Ga naar inhoud

MelissaP : 20 september 2018 : Dr. Grabietz : Worldeye


Aanbevolen berichten

Hallo lieve dames!

 

ik heb een onzeker moment en deze komt laat! Ik denk dat het komt omdat ik nu nog in Portugal zit voor vakantie en ik niet heel eeg bezig ben geweest met me operatie. Ikhoop dat jullie tijd nemen me verhaal te lezen en advies of motivatie te geven :)

 

ik ben eerst 15kilo afgevallen en toen was er niks over van me borsten daarna weer 5 kilo aangekomen en me borat ook iets ben opco sult geweest en in eerste instantie waslijn idee om350 dual plane te laten plaatsen echter ja consult met me pc hij aan dat ikmininaal 425 boven de borstspier moet laten plaatsen dit ondat ik volume mis en me borsten iets zij. Gaan hangen hierdoor heb ik geen lift nodig. 

 

Als ik nu foto’s zie vind ik alles dual plane mooi maar zie weinig boven borstspier en twijfel dus nu enorm wat ik moet doen. Hoop dat jullie me wat advies willen en kunnen geven. Ik wil graag mooie ronding boven me borst en wat volle stabiele borsten.

 

leifs Melissa 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

 

het is wel normaal dat je vlak ervoor even denkt was dit de keuze van prothese dat ik wou denk ik. Zeker als je operatie al lang gepland staat. Ik zou zelf echter altijd aanraden het persoonlijk advies van je chirurg op te volgen aangezien hij de deskundige is. als je achter je keuze van chirurg staat zou ik hem er gewoon op vertrouwen. En bel hen even op en vraag of je nog even op laatste consult kan komen omdat je even een laatste duwtje in de rug nodig hebt. 

 

Gaan ze vast begrip voor hebben! Alles komt goed :54:

 

 

heel veel succes meis!

 

x Anissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

 

ik deed al wat mee lezen voor mijn operatie maar merk dat ik juist nu wat actiever ben op het forum. Daarom alsnog mijn voorstel topic.

 

Ik ben gister geopereerd door P. Gabrietz in Amsterdam. Alles is me meegevallen en ben ontzettend tevreden over mijn chirurg. Heb je vragen stel ze gerust ;-). 

 

Bij jij is er 425 rond voor de borstspier ingegaan. 

 

XoXo Melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei MelissaP:

Hoi dames,

 

ik deed al wat mee lezen voor mijn operatie maar merk dat ik juist nu wat actiever ben op het forum. Daarom alsnog mijn voorstel topic.

 

Ik ben gister geopereerd door P. Gabrietz in Amsterdam. Alles is me meegevallen en ben ontzettend tevreden over mijn chirurg. Heb je vragen stel ze gerust ;-). 

 

Bij jij is er 425 rond voor de borstspier ingegaan. 

 

XoXo Melissa

Hoi Melissa welkom!

 

Hoe gaat het verder met de pijn?

Ik ben maandag geopereerd. 395 cc dual plane. Ik kon max 425cc maar dat zou een high profile zijn en raadden ze de 395 aan. 

Ben jij er tot nu tevreden mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ayss,

 

Ik vind de pijn cht meevallen vooral flink spierpijn en het voelt allemaal nog wat ongemakkelijk. Hoe is het met jou met de pijn? 

Ik ben tot nu toe erg tevreden al ben ik ook wel echt nieuwsgierig hoe het er straks uit komt te zien als de zwelling weg is enz. Jij ook tevreden? Waar ben jij geopereerd? 

 

Liefs Melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Stephh90:

Ik krijg dinsdag 400cc voor de spier!

 

Hoe gaat het met de pijn?

Spannend dinsdag! Ook voor de spier ;) De pijn valt me tot nu toe alles mee. Het is vooral spierpijn en ik moest de eerste dag erg wennen met ademen. Slapen daarin tegen is de eerste 2 nachten vreselijk maar hoop dat dat snel beter gaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei MelissaP:

Spannend dinsdag! Ook voor de spier ;) De pijn valt me tot nu toe alles mee. Het is vooral spierpijn en ik moest de eerste dag erg wennen met ademen. Slapen daarin tegen is de eerste 2 nachten vreselijk maar hoop dat dat snel beter gaat. 

Ah ja dat slapen lijkt me ook een uitdaging! Je mag alleen op je rug slapen toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei MelissaP:

Hoi ayss,

 

Ik vind de pijn cht meevallen vooral flink spierpijn en het voelt allemaal nog wat ongemakkelijk. Hoe is het met jou met de pijn? 

Ik ben tot nu toe erg tevreden al ben ik ook wel echt nieuwsgierig hoe het er straks uit komt te zien als de zwelling weg is enz. Jij ook tevreden? Waar ben jij geopereerd? 

 

Liefs Melissa

Mijn consult was bij Aklinieken en ben geopereerd in Vlaardingen bij ACCZ. 

