Ga naar inhoud

Even voorstellen


MistyCup

Aanbevolen berichten

Dag dames,

 

Afgelopen maandag heb ik mijn borstvergroting gehad. Er is 350 cc bijgekomen, bij Dr. Van onselen in Vlaardingen. Ondanks de verhalen die ik had gelezen, heeft hij mij tot nu toe goed geholpen. Ik ben er tot nu toe erg content mee.

  Ik volg dit forum al een tijdje, al voor ik mijn eerste consult had. Omdat ik in mijn nabije omgeving niemand ken die een borstvergroting heeft gehad vond ik het erg fijn om al jullie ervaringen te lezen, ook om mijzelf voor te bereiden op dat wat ging komen. Nu nog steeds vind ik het fijn het forum te volgen en te lezen dat vele van jullie dezelfde dingen ervaren gedurende het herstel.

 

groet,

MistyCup

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Heee @MistyCupaangezien we op een profiel van iemand anders praten kunnen we hier misschien makkelijker verder kletsen? 

 

Ik had die eerste dagen eerder t gevoel dat mijn ribben gekneust waren en daar kwam dus ook heel veel vocht bij! Kon mijn benen niet eens optillen of dat deed al pijn in mijn buik. Ik had wel op rugpijn gerekend maar mijn fysio zei probeer rechtop te zitten, hahaha was dt ff lachen van de eerste week kon ik niks anders dn als een gebochelde op de bank. Had jij dat ook of lukt rechtop wel? Ik ben zo blij dat de band nu bijna afmag! Sinds de hechtingen eruit zijn heb ik dus best wel veel spanning in de boobs. Gister dacht ik ook even naar de winkel te kunnen en terwijl ik er bijna was draaide ik om omdat mijn borsten ietwat pijnlijk werden. Ik heb niet echt het idee dat ik teveel probeer ofzo maar toch na wat stappen buiten of een keer koken ben ik kapot. Baal wel want wilde graag eind volgende week gaan werken (kapster). Hoe is het nu bij jou? Voelt het allemaal ontspannen of heb je ook regelmatig gespannen borsten? 

Ik weet mijn cupmaat nog niet trouwens. Ik durf nog niet te passen omdat mijn tepels en de huid erom heen nog erg gevoelig zijn dus t lijkt me niet heel erg fijn om dan te passen. Ben wel super nieuwschierig hoe de meiden er in bh uit gaan zien! 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohja en verveelt heb ik me zeker! De eerste week wel afgeleidt door bezoek of de sufheid van de pijnstillers, maar de 2e week kwam er minder bezoek en dat was zo saai. Mede omdat je netflix op een gegeven moment wel bekeken hebt en verder kon ik amper iets ondernemen dus was wel afzien. Denk dat het vervelen nog het zwaarste van t hele herstel is/was. En jij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal gelijk in @Giiju dit is handiger. Ik dacht al dat het raar was dat ik Mn benen bijna niet omhoog kreeg de eerste week, dan voelde ik alle spieren in Mn buik tegenstribbelen. Ik zak ook als een halve op de bank hoor! Zat redelijk rechtop maar een beetje naar voren (met allemaal kussens in de rug). Voelde mij ook echt een zoutzak met al die wijde en grote kleding die ik zelf dan redelijk uit kon doen met bv naar de wc gaan. Dus zei ook tegen de viste vooraf, niet op mij letten. 

Ik ben wel in de tweede week bv mee geweest boodschappen doen, liep er bij en ik keek erna maar ik wilde er gewoon uit, al moest Mn vriend me half uit de auto tillen. Ook ben ik af en toe gaan lopen buiten, om maar iets te bewegen. 

 

Ik kijk er ook zo naar uit dat die band af mag! Was afgelopen week uit eten, nou toen heb ik hem even af gehad hoor. Ik heb er nu als ik buiten de deur kom een sjaaltje voor maar met eten vind ik dat zo vervelend, dacht dat ding moest toch in de was want dat stinkt na een aantal dagen toch, dan kan ik mooi uit eten zonder band. Denk wel dat ik als de band over een week af mag ik hem in de nacht nog eventjes omhoud, gewoon voor het veilige gevoel. Ook kijk ik uit naar plat slapen zeg maar ipv met kussens, heb jij dat ook?

