Ga naar inhoud

Mona : 3 december 2018 : Dr. Schreinemachers : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

Thanks dames, ben ook erg benieuwd hoe ze met vulling gaan zijn, haha.

Bij Veldhoven gebruiken ze geen 3d programma. 

Begin november nog 1x over het aantal cc's gaan praten, staat nu 330, maar ga denk ik toch een vragen of 300 misschien ook zou kunnen, denk dat ik me daar toch iets lekkerder bij voel, oom al scheelt die 30cc waarschijnlijk niets.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 143
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 18-10-2018 om 12:05, Robijntje02 zei:

@Mona en @Corry ik had 20 jaar geleden een slappe lege hangende 75/80DD, toen na een bvk een mooie 75/80C, maar nu 20 jaar later een 80B met vel van een 80C cup..

Maar twijfel heeeeel erg hoor; op een of andere manier staat het inbrengen van protheses me een beetje tegen; vind het eng, en ben bang voor de complicaties of dat het resultaat tegenvalt en voor de wissels waar je dan aan vast zit.. Heb toch best veel verhalen hierover op het forum hierover gelezen, wat me toch wel een beetje heeft afgeschrokken....  Ben zo bang dat het veel stress en gedoe kan gaan opleveren..

Ik wilde eigenlijk alleen een lift maar 3 chirurgen hebben me dat afgeraden omdat ik dan niets over zou houden; ja kleine platte borsten; dan ga ik er juist op achteruit, dat wil ik dus niet; dus blijft over: lift met kleine implantaten of opvullen met grotere implantaten.... Maar wil ik wel implantaten.... Zucht, ik weet het niet... Heb in november een consult bij dr. Kolkman in Breda... 

Maar ja, heb geen haast en doe niets overhaast. Het is niet zo dat ik hele lelijke borsten heb; de ene dag storen ze me meer dan de andere week; en met een goede bh zien ze er heel mooi uit; en als ik rechtop sta ook wel redelijk..... En ik heb altijd zoiets van, als je doet moet er 100% achter staan, en op dit moment heb ik dat nog niet, maar kan nog komen hoor...

Waar ik wel 100% achterstond en minder eng vond was een schaamlipcorrectie......Dat heb ik dus gisteren laten doen; en daar ga ik straks een topic over maken...! 

Eerst even eten...

Hoi! Ik las je verhaal, ben 1 okt ook door kolkman geholpen. Fijne vriendelijke arts. Luistert echt naar je wensen. 

Moest laatst op controle en de assistent chirurg vroeg wat ik laten plaatsen had, hij zei als ik t niet geweten zou hebben had ik het niet eens gezien! Nou dat is nog eens een compliment want ik wilde absoluut geen “neppers” 

succes met de consulten en vooral met de bv natuurlijk! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi. 

 

Ik denk ik haak ook even in hier. 

Heb 22 okt een consult gehad bij Velthuis Eindhoven. 

Mij wilde liefst voor de spier. Of twijfelde eigenlijk vooral. Maar mijn chirurg vond me te slank daarvoor. 

 

Ook krijg ik ronde implantaten. Bij mij was anatomisch juist geen optie. Mijn borsten zijn onderin nog vol. Mis vooral bovenin de volume. Bij anatomisch zou ik dus onderin nog meer krijgen in bovenin niet heel veel meer mee opschieten. Doordat de ronde implantaten dual plane geplaatst worden zal de

spier bovenkant bedekken en het zeerzeker geen ballen worden.

ik heb wel gevraagd om voor de spier. Maar omdat de ronde implantaten voor de spier dan waarschijnlijk op langer termijn, als je door ouderdom nog meer borstklier zal verliezen. Bestaat de kans dat ik dan idd zon 80 jarige met ballen gaan worden. 

 

Ik heb nog nooit gehoord van die schouderklachten en  dat verontrust me nu wel enigzins. Anderzijds ken ik veel mensen die dualplane hebben en zware beroepen hebben voor schouder.  En geen van alle heeft last van de schouder. 

