Ga naar inhoud

Mona : 3 december 2018 : Dr. Schreinemachers : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

@Mona Nee ik heb geen album, had ik ook vermeld toen ik vroeg of ik mee mocht spieken, omdat ik snap dat je dan misschien niet wil toevoegen☺️

Wat fijn dat het zo goed gaat! Ik word er blij van. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 143
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur terug, M&M&m zei:

@Mona Nee ik heb geen album, had ik ook vermeld toen ik vroeg of ik mee mocht spieken, omdat ik snap dat je dan misschien niet wil toevoegen☺️

Wat fijn dat het zo goed gaat! Ik word er blij van. X

Geeft helemaal niks ik raak alleen af en toe de draad kwijt hier ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

inmiddels ruim 8 weken PO,

wat heb ik genoten van mijn sabbatical heerlijk uren onder de kerstboom beter liggen worden heb me voorgenomen dat als ik ooit nog een operatie moet ik dat dan weer begin dec wil! 

nu alweer paar weken aan het werk en dat is ook weer prima! alles lukt en gaat goed nergens geen pijn, of hele rare dingen.

ik voel de linker af en toe nog bobbelen net of er nog lucht zit of nog niet helemaal vast zit geen idee wat het is, rechts heb ik dat helemaal niet en links wordt het ook steeds zeldzamer dus dat zal wel goed komen denk ik.

de huid is aan de onderkant nog steeds dood das wel jammer, de rest van de borst voelt wel goed en redelijk normaal.

Ik vind ze perfect ben super blij met de maat en ben er erg gelukkig mee.

Het leven is gewoon net wat leuker met borsten vind ik oprecht, kleren staan leuker, ik loop net wat rechter en bonjour erg graag half nakend door het huis, beetje jammer dat het zo koud is. 

Manlief zijn leven is naar hem eigen zeggen wel  4x zo leuk geworden door mijn borsten, hij is er zelf dol op maar ook het feit dat ik zo vol joie de vivre zit bevalt hem prima

toch ook nog wat te zeiken waar ben ik anders hollander voor

Ik Kan Geen Goede Fijne BH's VInden, ramp! 

bij saphh met godsgratie nu 2 gevonden die redelijk zitten een 6-  zeg maar en alle andere en dat zijn er veel scoren eronder, afijn ook dat zal met geduld wel goed gaan komen. voorlopig best friends met carefix ava.

snachts slaap ik af en toe zonder dat wil ik het liefst maar ligt nog niet altijd even lekker gaat wel steeds beter dus dat gaat vast ook nog helemaal goed komen

 

dan is er nog geregeld de angst dat het toch verkeerd gaat kapselen of draaien of hangen, die gevoelens zet ik zo snel mogelijk weg besluit dan maar dat ik een struisvogel ben kop in het zand

 

dus vooral genieten! One life, live it 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Mona zei:

inmiddels ruim 8 weken PO,

wat heb ik genoten van mijn sabbatical heerlijk uren onder de kerstboom beter liggen worden heb me voorgenomen dat als ik ooit nog een operatie moet ik dat dan weer begin dec wil! 

nu alweer paar weken aan het werk en dat is ook weer prima! alles lukt en gaat goed nergens geen pijn, of hele rare dingen.

ik voel de linker af en toe nog bobbelen net of er nog lucht zit of nog niet helemaal vast zit geen idee wat het is, rechts heb ik dat helemaal niet en links wordt het ook steeds zeldzamer dus dat zal wel goed komen denk ik.

de huid is aan de onderkant nog steeds dood das wel jammer, de rest van de borst voelt wel goed en redelijk normaal.

Ik vind ze perfect ben super blij met de maat en ben er erg gelukkig mee.

Het leven is gewoon net wat leuker met borsten vind ik oprecht, kleren staan leuker, ik loop net wat rechter en bonjour erg graag half nakend door het huis, beetje jammer dat het zo koud is. 