 

ik ben wel wezen werken afgelopen week, was wel pittig hoor einde vd dag maargoed ik zit achter een bureau en Mn collega's tillen alles indien nodig. En ik werk momenteel maar twee dagen dus dat is te doen. Ook heb ik gisteren weer in de auto gereden, nou dat viel wel even tegen hoor, dat was zwaar, heb maar met twee handen geschakeld ( Jaa zo leer je nog eens wat).

 

bij mij is de spanning wanneer ik ga zitten als ik in de morgen opsta weer terug sinds de hechtingen eruit zijn, dat valt me wel tegen, was juist blij dat dat minder was. Ook steekt het nu af en toe bij de hechtingen maar verder gaat het goed met de dames. Bij het koken voel ik ze na een tijdje, nou dan ga ik eerst weer even zitten. Ik doe geen dingen die ik nog niet mag doen, maar verder wil ik alles weer oppakken, zelfstandig zijn!

 

ik vind de dames in een bh er mooi uit zien, mooier dan wanneer ik gene bh draag. ben benieuwd als ik straks Mn jurkjes weer aan kan, die ik nu nog niet goed aan kan doen, hoe die staan met Mn nieuwe aanwinsten, ik had altijd op de plek waar dames hoorden te zitten gewoon een plat stuk, hoop dat dat nu wat gevuld is. Ben je niet benieuwd naar je huidige maat of heb je wel al een vermoeden?

 

ojaaa, ik had de eerstebweek ook veelnvisite, maar tweede week minder en toen had ik Videoland wel bekeken hoor, vond het vervelen erger dan de pijn. Kon niks en zat er maar wat bij, dat vond ik geestelijk zwaarder dan de pijn. Dat was ook het eerste wat ik zei tegen de dokter afgelopen donderdag. Nu heb ik ook wel een aantal sollicitatiebrieven verstuurd maar dat ook pas in de tweede week, de eerste week was ik te ongeconcentreerd door de medicatie. 

 

Nou volgensmij was dit al weer een lang verhaal, ben benieuwd naar jou ervaringen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben van 3 grote kussens en 2 dekentjes als neksteun naar 2 kussens gegaan en als ik s'ochtends wakker wordt lig ik toch elke keer weer platter dan hoe ik s'avonds in bed ga liggen. Ik moet zeggen deze laatste week dat ik veel slechter in slaap kom en dat is echt omdat ik zo graag op mijn zij wil liggen. De hele tijd spreek ik weer mezelf in nog even en dan mag ik het proberen hahaha. Ik kan wel goed in en uit bed nu maar je blijft s'ochtenda toch even voelen dat de druk een beetje verzakt. Ik wil zooooo graag weten wat voor cupmaat ik heb maar ik ben echt een angsthaas wat betreft de gevoeligheid en toch het idee van maandag is het echt 3 weken en dan mag ik meer. Ik durf mijn armen op aanraden van de doktersassistente wel elke dag meer te bewegen. Ik heb wel stomne grappige dingen mee gemaakt hoor. Zo had ik op een nacht dat ik wakker werd en dacht aaah ik lig lekker waarop ik iets wakkerder wordt en denk shit ik heb mijn rechterarm omhoog en lag er met mijn hoofd tegenaan. Is vast niet heel erg en ben dan maar dankbaar voor de band. Ik moet zeggen dat het mij erg meevalt qua vorm. Ze zijn niet heel erg volumieus aan de bovenkant geweest, maar gelijk wel aardig mooi gevormd en na 1 week was t al behoorlijk gezakt en dacht ik wauw ik heb die band maar naar mijn idee was het puur om het op zijn plaats te houden en t hoefde niet meer extra naar beneden te drukken ofzo. 