 

Uiteindelijk zitten aan beiden plaatsingen voor en nadelen. En heeft iedere chirurg zo zijn voorkeur met daarvoor zijn/ haar redenen. Dus ik ga er me gewoon niet druk over maken en heb enorm zin in 14 jan 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

nou volgende week rond deze tijd heb ik ze dan!

ik ben er inmiddels van overtuigd dat ze veel veel veel veelste groot worden, dat mijn implantaten gaan lekken draaien en zich spontaan in mijn borst vermenigvuldigen ook nog, daarnaast krijg ik vast heel veel wildvlees groei bij de littekens en hou ik een hernia over aan het ongemakkelijke slapen. Dit alles alleen als ik de narcose overleef want er bestaat natuurlijk ook nog een kans dat ik erin blijf! 

 

tjee wat een stress zeg! 

 

gaan ze vanavond ook nog op tv slecht nieuws brengen over implantaten, tenminste ik ga ervan uit dat het niet veel goeds zal zijn wat ze melden want dan kwam het niet op tv denk ik zo.

 

but I will survive

 

I am on my way tot lola ferrari vrees ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Mona zei:

nou volgende week rond deze tijd heb ik ze dan!

ik ben er inmiddels van overtuigd dat ze veel veel veel veelste groot worden, dat mijn implantaten gaan lekken draaien en zich spontaan in mijn borst vermenigvuldigen ook nog, daarnaast krijg ik vast heel veel wildvlees groei bij de littekens en hou ik een hernia over aan het ongemakkelijke slapen. Dit alles alleen als ik de narcose overleef want er bestaat natuurlijk ook nog een kans dat ik erin blijf! 

 

tjee wat een stress zeg! 

 

gaan ze vanavond ook nog op tv slecht nieuws brengen over implantaten, tenminste ik ga ervan uit dat het niet veel goeds zal zijn wat ze melden want dan kwam het niet op tv denk ik zo.

 

but I will survive

 

I am on my way tot lola ferrari vrees ik

Hoi Mona, ja ja nog een weekje voor jou, ik ben zoo benieuwd hoe het gaat worden en hoe de dokter bevalt...wat erg he die stress, alle scenario's, en dan met name de slechte, spoken door je hoofd, heel herkenbaar. Ben jij nog een 2e keer bij haar geweest? Nou nog even 1 weekje af zien en dan ben je iig geval van die stress af :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ben nog tweede x geweest en alles blijft zoals het was 330 voor de spier anatomisch, ook nu kwam dr streinemacher zelf mee kijken naar het gepas en samen goed bedacht en besproken waarom we hiervoor kiezen, voelde echt heel goed en nog steeds alleen in mijn gedachten worden ze met de minuut groter, ik had mijn dochter ook mee en die zei ook dat het echt niet te groot was maar ik moet het nog zien, volgens mij krijg ik skippyballen, op zijn minst!

ook nog over de implantaten gehad ze legde uit dat de lange termijn resultaten bij mentor erg goed zijn en ze spelen graag op safe dus deze kliniek houd deze nog wel ff, dat safe spelen dat past wel bij mij! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, fijn dat er een 2e keer toch hetzelfde uitkwam, geeft toch ietsjes meer zekerheid. Ik ken het gevoel hoor, ik ben ook echt een beetje bang dat ze te groot worden, heb ze liever te klein dan te groot. Ik had zelf onder de 300cc bedacht, ieder beetje is mooi meegenomen had ik in mn hoofd, maar zo werkt het natuurlijk niet, haha.

