Ga naar inhoud

MelissaP : 20 september 2018 : Dr. Grabietz : Worldeye


Aanbevolen berichten

12 minuten geleden zei Mom1980:

Hey @MelissaP,

zijn je knoopjes vandaag geknipt?

Mijn pc heeft bij het knippen mijn littekens afgeplakt en ik mocht na 3 dagen deze pas verwijderen en dan pas douchen. Omdat het kleine wondjes zijn waar je knoopjes zijn geknipt en hierdoor kan er dan geen bacterie in. 

Dus het is normaal dat ze er precies een beetje open uitzien. Zou nog wel geen zalf smeren ofzo omdat je nog korstjes hebt. Als de korstjes weg zijn mag je pas je littekens insmeren

grtjs xx

Dankje. Ja vandaag zijn de uiteinden van de knoopjes geknipt. Ja ik mag indd pas over 2 weken ongeveer gaan smeren. 

Ga het maar even in de gate houden hoop dat t beetje snel en goed genees

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow.. die eerste foto is echt heel mooi :43:

Wat heerlijk om na 1 week al een bikini aan te kunnen doen. Ik heb 375 dp laten plaatsen en mag pas met 14 dagen het verband afdoen. 

Ik kan mij voorstellen dat je zenuwachtig was voor het knippen van de knoopjes... Ik zie daar nu al tegenop:wacko:

@Mom1980 dus je mocht na 2 weken nog niet douchen?? Ik had het plan dit even door de huisarts te laten doen.. begin nu wel te twijfelen of ik toch terug ga naar Verdonck. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Simplyflat:

Wow.. die eerste foto is echt heel mooi :43:

Wat heerlijk om na 1 week al een bikini aan te kunnen doen. Ik heb 375 dp laten plaatsen en mag pas met 14 dagen het verband afdoen. 

Ik kan mij voorstellen dat je zenuwachtig was voor het knippen van de knoopjes... Ik zie daar nu al tegenop:wacko:

@Mom1980 dus je mocht na 2 weken nog niet douchen?? Ik had het plan dit even door de huisarts te laten doen.. begin nu wel te twijfelen of ik toch terug ga naar Verdonck. 

 

Hey, 

nee idd je moet dan nog 3 dagen geduld hebben.

Ik zou het door Verdonck laten doen, kan hij ook direct kijken hoe het is.

:7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei MelissaP:

Dankje. Ja vandaag zijn de uiteinden van de knoopjes geknipt. Ja ik mag indd pas over 2 weken ongeveer gaan smeren. 

Ga het maar even in de gate houden hoop dat t beetje snel en goed genees

 

Xxx

Ah ok, komt wel goed.

mss best wat beschermen nu, zodat de korstjes mooi kunnen genezen

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-10-2018 om 12:08 zei MelissaP:

@Odys ik heb al me foto’s hier in t topic geplaatst en niet in een album zal snel weer een nieuwe neerzetten ;-)

@MelissaPIk vind de maat van je borsten op de foto echt top! Sowieso hele mooie vorm. Wat voor implantaat heb je? (Miss kan ik het wel ergens terug lezen hoor maar zag het zo snel niet :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-10-2018 om 22:00 zei Simplyflat:

Wow.. die eerste foto is echt heel mooi :43:

Wat heerlijk om na 1 week al een bikini aan te kunnen doen. Ik heb 375 dp laten plaatsen en mag pas met 14 dagen het verband afdoen. 

Ik kan mij voorstellen dat je zenuwachtig was voor het knippen van de knoopjes... Ik zie daar nu al tegenop:wacko:

@Mom1980 dus je mocht na 2 weken nog niet douchen?? Ik had het plan dit even door de huisarts te laten doen.. begin nu wel te twijfelen of ik toch terug ga naar Verdonck. 

 

Bikini was ook maar even voor de foto hoor ;-) Alleen geen verband gehad alleen een po bh 6 weken dragen. Ja knoopjes was vervelend maar uiteindelijke maakte ik me ook meer druk dan nodig was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.