Ga naar inhoud

ayss : 17 september 2018 : MFIV


Aanbevolen berichten

Hoi beauties,

 

Ik heb al een operatie achter de rug, maar leek me nog goed om mezelf voor te stellen. Ik ben 25 jaar en kom uit regio Utrecht. Ik heb altijd kleine borsten gehad (80A) en droomde van volle boobies. 

 

Dit jaar was ik meer bezig dan altijd. Per toeval kwam ik voor de vakantie Aklinieken tegen. Ik heb voor het eerst een consult ingepland! Deze was voor. 17 augustus. Ik mocht gaan passen. Ik wilde voor de grootste gaan wat mogelijk was. De prothese die ik toen had gepast was 425. Deze wilde ik. Toen kwam de chirurg (van Onselen) om te kijken naar mijn borsten. Hij raadde druppelvormige 395 cc aan. 425 was ook mogelijk, maar zou te puntig worden. Dat wilde ik niet, dus ging akkoord met de 395. Hierover heb ik nog een tijdje zitten twijfelen. Uiteindelijk toch losgelaten en het advies van de chirurg opgevolgd. 

 

De mogelijke operatiedatum was eigenlijk vrij snel. Het kon 17 september en misschien zelfs 3 september! Maar eerst volgende datum kon voor mij niet vanwege werk en afspraken die ik al had staan. 

 

17 september dus.. Ik ben geopereerd in Vlaardingen bij AACZ. 395cc Polytech, replicon protheses. Nu nog maar 5 dagen po. Wel een beetje pijn, maar gaat voor de rest wel goed. 

Ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat, maar zoals heel veel hier al zeggen “geduld”. Hopelijk ontstaan er geen complicaties en geneest het mooi. 

 

Binnenkort zal ik fotos in mijn album toevoegen. Als er vragen of interesses naar zijn, hoor ik het graag :33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @MistyCup

 

Oh echt waar? Hoe laat ben jij geopereerd?

 

Met mij gaat het wel goed. Ik zelf voel me superfit. Alleen heb ik nog wel spierpijn, waardoor ik beperkt ben in mijn beweging. Vooral aan mijn linkerkant. Het uit bed komen gaat ook moeizaam. Band zit soms zo strak, dat moeilijk adem haal en pijn krijg aan mijn borst(en), dan doe ik het voor eventjes iets losser. 

 

Hoe is het bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om 12:00, mocht iets voor 12 meekomen naar de kamer, jij? 

Fijn dat je je zo fit voelt, denk je erom dat je niet teveel doet?

ik kom zelf ook nog niet uit bed, maar verder gaat alles aardig maar dan in sloom tempo. Links heb ik een beurs plek zitten waar ik last van heb, evenals van mijn arm links. Maarnhet gaat met de dag beter. Dat van die band herken ik, vandaag heb ik im in de was gedaan dus even een paar uren af, nou dat voelt wel onwennig, het voelt dan zwaarder aan. Maar verder stop ik er soms maar watten oid wat onder bij de oksel, dat is zn rotstuk van de band.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-9-2018 om 14:07 zei MistyCup:

Om 12:00, mocht iets voor 12 meekomen naar de kamer, jij? 

Fijn dat je je zo fit voelt, denk je erom dat je niet teveel doet?

ik kom zelf ook nog niet uit bed, maar verder gaat alles aardig maar dan in sloom tempo. Links heb ik een beurs plek zitten waar ik last van heb, evenals van mijn arm links. Maarnhet gaat met de dag beter. Dat van die band herken ik, vandaag heb ik im in de was gedaan dus even een paar uren af, nou dat voelt wel onwennig, het voelt dan zwaarder aan. Maar verder stop ik er soms maar watten oid wat onder bij de oksel, dat is zn rotstuk van de band.

Mijn operatie was 14:15, maar moest een uur van te voren zijn. Waarschijnlijk was jij net klaar toen ik aan kwam. Was je gekomen met je vriend/ man? Werd net iemand geroepen toen. 

 

Ik heb inderdaad ook last aan de linkerkant. Ook een beetje blauwe plek. Kan mijn linkerarm minder goed gebruiken. Tot gisteren leek het elke dag erger te worden, maar vandaag stuk beter! Wil opeens meer gaan doen, wat natuurlijk niet heel goed is. Moet alsnog opletten zoals je het zegt. 