Van de week ging ik even met een vriendin naar de winkel in de auto, zij heeft bijna alles gedaan etc en k was dan maar de chearleader. Zodoende waren we op een gegeven moment in een parkeergarage en opeens tijdens het wegrijden ontdekken we een mega dikke (echt mega) spin op t plafond. Ik ben best een beetje bang voor spinnen dus ik slaag een kreet wat ze in het zuiden nog konden horen en die vriendin was heel rustig. Ik schreeuwde gelijk IK KAN ER NIET UUUUIT!!! haar autodeur is zwaar en die kreeg ik zelf nog niet open hahaha stomme dingen maar op dat moment blij dat ik in de schrik in ieder geval niks forceerde, maar ze was snel bij mijn deur en ik weet niet hoe maar ik sprong zo soepel uit de auto hahaha

Uiteindelijk dat de spin verwijderd was en k nog enkele hartkloppingen erna had kreeg ik gewoon spierpijn omdat ik vol adreline heb gezeten denk ik en moest daar toen zo hard om lachen. Een spin in de auto en ik stond daarna strak haha. 

 

Ik heb trouwens na 3x bijna de pleisterresten weg maar het blijft hardnekkig. Heb jij daar nog last van? 

En met bh's passen had je toen niet last van de bh op je gevoelige borsten etc? 

Misschien moet ik toch wel even mijn maat gaan checken want ik ben echt super benieuwd! 

 

Nog even en we hebben gespierde duimen van het typen hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had je berichtje nog niet opgemerkt @Giiju, kreeg er geen melding van vandaar mijn late reactie. 

Nou dat is heel herkenbaar jammer genoeg, ik sliep de eerste twee weken redelijk op Mn rug, wat me echt meeviel want ik ben een zijslaper. Maar de afgelopen dagen zak ik steeds verder naar beneden en lig ik geregeld met mn voeten over het voeteneinde heen. Ik smokkel daarom wel wat met Mn benen hoor, die leg ik al opzij, zodat ik toch een beetje comfortabeler lig maar ik kijk uit naar volgende week, kan ik weer op Mn zijde liggen. Ik werd de eerste week soms ook wakker omdat ik Mn arm omhoog deed en dan dacht ik shit! Dat mag niet! Maar het deed geen pijn, dus snel de armen weer naar beneden.

hahaha, een heel avontuur om een spin, maargoed dan zie je maar hoe soepel je toch kunt zijn al. Pak je alles vanaf maandag nu ook rustig weer op? Ook je werk etc?

 

Ik ga twee keer op een dag zachtjes met een nat washandje over het litteken heen en pulk dan met Mn nagel wat lijmresten weg, er zit nog wel iets maar het is aardig weg. En ik vind de littekens nu al mooi! Ze zijn echt heel netjes geworden, dus denk dat ik er straks nog weinig van ga zien.

 

ik zat met passen vol blijdschap dus was niet echt bang voor pijn vd bh, het enige waar ik last van had was de beugel op het litteken maar verder helemaal geen last van gehad. Jij schreef dat je huid heel gevoelig was, word dat al wat minder? Daar heb ik gelukkig weinig last van, heb nu alleen de laatste dagen af en toe steken en ze beginnen te jeuken. 

Ik denk trouwens dat ik de band de komende weken in de nacht omhoud, voelt voor mijn gevoel wel zo veilig. Ben bang dat als ik namelijk straks op Mn zij ga liggen het verschuif ofso en met een band zal die kans wel kleiner zijn. Het is vast onzin dat het ineens verschuif maar kan geen kwaad.

Bij mij is de ene kant nog steeds meer gezakt dan de andere kant, ben benieuwd hoe lang dat nog duurt. Bij jou was het al na een week, bij mij een kant na 1.5 week, het was ook net alsof ik het voelde zakken, had jij dat ook? De ander kant bij mij is nog maar een heel kleun beetje gezakt.