Moeten maar gewoon op haar vertrouwen, ze is een fijne arts en begrijpt je wel goed denk ik zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oei oei oei, ik heb net gebeld en ik me mag me maandag om 10.15 melden! 

pffffffff nervous break down, ik ga vanavond maar eens lekker ( nuchter ) op stap om mezelf af te leiden geloof ik! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er inmiddels van overtuigd dat mijn boobies veel veel veel veel te groot worden opliggende tennisballen
Verder weet ik zeker dat mijn littekens gaan wildgroeien
Overtuigd van lekkende scheurende protheses die vast en zeker ook draaien waardoor ik een omgekeerde borst krijg

Op lange termijn vrees ik voor een hernia wegens moeilijk slapen met die ballen en schouderklachten door het gewicht 

Ook in mijn werk zal ik op moeten letten dat ik niemand een blauw oog slinger als ik iemand op zijn zij draai 

Dit gebeurt echter allemaal alleen als ik de narcose overleef want kan nog zomaar zijn dat ik daar in blijf natuurlijk 


Dus nogal wat stress this week 
Pfffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Mona zei:

Ik ben er inmiddels van overtuigd dat mijn boobies veel veel veel veel te groot worden opliggende tennisballen
Verder weet ik zeker dat mijn littekens gaan wildgroeien
Overtuigd van lekkende scheurende protheses die vast en zeker ook draaien waardoor ik een omgekeerde borst krijg

Op lange termijn vrees ik voor een hernia wegens moeilijk slapen met die ballen en schouderklachten door het gewicht 

Ook in mijn werk zal ik op moeten letten dat ik niemand een blauw oog slinger als ik iemand op zijn zij draai 

Dit gebeurt echter allemaal alleen als ik de narcose overleef want kan nog zomaar zijn dat ik daar in blijf natuurlijk 


Dus nogal wat stress this week 
Pfffff

:154:Haha te grappig dit! Heeel herkenbaar maar komt echt allemaal goed! 

Heel veel Suc6 morgen,ik weet zeker dat het prachtig gaat worden xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Mona zei:

Ik ben er inmiddels van overtuigd dat mijn boobies veel veel veel veel te groot worden opliggende tennisballen
Verder weet ik zeker dat mijn littekens gaan wildgroeien
Overtuigd van lekkende scheurende protheses die vast en zeker ook draaien waardoor ik een omgekeerde borst krijg

Op lange termijn vrees ik voor een hernia wegens moeilijk slapen met die ballen en schouderklachten door het gewicht 

Ook in mijn werk zal ik op moeten letten dat ik niemand een blauw oog slinger als ik iemand op zijn zij draai 

Dit gebeurt echter allemaal alleen als ik de narcose overleef want kan nog zomaar zijn dat ik daar in blijf natuurlijk 


Dus nogal wat stress this week 
Pfffff

Hahahahahaha :45: en ik dacht dat ik al extreme gedachtes had! Komt helemaal goed medi! Denk maar aan de mooie bikini’s die je kan dragen in de zomer en de mooie boobs die je gaat krijgen vanaf morgen! Echt komt helemaal goed! Toi toi toi voor morgen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt zooo herkenbaar! Alle doem scenario's komen aan bod..na morgen is dat gelukkig over!! Ik wens je ook alvast heel veel succes. Het gaat vast heel mooi worden!! Had jij nog medicatie voor voor de operatie gekregen? Ik heb daar nl niets over gehoord..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-12-2018 om 09:42, Mona zei:

Ik ben er inmiddels van overtuigd dat mijn boobies veel veel veel veel te groot worden opliggende tennisballen
Verder weet ik zeker dat mijn littekens gaan wildgroeien
Overtuigd van lekkende scheurende protheses die vast en zeker ook draaien waardoor ik een omgekeerde borst krijg

Op lange termijn vrees ik voor een hernia wegens moeilijk slapen met die ballen en schouderklachten door het gewicht 

Ook in mijn werk zal ik op moeten letten dat ik niemand een blauw oog slinger als ik iemand op zijn zij draai 

Dit gebeurt echter allemaal alleen als ik de narcose overleef want kan nog zomaar zijn dat ik daar in blijf natuurlijk 


Dus nogal wat stress this week 
Pfffff

Geweldig om te lezen :154:

 

hoe is het gegaan vandaag @Mona

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa goed gegaan, I LOVE MY MEDICATION dat is wel nodig gezien het gevoel dat ik door een truck overreden ben! 

 

Maarrrr dames ik vind ze nu al zoooooo mooi,ze zijn gewoon weer vol! En ik voel iets aan de zijkant tegen mijn bovenarm een borst gewoon te bizar!  2 zelfs unbelievable 

 

Ben blij dat ik weer op mijn bankje lig en voel me echt intens gelukkig ( of ik ben gewoon stoned dat sluit ik ook niet uit)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pijn is te doen, ik kan wel concluderen dat een bv niet voor mietjes is. Ik ben zelf Z-verpleegkundige dus kan mijn medicatie schema goed uitwerken en dat ondervangt veel, denk ook dat je dat goed moet doen als het jullie tijd is gezien je je bloedspiegel dan mooi op peil houd en je geen diepe pieken of dalen krijgt. Dus goed de aanwijzingen aanhouden, en met name de eerste paar dagen nemen wat ze voorschrijven daar is nix mis mee, nou tot zover mijn belerende kant:wacko:

 

ik heb vannacht doorgebracht in een of andere vage toestand half wakker half slaap beetje wazig om 02.00 vond ik de pijn heftig maar ik had nog een zonodig oxycodon dus die bracht verlichting. Vanochtend zag ik dat al het vocht naar achter is gezakt ik heb op beide flanken vocht hangen soort van extra miniboobs zeg maar. Behalve dat het pijn doet lig ik toch echt constant met een smile op mijn gezicht ik vind ze echt lief! Ik zal zo een foto in album zetten, ik laat het nog ff openbaar staan knal het van het weekend weer op privestand 

 

kids en manlief kwamen met een pretpakket met bloemen chocola en de Chantal, daar moest ik wel ff van huilen toch de spanning die er dan uitkomt. 

 

Maar ik ben zoooooo blij dat ik heb doorgezet wowie mijn lijf klopt gewoon weer zooooo fijn:101:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, Mona zei:

Pijn is te doen, ik kan wel concluderen dat een bv niet voor mietjes is. Ik ben zelf Z-verpleegkundige dus kan mijn medicatie schema goed uitwerken en dat ondervangt veel, denk ook dat je dat goed moet doen als het jullie tijd is gezien je je bloedspiegel dan mooi op peil houd en je geen diepe pieken of dalen krijgt. Dus goed de aanwijzingen aanhouden, en met name de eerste paar dagen nemen wat ze voorschrijven daar is nix mis mee, nou tot zover mijn belerende kant:wacko:

 

ik heb vannacht doorgebracht in een of andere vage toestand half wakker half slaap beetje wazig om 02.00 vond ik de pijn heftig maar ik had nog een zonodig oxycodon dus die bracht verlichting. Vanochtend zag ik dat al het vocht naar achter is gezakt ik heb op beide flanken vocht hangen soort van extra miniboobs zeg maar. Behalve dat het pijn doet lig ik toch echt constant met een smile op mijn gezicht ik vind ze echt lief! Ik zal zo een foto in album zetten, ik laat het nog ff openbaar staan knal het van het weekend weer op privestand 

 

kids en manlief kwamen met een pretpakket met bloemen chocola en de Chantal, daar moest ik wel ff van huilen toch de spanning die er dan uitkomt. 

 

Maar ik ben zoooooo blij dat ik heb doorgezet wowie mijn lijf klopt gewoon weer zooooo fijn:101:

 

Gefeliciteerd Mona! 

Ik herken het gevoel helemaal.....ik ben ook zo ontzettend blij ermee. Toen ik ze voor het eerst zag, kon ik mijn ogen niet geloven gewoon. Nog steeds niet eigenlijk. Ik vind ze nu ook al mooi, terwijl ze nog strak staan en moeten zakken....zooooooo leuk dit allemaal:63:

 

Geniet van je herstel en van je steeds mooier wordende borsten!!!!!!!!xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.