 

Ik vind die band ook af en toe vervelend zitten ook. Sportbh zou ook wel fijn zijn voor ondersteuning. Dat mis ik wel soms. Vandaag voel ik minder druk. En ben ook van die pijnstillers af. Alleen de celecoxib neem ik nog in en die ga ik nu afbouwen. 

 

Hoe is het bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen was ik net een half uurtje weer wakker, dus dat zal mijn vriend niet geweest zijn, die heeft zodra ik weg was zn koptelefoon opgezet en de game computer erbij gehaald, wellicht weet je het dan ;)

Gaat bij mij ook steeds beter, bijna van de pijnstillers af. Pak wel zelf mn thee en dat soort dingetjes (als mn vriend alles uit de hoge kastjes eerst op het aanrecht zet. Ik begin mij best wel te vervelen omdat ik nog niet zoveel mag. Hoe doe jij dat? Voor mij gaat de tv etc. ook wel vervelen. Of pak je al meer weer langzaam op? Heb nu eigenlijk alleen in de avond nog last, wellicht door de kleine bewegingen gedurende de dag.

 

Bne blij als de band over twee weken af mag, vind dat ding echt wel in je oksels snijden. Bij mij is het helemaal niet blauw geweest, Mn borsten niet maar daar omheen ook niet, bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MistyCup:

Toen was ik net een half uurtje weer wakker, dus dat zal mijn vriend niet geweest zijn, die heeft zodra ik weg was zn koptelefoon opgezet en de game computer erbij gehaald, wellicht weet je het dan ;)

Gaat bij mij ook steeds beter, bijna van de pijnstillers af. Pak wel zelf mn thee en dat soort dingetjes (als mn vriend alles uit de hoge kastjes eerst op het aanrecht zet. Ik begin mij best wel te vervelen omdat ik nog niet zoveel mag. Hoe doe jij dat? Voor mij gaat de tv etc. ook wel vervelen. Of pak je al meer weer langzaam op? Heb nu eigenlijk alleen in de avond nog last, wellicht door de kleine bewegingen gedurende de dag.

 

Bne blij als de band over twee weken af mag, vind dat ding echt wel in je oksels snijden. Bij mij is het helemaal niet blauw geweest, Mn borsten niet maar daar omheen ook niet, bij jou?

Ja ik was er dus al 13:00 ongeveer aanwezig. Haha ja ik weet al inderdaad! Wat grappig. 

 

Ik begin me ook al te vervelen hoor. Vandaag ben ik even buiten geweest. Ik zet geen tv aan. Wel soms even Netflix en veel bezig op mn telefoon. Zoek veel sociaal contact merk ik door verveling. 

Je mag mij wel berichten als je je verveelt haha.

 

Ik begin al wel veel zelf te doen ja, maar merk dat dat op een gegeven moment toch te zwaar is. 

 

Mij hebben ze aangeraden om een hemdje onder de band aan te doen, zodat het niet pijn doet onder je oksels. 

 

Ik had een kleine blauwe plek net boven mn pleister links. Die werd op gegeven moment donkerder, maar nu begint het weg te trekken. En viel me vandaag op dat ik aan de zijkant ook een “oude” blauwe plek had. Maar meer aan de onder kant. Heel raar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat we elkaar hier dan weer tegen komen, grappig.

Ik heb elke avond iemand te eten omdat mn vriend in de middag en de avond moet werken. Dus dat sociale heb ik ook wel, maargoed verder werkt iedereen overdag dus dan ben je alweer op de telefoon/het internet aangewezen. Maarja Facebook en de online winkels ken ik intussen.

 

goed dat je over het hempje begint, was ik al vergeten zal ik morgen eens proberen. Hoe weet jij steeds 'zeker' dat je de band weer goed aan hebt nadat deze even af is geweest? Ik vraag mij soms wel eens af of ik im wel weer goed terug aan heb, bij een bah lijkt mij dat veel gemakkelijker. Ze zijn bij mij namelijk volgensmij namelijk nog helemaal niet ingedaald voor in zover dat al kan in een week.

 

wellicht is dat blauw plek je eerder niet opgevallen? Of is het gewoon een die niet zo opvalt?