Manlief zijn leven is naar hem eigen zeggen wel  4x zo leuk geworden door mijn borsten, hij is er zelf dol op maar ook het feit dat ik zo vol joie de vivre zit bevalt hem prima

toch ook nog wat te zeiken waar ben ik anders hollander voor

Ik Kan Geen Goede Fijne BH's VInden, ramp! 

bij saphh met godsgratie nu 2 gevonden die redelijk zitten een 6-  zeg maar en alle andere en dat zijn er veel scoren eronder, afijn ook dat zal met geduld wel goed gaan komen. voorlopig best friends met carefix ava.

snachts slaap ik af en toe zonder dat wil ik het liefst maar ligt nog niet altijd even lekker gaat wel steeds beter dus dat gaat vast ook nog helemaal goed komen

 

dan is er nog geregeld de angst dat het toch verkeerd gaat kapselen of draaien of hangen, die gevoelens zet ik zo snel mogelijk weg besluit dan maar dat ik een struisvogel ben kop in het zand

 

dus vooral genieten! One life, live it 

Hey Mona, wat een goed bericht! Heerlijk dat je zo blij bent en je man kan meegenieten. Balen dat het zo moeilijk is om een mooie en goeie beha kan vinden. Heb je mooie opvulling, krijg je dit....? Blijven zoeken, volhouder wint, hihi. Ennuh, struisvogelpolitiek is een goeie optie, zolang je dat maar alleen doet als alles goed aanvoelt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ja het bh drama continues! mijn grootste probleem is dat ik een omvang van 69 cm heb, ieniemieni dus en wel een e cup. Dus ik moet stevige bh's dragen maar omdat ik zo geen vetjes op mijn ribbenkast heb doet gewoon alles zeer. 

alleen sportbeha's carefix en bralletjes zitten lekker.

Nu las ik de geweldige tip om uit goede voorgevormde beugelbeha's de beugel te halen! ooo dat ik daar zelf nooit aan gedacht heb!!! hoppa daar ging ik met mijn tornmes naar mijn gloedje nieuwe dure 70E bh! gewoon gedaan! en wat een resultaat top! Nu kan ik het hebben hehe pfffff nog 2 bh's te vernielen door de beugel te verwijderen maar ik wacht nog ff paar dagen ff zien of dit goed blijft bevallen voor ik straks al mijn bh's in de vernieling heb gewerkt :45:

denk schrijf het ff neer misschien zijn er meer dames die er iets aan hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Mona zei:

ja ja het bh drama continues! mijn grootste probleem is dat ik een omvang van 69 cm heb, ieniemieni dus en wel een e cup. Dus ik moet stevige bh's dragen maar omdat ik zo geen vetjes op mijn ribbenkast heb doet gewoon alles zeer. 

alleen sportbeha's carefix en bralletjes zitten lekker.

Nu las ik de geweldige tip om uit goede voorgevormde beugelbeha's de beugel te halen! ooo dat ik daar zelf nooit aan gedacht heb!!! hoppa daar ging ik met mijn tornmes naar mijn gloedje nieuwe dure 70E bh! gewoon gedaan! en wat een resultaat top! Nu kan ik het hebben hehe pfffff nog 2 bh's te vernielen door de beugel te verwijderen maar ik wacht nog ff paar dagen ff zien of dit goed blijft bevallen voor ik straks al mijn bh's in de vernieling heb gewerkt :45:

denk schrijf het ff neer misschien zijn er meer dames die er iets aan hebben

Oh dat is nog eens slim! Hopelijk is dit de oplossing! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede tip Mona! En wat fijn dat het zo goed gaat en je zo blij bent!

ik heb ook moeite met vinden van fijne behas. Had een hele mooie voor de helft van de prijs van Chantelle, hij stond prachtig, maar zat voor geen meter ☹

overdag is mijn Hema sportbeha van 18 euro mn bff en in de nacht mn PO beha? 

heb bedacht dat ik die in de nacht nog ga dragen tot iig week 12. Vind het wat stabieler voor de nacht .

