Ga naar inhoud

Hoeveel cc?


A24

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, 

 

Ik wil al jarenlang een borstvergroting, maar durfde het nooit aan en dacht dat het er ooit wel aan zou groeien. Helaas heb ik mezelf al die tijd voor de gek gehouden, ik ben nu 24 jaar, 1,74m lang en heb een 70B (met super super push up bh's). Mijn bovenlichaam is heel smal en mijn onderlichaam is wat breder, het zou dus veel mooier staan als ik wat borsten had. 

 

Afgelopen maandag heb ik mijn eerste consult gehad bij Diana Gabriels en zij heeft mij 300-325cc, dual plane, high profile geadviseerd. Ik had eigenlijk gehoopt op 375-400cc, ik ben zo bang dat het anders veel te klein wordt. Vooral met mijn bredere heupen... Ik heb volgende week zaterdag een consult met dr. Hupkens. Nu heb ik gehoord dat het een stugge is, maar ik vind zijn werk super mooi! Is het advies van Diana of de arts bindend?

 

Heeft iemand misschien before and after foto's van een soortgelijk postuur? Dus een smalle taille (70), smalle schouders en brede heupen. Ik ben benieuwd hoeveel cc jullie hebben en hoe het eruit ziet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@A24 Welkom en spannend dat je het 'proces' in bent gegaan! 
Over je vraag over het aantal cc's: dat wat een PC en/of consulente zegt is een advies, zij hebben veel ervaring en denken dat datgene wat zij adviseren het beste bij jouw lichaam past. Verder meet de PC ook altijd je maten op om te zien hoeveel er maximaal in 'past', zodat het nog mooi blijft en het risico op complicaties minimaal blijft. Dit is bij de een wat meer, bij de ander wat minder (bouw, anatomie, voorsituatie). 

 

Wat ik zo lees bij jou is dat Diana een advies heeft gegeven, maar is het niet per sé de max. Echter zou ik me als ik jou was wel afvragen hoe belangrijk je jouw 'ideale aantal cc's' vindt. Een verschil van 50cc is namelijk helemaal niet zo heel veel, dus als het advies is om maximaal 325 te nemen, waarom dan risico's nemen? Bovendien is het geloof ik zo dat 150cc ongeveer een cupmaat verschil is, dus je zou ruim 2 cupmaten groter uitkomen daarmee :)

 

Ik heb zelf ook ervaring met verschillende meningen van PC's. Zo zei de ene dat ik maximaal 345 kon hebben, maar adviseerde 285 (dat wordt het ook). De andere PC adviseerde me om minstens 320 te nemen, maar 350 ofzo vond hij ook geen probleem. Waar die verschillen dan vandaan komen? Joost mag het weten. Persoonlijke voorkeur van je PC misschien. 

 

Heel pleidooi, maar mijn 'take home message' zou zijn: Staar je niet blind op cc's, ga af op je gevoel en kies een PC waar je je fijn bij voelt. En vraag naar zijn/haar redenen om een bepaald aantal cc's te adviseren. 

 

Succes :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi hoi,

 

Ik ben ondertussen nog 2 keer langs geweest bij Diana Gabriels en de arts. De arts heeft natuurlijk alles opgemeten en gekeken naar mijn lichaam en bouw. Guess what? Hij raadde mij 420cc(!) aan en mocht eventueel wat groter gaan aangezien dat beter past bij het totaalplaatje (brede heupen).

 

Ik ben dus nog een keer wezen passen en vind het erg moeilijk om te kiezen. Ik heb 420cc en 450cc gepast, maar vond 450cc op een of andere manier kleiner ogen... Ik denk dat het komt door de vorm van de pasprotheses, de een is wat ronder dan de ander. 

 

Daarnaast raadde de arts mij Nagor aan i.p.v. Mentor, waar ik ook nog over twijfel... Ik kan nergens ervaringen lezen van vrouwen met Nagor protheses. Wel vond ik Nagor iets fijner aanvoelen dan Mentor.

 

We hebben een datum geprikt, 28 oktober, dat is al over 3 weken, maar ik twijfel nog zoooo veel over van alles. Ik vind het echt super lastig. Hebben meerdere hier last van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.