 

Vind het wel fijn om wat te vergelijken, gezien we dezelfde dag zijn geholpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MistyCup dat is inderdaad wel grappig. 

 

Ik ga straks naar vriendinnen. Word opgehaald. Ben benieuwd hoe dat gaat. Ik merk wel dat ik snel moe word. Krijg het gevoel dat ik meer aan kan, maar dus niet. 

 

Heb je het al geprobeerd met een hemd?

het is inderdaad lastig om te weten of je band goed zit. De eerste dagen ben ik het gaan vergelijk met de foto die ik eerste dag had gemaakt haha. 

Nu doe ik het op gevoel. Vandaag drukt het minder, dus heb het zelf wat strakker gezet. 

 

Ja precies. Dat vind ik ook fijn om te vergelijken. Ben je nog aan de medicatie? En hoe gaat het verder met je?

(sorry dat ik soms laat reageer. Ik krijg geen melding en zit hier niet vaak op).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk heb je een fijne dag gehad, vast wel!

dat is herkenbaar, mijn vriend noemt mij een dwaas omdat ik weer vanalles wil gaan doen (zonder daarbij te tillen, armen te hoog etc), maar na een tijdje geeft het lichaam aan dat het moe is, dus daar luister ik wel naar. Gisteren op de koffie geweest en meegelopen bij boodschappen doen, nou dat was aardig vermoeiend.

 

strakker gedaan, mag dat? Ik denk dat die van mij ook wel strakker zou kunnen maar mag zoiets? Ben je tevreden over hoe het er nu uitziet? Groot genoeg en mooie vorm?

 

ik ben van de medicatie af, nouja bijna, ik slik alleen die ontstekingsremmer nog voor de zekerheid. Verder voelen ze vandaag vooral hard aan en zijn Mn tepels gevoelig, ik had de eerste drie dagen daar nauwelijks gevoel in. Ik zie nog geen verschil met vorige week qua vorm oid, zal vanavond eens een foto maken, daar heb ik vorige week niet aan gedacht. Wellicht valt het mij dan meer op, ik zie er vast ook te vaak naar op dit moment dus dan zie je het verschil ook niet meer.

 

heb jij vandaag een fijne dag gehad met de vriendinnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MistyCup

 

Ik doe ook al te veel! Soms begin ik al wat zwaardere dingen te tillen en soms mijn rechterarm te hoog. Met links kan ik al wel meer, maar nog wel minder dan rechts. 

 

Gisteren ging met vriendinnen toch niet door. Maar vandaag even buiten rondje gedaan met een vriendin. Inderdaad ik word ook snel moe. 

 

Ik slik nu ook al tijdje ontstekingsremmer, die is sowieso ook met pijnstillinde werking. Wil het wel afbouwen en dan indien nodig een paracetamol innemen. 

 

Ik weet niet of het erg is om de band strakker te maken. Ik denk van niet, omdat het juist ervoor moet zorgen dat de protheses niet hoog gaan staan. En als het te los zit, zal dit toch geen effect hebben? 

 

Wel gek want ik heb vandaag ook opeens hele gevoelige tepels. Hoe zit het bij jou met gevoel met je borsten? Ik voel op sommige plekken nog niks. Hopelijk komt dat wel terug. 

 

Ik probeer ook met foto’s bij te houden. Krijg het gevoel dat het wel steeds mooier wordt en meer echt lijken. Ik vind ze wel helaas klein. Had het groter gewild, maar meer kon er niet bij.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey! Helemaal vergeten te reageren op je bericht.

Denk dat je wel gelijk hebt betreft de band, heb hem zelf ook maar wat strakker gedaan, anders heeft het wellicht ook geen effect. 

Ik merk zelf dat ik het meeste alweer wat heb opgepakt, tenminste betreft dingen pakken. Ik til nog niet zware dingen, geen huishoudelijke zware dingen of armen boven de schouders maar verder doe ik alles weer zelf en dat is wel zo fijn.

Was vandaag op controle en ze zeiden ook zolang je die dingen die echt nog niet mogen niet doet mag je weer langzaam alles oppakken zolang je er maar geen last bij hebt, gewoon luisteren naar je eigen lichaam.