 

Ik zou gewoon gaan kijken wanneer je je er confortabel genoeg bij voelt om te gaan passen, maak je er een uitje van ;)

 

Hahaha tsja, als we ervaringen willen wisselen zullen we die duimen moeten gebruiken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MistyCup ik had je niet getagd dus daarom kwam misschien de melding niet oepsie!

Ik heb wel eens het idee dat ik opeens de prothese voel zitten in mijn borst ofzo maar dat gevoel is vaak wanneer ze gespannen zijn. 

Ik vind het stiekem dus ook eng om de band opeens af te mogen doen morgen! Ik ga voor de zekerheid toch nog even bellen of het echt geen kwaad kan om de band dan altijd af te hebben of dat het toch beter is het s'nachts om te hebben. 

Ben gister toch nog gaan passen want was wel echt nieuwschierig naar mijn cupmaat haha

Ik heb omvang altijd 70 gehad dus dat was wel duidelijk, maar ze gaf mij een 70E en ik dacht yeaah tuurlijk dat past nooit. Ik was toch nog met mijn oude gedachtes in de winkel en keek gewoon naar kleine bh's terwijl ik daarna pas dacht ohja ze zijn nu groter! Tot mijn grootste verbazing heb ik nu dus echt een 70E :o

Wat is jou maat als ik vragen mag? 

Ik denk dat ze toch misschien wel slinken naar een D hoor maar het was wel super mooi. Het voelde alsof ik tv keek en naar iemand anders keek maar moest echt hardop zeggen dit ben ik gewoon! 

Nu wel mijn issue waar ik mee zit.. Een echt stevige sport bh lijkt mij de borsten juist omhoog te drukken terwijl ik ze net 3 weken met die band omlaag drukte dus dat lijkt me niet goed.. Een beugel bh mag natuurlijk nog niet en voor de rest al wat goedkopere ck topjes gepast maar doordat het een M of L etc is heb ik dat het of in de omvang aansluit maar mijn borsten niet passen of juist andersom.. Beetje irritant en het maakt mij nu zo onzeker over welke bh soort ik nou moet en mag dragen.. Dat ga ik dua maar even goed navragen morgen. 

Ik kan niet wachten tot ik alle soorten bh's mag halen want er is genoeg keuze! 

 

Ik heb aankomende week nog vrij omdat ik nu rustig mijn armen weer 'train' 

Heb wel al shirtjes over mijn hoofd kunnen aantrekken maar k kan nog niet goed dingen uit de keukenkastjes pakken etc. Per dag gaat het beter en dan vind ik het toch fijner om nog een extra week rustig aan te doen. 

Ik sta natuurlijk steeds met mijn armen onhoog met knippen en heb nog een andere baan waarbij k ook wel aardig mijn armen nodig heb. 

 

Mijn littekens zijn ook al mooi en de pleister resten bijna zo goed als weg. 

Ik heb nog wel een klein verschil in hoogte hoor want bij mijn ene borst zit nog wat meer vocht. 

 

Heb vandaag trouwens voor het eerst in de stad zonder band gelopen en had echt bijna geen last van gespannen borst daarna dus dat is wel fijn! 

Heb jij de band al een paar uren af per dag? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst sorry voor mijn late reactie @Giiju, ik heb het druk gehad de laatste dagen. Leuk om je verhaal weer te lezen, al is er vast veel veranderd sinds afgelopen zondag! Wat fijn dat je toch bent wezen passen, een mooie D/E dat klinkt goed. Ik had een E nu, dat eventueel nog wat kon slinken maar een D ivm het vocht. Maar was zelf van hooguit C uitgegaan dus was verbaasd. Heb laatste twee dagen wel het idee dat ze nog wat geslonken zijn dus ben benieuwd als ik over een aantal weken weer eens ga passen. Hoop niet dat ze echt nog wat kleiner worden omdat er wellicht nog wat vocht zit.

Wat ik heel raar vind voor Mn gevoel is dat ik soms het idee heb dat ze wat beginnen mee bewegen tijdens het lopen, dan pak ik ze vast omdat ik anders denk dat ze naar beneden vallen oid, terwijl het natuurlijk normaal is dat ze gaan meebewegen. 

