Eefss Posted September 19, 2018 Share Posted September 19, 2018 Hey ladies, Even een vraagje of het misschien voor anderen ook herkenbaar is. Ook ga ik het vandaag navragen bij de controle (2weken PO) zodat áls anderen het herkennen ze hier straks een antwoord/geruststelling kunnen vinden ofzo. Het volgende is namelijk: In mijn linker borst, die in vergelijking met rechts ook een stuk stijver voelt en nog hoger zit. Heb ik het gevoel dat er binnenin (onderin op 5 uur) een steen/harde bult zit. Niet zozeer als ik deze borst aanraak, maar meer bij sommige bewegingen of de stijfheid die ik daar ervaar.. Ik weet dat ongelijkheid er allemaal bij hoort en dat de borsten een verschillende genezing hebben. Maar rechts heb ik eigenlijk geen last meer, deze zakte ook al snel. Links is echt nog vervelend (niet echt pijnlijk) met uitrekken, hoesten, armgebruik, diep zuchten e.d. Zijn er meer die dit (hebben) ervaren? Wat zeiden ze er van bij controles of contact opname? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eefss Posted September 19, 2018 Author Share Posted September 19, 2018 14 uur geleden zei Eefss: Ook ga ik het vandaag navragen bij de controle (2weken PO) zodat áls anderen het herkennen ze hier straks een antwoord/geruststelling kunnen vinden ofzo. Het is inderdaad gewoon vocht dat dit gevoel veroorzaakt. Alles voelde en zag er normaal uit, toch een "zorgen" minder dus! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelly_E Posted September 20, 2018 Share Posted September 20, 2018 10 uur geleden zei Eefss: Het is inderdaad gewoon vocht dat dit gevoel veroorzaakt. Alles voelde en zag er normaal uit, toch een "zorgen" minder dus! @Eefss blij dat alles in orde is! En goed dat je je ervaring deelt, want bij een bv kan je vanalles voelen en dan is het toch een geruststelling dat je niet alleen bent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts