Ga naar inhoud

Pvdt : 26 september 2018 : Dr. Grabietz : Worldeye


Aanbevolen berichten

Goedemorgen, 

 

ik zal proberen om mijn verhaal hier zo goed mogelijk neer te zetten. 

Na lang wikken en wegen toch de stap gemaakt voor nieuwe boobs zodat ze weer mooi van vorm zijn en de vulling weer terug komt. Voorheen had ik een goede e cup en na jarenlange hormoonbehandelingen gewichtsschommelingen 2 prachtige kinderen die beide borstvoeding gehad hebben zijn het theezakjes geworden. 

Samen met mijn man alles overwogen dat dit de beste timing was qua werk en de aankomende wintersporten. 

Ik draag nu maximizer bh’s met pushup dus mijn omheving heeft niet door hoe het er onder mijn kleren uit ziet.

 

Na internet speurwerk en goede reverenties gelezen te hebben kwamen we uit op de praktijk van Diana Gabriels, de intake verliep goed een duidelijk gesprek. 

Omdat mijn borsten aardig hangen was het beste om een lift te doen of voor meer cc tegaan. 

Omdat mijn tepels veel pigment hebben dat over mijn hele borst loopt  zie ik een lift niet zitten omdat dan naar mijn idee de hele verhouding weg is en je dan naar mijn idee een niet kloppende puzzel krijgt.

dan kom je op 500cc per borst dat was ook wel even slikken dat er zoveel

nodig zou zijn voor mooie boobs maar eenmaal met een shirt aan was mijn man helemaal fan en achteraf op de foto’s leek het minder extreem als ik het daadwerkelijk ervaarde. 

 

Uiteindelijk een datum gepland, alles gaan regelen omtrent werk kids en het werk van mijn man. Omdat ik het graag voor mezelf wil houden gaan de kinderen die dag naar de kinderopvang. 

26 september zou het gaan worden belden ze 19 sep dat het niet door kon gaan op 26 sep of ik 24 sep kon. 

Ik baalde enorm de 24ste moest ik werken mijn man die werkt als zzp’er had die woensdag vrij genomen etc. 

Ook kon het 1 okt maar wegens promotie op het werk ga ik vanaf half okt ingewerkt worden als bedrijfsleider. 

En moet ik gewoon mijn normale werkdiensten weer draaien. Ik heb geen lichamelijk zwaar werk dus zei ze dat ik met een week weer kan werken. 

 

Ik na heel veel moeten martelen en nu op het werk alle diensten geruild ben ik vrijdag om 13.30 begonnnen en tot zondag 18.00 werk ik al 26 uur. 

Maar dan kan het maandag de 24ste door gaan mijn man die werkt als zz’er maar op het laatst de maandag ook afgezegd. En gisterochtend gebeld dag het dan maandag toch maar door moet gaan. 

Wat een gedoe allemaal. 

 

En dan komt het aller ergste krijg ik gister een mail dat het de 24ste niet door kan gaan en dat de operatie datum weer op de 26ste gezet gaat worden. Whaaaaa dat kunnen ze toch niet maken?????? 

 

Ik vindt het belachelijk heb de hele nacht niet geslapen. 

Nu zit ik op het werk vol ongeloof in een waas verward. 

 

Moet ik het nu helemaal gaan afblazen met als gevolg een andere kliniek opzoeken en dan moet ik nog een jaar wachten ivm werk enzo is het dan niet meer realiseerbaar. 

 

Of weer alles omgooien om naar hun pijpen te dansen. 

Ik heb wel vertrouwen in de arts. 

Maar hoe ze met mensen omgaan is toch belachelijk, voor mij is het een hele grote stap. 

 

Maar ik heb ook al betaald en weet niet of je het dan nog stop kan zetten, heeft iemand hier ervaring mee en of tips voor mij. 

 

Excuus voor het lange verhaal maar zit er ook heel erg mee. 

Voel me met mijn rug tegen de muur gedrukt en daar hou ik niet van. 

