Ga naar inhoud

Elinny : 5 september 2018 : Dr. Jansen : Bauland Kliniek


Gast Elinny

Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben nieuw hier en wil me even voorstellen. Ik heb 16 dagen geleden een borstvergroting gehad door dr. Janssens in de Baulandkliniek. Ik lees graag mee met tips en adviezen. 

Ik kom van een lege A A. 2 kinderen borstvoeding gegeven en heb nu 315 cc achter de spier gekregen. 

Vanaf de dag na de operatie nog geen moment van pijn ervaren. 

Wel ben ik wat onzeker over welke sport bh nu oké is. Die van de kliniek slaap ik in , echter overdag vind ik deze niet heel prettig. Ik heb 2 goede sport bh's laten aanmeten bij de hunkemoler. 

Omdat ik zelf sport coach ben stik ik de moord van de sport bh's welke gelukkig allemaal passen nog omdat ik maar een omtrek van 70 heb, eigenlijk zitten ze nu pas goed en gevuld. Heb eigenlijk de vraag,  wat zijn nu de eisen van een goede sport bh. Mijn pc zei, als het maar stevig zit. Nou, alles zit stevig en goed, maar tegelijk slaat dan de twijfel toe. Iemand?

Groetjes Eliny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.