 

Mijn gevoel in de borsten wissels echt om ze zoveel dagen, van bijna niks, naar redelijk gevoelig, naar bijna niks en dan weer extreem gevoelig. Voor twee dagen terug stonden Mn tepels schuin omhoog leek het wel met een knipje erin, en nu weer gewoon. Jij gaf aan niet veel te voelen, maar wellicht ia dat nu weer anders?

 

Dat laatste herken ik, ik heb nog niet zoveel foto's gemaakt maar zie wel steeds de verandering. Ik had ze ook wel iets groter gewild maar dat kon helaas niet, aangezien ik aan een kant een AA had en die is nu tot de max gevuld. Hoeveel heb jij ook alweer laten zetten? En hoe lang en/of zwaar ben je?

Was vandaag bij de Hunkemöller voor zn 'goedkoop calvin klein' hempje, wat de arts mij aanraadde (3e gratis) en toen heb ik ook even een gewone bh gepast, nou ondanks dat er geen push up in zat leken ze toen wel nog een stukje groter, ik had gewoon ineens een D (eigenlijk D/E maar de verkoopster zei als de laatste zwelling weg is kom je op een D uit was). Dat maakte mijn teleurstelling betreft hoe groot ze zijn wel een beetje goed. Weet jij jou maat al?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden! 

 

Dit klinkt een beetje creapy, maar heb met jullie beide op de kamer gelegen haha. Ik werd 17 september ook geopereerd bij a klinieken in Vlaardingen! Ik was om 12.45 geopereerd en ben 15.30 weer naar huis gegaan. @MistyCup jij mocht naar huis toen ik volgens mij net een beetje wakker was en we hadden nog gesproken over dat we in dezelfde stad wonen volgens mij? @ayss jij was net wakker toen ik bijna naar huis ging! Misschien weten jullie dan wie ik ben?

De wereld is maar klein in dat opzicht haha

Ik heb die eerste dagen echt ontzettend veel pijn gehad en vond het super eng om die band met douchen af te hebben. 

Volgens mij heb ik @MistyCup gister bij de controle nog gezien!

Mijn vriend herkende weer iemand waar hij mee had zitten wachten en toen zag ik je voorbij lopen en schoot het mij opeens binnen van ooh jou ken ik hahaha. 

Hoe voelt het voor jullie nu de hechtingen eruit zijn? Ik had gister opeens hele gespannen borstspieren en het trok nog heel erg. Hebben jullie ook veel pleister resten? Heb geprobeerd met babyolie en een wattenstaafje om het te verwijderen en daarna voorzichtig met zeep onder de douche, maar ik heb best een geirriteerde huid bij het litteken dus ben op een gegeven moment maar gestopt, want was bang dat ik misschien toch iets open zou halen. Hebben jullie daar ook last van? Heb zelf nog geen gevoel in de onderkant van de borsten maar verder heb ik overal gevoel in terug maar ook vaak een gevoel alsof de huid geirriteerd is. Dat zal vast normaal zijn maar ik kan niet wachten tot het 'normaal' voelt en het shirtje niet meer als schuurpapier aanvoelt haha

Ik werd ook geadviseerd om eerst bh's te dragen zonder beugels in het begin dus ik denk dat ik de eerste weken maar een sport bh haal. Hebben jullie dat advies ook gehad? 

Veel vragen en een lang verhaal haha sorry:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Giiju nou de wereld is wel heel klein hè zo. Ik had je gisteren wel opgemerkt, maar toen mocht ik ook bijna al naar mijn afspraak en jij was druk in gesprek, wilde je ook niet storen daarin. Maar zo babbelen we toch nog even maar dan via hier. En het is helemaal niet creapy hoor ;) ik vind het juist fijn om contact te hebben met 'lotgenoten' helemaal als je op dezelfde dag bent geholpen kun je wat vergelijken.

@Giiju we wonen inderdaad in dezelfde stad. Bij mij viel de pijn nog enigszins mee als ik de medicatie innam, ik heb vooral last van Mn arm gehad en een soort blauw plek aan de rechterkant. Maar ik heb gewoon wat extra paracetamol gehad wanneer nodig. Wat ik het meest pijnlijk vond was gaan zitten als ik uit bed kwAm, net als alles in een keer wakker werd ofzo, dan moest ik echt even bijkomen. en de eerste keer dat die band af ging met douchen had ik het gevoel dat ze naar beneden vielen, ik wilde ze al bijna vasthouden zeg maar.