 

Normaal is de klant koning nu is het net alsof je ding bent zonder gevoelens. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pvdt ik zal je eerlijk zeggen dat ik het absoluut belachelijk vind dat ze zoiets doen. Dit kan echt niet. Zoals je al aan geeft gaat er voor jou een heleboel regel werk aan vooraf. En de kliniek hoort daar rekening mee te houden. Ik vind het ook 1 ding om een maand vantevoren door te geven dat het verschoven wordt en een heel ander verhaal als ze dat 1 week vantevoren doen! 

Mijn advies: even echt een heel boos belletje geven dat je dit absoluut niet vind kunnen en dat ze wel rekening mogen houden met jou. En je zult zien dat ze dan ineens wel van alles voor je doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pvdt Wauw, wat een onprofessionaliteit daar! :20:  Dit vind ik inderdaad niet kunnen. Het is niet zoals een kappersafspraak waar je voor de rest gewoon op een ander tijdstip kan gaan en je van je omgeving niets hoeft aan te trekken. Ik zou zo kwaad zijn dat ik zou durven zeggen "laat het gewoon zo dan!" maar ja je hebt waarschijnlijk al (een stuk) betaald en dan moet je ook weer een jaar wachten waarschijnlijk (in verband met de vakantie) en op zoek naar iemand anders...

Ik zou misschien ook wel een boos telefoontje overwegen, kunnen ze toch echt niet maken dit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De planning bij DG loopt niet goed. Je kan zeker een boos telefoontje doen ook bij mij is de operatie datum een dag verzet mijn chirurg had ziekenhuisdienst. De chirurgen hebben ook een eigen agenda met congressen etc waar ze bij DG geen rekening mee houden. Door welke arts word je geopereerd? Als je vertrouwen heb in je arts en je niet wil wachten zou ik het door laten gaan t is allemaal heel vervelend maar als je eenmaal vertrouwen heb ik je chirurg zou ik dat belangrijker vinden.

 

Liefs Melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pvdt, ik zou zo niet met me om laten gaan. Ik zou überhaupt nog maar eens heel goed nadenken of je echt wil kiezen voor Diana Gabriels; ik lees daar zoveel slechte recensies over. En bij de nazorg schijnt het helemaal bar en boos te zijn en moet je zelf voor de kosten opdraaien. Uit ervaring weet ik dat een ongeluk in een klein hoekje zit en dat nazorg dan toch wel erg belangrijk is. 

Ik hoop dat je tot een goede keuze zult komen. 

 

Xx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is wel waar DG om bekend staat. Bij mij deden ze dat ook met mijn consult, zomaar verschoven per mail nog niet eens per telefoon. Toen hebben we aan de arts en de consulente even goed laten merken dat we daar niet van gediend waren en vanaf dat moment waren ze heel netjes in de communicatie! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties, mijn man heeftvdiet weekend even gebeld omdat ik het hele weekend moest werken, doordat ik diensten heb verschoven wat achteraf niet nodig was. 

 

Hij heeft ze goed laten weten dat het belachelijk is om klanten die al betaald hebben zo te behandelen, en dat wij het gevoel hebben dat hun het geld hebben dat ze alles kunnen maken. 

 

De receptioniste schrok er van en begreep zelf ook niet waarom er zoveel geschoven was en het nu ineens wel op de eerst gekozen datum door kan gaan. 

Ze zei dat ze ons garandeerde dat het nu vast staat en er niet meer geschoven gaat worden. 

Ik heb nu wel een dubbel gevoel ik had eerst wel gegoogeld en veel goede recensies gelezen, als je googeld op afspraken verschuiven springt er idd heel veel in beeld. 

 

En maak me nu ook wel wat zorgen om de nazorg etc.

En 26 sep komt nu ook wel heel dichtbij.

 

Liefs     

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben blij mat de chirurg door wie ik geopereerd ben en ook mijn operatie was met een dag verzet. Ik zit liever bij een kliniek die 10000 recensies heeft waarvan ook slechte dan een kliniek waar maar wen paar recensies over te vinden is. Ik zou eerst bij Veldhoven kliniek gaan over de chirurg waren wel getetterd 28 recensies nu door chirurg waarvan er 1400 recensies staan en hij een 9,2 krijgt geeft me meer vertrouwen. 

 

Succes met de operatie en hoop dat je beetje gerustgesteld ben.

