Ga naar inhoud

Mona : 3 december 2018 : Dr. Schreinemachers : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

hoi hoi

ik ben mona moeder van 3 bloedjes en 43 jaar. Die 3 bloedjes heb ik allen 1 jaar gevoed en dat was geweldig, wat er daarna over was van mijn mooie c cup was dramatisch.

12 jaar lang zit ik al te hopen dat het goed komt maar dat gaat niet gebeuren he...

dus de orientatie is gestart, ik had erg de voorkeur voor een lipofilling denk nou dubbel de fun dan maar, heb me echter laten vertellen dat je dan behoorlijk wat vet moet hebben elders en dat heb ik dan wellicht niet genoeg, 

nou dan verder met de implantaten maar dat is nogal een dingetje..

10000 vragen rijzen op dus ik ga eerst maar eens even lekker meelezen hier tot ik wat wijzer ben! 

 

gr mona 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 143
  • Created
  • Laatste Reactie

Veel gelezen inmiddels maar die lipofilling dat is toch niet iets waar ik goed mee vooruit kan, teveel haken en ogen. Denk dat het vooral geschikt is als aanvulling op een prothese, dus nu ga ik toch voor protheses, ff nog aan het bedenken wat voor vulling siliconen of niet? 

17 sept consult Veldhoven 

thanx for asking!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Wowie vandaag eerste consult gehad, wat leuk!!! 

Advies 330cc anatomisch mentor voor de borstspier 

ze vertelde dat er sowieso als nieuwe richtlijn is afgegeven liever niet meer dual plane, ze vertelde dat het vaker klachten op lange termijn geeft met name schouderklachten ivm doorgesneden spier. Zij vond ook dat mijn borst breed genoeg en nog vol genoeg was om het goed voor de spier te kunnen zetten. Voor het herstel wel fijn natuurlijk, maar ik hoop maar dat ik straks niet de vulling zie zitten aiiiiii 

Ik vond in ieder geval het passen al een feestje! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi mona,

 

Wat leuk, ik zie dat jij bij dezelfde arts als ik de bv laat doen, en ook 330 cc anatomisch voor de spier! Heb jij af en toe ook nog wel eens twijfel over aantal cc's en over het voor/achter de spier plaatsen? Ik heb er erg veel zin in maar die twijfels de hele tijd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Mona, wat spannend! 

Heb je al een operatiedatum?

Ik vraag me ook af wat nu beter/mooier is: voor de spier of dual plane...

Ik neig momenteel naar voor de spier...; maar ik ben zo veranderlijk als t weer hoor; de ene week ben ik overtuigd van A en de week erop weer van B...

Ik wil misschien op consult gaan bij Bruno de Meyere in Gent: hij is voorstander van plaatsing voor de spier ivm de vele nadelen van dual plane en op de site van zijn kliniek Artemedis licht hij dit uitgebreid toe, lees maar eens; heel interessant...; maar van die schouderklachten had ik nog niet gehoord...! Jij wel, @Corry?

Ben zelf nog volop aan t oriënteren..,

maar ik ga jou en Corry volgen!

Welke cupmaat hebben jullie nu?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

@corrie wat leuk zelfde arts wanneer ben je aan de beurt? Jazeker twijfel ik elke dag weer! Vooral ook omdat ik nog best mooie borsten heb, nu ben ik op vakantie toevallig zit ik dus alleen maar de hele dag borsten te vergelijken echt  een dagtaak

Maar goed ik wil graag een upgrade van mijn Boobs want ze hebben toch wel veel geleden, het voelt echter vaak als klagen met gezonde benen. Voor of achter de spier is ook echt een dingetje inderdaad, deze

Dr schreinemacher liet echter geen ruimte zij doet het gewoon niet omdat ze echt vind dat het prima voor kan en achter de spier teveel nadelige gevolgen heeft. Tja ik geloof dat dan maar. 

@Robijntje groot voordeel is wel het herstel ik ga zo ff lezen over dat artikel ben benieuwd, ik ga jullie beide volgen en zal jullie ook bij mij toevoegen, ik heb al voor foto's in

Mijn album staan 

Leuk lotgenoten/!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02 en @Mona

Ja is altijd wel fijn om met mensen te praten die er ook mee bezig zijn, ik kan op t moment ook aan niets anders meer denken, haha. Ik heb de operatie gepland op 17 dec. Ik wilde ook heel graag voor de spier, maar sinds ik me erin ben gaan verdiepen zie ik zoveel mooie borstvergrotingen dual plane geplaatst, word het voor de spier dan ook zo mooi vraag ik mij af? Dr. Schreinemachers gaf idd aan dat dual plane op den duur schouderklachten kan geven, omdat de spier aan de onderkant toch een stukje los is gemaakt. Ze had een cursus ofzo gehad in london wat ik begreep en daar hadden ze gezegd dat voor de spier plaatsen als het even kan toch de voorkeur heeft...