Ik ben blij dat de hechtingen eruit zijn, maar het trekt af en toe wel wat, zoals jij ook beschrijft, dat had ik toen ze er nog inzaten niet.

Ik heb ook nog aardig wat lijmresten, vanmorgen na het douchen met een washandje wat proberen weg te halen, niet helemaal gelukt maar wil niet teveel erover wrijven zeg maar. Denk dat ik elke dag maar wat probeer weg te halen, wil het absoluut niet open halen. Ik zouter niet teveel aanzitten als je huid geïrriteerd is, gewoon goed schoonhouden om de kans op een ontsteking oid te voorkomen.

Betreft het gevoel in Mn borsten, dit wissels per dag eigenlijk. Ik voel bijvoorbeeld links onder weinig momenteel, maar shirtjes schuren de laatste dagen wel over Mn tepels omdat ik die erg gevoelig zijn nu, terwijl de eerste dagen voelde ik er niks in. Het schijnt normaal te zijn.

ik heb gisteren gevraagd naar welke bh en mij werd geadviseerd het 'calvin klein' topje vd Hema de eerste vier maanden. Dus ik was van plan om daar een paar van te halen. Maar ik wist natuurlijk niet welke maat, dus ik eerst naar de Hunkemöller, daar het laten opmeten en toen ook maar even een bh gepast, dat kon ik niet laten. Toen gevraagd wat voor maat topje ik nodig had (als ik zn soort calvin klein topje zou kopen) en heb daar toen een gepast. Deze was iets duurder dan die vd Hema, maar met de huidige actie van 3e gratis kwam ik op hetzelfde uit qua geld. Snap je het nog? Volgens mij word het wat een lang verhaal, maar dan vraag je het maar ;). Deze houd ik de komende vier maanden maar aan, kan ik daarna eens een echte passende bh kopen. Dus die zou ik halen als ik jou was, maargoed je moet dragen waar je je prettig bij voelt.

 

Stel zoveel vragen als je wilt hoor, ik vind het wel fijn om ervaringen te wisselen.

 

Maar hoe gaat het verder nu met je? Kun je alles langzaam weer oppakken? Blij met het resultaat? Is het je achteraf mee of tegen gevallen?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MistyCup ik heb idd het trekkende gevoel maar vandaag ook even best strak gevoel. Ik vond persoonlijk het zo snel gaan dat ik dus wel wat vragen had willen stellen gister maar voor ik het wist was het al doei! Ik heb een aardig hoge pijngrens maar die eerste 2 ochtenden had ik ook dat alle druk verzakt als je rechtop ging zitten (uiteraad mocht mijn vriend me letterlijk omhoog hijsen haha) maar was echt een wrak wnt dan stond ik opeens te huilen! Het is voor mij eigenlijk echt de grootste uitdaging om afhankelijk te zijn en zeker met douchen of wc dan heb je je eigen maniertjes en je staat daar dan als gebochelte klaus die niks kan en mijn vriend was dan wel eens geïrriteerd omdat ik dan zei oh wil je dit zo doen of zo haha maarja vandaag de dag kan ik weer bijna alles zelf! Helaas de portiek deur of een zwaardere autodeur lukt niet om te openen etc maar dat komt binnekort vast wel.

Ik had in het begin een de gedachte: dit veranderd nog en is niet het eind resultaat. Ik had echt grotere tepelhoven die glimden etc en na 1 week was het allemaal al zo gezakt en kreeg ik soms voor het eerst stijve tepels wat enorm pijnlijk was maar dan zag de borst er opeena heel anders uit! Nu op dit moment zijn ze al mooi gezakt en is de vorm zo mooi! Had ook een ingevallen borstbeen wat me altijd vreselijk stoorde en dr van onselen heeft me daar toch een mooi decolleté van gemaakt WAUW

heb wel nog steeds een beetje zeurderig gevoel in mijn spieren soms. En 5 dagen was mijn linkerarm steeds gevoelloos achtig dat was wel scary maar er werd gister gezegd dat het door de band kwam. 

