Ga naar inhoud

4 oktober consult bij ACCZ kliniek GRO


F-BOOBS

Aanbevolen berichten

Hallo! 

 

Ik heb altijd al gezegt "als men borsten niet groter worden, wil ik een borstvergiting". Helaas zijn ze niet groter geworden en ben ik blijven steken op een a-cupje. 

 

De laatste maanden begint het weer aan me te knagen. Ik wil me gewoon een vrouw voelen. Steeds die onzekerheid als je je vriendin in bikini ziet met een mooie voorgevel, dat wil ik ook. Ik wil me niet meer verstoppen achter die mega push up bh. 

 

Dus... de stoute schoenen aan gedaan en een afspraak gemaakt bij a kliniek in groningen. Donderdag 4 oktober heb ik de afspraak gemaakt. Er staat nog niet eens een operatie gepland maar ik ben nu al nerveus. Misschien komt dit vooral omdat er zoveel verschillende verhalen rond gaan over a kliniek. Veel positieve maar ook veel negatieve. Ik probeer me er zo veel mogelijk van aan te trekken, eerst het consult maar afwachten.

 

Fijne avond! XOXO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi !!!

Ik ben 20 augustus geholpen via Aklinieken te Groningen en ben zeer tevreden. Heb een super duidelijk consult gehad en vol vertrouwen mn operatie afgewacht. "Mijn" chirurg heeft precies geplaatst wat mn wens was !! 

Het enige waar ik geen rekening mee gehouden had voor ik op consult ging, was dat de operaties in Vlaardingen plaatsvinden. Maar achteraf gezien was dat totaal geen punt. 

Ben heel nieuwschierig hoe jij je consult beleeft heb. Hou je ons op de hoogte??

Liefs Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei F-BOOBS:

Bedankt voor je reactie! Het is fijn om iets positiefs te lezen over de kliniek. Ik ga mijn ervaring hier zeker plaatsen.

 

Veel plezier met je nieuwe boobies! 

 

Mag ik vragen wat het negatieve is geweest wat je hebt gelezen ?? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ergens gelezen dat het een soort fabriek is. De één na de andere word op de zelfde dag geopereerd. Je word dus behandeld als een nummer en niet als mens. 

 

En zo wil je natuurlijk niet behandeld worden, dus dat is wel even in mijn geheugen blijven zitten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei F-BOOBS:

Ik heb ergens gelezen dat het een soort fabriek is. De één na de andere word op de zelfde dag geopereerd. Je word dus behandeld als een nummer en niet als mens. 

 

En zo wil je natuurlijk niet behandeld worden, dus dat is wel even in mijn geheugen blijven zitten. 

 

Hoihoi, ik had inderdaad nog 2 dames op de kamer liggen die dezelfde dag geopereerd waren (rond de middag) Maar heb totaal niet het gevoel gehad een nummer te zijn. Ze waren allemaal erg vriendelijk ook..

Zeker lijkt het lopende band werk, maar ik vindt dat in een ziekenhuis ook. Zo heb ik het ook bekeken,..Dus misschien is dat voor mij ook de reden waarom ik me daar niet aan gestoord heb. 

Hoop voor je dat je consult je een goed gevoel gaat geven !!! Dat moet tenslotte goed zitten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

 

Ik heb een afspraak met een consulente, maar heb geen idee wie hij of zei is of heet. In de e-mail die ik ontvangen heb staat ook geen naam.

 

Ik wacht het consult af en probeer me zo min mogelijk aan te rekken van de negatieve verhalen. Ik ben blij dat jullie goede ervaringen hebben! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei F-BOOBS:

Hallo!

 

Ik heb een afspraak met een consulente, maar heb geen idee wie hij of zei is of heet. In de e-mail die ik ontvangen heb staat ook geen naam.

 

Ik wacht het consult af en probeer me zo min mogelijk aan te rekken van de negatieve verhalen. Ik ben blij dat jullie goede ervaringen hebben! 

Oke! Ben benieuwd houd maar op de hoogte.

 

Het is nog wel allemaal nieuw bij mij natuurlijk. Maar tot nu gaat het gelukkig allemaal goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @F-BOOBS

 

Ik ben 2 jaar geleden geopereerd bij A-kliniek. Ik heb het heel positief ervaring. Had niet het gevoel een nummer te zijn hoor. De zorg was er perfect!!! Ook de nazorg. Mocht ik met vragen ofzo zitten kon ik altijd bellen/mailen zelfs appen met Dr Van Onselen. 

