Ga naar inhoud

Dr. Dewalsche (Kortrijk) Dr. Vandervoort (Roeselare) iemand ervaring mee?


Julke

Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben nieuw hier op het forum en zoals de meesten wil ik een een bv. al vele jaren. Ik heb deze maand 2 consultaties gepland; Eén met Dr. Vandervoort in Roeselare H. Hart ziekenhuis en één met Dr. Dewalsche in het AZ Kortrijk. Mochten er mensen zijn die ervaringen hebben met één van deze pc graag had ik jullie mening geweten, het is trouwens een belangrijke keuze die gemaakt moet worden.

Veel liefs Julie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Dames,

Kennelijk heeft niemand ervaring met deze dokters.

Maar donderdag is het zo ver, mijn eerste consult, ik vroeg me af of jullie specifieke vragen hadden bij jullie consult.

Ik wil namelijk niks over het hoofd zien.

Mocht je me kunnen helpen.

groetjes Julie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb wat info gevonden via Google maar niet veel ...

Dr DE WALSCHE Willem

RBSPS lid: ja

Beroepsvereniging lid: nee

Adres - Professioneel:

AZ Groeninge

Loofstraat, 43

8500 Kortrijk, België

Professioneel tel: +32 (056) 24.21.50

Directe tel: +32 (056) 24.25.26

Professioneel fax: +32 (056) 24.21.51

Dr Vandervoort , Roeselare is dat in de Quan Clinic ?

HIER staat een vragenlijst voor je consult .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb wat info gevonden via Google maar niet veel ...

Dr DE WALSCHE Willem

RBSPS lid: ja

Beroepsvereniging lid: nee

Adres - Professioneel:

AZ Groeninge

Loofstraat, 43

8500 Kortrijk, België

Professioneel tel: +32 (056) 24.21.50

Directe tel: +32 (056) 24.25.26

Professioneel fax: +32 (056) 24.21.51

Dr Vandervoort , Roeselare is dat in de Quan Clinic ?

HIER staat een vragenlijst voor je consult .

Merci B-cupje,

Dr Vandervoort zit in het H Hart in roeselare en zou wel een lid zijn van de beroepsvereniging. Merci voor de vragenlijst, zal ik goed kunnen gebruiken.

Groetjes Julie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Merci B-cupje,

Dr Vandervoort zit in het H Hart in roeselare en zou wel een lid zijn van de beroepsvereniging. Merci voor de vragenlijst, zal ik goed kunnen gebruiken.

Groetjes Julie

laat je weten hoe het verlopen is..Alsook de prijs en dergelijke...Tnxxxxxxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voila eerste consult gehad bij Dr Vandervoort Roeselare,

Ik ben volledig in de wolken! Deze dokter is zo charmant zacht en bied alle tijd en info die je nodig hebt.

Hij begreep wat ik bedoelde en legt alles mooi uit.

Aangeraden 300 of 350cc dual-plane anatomisch gevormd. Het omhulsel is ook een materie waar ik nog nooit van gehoord had, maar bied de minste mogelijkheid op kapselvorming en een levenslange garantie.

De revalidatie is een grote week rust en 6 weken niet extreem de borstpieren gebruiken.

Geen sport BH nodig,enkel een verband de eerste 2 a 3 dagen, de borsten moeten direct perfect geplaatst worden zegt hij.

Mijn voorkeur gaat naar 350cc zonder twijfel en moet via de borstplooi ingebracht worden.

Prijskaartje: 4000€ (voor deze prothesen, zijn natuurlijk de duurste) zoutoplossing is het goedkoopst en ligt rond de 3200 de ronde prothesen waren 3800 denk ik.

Ik ben overtuigd, ga wel nog Dr Dewalsche opzoeken volgende week...

Kan niet wachten om een afspraak te maken, khoop dak snel kan verhuizen :-) (dit is de reden van het wachten)

Groetjes Julie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang je maar niet voor die zoutoplossing gaat ... snap echt niet dat ze'r tegenwoordig nog plaatsen !

Het omhulsel van de anatomische was waarschijnlijk een 'ruwe enveloppe' of zijn het de allernieuwste al met een soort van mousse ? Ze zullen ook met cohesieve siliconengel gevuld zijn en niet kunnen lekken . Die geven idd het natuurlijkste rezultaat en zijn heel veilig .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang je maar niet voor die zoutoplossing gaat ... snap echt niet dat ze'r tegenwoordig nog plaatsen !

Het omhulsel van de anatomische was waarschijnlijk een 'ruwe enveloppe' of zijn het de allernieuwste al met een soort van mousse ? Ze zullen ook met cohesieve siliconengel gevuld zijn en niet kunnen lekken . Die geven idd het natuurlijkste rezultaat en zijn heel veilig .

Hey B-cupje,

Die enveloppe is idd een soort mousse net stof, had dit nog nooit gezien.

Volgens hem het allerbeste nu op de markt.

Het prijskaartje ligt wel hoog, maar zolang ik op mijn gemak ben wil ik er niet naar zien, het gaat tenslotte over je lichaam.