 

Ik volg je verhaal hoor haha maar fijn dat jij meer tips kreeg over de bh! Hoe is het bij jou? Tevreden? 

Kon jij al snel zelf dingen doen of duurde dat ook een tijdje? 

 Ik typ wel heel veel door elkaar hoor maar ben beetje chaotisch en wil alles tegelijk vertellen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar ik schrijf ook van alles door elkaar hoor! En ook dat zelf willen doen, mijn vriend noemde mij ook regelmatig dwars omdat ik het zelf wilde proberen, en natuurlijk wilde dat niet altijd. Of Mn haar bijvoorbeeld dat zat de eerste dagen echt bagger, kon het zelf niet en Mn vriend bakte er niks van. Maar zonder hulp van hem had ik het niet gekund. Ik heb net als jou @Giiju mijn eigen maniertjes wat ontwikkeld voor alles, mensen denken nu vast af en toe als ik in het openbaar ben wat een kluns oid. Had deze week een afspraak voor het werk( geen directe collega oid) en heb daar maar gezegd dat ik aan Mn schouder ben geholpen en dat ik daarom geen hand gaf oid. 

 

Ik dacht eerst ook dit veranderd nog, en nu het zakt veranderd het idd ook. Al is bij mij een kant echt al gezakt en de andere kant nog niet echt, dus ze zijn nu wel wat verschillend. Maar dat zal vast wel bijtrekken, gisteren zei die vrouw dat het er mooi uitzag dus zal wel goed zijn. De afspraak ging idd erg snel maar had zelf gevraagd vd bh, en nog wat dingetjes. Als ik meer wil weten vraag ik jou wel of mail ik wel, zoiets. Ik ben intussen blij met het resultaat, eerst vond ik ze wat klein, maar dit gevoel zakt steeds meer weg en ben met de dag blijer. Ook konden er niet meer cc in, maar ben intussen blij. Ook mijn borstbeen stond wat naar achteren, nu niks meer van te zien.

 

ik merk vooral Mn spieren als ik een tijdje wat gedaan heb, zoals maandag heb ik gewerkt (achter bureau) maar ik voelde alle spieren in Mn borst, rug en armen aan einde vd dag. En nu ook, gisteren even naar Groningen geweest winkelen(zelf niks gepast behalve zn bh gekocht) maar dat was wel intensief hoor, vooral na twee weken niks doen! Heb jij je niet verveeld afgelopen weken? 

 

Het wissels echt per activiteit wat ik kon, heb wel direct zelf Mn thee gepakt maar veel meer eerste dagen njet, douchen eerst ook niet zelf maar na anderhalve week ging dat prima. 

 

Hoop dat je mijn verhaal wat kunt volgen, ook ik wil nul alles tegelijkertijd vertellen.

had jij ook veel last van vocht? Ik was die woensdag 5 kilo zwaarder! En een bolle buik, dat was niet echt een mooi gezicht. Weet je intussen al wat voor cupmaat je hebt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-10-2018 om 11:54 zei Giiju:

Hee meiden! 

 

Dit klinkt een beetje creapy, maar heb met jullie beide op de kamer gelegen haha. Ik werd 17 september ook geopereerd bij a klinieken in Vlaardingen! Ik was om 12.45 geopereerd en ben 15.30 weer naar huis gegaan. @MistyCup jij mocht naar huis toen ik volgens mij net een beetje wakker was en we hadden nog gesproken over dat we in dezelfde stad wonen volgens mij? @ayss jij was net wakker toen ik bijna naar huis ging! Misschien weten jullie dan wie ik ben?

De wereld is maar klein in dat opzicht haha

Ik heb die eerste dagen echt ontzettend veel pijn gehad en vond het super eng om die band met douchen af te hebben. 

Volgens mij heb ik @MistyCup gister bij de controle nog gezien!

Mijn vriend herkende weer iemand waar hij mee had zitten wachten en toen zag ik je voorbij lopen en schoot het mij opeens binnen van ooh jou ken ik hahaha. 