Ik ga straks eens even dat artikel lezen, hopelijk neemt dat de laatste twijfel weg. Thanks voor de tip!

Ik heb nu trouwens een lege b cup. En jullie? Op zich qua vorm vind ik mn borsten ook nog mooi maar de inhoud is gewoon weg. 

Ik ga jullie ook volgen, ben benieuwd robijntje02 welke arts jij uiteindelijk gaat kiezen, in belgie ken ik er niet zoveel, hier in nl weet ik nu inmiddels aardig wat artsen. Fijne vakantie nog mona!

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mona en @Corry ik had 20 jaar geleden een slappe lege hangende 75/80DD, toen na een bvk een mooie 75/80C, maar nu 20 jaar later een 80B met vel van een 80C cup..

Maar twijfel heeeeel erg hoor; op een of andere manier staat het inbrengen van protheses me een beetje tegen; vind het eng, en ben bang voor de complicaties of dat het resultaat tegenvalt en voor de wissels waar je dan aan vast zit.. Heb toch best veel verhalen hierover op het forum hierover gelezen, wat me toch wel een beetje heeft afgeschrokken....  Ben zo bang dat het veel stress en gedoe kan gaan opleveren..

Ik wilde eigenlijk alleen een lift maar 3 chirurgen hebben me dat afgeraden omdat ik dan niets over zou houden; ja kleine platte borsten; dan ga ik er juist op achteruit, dat wil ik dus niet; dus blijft over: lift met kleine implantaten of opvullen met grotere implantaten.... Maar wil ik wel implantaten.... Zucht, ik weet het niet... Heb in november een consult bij dr. Kolkman in Breda... 

Maar ja, heb geen haast en doe niets overhaast. Het is niet zo dat ik hele lelijke borsten heb; de ene dag storen ze me meer dan de andere week; en met een goede bh zien ze er heel mooi uit; en als ik rechtop sta ook wel redelijk..... En ik heb altijd zoiets van, als je doet moet er 100% achter staan, en op dit moment heb ik dat nog niet, maar kan nog komen hoor...

Waar ik wel 100% achterstond en minder eng vond was een schaamlipcorrectie......Dat heb ik dus gisteren laten doen; en daar ga ik straks een topic over maken...! 

Eerst even eten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar gevoel hoor, heb ook jaren zo gedacht dat ik het nooit zou doen, in een gezond lichaam word niet gesneden, maar de laatste 2 jaar begint het me zo tegen te staan. Afgelopen zomer voelde ik me zo slecht in bikini en kleding, ik was er opeens helemaal klaar mee. En zo is het balletje gaan rollen.

Zo dus je bent gister al onder het mes geweest, lijkt me idd ook net iets minder ingrijpend dan een bv, maar alsnog heftig!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, klopt; gelukkig viel t erg mee en ben er erg blij mee dat ik t heb laten doen..

Nu mn boobs nog als ik de moed en durf ervoor heb..:124:

Ben erg benieuwd naar je foto's van je huidige boobs, @Corry

Maar zag nog geen album staan bij je profiel.:(

Ik vind implantaten voor de borstspier juist heel mooi en bij mij zou er ook ongeveer 350cc in moeten om de zaak goed op te vullen; vergelijkbaar bij jou en bij @Monadus...:38:

Mona, heb jij voor-foto's?

Ik heb geen album maar kan via een pb wel foto's van mijn borsten sturen mochten jullie nieuwsgierig zijn.

Ben heeeeeeel benieuwd hoe jullie het gaan ervaren en hoe t er uit gaat zien.

Kan ik een beetje afkijken bij jullie :4:

Voor je t weet is t december...

Nog 2 vraagjes:

Waarom zijn bij jullie anatomische implantaten geadviseerd ipv ronde als ik vragen mag? En om welk merk implantaat gaat t?

Ik ga nu even googlen op Schreinemacher; heb nog nooit van haar gehoord...

Fijne vakantie Mona!

Veel liefs! :48:

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb idd nog geen foto's geplaatst, misschien dat ik dat nog rond de operatie datum zal doen.

Ik had aangegeven dat ik graag natuurlijk wilde en niet te groot, toen raadde ze me gelijk anatomisch aan, denk dat dat wel een beetje van de arts afhangt, de ene arts werkt liever met rond, de ander met anatomisch volgens mij. De prothese zijn van het merk mentor. Ik ga begin november nog een keertje langs voor een laatste passessie en mn laatste vragen, dan weet ik hopelijk weer meer :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames,

ik ben weer thuis en heb jullie toegevoegd, kun je alvast de voor foto’s zien,

@Robijntje02 al geopereerd fijn dat dat er alvast weer opzit! Ik zou graag foto’s van je zien, mijn borsten zijn ook nog wel een beetje mooi en sinds ik de operatie heb gepland vind ik ze alleen maar mooier zelfs grrrrr terwijl ik ze al jaren eigenlijk te leeg vond lijkt wel of ze voller worden van mijn besluit om te opereren kei irritant 

 

ik wil ook zo natuurlijk mogelijk, vind de ronde vaak net iets nepper ogen soms maar voor mij is vooral advies dr richtinggevend dat is ook gelijk de reden voor mentor, lange termijn resultaten zijn positief en dat staat me natuurlijk wel aan 

 

ik vraag me ook af hoe mijn lichaam eruit ziet als ik straks echt oud ben 80 ofzo ook raar zo’n verrimpeld lijf met hoge ballen:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Mona, ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad!

Ik ben nog niet aan mijn borsten geopereerd hoor (wel een schaamlipcorrectie gehad afgelopen woensdag).

Ik twijfel nog steeds of ik wel implantaten wil/ aandurf.. Heb ook nog 2 consulten in november..

Nou, ik heb t wel eens gezien op internet hoor; een hele oude vrouw met een verrimpeld lichaam (armen en buik) met hele strakke ronde nepborsten; was echt geen gezicht!!..:124:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor het toevoegen, heb gelijk even gekeken. Ik heb ook 75c maar bij jou lijken ze weer iets voller dan bij mij, snap echt niets van die maten?? Ik had ook aangegeven dat ik een volle c wilde, maar bedacht me later dus dat ik al een c had (en hoe dat kan ik snap het niet want ben zo plat als een dubbeltje). Ik zal snel ook eens wat voor foto's plaatsen. Je borsten zijn mooi, maar kan ook idd begrijpen dat je wss boven iets meer vulling zou willen?? 

Ik heb trouwens precies hetzelfde gevoel, sinds ik heb besloten dat ik ze echt ga vergroten lijken ze opeens veel voller en mooier...hoe kan dat toch?? Zal wel bij het hele proces horen...

Wat ik me nu ook steeds meer afvraag is of die 330 niet teveel is? Als ik hier een beetje rondkijk komen de meeste dames op een e cup uit...een e!! En eigenlijk wil ik dus maar een volle c of kleine d max...gelukkig nog 1 passessie in het vooruitzicht..al die twijfels...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha ha, ja inderdaad Corry, snap niets van die maten; ik had vroeger een normale 80C, nu een lege 80C. Als ik een oude bh van me aandoe (80c) dus, dan staat ie ook helemaal open aan de bovenkant; en deuken in mn borsten aan de zijkant.. Dus ik draag nu 80b bh's. Eigenlijk heb ik nu een 80b cup met het vel van een 80c cup dus.

80b is zowat hetzelfde als 75c, maar ik vind mijn borsten weer groter dan die van Mona; waarschijnlijk heb ik meer huidoverschot waardoor ze groter lijken...?

Ja, 330 erbij, dan kom je inderdaad uit op een E cup.. 150cc = ong. 1 maat erbij...

Als je een kleinere cup wil, dan zullen je borsten gelift moeten worden ( dan worden ze iets kleiner) en dan kleine implantaten erin (200 a 250 cc).

Wil je geen lift, dan zullen er grotere implantaten in moeten om de 'leegte goed op te kunnen vullen en dan zul je inderdaad best grote borsten krijgen.

Ik weet ook niet wat ik nou wil...

Vind cup E ook erg groot klinken... Visueel zien nepborsten er kleiner uit dan gewone borsten, dus cup E ziet eruit als D of een grote C, maar je zult toch bh's cup E moeten kopen... 

Ik heb vroeger DD gehad voor mijn bvk   ( volgens mij heet dat nu tegenwoordig E??) en weet nog dat t moeilijk was om mooie bh's in die maat te vinden. In die maat zijn de rugbanden vaak veel breder dan bh's met een kleinere cup; het ziet er gewoon 'groffer'uit om zo maar te zeggen..

Dus ja, bedenk goed op welke cupmaat je uit wil komen... ( zegt iemand die ook niet weet wat ze wil :85:) en informeer goed bij je pc.... 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Corry ik kan ze zien maar mij heb je ook toegevoegd dus dat lijkt me logisch, geen idee of iemand anders ze ook kan zien? je hebt wel idd ook mooie borsten vind ik, zien er stevig uit alleen idd een kleiner maatje maar verder geen hang ofzo. wordt vast heel mooi met zo'n start. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen @Corry, heb net ook gekeken. Je hebt inderdaad kleine borsten met een hele mooie vorm; dus een hele goede uitgangspositie!! Dat worden straks super borsten!

Misschien kan een ander forumlid even zeggen of jouw album echt privé is, en dus niet zichtbaar voor anderen?...

Ik kan je foto's wel zien, omdat je mij hebt toegevoegd.

 

Nog een ander vraagje, maken ze bij Kliniek Veldhoven gebruik van een 3D-scan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.