Ga naar inhoud

Borstvergroting van der Weij


Biancab

Aanbevolen berichten

Even kort voorstellen ik lees hier al een tijdje mee en ga nu na het krijgen van twee kids toch de stap zetten. In december ga ik worden geopereerd. Het advies voor nu was 340cc anatomisch voor de borstspier maar ik twijfel na het lezen nog wel een beetje. Heb door advies alleen anatomisch bekeken en gepast maar lees hier dat deze arts dat meestal adviseert. Gelukkig nog een paar maanden om door te twijfelen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Biancab ik heb eind mei Mentor 340cc anatomisch voor de spier gekregen en ben ook geopereerd dor vd Weij. Ik heb een openbaar album waar je kunt kijken. Als je wilt kan ik je toevoegen aan m’n privé album zodat je ook mn voorsituatie kunt zien + herstel foto’s.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jesssi o spannend dat is al bijna! Ik vind het bij haar inderdaad heel mooi gedaan. Ik ben beetje bang dat het met anatomische teveel kan gaan hangen op langere termijn. Weten jullie trouwens zijn er nog verschillende soorten in 340cc anatomisch voor de borstspier of zijn ze allemaal hetzelfde? Of kun je ook nog aangeven dat je wel wat meer volume aan bovenkant wil ofzo? Ben ik vergeten te vragen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja voor mij schiet het op :) https://www.mentorwwllc.eu/products/Breast/4/93#93

Hier kun je alle maten en modellen bekijken.

Je eigen maten bepalen dus wat past in jou lijf zeg maar.

Ik krijg mentor 331 tall hight, moderate profile en die is wat hoger(langer) om bovenin wat meer te vullen. Vonnepon ook meen ik.

En dat hangen, ik begreep dat ze een beetje mee gaan hangen met de eigen borst in de toekomst. Maar dat vind ik juist mooi. Ik heb dat liever dan een uitgezakt lijf een hoge strakke borsten ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-9-2018 om 18:50 zei Biancab:

@Jesssi o spannend dat is al bijna! Ik vind het bij haar inderdaad heel mooi gedaan. Ik ben beetje bang dat het met anatomische teveel kan gaan hangen op langere termijn. Weten jullie trouwens zijn er nog verschillende soorten in 340cc anatomisch voor de borstspier of zijn ze allemaal hetzelfde? Of kun je ook nog aangeven dat je wel wat meer volume aan bovenkant wil ofzo? Ben ik vergeten te vragen. 

Hoi heb je nog iets aan de info gehad?

Ben je eruit of nog aan het twijfelen? Liefs 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jesssija zeker super bedankt! Ik ga even nabellen wat ik precies zou krijgen want door alle info is dat langs me heen gegaan. En zeker mee eens mijn man had maar een verzoek en dat was dat ze anatomisch moesten zijn persoonlijk vind ik het andere ook wat minder natuurlijk. Jij inmiddels geopereerd zie ik. Hopelijk gaat je herstel voorspoedig en ben je tevreden met het resultaat ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-10-2018 om 17:12 zei Biancab:

@Jesssija zeker super bedankt! Ik ga even nabellen wat ik precies zou krijgen want door alle info is dat langs me heen gegaan. En zeker mee eens mijn man had maar een verzoek en dat was dat ze anatomisch moesten zijn persoonlijk vind ik het andere ook wat minder natuurlijk. Jij inmiddels geopereerd zie ik. Hopelijk gaat je herstel voorspoedig en ben je tevreden met het resultaat ! 

Hoi hoi, late reactie sorry.. Ben jij wijzer geworden inmiddels?

 

Ik ben inmiddels inderdaad geopereerd (dinsdag) en heb ook 340 anatomisch voor de spier gekregen bij van der Weij.

Het herstel verloopt prima.

Eerste dagen zijn pittig maar ik

doe alles (wat mag) al weer zelf en slik niks meer:)

Ik kan je toevoegen in mijn album als je wilt? Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.