Bij mij valt de pijn ook wel mee. Alleen merk ik dat de spierpijn aan de linkerkant met de dag erger wordt. En kan ik mijn linkerarm beperkerkter gebruiken. Uit bed komen is het lastigste. Maar voor de rest voel me zelf gewoon heel fit. En probeer zo min mogelijk pijnstillers in te nemen. Voor nu neem ik alleen ontstekkingremmer in. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Stephh90:

Ah ja dat slapen lijkt me ook een uitdaging! Je mag alleen op je rug slapen toch?

Ja op de rug slapen maar ik kan niet plat op me rug liggen dan trekt het en drukt het op me borstkast dus met veel kussens in bed half zittend slapen wel nu 2 goede nachten gehad maar veel spierpijn en erg stijf. Ik vind die pijn niet zo heel erg moet ik zeggen. 

 

Nog 2 nachtjes slapen voor jou:) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei ayss:

Mijn consult was bij Aklinieken en ben geopereerd in Vlaardingen bij ACCZ. 

Bij mij valt de pijn ook wel mee. Alleen merk ik dat de spierpijn aan de linkerkant met de dag erger wordt. En kan ik mijn linkerarm beperkerkter gebruiken. Uit bed komen is het lastigste. Maar voor de rest voel me zelf gewoon heel fit. En probeer zo min mogelijk pijnstillers in te nemen. Voor nu neem ik alleen ontstekkingremmer in. 

Ik heb ook vooral spierpijn en ben stijf. Verder soms wat steken open borstbeen. Het is vooral het onwennige gevoel nog. Bij mij beginnen ze al wel wat te jeuken alleen staan echt super strak. 

Ik neem nog wel pijnstillers is wel zo min mogelijk maar ben de pijn liever voor dat ik wat kan ontspannen op de bank (lukt niet echt hoor Haha) 

 

hopelijk neemt de spierpijn snel wat af ;-)

 

liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-9-2018 om 13:25 zei MelissaP:

Ik heb ook vooral spierpijn en ben stijf. Verder soms wat steken open borstbeen. Het is vooral het onwennige gevoel nog. Bij mij beginnen ze al wel wat te jeuken alleen staan echt super strak. 

Ik neem nog wel pijnstillers is wel zo min mogelijk maar ben de pijn liever voor dat ik wat kan ontspannen op de bank (lukt niet echt hoor Haha) 

 

hopelijk neemt de spierpijn snel wat af ;-)

 

liefs 

De pijn van jou kun je niet vergelijken met die van @ayss.  Zij heeft haar protheses namelijk dual plane gekregen en jij voor de spier. Dat is totaal anders. Daarmee wil ik niet zeggen dat jij geen pijn hebt, maar waarschijnlijk een heel ander soort pijn ...... bij jou is er namelijk niks met de spier gebeurd, terwijl deze bij Ayss gedeeltelijk is ingesneden en opgerekt. 

Ik wens jullie allebei een heel goed herstel toe. :71:

 

Groetjes, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na veel mooie foto’s van Iedereen toch ook maar een bikini gezicht om een foto te maken het lukt me niet om een album te maken dus hierbij mijn resultaat 1week Po

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei MelissaP:

Na veel mooie foto’s van Iedereen toch ook maar een bikini gezicht om een foto te maken het lukt me niet om een album te maken dus hierbij mijn resultaat 1week Po

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wow heel sexy hoor hihi! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er goed uit, @MelissaP. Volgens mij verandert er bij "voor de spier" niet meer zo heel erg veel. Maar zoals het nu is, daar mag je zeker heel tevreden mee zijn. :38:

 

Xx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MelissaP        Anders zou je in de zoekbalk even moeten zoeken naar "voor de spier" en het vragen aan dames, die zelf protheses voor de spier hebben. Die kunnen het je vast beter vertellen. Ik weet iig wel dat, wanneer je ze dual plane hebt, je borsten een grotere verandering doormaken. En ander misschien ff vragen aan @best_boobie. Maar die is op vakantie en heeft niet altijd (goede) WiFi. 

 

Xx Jaydee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik poste te vroeg opnieuw:

Zo vandaag eerste controle. Erg te spreken over het resultaat hou nog wel vocht vast. Pleisteren verwijderen waar ik beetje zenuwachtig voor was vanwege opgedroogd bloed. Eerste pleister ging vanzelf en ik was enorm verast met resultaat wat ziet het er al goed uit. Tweede pleister ging iets minder ze gaf ook aan dat er een korstje mee af ging moest ik niet van schrikken. Ook dit litteken ziet er goed uit. Knoopjes knippen vond ik vervelend wederom bij de tweede. 

Nu maak ik je over die ook een beetje zorgen. Wondje lijkt iets open te zijn. Wat vinden jullie? Eerste foto is waar ik me zorgen om maak. Tweede foto van de andere die ziet er goed uit 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @MelissaP,

zijn je knoopjes vandaag geknipt?

Mijn pc heeft bij het knippen mijn littekens afgeplakt en ik mocht na 3 dagen deze pas verwijderen en dan pas douchen. Omdat het kleine wondjes zijn waar je knoopjes zijn geknipt en hierdoor kan er dan geen bacterie in. 

Dus het is normaal dat ze er precies een beetje open uitzien. Zou nog wel geen zalf smeren ofzo omdat je nog korstjes hebt. Als de korstjes weg zijn mag je pas je littekens insmeren

grtjs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.