Je wil niet weten wie en wat er allemaal op de zwarte lijst staan. Als je je daar wat van aantrekt, laat je je nooit meer opereren denk ik. Een verhaal heeft altijd 2 kanten he? 

Denk dat je het beste je consult kan afwachten en dan merk je gauw genoeg of je er vertrouwen in hebt of niet ;)

Waar heb je je consult staan en wanneer?

 

Alvast succes!!!

 

Lieve gr Eef...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi hoi

 

Gister heb ik mijn consult gehad. Er is zoveel gezegt en verteld dat ik de helft alweer kwijt ben:4:. De chirurg zag meteen dat mijn borsten niet gelijk zijn. Mijn rechterborst zit bijna 1 cm lager dan mijn linkerborst. Hij gaf aan dat je dit met een borstvergroting zal blijven zien. Nu vraag ik me af of het ook zal opvallen in bijvoorbeeld een simpel bikini topje of een mooie kanten bh zonder beugels..... misschien is er iemand die hier ervaring mee heeft? 

 

Zelf heb ik nu een A70 cup, de chirurg adviseerde me om 380cc dp anatomische prothese te nemen. 380cc het klinkt zo groot!! Ik zal dan uitkomen op een volle C klein D. Maarja hoe zit het dan met de ongelijkheid van mijn borsten. Ik moet er echt nog goed over nadenken. Misschien dat ik ook nog een consult ga aanvragen bij Veldhuis kliniek in Enschede, kijken wat zij zeggen en adviseren.  

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee! 

17 sept ben ik geopereerd bij a klinieken in vlaardingen. Ik heb 330cc onder de spier en k snap heel goed dat je het allemaal spannend vind etc. 

Soms als de borsten echt ongelijk zijn dan plaatsen ze wel verschillense protheses. Heeft de arts gezegd dat het ongelijk blijft? Eventueel zou je nog kunnen bellen of een 2e consult en er verder op door kunnen vragen hoe het met je symmetrie komt als je 2 dezelfde cc plaatst? Persoonlijk heb ik echt niks negatiefs over de kliniek en de arts! Het gaat inderdaad snel maar terwijl ik werd afgetekend door de arts heb ik nog ff het vuur aan zijn schenen gegooid met al mijn angst gedachten op dat moment hahaha. Hij stelde met goed gerust en gaf me rustig antwoord. Ik had een ingevallen borstbeen en daar is me toch een mooi decolleté van gemaakt:o! Je kan altijd een andere kliniek benaderen maar vergeet niet dat vragen vrij staat en je altijd om een 2e consult kunt vragen om dan eens goed over de symmetrie door te vragen:) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei F-BOOBS:

Hoi hoi

 

Gister heb ik mijn consult gehad. Er is zoveel gezegt en verteld dat ik de helft alweer kwijt ben:4:. De chirurg zag meteen dat mijn borsten niet gelijk zijn. Mijn rechterborst zit bijna 1 cm lager dan mijn linkerborst. Hij gaf aan dat je dit met een borstvergroting zal blijven zien. Nu vraag ik me af of het ook zal opvallen in bijvoorbeeld een simpel bikini topje of een mooie kanten bh zonder beugels..... misschien is er iemand die hier ervaring mee heeft? 

 

Zelf heb ik nu een A70 cup, de chirurg adviseerde me om 380cc dp anatomische prothese te nemen. 380cc het klinkt zo groot!! Ik zal dan uitkomen op een volle C klein D. Maarja hoe zit het dan met de ongelijkheid van mijn borsten. Ik moet er echt nog goed over nadenken. Misschien dat ik ook nog een consult ga aanvragen bij Veldhuis kliniek in Enschede, kijken wat zij zeggen en adviseren.  

 

 

Hoi hoi !!

Ik ben 20aug geopereerd via deze kliniek en heb 385cc anatomisch gekregen. Ook ik had een verschilletje tijdens consult maar ben me er erh van bewust dat niemand exact symetrisch is. Als de chirurg je 1 maat geadviseerd heeft kun je er denk ik wel vanuit gaan dat het verschil minimaal is maar dat hij het genoemd heeft omdat je straks wel uitgebreid naar De Dames gaat staan staren. Nu bekijk je vluchtig en straks valt alles op..Ik heb op zicht ook een D maar draag maat 70F.. Nu bijna 7 weekjes PO en tot op heden meer dan tevreden !!! Alsof ik nooit anders heb gehad....