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Yvie zei:

Goede tip Mona! En wat fijn dat het zo goed gaat en je zo blij bent!

ik heb ook moeite met vinden van fijne behas. Had een hele mooie voor de helft van de prijs van Chantelle, hij stond prachtig, maar zat voor geen meter ☹

overdag is mijn Hema sportbeha van 18 euro mn bff en in de nacht mn PO beha? 

heb bedacht dat ik die in de nacht nog ga dragen tot iig week 12. Vind het wat stabieler voor de nacht .

ja die hema bh zit mij ook prima en snachts heb ik ze los heerlijk!!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Inmiddels ruim 3 maanden po en nog steeds super gelukkig met mijn boobies, heb nergens geen last meer van ik kan alles enig veel meer?

pik voel me top en ben ook volledig gewend aan dit formaat het voelt volledig eigen en kan me echt niet meer voorstellen dat ik ooit van die theezakjes had, ik ben van lege c naar volle e gegaan. Ik had een handjevol mensen geïnformeerd en hoe het kan is me volledig duister maar verder heeft er ook niemand naar gevraagd terwijl het echt niet te missen is. Ik denk dat iedereen er het zijns van denkt?, soms zie ik bekende of vrienden wel iets te lang kijken dan denk ik ja jij weet het maar houdt wijselijk je mond. Voor mij helemaal prima. 

Mijn leven met volle boobies is echt leuker, alles staat beter, ik voel me vrijer, en sta gewoon daardoor energieker in het leven veel joie de  vivre, ik hoop dat ik me nog heeeeeeeel lang zo blijf voelen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mona wat heerlijk om dit te lezen. Je bent echt al helemaal gewend. Grappig dat mensen net even te lang kijken en niks zeggen? Ik denk dat dat hier ook gaat gebeuren. Ik heb het ook tegen bijna niemand verteld...

En wat fijn dat alles past?

Link naar reactie
Delen op andere sites

(Ging even wat fout, dus hier verder mijn zin afmaken?)

 

Daar doen we het uiteindelijk allemaal voor. Ik kan niet wachten tot ik ook wat verder in de tijd zit??

Liefs

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Mona zei:

Inmiddels ruim 3 maanden po en nog steeds super gelukkig met mijn boobies, heb nergens geen last meer van ik kan alles enig veel meer?

pik voel me top en ben ook volledig gewend aan dit formaat het voelt volledig eigen en kan me echt niet meer voorstellen dat ik ooit van die theezakjes had, ik ben van lege c naar volle e gegaan. Ik had een handjevol mensen geïnformeerd en hoe het kan is me volledig duister maar verder heeft er ook niemand naar gevraagd terwijl het echt niet te missen is. Ik denk dat iedereen er het zijns van denkt?, soms zie ik bekende of vrienden wel iets te lang kijken dan denk ik ja jij weet het maar houdt wijselijk je mond. Voor mij helemaal prima. 

Mijn leven met volle boobies is echt leuker, alles staat beter, ik voel me vrijer, en sta gewoon daardoor energieker in het leven veel joie de  vivre, ik hoop dat ik me nog heeeeeeeel lang zo blijf voelen. 

 

Wat fijn dat jij zo gelukkig bent met je boobies en dat jij je een leven zonder borsten al niet meer kunt voorstellen! Ik zeg, geniet ervan! :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat  een heerlijk bericht Mona! Super dat je zo blij bent! Ik ben er ook happy mee. Qua beha's mag ik nog wel even los. Mn favorite is nu een Hema beha van 15 euro haha!

 

Maar kleding shoppen is ook zoveel leuker! Heb gister een jurk gekocht, zou m echt nooit gekocht hebben toen ik nog niks had, maar nu staat ie zo leuk!!

 

Blijf lekker genieten van je boobies!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Yvie zei:

Wat  een heerlijk bericht Mona! Super dat je zo blij bent! Ik ben er ook happy mee. Qua beha's mag ik nog wel even los. Mn favorite is nu een Hema beha van 15 euro haha!

 

Maar kleding shoppen is ook zoveel leuker! Heb gister een jurk gekocht, zou m echt nooit gekocht hebben toen ik nog niks had, maar nu staat ie zo leuk!!

 

Blijf lekker genieten van je boobies!?

Ben ik wel benieuwd welke bh vd Hema dat is Yvie?