Hoe voelt het voor jullie nu de hechtingen eruit zijn? Ik had gister opeens hele gespannen borstspieren en het trok nog heel erg. Hebben jullie ook veel pleister resten? Heb geprobeerd met babyolie en een wattenstaafje om het te verwijderen en daarna voorzichtig met zeep onder de douche, maar ik heb best een geirriteerde huid bij het litteken dus ben op een gegeven moment maar gestopt, want was bang dat ik misschien toch iets open zou halen. Hebben jullie daar ook last van? Heb zelf nog geen gevoel in de onderkant van de borsten maar verder heb ik overal gevoel in terug maar ook vaak een gevoel alsof de huid geirriteerd is. Dat zal vast normaal zijn maar ik kan niet wachten tot het 'normaal' voelt en het shirtje niet meer als schuurpapier aanvoelt haha

Ik werd ook geadviseerd om eerst bh's te dragen zonder beugels in het begin dus ik denk dat ik de eerste weken maar een sport bh haal. Hebben jullie dat advies ook gehad? 

Veel vragen en een lang verhaal haha sorry:p

Hoii, ben niet meer zo actief hier nu ik wat meer doe. 

Wat leuk dat we jou nu ook hier zijn tegengekomen! Ik kan me alleen degene herinneren die naast mij lag. Ik weet wel dat ervoor nog iemand was, maar was toen nog half aan het slapen haha. Vroeg volgens mij nog hoeveel cc jullie gekregen hebben :lol:

 

Hoe voel je je nu? Ik was eigenlijk na mijn eerste week weer de oude. Wilde opeens heel veel gaan doen. Kon alleen nog geenn auto rijden, waardoor ik toch veel thuis zat. 

 

Ik ben zo blij dat mijn hechtingen eruit zijn! En de band weg!!! 

Vond het wel eng zonder die band opeens haha. 

 

 

@MistyCup gisteren ben ik zelf bh’s gaan passen. Ik had eerst een 80A. Kom nu uit op 80C 75D. Verschilt wel echt nog per bh. Heb paar van h&m besteld zonder beugel en een sportbh. 

 

Heel gek dat veel hier op forum, zolang een sportbh moeten dragen en 6 weken moeten wachten om te sporten. Wij mogen alles al doen en dragen wat goed voelt! Dat vond ik zo leuk om te horen :P

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ayss ja je was ook net wakker idd!

Ik lag naast jou buurvrouw en je had idd nog het aantal cc gevraagd maar onthouden als je net wakker bent is moeilijk want ik was eigenlijk zo stoned als wat toen ik wakker werd hoor. 

Gaat goed maar was een angsthaasje en heb echt mijn 3 weken niks gedaan. Heb de eerste week heel erg veel pijn gehad en daarna gewoon per keer voelde ik me beter. 

Nu bijna zo goed als nieuw en heb het werk langzaam opgepakt etc. 

Qua bh zat een stevige sport bh niet fijn en had t idee dat t in mijn ribbenkast werd geduwd dus heb gebeld en bleek dat je alle bh's toch wel mocht dragen mits het geen push up was... 

Wel apart want in het begin dacht ik echt hoe kan je ooit weer zo snel normaal je dingen doen vanwege de erge pijn en achteraf is het zo snel gegaan haha. 

Voor ons is het nu 17 sept happy boobyday hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Giiju 

Ik ben echt precies na 3 weken weer gaan werken. Thuis zitten was ik echt zat en wilde weer dingen gaan doen. 

 

Ik heb ergens deze week bh’s gepast. Vond de beugel wel pijn doen. Uiteindelijk niks gehaald. Had thuis van die bhs liggen waar geen pad en beugel in zit. Morgen even weer langs de winkel. 

Heb jij al andere bh aangeschaft? 

 

Hoe is het met je litteken? Hoe verzorg je die?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ayss ik heb een licht voorgevormde sport bh die niet te strak zit bij hunkemöller. En 1 met beugel maar die draag ik ook nog niet hoor. Ik masseer het litteken met kokos olie en houdt echt tijd in de gaten want dat is echt irritant werk hahaha dan na 5-10min masseren maak ik het schoon en smeer ik het littekengel erop.

Ik masseer 1x per dag maar die littekengel doe ik wel 2x per dag. 

Ik verveelde me ook heel erg maar ik ben kapster dus kon nog niet zo veel haha. Gelukkig nu weer lekker normaal werken en de dagelijkse dingen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.