complicaties blijft een angst en ik neem aan bij iedereen die het nog moet ondergaan.

En ik hoor dat er qua nazorg vaak extra kosten bij komen qua complicatie’s. Bij ons gesprek is wel besproken dat mocht er een herhaal operatie nodig zijn dat daar extra kosten bij komen.

 

500 cc lijkt mij nog steeds erg veel, wat vinden jullie? 

Ik had voorheen een flinke e cup van mezelf en als je geen lift wil moet je meer cc nemen. De foto’s die allemaal genomen zijn denk ik ohhh dat lijkt mij wel oke. Maar het blijft nog wel een dingetje in mijn hoofd.

zijn er dames die 500cc gehad hebben en evt voor en na foto’s? 

 

thanksss dames, soms nog wel een btje aan het uitvogelen hoe deze site werkt. 

Ik waardeer jullie mening enorm. 

 

Liefs 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 550 cc en heel veel spijt dat ik niet voor meer ben gegaan. Blood is het mooi maar in T-shirt weinig verschil met vroeger..   iknben nog steeds jaloers op vrouwen met een mooie boezem . Kon ik de tijd maat terug draaien :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Diinaa:

Sorry, wauw wel heftig zoveel operaties. 825cc? Wauw!! Blij dat je tevreden bent en bedankt. Herstel gaat nog goed. Nu tintelt en jeukt alles een beetje haha, zal er wel bij horen. Ik weet niet hoe het voelt als er complicaties zijn etc.. xx

Dat zie en voel je wel hoor, als er écht iets aan de hand is. Gewoon op je instinct vertrouwen. Maar tintelingen en jeuk.....dat klinkt alleen maar goed :35:. Steekjes horen er ook gewoon bij. Dat kan wel tot een jaar po duren. 

Als je wil, kan ik je wel toevoegen aan mijn album. Ik hoor het wel van je. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Jaydee:

Dat zie en voel je wel hoor, als er écht iets aan de hand is. Gewoon op je instinct vertrouwen. Maar tintelingen en jeuk.....dat klinkt alleen maar goed :35:. Steekjes horen er ook gewoon bij. Dat kan wel tot een jaar po duren. 

Als je wil, kan ik je wel toevoegen aan mijn album. Ik hoor het wel van je. 

 

Xx Jaydee 

Graag.. ik zit nog niet zo lang op dit forum dus snap niet hoe alles werkt nog.. lief van je xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Diinaa:

Graag.. ik zit nog niet zo lang op dit forum dus snap niet hoe alles werkt nog.. lief van je xx

Ik heb je toegevoegd. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.