Mik hou wel van die prijzen? Moeite waard om het uit te proberen. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎10‎-‎3‎-‎2019 om 10:56, Mona zei:

Inmiddels ruim 3 maanden po en nog steeds super gelukkig met mijn boobies, heb nergens geen last meer van ik kan alles enig veel meer?

pik voel me top en ben ook volledig gewend aan dit formaat het voelt volledig eigen en kan me echt niet meer voorstellen dat ik ooit van die theezakjes had, ik ben van lege c naar volle e gegaan. Ik had een handjevol mensen geïnformeerd en hoe het kan is me volledig duister maar verder heeft er ook niemand naar gevraagd terwijl het echt niet te missen is. Ik denk dat iedereen er het zijns van denkt?, soms zie ik bekende of vrienden wel iets te lang kijken dan denk ik ja jij weet het maar houdt wijselijk je mond. Voor mij helemaal prima. 

Mijn leven met volle boobies is echt leuker, alles staat beter, ik voel me vrijer, en sta gewoon daardoor energieker in het leven veel joie de  vivre, ik hoop dat ik me nog heeeeeeeel lang zo blijf voelen. 

Hey Mona,

 

Wat leuk om te lezen en zo herkenbaar! Hier van een slappe B naar een 75D, En waar ik ze in het begin te groot vond vind ik ze nu gewoon echt super....soms denk ik zelfs.....30cc meer had ook nog gekund...maar hoe dan ook mega tevreden. Mijn vriend raakt er ook niet over uitgepraat tegen me...hij vindt ze ook zo mooi!

En gewend ben ik nu met 8,5 week PO ook. Begin inmiddels ook echt met inslaan van bh's . En wat een genot....alles staat zo mooi!

 

Vanochtend op sportschool zat ik met twee mannelijke vrienden aan de bar! een weet ervan, de andere niet! Het ging op een gegeven moment zelfs over plastisch chirurgie....en degene die van niks weet en zelfs verpleger is, zei tegen me....ik zou t nooit doen, een Bv als ik jou was....maar volgens mij is dat ook niet nodig bij je! Ik dacht.....he...je ziet me zelfs in mijn yoga pakje en t valt niet op. Dat is wel een heel erg goed teken. Dat betekend dat ze bij me passen en natuurlijk ogen. En ik moet ook zeggen dat ik niemand zie staren....

 

straks op het strand zullen ze eer miss niet omheen kunnen, maar dan zijn we ook aleer 3/4 maanden verder en zullen ze alleen maar nog natuurlijker vallen!

 

Dus Mona...ook hier een hele tevreden zelfverzekerde, sexy-voelende vrouw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-3-2019 om 10:30, MenM zei:

Ben ik wel benieuwd welke bh vd Hema dat is Yvie?

Mik hou wel van die prijzen? Moeite waard om het uit te proberen. ?

Hey! 

Ben niet zo heel vaak meer op het forum te vinden, dus iets vertraagde reactie. 

 

Volgens mij is het deze;

https://www.hema.nl/dames/lingerie-nachtmode/bhs/padded-bhs/padded-t--shirt-bh-grijsmelange-1000011847.html

 

Hij is er in zwart, crème en ik heb grijs melange met zwarte bandjes, maar die zie ik niet op de site. Mij zit ie prima!

 

Hoe gaat t verder met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Yvie zei:

Hey! 

Ben niet zo heel vaak meer op het forum te vinden, dus iets vertraagde reactie. 

 

Volgens mij is het deze;

https://www.hema.nl/dames/lingerie-nachtmode/bhs/padded-bhs/padded-t--shirt-bh-grijsmelange-1000011847.html

 

Hij is er in zwart, crème en ik heb grijs melange met zwarte bandjes, maar die zie ik niet op de site. Mij zit ie prima!

 

Hoe gaat t verder met je?

Ah super. Bedankt! En late reactie maakt niet uit hoor! Snap dat het forum steeds minder wordt naarmate je de boobs langer heb?

Met mij gaat het prima. Last van mijn linker borstspier, steeds wat krampen, dus even stapje terug. Maar hoort er allemaal bij? 

mij ga is neuzen op de Hemasite. Tnx! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.