Ga naar inhoud

Consult Boerhaave, van de Kar, donut borstlift+ vergroting.


Sullet

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

 

Nou, nieuw dus. Al jaren droom ik van mooie borsten, maar een borstvergroting is nogal een taboe in mijn omgeving. Ook bij mijn eigen man, hij was nogal boos/verdrietig toen ik hem vertelde dat ik er serieus werk van wilde maken. Maar na diverse keren wisselen tussen 66 en 100 kilo (1m77) (iets met zwangerschappen, eetbuien en pas op latere leeftijd plezier gaan beleven aan sporten en goed eten) en jaren borstvoeding geven, zijn mijn borsten meer 2 hangende lapjes huid met tepels erop. Of zoals mijn dochter van 5 het zo mooi verwoordt 'mam, waarom heb jij zulke lange borsten?' :-D

 

Goed, ik moest dus iets subtieler te werk gaan bij mijn man, maar ik heb hem een beetje gepusht door in juni een (vrijblijvend) consult te boeken bij Boerhaave. Ik heb hem dan ook vrijblijvend meegevraagd, oftewel: wilde hij me steunen in dit proces, of ging ik het in mijn eentje uitzoeken? Schoorvoetend en met heel veel tegenzin ging hij mee, maar gelukkig moest hij na afloop beamen dat hij nu wel begreep wat ik bedoelde en hij zag nu inderdaad dat mijn borsten niet helemaal matchen met de rest van mijn lichaam (ik ben er verder goed uitgekomen, zelfs met buikspieren enzo:lol:). Nou, tel daarbij op dat ik 'nog maar' 28 was en ik dacht 'kat in 't bakkie, hij is om'.

 

Nou, niet dus. Het bleef een onbespreekbaar onderwerp voor hem, kon ik niet gewoon blij zijn met mijn lijf, blablabla. Een klein beetje begon ik de hoop op te geven, maar toen kwam mijn verjaardag deze week. Hij vroeg me wat ik voor mijn verjaardag wilde, nou, nieuwe borsten natuurlijk! Dat wilde hij natuurlijk niet, maar we konden beiden ook niet echt een ander kado bedenken. Op de dag zelf kreeg ik 'voor de grap' van die nepborsten van de kadowinkel. De kinderen vonden ze geweldig, ik vond het een beetje flauw.

Maar, toen we 's avonds uiteten gingen, kreeg ik een enveloppe met het verlossende woord erop: een kaart twv een borstvergroting. Hij stond er eindelijk achter.

 

Hoera dus! En lichte paniek. Want, wat nu? Nu wordt het ineens heel echt! Een voorwaarde van mijn man is wel om nog een consult bij een andere arts te boeken, om niet zo maar de eerste de beste te vertrouwen. Bij Boerhaave was ik bij dr. van de Kar. Hij raadde een borstlift met prothesen aan. Dual plane en met een donut  techniek (of Bellini, heet dat zo? In ieder geval dat er een cirkeltje om mijn tepels wordt weggehaald), en protheses van 300 CC (die koos ik zelf, dat zijn de kleinste die met mijn borsten goed zouden vallen. Ik hoef niet per se grote borsten, ik wil vooral mooie en me niet meer schamen als ik per ongeluk inkijk heb bij een shirt en je 2 lapjes huid ziet hangen). Met druppelvormige protheses, ik ben op zoek dus naar een zo natuurlijk mogelijk resultaat.

 

Ik heb me suf gegoogeld, maar er zijn maar bijzonder weinig resultaatfoto's te zien van zo'n donutborstlift. En dat baart me zorgen, waarom vind ik dat niet? Is het een risicovolle techniek dan?

 

En, heeft iemand van jullie nog een aanrader om ook een consult bij te boeken? Ik zie inmiddels door de bomen het borst, euh... bos niet meer!

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.