Ga naar inhoud

Suuusjeee : 20 december 2018 : Dr .Verduijn : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Mijn naam is Susan en ik heb 20 december 2018 een afspraak bij dr Verduijn voor een borstvergroting. Ik heb een consult gehad en alles staat eigenlijk al vast sinds juni, maar toch twijfel ik nog over de maat. Ik heb een 3D foto laten maken, wat ik super handig vond en echt veel aan had. Voor nu heb ik 310 cc afgesproken, maar ik ga volgende week toch nog langs om te kijken of ik 310 genoeg vind. Misschien dat er 325 of net iets meer mogelijk is, ik wil wel echt een goede boezem krijgen met een goede C cup/eventueel D. 

Ik ben 1.77 meter lang en ik weeg op het moment 53 kilo. Ik ben slank, vooral op dit moment omdat ik erg in de weer ben met buikproblemen en allergieën. Hier ben ik volop mee bezig en ik loop ook bij een diëtiste om aan te komen, dus de verwachting is wel dat ik goed aan zal komen. Om deze reden twijfel ik dus ook of ik als ik wat aangekomen ben, nog steeds 310 mooi vind staan bij mijn lichaam, of toch teleurgesteld ben dat ik niet meer heb gedaan. 
 

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en ook bij Bergman al hun operatie hebben gehad? Of heeft iemand tips. Ik hoor het heel graag.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smurfin1974

Hoi Suusje,

 

ik heb mijn operatie ook door Dr Verduijn laten doen en dat is nu ruim 3 weken geleden. Het is mij erg goed bevallen! Mijn borsten zijn gelift en er zijn protheses in geplaatst. Ook heeft hij een groot buiklitteken bij mij gecorrigeerd. Ik kan alleen maar zeggen dat hij keurig werk heeft afgeleverd en dat hij bij alle consulten erg kundig en vriendelijk is (geweest). Je legt even heel je vertrouwen in handen van zo'n onbekende man en ik heb dat vooraf best spannend gevonden!

Maar hij is mijn vertrouwen meer dan waard gebleken en ik zou volgende operaties echt weer door hem laten doen! Ik hoop dat dit je wat gerust stelt?

En nee, het is niet mijn broer, mijn man of mijn zoon;-), ik ben echt een gewone patiente! 

 

Het is lastig he, het kiezen van de juiste prothese? Ook omdat je zelf altijd al iets borstweefsel hebt, weet je nooit precies welke maat het gaat worden. 

Hier had ik gelezen, dat als je twijfelt, je het beste voor de grootste van de 2 kunt gaan, omdat je maat snel went. 

Plaatst hij de protheses bij jou ook dual plane? 

Nou, mocht je vragen hebben, mag je ze altijd stellen. Hier of in een persoonlijk berichtje. Veel voorpret-plezier!

 

Groetjes, Smurfin

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Smurfin1974:

Hoi Suusje,

 

ik heb mijn operatie ook door Dr Verduijn laten doen en dat is nu ruim 3 weken geleden. Het is mij erg goed bevallen! Mijn borsten zijn gelift en er zijn protheses in geplaatst. Ook heeft hij een groot buiklitteken bij mij gecorrigeerd. Ik kan alleen maar zeggen dat hij keurig werk heeft afgeleverd en dat hij bij alle consulten erg kundig en vriendelijk is (geweest). Je legt even heel je vertrouwen in handen van zo'n onbekende man en ik heb dat vooraf best spannend gevonden!

Maar hij is mijn vertrouwen meer dan waard gebleken en ik zou volgende operaties echt weer door hem laten doen! Ik hoop dat dit je wat gerust stelt?

En nee, het is niet mijn broer, mijn man of mijn zoon;-), ik ben echt een gewone patiente! 

 

Het is lastig he, het kiezen van de juiste prothese? Ook omdat je zelf altijd al iets borstweefsel hebt, weet je nooit precies welke maat het gaat worden. 

Hier had ik gelezen, dat als je twijfelt, je het beste voor de grootste van de 2 kunt gaan, omdat je maat snel went. 

Plaatst hij de protheses bij jou ook dual plane? 

Nou, mocht je vragen hebben, mag je ze altijd stellen. Hier of in een persoonlijk berichtje. Veel voorpret-plezier!

 

Groetjes, Smurfin

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben van de week ook bij bergman geopereerd. Wel door een andere arts. 

Is pas 4 dagen terug dus mijn resultaat staat nog een beetje bol en strak dus heb nog niet echt een goeie recensie. Maar wel goed bevallen. 

Qua gewicht zou ik gewoon nog afwachten en dan verderkijken. Wie weet wat er nog verandert

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Smurfin1974 super bedankt voor je bericht, heb je nog veel last? Hoeveel cc is erin gegaan?

 

ik twijfel idd of ik groter moet gaan, de eerste was bij mij eigenlijk al vrij groot. Ik krijg ronde protheses, omdat dual plane niet nodig was door de huidige vorm van mijn borst. Ook wil ik wat meer volume en daarom hebben wij voor rond gekozen. Weet jij of je ook er tussen in kan gaan zitten met cc? Dus bijvoorbeeld 325 i.p.v. 310?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smurfin1974

@Suuusjeee Ik heb eigenlijk geen last, ook niet veel pijn gehad. Voelde me top en nog steeds. Bij mij was het een borstlift met protheses en ik heb wel wat tegenslag gehad met mijn tepel. Komt allemaal goed en als je alleen een vergroting hebt, komt de arts niet aan je tepel, dus maak je geen zorgen! 

Bij mij is er uiteindelijk 450cc in gegaan, maar ben dan ook niet echt petit:D!

Ik twijfelde eerst tussen 385, 415 en 450. Ben blij dat ik gekozen heb voor 450cc.

 

Het is grappig dat je ergens 'tussen' wilt gaan zitten. Weet je hoeveel 15cc is? Een klein slokje... wat ik gedaan heb, is boterhamzakjes vullen met water. Beetje houtje-touwtje, maar het lukte daardoor goed om het verschil te zien. 

 

Mijn zoon had de zakjes op een bepaald moment zien liggen en vroeg zich met een verbaasd hoofd af waarom er rare zakjes op het aanrecht lagen;)... ach ja, leg het dan maar eens uit aan een puber, die absoluut niet wil dat zijn moeder een borstvergroting neemt. Tot op heden heeft hij trouwens nog niet gezien dat er niet alleen een litteken op mijn buik zit (mini-buikwandcorrectie na lelijk litteken op mijn buik) , maar ook 2 vers gecreëerde boobs 'op zitten'...

 

Succes met het nemen van de juiste keuze!

 

groetjes, Smurfin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.