Ga naar inhoud

Stephaniee : 13 oktober 2018 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Hai,

 

Mijn naam is Stephanie. Ik ben 43 jaar en heb een dochter van 9.

Gisteren heb ik mijn intake gehad voor een borstvergroting bij Dr Hupkens. 

In eerste instantie twijfelde ik of ik niet te oud hiervoor ben. Anderzijds wil ik dit al zooo lang en heb nu de mogelijkheid.

Ik schrok een beetje toen Dr H aangaf dat ik in aanmerking kwam voor een donut operatie. Het gebied rond de tepel verstevigen/ophalen. Hou me ten goede hoe ik het precies moet noemen. Ik blijk een wat slappere huid te hebben met wat lager zittende tepels, waardoor ze na de operatie wat meer naar beneden gaan staan. Is dit erg....Ik heb geen idee. Ik moet er niet aan denken dat er ook nog eens een operatie aan mijn tepels moet gebeuren. Dus dat ga ik niet doen. Mijn borstvergroting komt er al redelijk snel aan 13 oktober. Ik ga dan van een B naar een volle D. Met 460 cc nagor implantaten. Erg spannend allemaal, maar ik kijk er heel erg naar uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er geen moeite mee dat ze iets hoger zitten, je ziet ze nu echt alleen als je van onderen kijkt. Het is echt nog geen cm boven de borstplooi. 

 

Omdat de wond hoger zit heb je minder kans op bacteriën die erbij kunnen. Daar heb ik tijdens mijn herstel zeker profijt van gehad omdat het zo vreselijk heet was deze zomer !! Was blij dat m’n wond niet in m’n zwetende borstplooi zat maar net uit de zweet zone haha. 

 

M’n wondjes waren na 2,5 week praktisch dicht en ze herstellen echt heel mooi! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.