 

groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

wat erg dat dit zomaar kan gebeuren,

wel zou ik zoals @Jaydee al zei nog een keer nadenken of je überhaupt wel bij Diana Gabriels wil gaan,

Mijn vriendin is daar ook geweest en heeft er een hoop ellende aan overgehouden. Ook op google als ik Diana Gabriels intyp zie ik alleen maar slechte recensies..

 

Succes meid !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, ik dacht zelf veel gelezen te hebben en op een aantal slechte recensies heeft dhr p grabietz vaak wel gemiddeld een 9. 

Complicaties blijft een angst en ik neem aan bij iedereen die het nog moet ondergaan.

En ik hoor dat er qua nazorg vaak extra kosten bij komen qua complicatie’s. Bij ons gesprek is wel besproken dat mocht er een herhaal operatie nodig zijn dat daar extra kosten bij komen.

 

500 cc lijkt mij nog steeds erg veel, wat vinden jullie? 

Ik had voorheen een flinke e cup van mezelf en als je geen lift wil moet je meer cc nemen. De foto’s die allemaal genomen zijn denk ik ohhh dat lijkt mij wel oke. Maar het blijft nog wel een dingetje in mijn hoofd.

zijn er dames die 500cc gehad hebben en evt voor en na foto’s? 

 

thanksss dames, soms nog wel een btje aan het uitvogelen hoe deze site werkt. 

Ik waardeer jullie mening enorm. 

 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Pvdt:

Klopt, ik dacht zelf veel gelezen te hebben en op een aantal slechte recensies heeft dhr p grabietz vaak wel gemiddeld een 9. 

Complicaties blijft een angst en ik neem aan bij iedereen die het nog moet ondergaan.

En ik hoor dat er qua nazorg vaak extra kosten bij komen qua complicatie’s. Bij ons gesprek is wel besproken dat mocht er een herhaal operatie nodig zijn dat daar extra kosten bij komen.

 

500 cc lijkt mij nog steeds erg veel, wat vinden jullie? 

Ik had voorheen een flinke e cup van mezelf en als je geen lift wil moet je meer cc nemen. De foto’s die allemaal genomen zijn denk ik ohhh dat lijkt mij wel oke. Maar het blijft nog wel een dingetje in mijn hoofd.

zijn er dames die 500cc gehad hebben en evt voor en na foto’s? 

 

thanksss dames, soms nog wel een btje aan het uitvogelen hoe deze site werkt. 

Ik waardeer jullie mening enorm. 

 

Liefs 

Ik ben door Gabrietz geopereerd en ben super blij dat ik hijbhem geweest ben! Wat ik zeg was ook bij een andere arts die doet gemiddeld 2 borstvergrotingen per week Gabrietz doet er 15 a 20 per week logisch dat er ook slechtere verhalen bij zitten dat is bij iedere arts en hoe ener je er doet hoe meer kans dat er een complicaties bij zijn. Ik vind het allemaal wel erg makkelijk gedacht oh een slechte recensie daar Moet je niet maarja dat is waar je jezelf goed bij voelt. Ik heb 425 cc voor de spier ook omdat ik meer cc nodig had on geen lift te hebben tot nu toe kan ik alleen maar zeggen dat Gabrietz wederom top week heeft afgeleverd!

 

Liefs Melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei MelissaP:

Ik vind het allemaal wel erg makkelijk gedacht oh een slechte recensie daar Moet je niet maarja dat is waar je jezelf goed bij voelt

@MelissaP, we zijn hier op het forum om elkaar te helpen en advies te geven. Er is hier niemand in dit topic, die heeft gezegd dat je je niet door dokter Gabrietz moet laten opereren. We wijzen alleen op de slechte recensies (en dat is er niet maar eentje) over Diana Gabriels. En uiteindelijk is iedereen vrij om zijn eigen keuze te maken. Maar als je hier je mening al niet meer mag geven en elkaar niet op bepaalde zaken mag wijzen, wat heeft het forum dan eigenlijk voor zin? Het is juist de bedoeling dat je de informatie leest en zelf de voors en tegens tegen elkaar af gaat wegen om zo tot een beslissing te komen, waar jij je goed bij voelt. Dus je aanvallende houding is helemaal nergens voor nodig. Fijn juist dat jij je verhaal deelt dat je zo'n goede ervaring hebt bij dr. Gabrietz. 