 

Ook merk ik Mn spieren nu ik alles weer langzaam oppak, nu doe ik niks wat niet mag hoor, maar soms doet het wel pijn of ben ik echt vermoeid san het einde vd dag.

 

Wat zeiden ze vd band? Ik vind het wel spannend dat die straks definiet af mag! Hopelijk heb je ook een antwoord gevonden op je bh vraag. Ook ik kijk uit naar het bh shoppen over een aantal maanden, heb zelfs van Mn collega's een cadeau bon gekregen voor een nieuwe bh, er zijn zoveel mooie exemplaren.

 

Ik snap het wel dat je een week nog rustig aan doet, je gebruikt je handen immers veel..

 

Hoe merk jij dat er nog vocht in zit?

heb jij ook dat je soms denkt he ze zijn zachter en dan de volgende morgen zijn ze weer harder? Of eerst wad links bij mij zachter en nu is dat rechts, het is soms net een pudding dan vraag ik mij af of dat wel goed komt?

 

Ik wacht je volgende berichtje wel weer af, ben benieuwd hoe het intussen met je gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MistyCup snap het wel hoor ik begin nu ook weer met werken en de dagelijkse dingen en dan zit je zo weer in je drukke leventje haha

Ik belde en het was een jonge meid die alles na wilde vragen dus dat was oke. 

Mijn band heb ik vanaf maandag dag en nacht af. Ik merk na een dagje dingen doen dat ik s'avonds ook spanning heb in de spieren maar dat is wel normaal. Moet allemaal weer wennen. Ik kreeg ni te horen dat een stevige sportbh idd niet handig was vanwege het push up effect etc. K mag elke bh aan zolang het geen push up is. Heb nu een soort licht voorgevormde sport bh die lekker zit en een beugel bh maar die heb ik nog niet aangehad omdat ik de littekens begin te voelen. K heb daar nu een wat gevoelige huid omdat het gevoel daar terug komt. Ik vond de eerste keer masseren van het litteken echt eng hahaha. Ik voelde er toen pas voor het eerst aan en dan merk je hoe diep het litteken zit met harde bobbeltjes. Ik masseer elke avond 5-10min per litteken met kokos olie en daarna maak ik het schoon en smeer ik de litteken crème. Merk nu wel al dat het litteken iets zachter is geworden na een paar dagen masseren. Ik heb ondertussen al wat klanten geknipt maar auto rijden durf ik nog niet. Zodoende brengt mijn vriend me ff heen en weer naar klanten zodat ik na het knippen weer rust heb in de spieren. 

Heb al eens een beetje op mijn zij gelegen maar het verschilt per avond of dat fijn voelt of niet. 

 

Qua vocht kan ik het verschil wel voelen maar heel veel vocht is er niet meer. Wel elke ochtend dat ik merk dat ze even bij moeten komen en de spanning er wat af moet. Lig sinds maandag pas echt plat in bed. 

Verder gaat het wel goed en per dag kan ik steeds ietsje meer. 

Hoe gaat het verder met jou? 

Gaat het auto rijden als normaal of nog steeds moeilijk? 

Mijne zijn verder mooi gevormd en gezakt en jouwe? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Giiju fijn om te horen dat het goed met je gaat en je alles weer wat oppakt. Ik heb mijn band in de nacht nog wel om, ik slaap nog steeds op Mn rug, heb nu twee pogingen gedaan om op mijn zij te slapen maar vind dat te gevoelig, er komt dan nog meer spanning op. De band vind ik prettig voor het geval ik wellicht toch ga draaien en het niet door heb, dan zit dat ding erom, dat idee vind ik wel fijn.

mooi dat je ook een passende bh hebt gevonden! Welke maat heb je uiteindelijk gekocht?

ik houd het eerst nog bij de hunkelummer hempjes en ga straks in januari of februari verder kijken. Las al wel dat mocht je het toch willen je een push up bh mag kopen na 6 maanden, liefst na een jaar maar dat dan dagelijks een dragen niet goed is.