Succes met je beslissing, tis jouw gevoel wat telt ;-)

Liefs !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Giiju:

Hee! 

17 sept ben ik geopereerd bij a klinieken in vlaardingen. Ik heb 330cc onder de spier en k snap heel goed dat je het allemaal spannend vind etc. 

Soms als de borsten echt ongelijk zijn dan plaatsen ze wel verschillense protheses. Heeft de arts gezegd dat het ongelijk blijft? Eventueel zou je nog kunnen bellen of een 2e consult en er verder op door kunnen vragen hoe het met je symmetrie komt als je 2 dezelfde cc plaatst? Persoonlijk heb ik echt niks negatiefs over de kliniek en de arts! Het gaat inderdaad snel maar terwijl ik werd afgetekend door de arts heb ik nog ff het vuur aan zijn schenen gegooid met al mijn angst gedachten op dat moment hahaha. Hij stelde met goed gerust en gaf me rustig antwoord. Ik had een ingevallen borstbeen en daar is me toch een mooi decolleté van gemaakt:o! Je kan altijd een andere kliniek benaderen maar vergeet niet dat vragen vrij staat en je altijd om een 2e consult kunt vragen om dan eens goed over de symmetrie door te vragen:) 

 

Hij gaf aan dat je het blijft zijn. Mijn borsten verschillen niet echt in dikte maar meer in hoogte. Toen hij een liniaal onder mijn rechterborst langs deed en verschoof naar mijn linkerborst zag je duidelijk dat mijn linkerborst hoger zit. Terwijl mijn tempels bijna op de zelfde lijn zitten. Ik vraag me nu dus af of het dan misschien op te lossen is met verschillende protheses. Ik wil natuurlijk niet dat je het straks na de borstvergroting duidelijk kunt zien in een bh of bikini. Maar misschien ben ik wel te precies :4: 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei $ANDRA:

Hoi hoi !!

Ik ben 20aug geopereerd via deze kliniek en heb 385cc anatomisch gekregen. Ook ik had een verschilletje tijdens consult maar ben me er erh van bewust dat niemand exact symetrisch is. Als de chirurg je 1 maat geadviseerd heeft kun je er denk ik wel vanuit gaan dat het verschil minimaal is maar dat hij het genoemd heeft omdat je straks wel uitgebreid naar De Dames gaat staan staren. Nu bekijk je vluchtig en straks valt alles op..Ik heb op zicht ook een D maar draag maat 70F.. Nu bijna 7 weekjes PO en tot op heden meer dan tevreden !!! Alsof ik nooit anders heb gehad....

Succes met je beslissing, tis jouw gevoel wat telt ;-)

Liefs !!

 

Vanaf welke cupmaat kom je als ik vragen mag? 

 

Hij gaf dat bij mij ook aan inderdaad, niemand is symmetrisch. En dat snap ik ook maar toch vraag ik me af... gaje dat straks goed kunnen zien of zal het wel meevallen? 

 

Ik ga toch maar even een email sturen met mijn vraag. Hopelijk kan de consulente mij er zo een antwoord op geven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei F-BOOBS:

 

Vanaf welke cupmaat kom je als ik vragen mag? 

 

Hij gaf dat bij mij ook aan inderdaad, niemand is symmetrisch. En dat snap ik ook maar toch vraag ik me af... gaje dat straks goed kunnen zien of zal het wel meevallen? 

 

Ik ga toch maar even een email sturen met mijn vraag. Hopelijk kan de consulente mij er zo een antwoord op geven. 

 

Nou..Ik heb mezelf jaaaaren voorgehouden dat ik 75B had..Maar weet wel zeker dat ik al die jaren een 70A had moeten dragen..

 

De chirurg die mij geholpen heeft, zei ook tijdens het meten dat hij dames er expres op wijst zodat het ze na de operatie niet dwars gaat zitten in de zin van dat het "iets nieuws" is.

Een vriendin van me had ook een verschil maar dit was echt aanzienlijk. Hij heeft haar 2 verschillende protheses geplaatst. Ik ben blij dat ik op zijn advies heb vertrouwd. Ik dacht ook dat 385cc te groot zou worden bij mijn figuur maar ben met zijn advies meegegaan en hij heeft 100% gelijk gehad..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.