Ga naar inhoud

Even voorstellen en vraag over bv nagor


Meteorf25

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

 

Mijn naam is Mirjam 38 jaar en moeder van 3 lieve kinderen.

Mijn borsten zijn na de zwangerschappen geslonken tot 75a

Daarom zou ik graag een borstvergroting willen, ik heb inmiddels al een gesprek gehad met dr Hupkens.

Een heel goed gesprek waarin hij een hoop uitlegde.

Ik ben 1.66 mtr. 50kg borstgrootte 11.9 cm.

 

Ik wil het gelijk in 1 keer goed hebben, maar wie wil dit niet?

 

Ik wil mooie volle borsten, mijn pc adviseerde nagor impleo extra high profile 

Base 11,9 projectie 5,6 420/435cc

 

ben nu heel erg aan het twijfelen, 

Is het niet teveel?

 

zou 11,8 5,1 375cc en dan high profile niet voldoende zijn?

 

wie heeft 1 van deze protheses?

wat adviseren jullie ?

 

lieve groet, Mirjam

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Mirjam,

 

Wat goed dat je zo’n fijn consult met Hupkens hebt gehad. Hij is echt een kundige arts! 

 

Ik begrijp je angst echt heel goed met de grootte. Maar ik denk echt dat je er goed aan doet. Ik zelf heb 325cc high profile van mentor gehad en toen ik voor second opinion ging voor een wissel, vroegen 3 artsen: “goh, welk profiel heb jij? Is dat toevallig medium”? Bij mij viel het volume aan de bovenkant en binnenkant helemaal weg. 

 

Hupkens heeft mij toen 560cc ultra high profile geadviseerd. Ik schrok van de grootte maar heb nu enorm mooie volle borsten! Had misschien nog wel groter gewild! 

 

En wat je misschien ook vaker zal lezen hier, is dat meerdere meiden spijt krijgen dat ze niet voor groter zijn gegaan en vergeet niet dat Hupkens ervan houd om volle borsten te maken dus ik denk dat je niet aan zijn advies hoeft te twijfelen en dat je in goede handen bent!

 

x Moon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Mirjam

 

Ik ben ook bij dr. Hupkens geweest en word 7december geholpen.

Mij adviseerde hij ook Nagor high profile,

ik ben 1.75m en krijg 560cc, mijn borstgrootte is 13.

 

Ik zou juist niet minder nemen, als ik mijn vriendinnen hoor die hebben spijt dat je niet meer hebben gedaan. 

Maar dat is mijn mening.

 

groetjes 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 17-9-2018 om 20:32 zei Moontje95:

Hi Mirjam,

 

Wat goed dat je zo’n fijn consult met Hupkens hebt gehad. Hij is echt een kundige arts! 

 

Ik begrijp je angst echt heel goed met de grootte. Maar ik denk echt dat je er goed aan doet. Ik zelf heb 325cc high profile van mentor gehad en toen ik voor second opinion ging voor een wissel, vroegen 3 artsen: “goh, welk profiel heb jij? Is dat toevallig medium”? Bij mij viel het volume aan de bovenkant en binnenkant helemaal weg. 

 

Hupkens heeft mij toen 560cc ultra high profile geadviseerd. Ik schrok van de grootte maar heb nu enorm mooie volle borsten! Had misschien nog wel groter gewild! 

 

En wat je misschien ook vaker zal lezen hier, is dat meerdere meiden spijt krijgen dat ze niet voor groter zijn gegaan en vergeet niet dat Hupkens ervan houd om volle borsten te maken dus ik denk dat je niet aan zijn advies hoeft te twijfelen en dat je in goede handen bent!

 

x Moon

Bedankt voor je reactie

 

ik heb besloten om het inderdaad aan dr hupkens over te laten.

toch eens kijken wat hij aanraadt

 

maar het blijft spannend, ik ben maar fijn gebouwd en hoop erg dat mijn borsten niet te groot worden,

maar aan de andere kant wil ik ook gewoon mooie  borsten waar ik achteraf inderdaad geen spijt van heb dat ze te klein zijn

 

 

 

 

zo lastig om die beslissing te nemen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-9-2018 om 14:40 zei 07dec:

Hi Mirjam

 

Ik ben ook bij dr. Hupkens geweest en word 7december geholpen.

Mij adviseerde hij ook Nagor high profile,

ik ben 1.75m en krijg 560cc, mijn borstgrootte is 13.

 

Ik zou juist niet minder nemen, als ik mijn vriendinnen hoor die hebben spijt dat je niet meer hebben gedaan. 

Maar dat is mijn mening.

 

groetjes 

 

Ook bedankt voor je reactie

 

over nagor kan je niet zo heel veel vinden op dit forum, ook erg benieuwd of iemand 375 hoog profiel of 420 extra hoog profiel heeft.

 

Neem je advies ter harte dat ik niet te klein moet nemen.

ik zal het met dr Hupkens nog eens bespreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...
Op 17-9-2018 om 20:32, Moontje95 zei:

Hi Mirjam,

 

Wat goed dat je zo’n fijn consult met Hupkens hebt gehad. Hij is echt een kundige arts! 

 

Ik begrijp je angst echt heel goed met de grootte. Maar ik denk echt dat je er goed aan doet. Ik zelf heb 325cc high profile van mentor gehad en toen ik voor second opinion ging voor een wissel, vroegen 3 artsen: “goh, welk profiel heb jij? Is dat toevallig medium”? Bij mij viel het volume aan de bovenkant en binnenkant helemaal weg. 

 

Hupkens heeft mij toen 560cc ultra high profile geadviseerd. Ik schrok van de grootte maar heb nu enorm mooie volle borsten! Had misschien nog wel groter gewild! 

 

En wat je misschien ook vaker zal lezen hier, is dat meerdere meiden spijt krijgen dat ze niet voor groter zijn gegaan en vergeet niet dat Hupkens ervan houd om volle borsten te maken dus ik denk dat je niet aan zijn advies hoeft te twijfelen en dat je in goede handen bent!

 

x Moon

 Hoi moon! 

 

Jij hebt nu 560 extra high profile van nagor, wat is jou borstbreedte? Omdat je eerst 325 had lijkt het me niet dat je heel breed bent. Ik ben namelijk ook niet breed.. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-5-2019 om 16:36, Boobie4u zei:

 Hoi moon! 

 

Jij hebt nu 560 extra high profile van nagor, wat is jou borstbreedte? Omdat je eerst 325 had lijkt het me niet dat je heel breed bent. Ik ben namelijk ook niet breed.. 

Xx

 

Hi!

 

Bij mij zit er nu het maximale in, mijn borst breedte was 13cm en dat zit er nu ook in. Daardoor heb ik wel sideboobs gekregen, dat vind ik niet zo mooi. Ik zou dus eigenlijk weer kleiner willen, maar zo blijf je aan de gang haha.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.