Kisses Julie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voila eerste consult gehad bij Dr Vandervoort Roeselare,

Ik ben volledig in de wolken! Deze dokter is zo charmant zacht en bied alle tijd en info die je nodig hebt.

Hij begreep wat ik bedoelde en legt alles mooi uit.

Aangeraden 300 of 350cc dual-plane anatomisch gevormd. Het omhulsel is ook een materie waar ik nog nooit van gehoord had, maar bied de minste mogelijkheid op kapselvorming en een levenslange garantie.

De revalidatie is een grote week rust en 6 weken niet extreem de borstpieren gebruiken.

Geen sport BH nodig,enkel een verband de eerste 2 a 3 dagen, de borsten moeten direct perfect geplaatst worden zegt hij.

Mijn voorkeur gaat naar 350cc zonder twijfel en moet via de borstplooi ingebracht worden.

Prijskaartje: 4000€ (voor deze prothesen, zijn natuurlijk de duurste) zoutoplossing is het goedkoopst en ligt rond de 3200 de ronde prothesen waren 3800 denk ik.

Ik ben overtuigd, ga wel nog Dr Dewalsche opzoeken volgende week...

Kan niet wachten om een afspraak te maken, khoop dak snel kan verhuizen :-) (dit is de reden van het wachten)

Groetjes Julie

Ivm die nieuwe prothesen met een laagje over zodat er geen kapselvorming meer mogelijk is moet ik zeggen dat mijn pc ook deze aanbeveelde, maar me dan opgebeld heeft om te zeggen dat ze die niet meer willen gebruiken omdat die laag loskomt van de prothesen na enkele jaren en dat dit niet goed is voor de gezondheid, hij was naar een conferentie of zo gegaan en daar hadden ze met die ervaringen van andere pc tot de conclusie gekomen dat ze niet goed zijn, alhoewel hij eerst vol lof was, ik denk dat de laag polyurethaan was, en was ook een pak duurder dan de andere prothesen. Ik heb in Kortrijk 2995 euro betaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ivm die nieuwe prothesen met een laagje over zodat er geen kapselvorming meer mogelijk is moet ik zeggen dat mijn pc ook deze aanbeveelde, maar me dan opgebeld heeft om te zeggen dat ze die niet meer willen gebruiken omdat die laag loskomt van de prothesen na enkele jaren en dat dit niet goed is voor de gezondheid, hij was naar een conferentie of zo gegaan en daar hadden ze met die ervaringen van andere pc tot de conclusie gekomen dat ze niet goed zijn, alhoewel hij eerst vol lof was, ik denk dat de laag polyurethaan was, en was ook een pak duurder dan de andere prothesen. Ik heb in Kortrijk 2995 euro betaald.

Ahzo, ja dat is idd wel goeie informatie, bedankt hiervoor.

Zal me vooral wat beter informeren hieromtrent.

Groetjes Julie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Dames,

deze morgen had ik mijn tweede consult, ditmaal bij Dr Dewalsche te kortrijk.

Toegegeven een zeer vriendelijk man en gewaardeerd dokter. Na een gesprek wat mijn verwachtingen waren en het zien van foto's die ik mee had controleerde hij mijn borsten grondig, toen kwam hij met een pasprothese van 375cc, daar sloeg hij direct de nagel op de kop, direct de goeie maat, na enige aarzelen zijn we ook tot de conclusie gekomen om anatomische prothesen te nemen met silicone, idem van Dr Vandervoort dus, hier hoef ik al niet meer over na te denken. Hij legt alles zeer goed uit. Na de operatie zou er moeten overnacht worden in het ziekenhuis en worden er drains geplaatst, 6 weken een sportbeha die je zelf moet halen. Hij doet geen dual plane en dat vind ik zeer spijtig, enkel achter de spier of indien je zelf wenst voor de spier. Poluyrethaan prothesen, daar staat hij niet direct achter, het komt er dus op neer dat de prothese op zijn plaats blijft gedurende 6 weken dat het goed 'recht' word ingekapseld. Prijs: 3650 voor rond 4000 voor anatomische, dezelfde prijs dus voor goedkopere prothesen...

Mijn voorkeur gaat nog steeds naar Dr Vandervoort, zonder Dr Dewalsche te willen benadelen, doorslaggevend is de Dual plane, ik vind het belangrijk dat bij bewegingen alles er natuurlijk blijft uitzien. Dr Vandervoort zijn bedoeling is dat niemand opmerkt dat je borsten liet plaatsen en Dr Dewalsche zegt, dat je dit sowieso ziet... niet dat ik het zo erg vind hoor hihi.

Ik wist op voorhand dat een ander pc veel ging moeten doen om mijn mening over Dr Vandervoort te herzien,(hij staat bekend voor de borstreconstructies in het KU Leuven met een wachtlijst van 2 jaar, schept vertrouwen) bij deze gebleken.

Nu nog afwachten tot mijn verhuis gepland is en dan afspraak maken!

Hopelijk gaat dit snel µGreetz Ladies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.