Ga naar inhoud

Vergoeding menzis


Nona 88

Aanbevolen berichten

 Hoi hoi iedereen! Dit is de eerste x dat ik op een forum zit. Ben toch wel heel nieuwsgierig of er hier mensen zijn, die een borstvergroting vergoed hebben gekregen via menzis.

 

Zelf heb ik vanaf mijn jongere jaartjes , nooit borstontwikkeling gehad( aa70) 

en de droom heb, om echt borsten te hebben. Heb nu uiteindelijk de stoute schoenen aan gedaan, dat mijn huisarts zo enthousiast was, dat ik nu 25 sept al naar een plastische chirurg moet, in het martini ziekenhuis in Groningen , om te kijken of ik daarvoor in aanmerking kom.

wie kan mij vertellen, hoe dit allemaal gaat?  En wie heeft al een vergoeding gehad via menzis? Ben zo benieuwd, maar word er ook echt heel onzeker van 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei BrownieG:

Hoi, Probeer eens de zoekbalk met het woord vergoeding :) 

Ik krijg de url niet voor je geplakt maar is een topic van Kattie ( vergoeding 2017) 

xx

 

 

Bedoeld je deze ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Nona 88:

 Hoi hoi iedereen! Dit is de eerste x dat ik op een forum zit. Ben toch wel heel nieuwsgierig of er hier mensen zijn, die een borstvergroting vergoed hebben gekregen via menzis.

 

Zelf heb ik vanaf mijn jongere jaartjes , nooit borstontwikkeling gehad( aa70) 

en de droom heb, om echt borsten te hebben. Heb nu uiteindelijk de stoute schoenen aan gedaan, dat mijn huisarts zo enthousiast was, dat ik nu 25 sept al naar een plastische chirurg moet, in het martini ziekenhuis in Groningen , om te kijken of ik daarvoor in aanmerking kom.

wie kan mij vertellen, hoe dit allemaal gaat?  En wie heeft al een vergoeding gehad via menzis? Ben zo benieuwd, maar word er ook echt heel onzeker van 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei BrownieG:

Hoi, Probeer eens de zoekbalk met het woord vergoeding :) 

Ik krijg de url niet voor je geplakt maar is een topic van Kattie ( vergoeding 2017) 

xx

 

 

 

Hoi!

 

ik heb dat inderdaad al gelezen, maar hoor en lees, dat er wel heel moeilijk gedaan kan worden. Daarom vroeg ik me af, of er dit jaar 2018, daadwerkelijk al iemand het vergoed heeft gekregen. Vind het heel spannend, ben gewoon bang voor teleurstellingen...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ank Thank youuu :) 

 

@Nona 88 In deze topic kun je gericht naar de profielen van de ladies gaan en zie je dat een hoop een vergoeding hebben gekregen. Je dient aan de criteria te voldoen en uiteraard aan de eisen van Menzis. Je zou deze vraag ook kunnen stellen tijdens je consult aan je PC en vragen wat er wel nodig is om aan de eisen te voldoen? Blijft altijd spannend dit proces.

 

Good luck!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei BrownieG:

@Ank

 

@Nona 88 In deze topic kun je gericht naar de profielen van de ladies gaan en zie je dat een hoop een vergoeding hebben gekregen. Je dient aan de criteria te voldoen en uiteraard aan de eisen van Menzis. Je zou deze vraag ook kunnen stellen tijdens je consult aan je PC en vragen wat er wel nodig is om aan de eisen te voldoen? Blijft altijd spannend dit proces.

 

Good luck!

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.