Ik ben gisteren begonnen met smeren, wilde zeker weten dat het dicht was. Hoe is het intussen bij jou? Zijn ze al nog een stuk zachter? Je tip van de kokosolie ga ik onthouden.

Heb je intussen alweer auto gereden? Ik merk zelf dat dat nu wel weer pijnloos gaat, maar heb vandaag twee uren in die auto gezeten, nou dan voel je het op een gegeven moment wel.

ook wanneer ik nu weer met de gewone dingen bezig ben, van dingen die mogen dan (nog niet echt tillen, gewoon ligt en niet de armen ver omhoog etc.) dat ik het soms ook wel voel hoor, dan ben ik soms wel bang dat ik het teveel belast, heb jij dat ook? Daar ben ik wel benieuwd naar.

om op je laatste vraag terug te komen, ze zijn niet heel veel verder gezakt, rechts is al gezakt en links nu een klein beetje verder maar maak me er niet druk om. Ben wel sinds de 17e wat aangekomen van het weinig bewegen en meer eten, vooral nu Mn vriend pepernoten heeft gekocht. Dat is wel jammer, heb je grotere borsten maar ook een grotere buik. Dus kan niet wachten totdat ik naast wat gezonder eten straks ook weer voorzichtig mag beginnen met sporten. Sportte jij voorheen ook? En heb je dat eventueel al weer opgepakt?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MistyCup ik slaap ondertussen al een beetje op mijn zij maar wel t meeste steunend op mijn arm hoor. Ik heb een 70 E mee en draag tot nu toe alleen de lichtvoorgevormde sport bh maar die drukt niet en voelt verder fijn. Ik heb de band wel gelijk na 3 weken afgedaan maar mede omdat alles al ingekapseld is en het dan niet zo snel meer zal verschuiven en het slaapt toch wel lekker fijn. Heb sochtends nog wel gespannen borsten maar dat trekt wel snel weg. Ik smeer dus nu al wat dagen en vind het litteken super eng voelen elke keer maar kan echt merken na al wat avonden masseren dat het echt zachter wordt hoor en 2x per dag die littekengel werkt ook goed want had snel geen trekkend gevoel meer en de roodheid is bijna weg. Ik ben dus nog te bang om auto te rijden maar dat komt omdat ik na een paar klanten te hebben geholpen ook wel strakke spieren krijg en als ik dan nog naar huis moet auto rijden ben ik bang dat ik dus last zal krijgen. Daar doe ik dus rustig aan mee. Op zich ben ik wel nog steeds erg voorzichtig maar in bed lig ik wel al met mijn armen alle kanten op sochtends dus dat vind ik niet zo eng omdat je dn toch ontspannen ligt en k denk maar zo:dan strecht de boel een beetje. Ik doe fitness maar ben niet geweest nog. Ook omdat ik merk dat als ik overdag gewerkt heb of wat dingen heb ondernomen echt al moe ben dus k heb t idee als ik de sportschool in ga dat ik nu nog niet verder dan een warming up zal komen hahaha

Ook merk ik dat die narcose rotzooi echt blijft hangen en hoorde dat t wel tot een jaar in je systeem kan blijven maar voor nu heb ik snel dat ik door de energie heen ben en weer ff moet rusten en ik ben dat niet gewend want ben een bezig bijtje. Helaas kan ik niks anders dan rustig aan doen want idd wil nog niks overbelasten en tot nu toe gaat dat allemaal goed. Ben ook een beetje bij mijn buik aangekomen maar voor mij juist wel goed want ik ben snel veel te licht dus nu heb ik voor de drukke tijd straks nog wat reserves hahaha. 

Wel blij dat de ergste periode voorbij is. Heb het mentaal vooral zwaar gehad en dat viel vooral tegen. Je kon en mocht niks doen en daar kon ik vooral moeilijk mee omgaan. Zooooo dit was weer een heel verhaal:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.