 

Groetjes, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jaydee:

@MelissaP, we zijn hier op het forum om elkaar te helpen en advies te geven. Er is hier niemand in dit topic, die heeft gezegd dat je je niet door dokter Gabrietz moet laten opereren. We wijzen alleen op de slechte recensies (en dat is er niet maar eentje) over Diana Gabriels. En uiteindelijk is iedereen vrij om zijn eigen keuze te maken. Maar als je hier je mening al niet meer mag geven en elkaar niet op bepaalde zaken mag wijzen, wat heeft het forum dan eigenlijk voor zin? Het is juist de bedoeling dat je de informatie leest en zelf de voors en tegens tegen elkaar af gaat wegen om zo tot een beslissing te komen, waar jij je goed bij voelt. Dus je aanvallende houding is helemaal nergens voor nodig. Fijn juist dat jij je verhaal deelt dat je zo'n goede ervaring hebt bij dr. Gabrietz. 

 

Groetjes, Jaydee

Beste Jaydee,

 

Het is niet mijn bedoeling geweest aanvallend over te komen. Maar wel om iemand die morgen een operatie gepland heeft niet zo onzeker te maken en de andere kant vertellen. Slechte recensies over DG zijn er d chirurgen zijn top. Dus excuus als dat op jou anders over gekomen is. 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal, ik ben Dina en lees even mee en schrik hier van. Bij mij was het namelijk precies andersom.. ik zou maandag 24e geopereerd worden door Grabietz en ineens vrijdag avond een mail dat mijn operatiedatum gewijzigd was naar de 26e. Wegens afwezigheid KO assistent. Hotel alles geboekt omdat de arts liever heeft dat je in de buurt bent voor als er complicaties zijn op de eerste nacht. Nu ben ik onderweg naar Amsterdam omdat ik morgen geopereerd word. Wat een stomme smoesjes bedenken ze.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei MelissaP:

Beste Jaydee,

 

Het is niet mijn bedoeling geweest aanvallend over te komen. Maar wel om iemand die morgen een operatie gepland heeft niet zo onzeker te maken en de andere kant vertellen. Slechte recensies over DG zijn er d chirurgen zijn top. Dus excuus als dat op jou anders over gekomen is. 

 

Groetjes 

Oké...... was gewoon een miscommunicatie dan. No problem. Aardig dat je zo met anderen meeleeft. :35:

 

Groetjes, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Diinaa:

Hallo allemaal, ik ben Dina en lees even mee en schrik hier van. Bij mij was het namelijk precies andersom.. ik zou maandag 24e geopereerd worden door Grabietz en ineens vrijdag avond een mail dat mijn operatiedatum gewijzigd was naar de 26e. Wegens afwezigheid KO assistent. Hotel alles geboekt omdat de arts liever heeft dat je in de buurt bent voor als er complicaties zijn op de eerste nacht. Nu ben ik onderweg naar Amsterdam omdat ik morgen geopereerd word. Wat een stomme smoesjes bedenken ze.. 

Heel veel succes morgen @Pvdt en @Diinaa. Komt vast allemaal helemaal goed. :35:

 

Groetjes, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt super vervelend voor je! Vind ook zeker niet dat ze dit kunnen maken! 

Ik ben ook op consult geweest bij Diana Gabriels en had mijn mail van mijn operatie dag al ontvangen... ik ging de arts opzoeken en wat denk je heeft die arts op de zwarte lijst gestaan! Ik vind het al heet schandalig dat je met zoon arts in zee gaat en op dat moment heb ik alles afgezegd en ben ik weg gegaan diana gabriels denkt alleen maar om het geld niet om de veiligheid van haar clienten. 

 

Ik ben naar faceland gegaan waar ik 17 september ben geopereerd door dr. Fresow en ik ben zo blij dat ik dit heb gedaan ik heb nauwelijks tot geen pijn gehad en ben zo ontzettend goed geholpen daar. 

 

Hopelijk is alles goed gedaan! Ben heel benieuwd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Pvdt en @Diinaa, hoe is het vandaag gegaan? Nu lekker jullie rust pakken, netjes je medicijnen op tijd innemen, veel water drinken om overtollig vocht en de narcose weg te spoelen en verder moeten jullie je gewoon heerlijk laten verwennen. Ik wens jullie een fijn herstel toe. 

 

Veel liefs, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SLeendert Fijn dat je tevreden bent over je operatie bij faceland ! Maar ik wil wel even recht trekken dat er niet ‘zomaar’ een chirurg toegewezen wordt als je via diana Gabriels geopereerd wilt worden. Je kan namelijk bij je consult aangeven of je een voorkeurs arts hebt. (Wat, als je een beetje research hebt gedaan, je meestal wel hebt)

 

Bovendien; een chirurg die op de zwarte lijst staat kan ook erop staan vanwege iets van jaaaaren geleden. Maar sta je er eenmaal op, dan heb je inderdaad een zwart streepje achter je naam. Dat betekent niet dat er sindsdien niets is veranderd aan zijn of haar werkwijze... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Jaydee:

Hoi @Pvdt en @Diinaa, hoe is het vandaag gegaan? Nu lekker jullie rust pakken, netjes je medicijnen op tijd innemen, veel water drinken om overtollig vocht en de narcose weg te spoelen en verder moeten jullie je gewoon heerlijk laten verwennen. Ik wens jullie een fijn herstel toe. 

 

Veel liefs, Jaydee

Hey Jaydee, het gaat goed met me. Voel mijn littekens vandaag iets meer trekken maar verder voel ik me goed. Medicatie heb ik vaste tijdstippen voor op hem op pijl te houden. Hoe lang is het voor jou geleden? Jij hebt ook voor de spier toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydeevanmorgen even een momentje gehad dat ik heel erg duizelig gaat. 

Verder ben ik redelijk op de been en valt het mij niet tegen. 

De naproxen en paracetamol neem ik alleen had ik nog hele heftige pijnstillers die heb ik niet genomen. 

Ze zijn wel erg gezwollen en een gekneusde ribben gevoel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fleurrosita 

Zeker tevreden zou ook nergens anders meer naar toe gaan. 

Tja, genoeg gedaan maar verwacht dat het allemaal goede artsen zijn. Ieder zijn ding toch en ik sta er zo tegenover dat jij het wel zou doen dat is ieder zijn eigen keus.

24 minuten geleden zei fleurrosita:

@SLeendert Fijn dat je tevreden bent over je operatie bij faceland ! Maar ik wil wel even recht trekken dat er niet ‘zomaar’ een chirurg toegewezen wordt als je via diana Gabriels geopereerd wilt worden. Je kan namelijk bij je consult aangeven of je een voorkeurs arts hebt. (Wat, als je een beetje research hebt gedaan, je meestal wel hebt)

 

Bovendien; een chirurg die op de zwarte lijst staat kan ook erop staan vanwege iets van jaaaaren geleden. Maar sta je er eenmaal op, dan heb je inderdaad een zwart streepje achter je naam. Dat betekent niet dat er sindsdien niets is veranderd aan zijn of haar 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-9-2018 om 21:01 zei Diinaa:

Hey Jaydee, het gaat goed met me. Voel mijn littekens vandaag iets meer trekken maar verder voel ik me goed. Medicatie heb ik vaste tijdstippen voor op hem op pijl te houden. Hoe lang is het voor jou geleden? Jij hebt ook voor de spier toch?

Fijn dat het goed gaat. Nee hoor, ik heb ze niet voor de spier. Ik heb13 mei 2016 en prothesewissel gehad, waarbij ik een behoorlijke double bubble heb opgelopen. Heb toen 8 december 2017 een hersteloperatie en opnieuw prothesewissel laten doen bij dr. Nio. Omdat de double bubble nog niet helemaal weg was heb ik toen in mei 2018 nog een hersteloperatie aan mijn rechterborst gehad. En nu ben ik dik tevreden met mijn 825 cc-tjes dual plane. 

Succes met je herstel. :35:

 

Xx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.