Stephaniee Posted September 16, 2018 Share Posted September 16, 2018 Hai, Mijn naam is Stephanie. Ik ben 43 jaar en heb een dochter van 9. Gisteren heb ik mijn intake gehad voor een borstvergroting bij Dr Hupkens. In eerste instantie twijfelde ik of ik niet te oud hiervoor ben. Anderzijds wil ik dit al zooo lang en heb nu de mogelijkheid. Ik schrok een beetje toen Dr H aangaf dat ik in aanmerking kwam voor een donut operatie. Het gebied rond de tepel verstevigen/ophalen. Hou me ten goede hoe ik het precies moet noemen. Ik blijk een wat slappere huid te hebben met wat lager zittende tepels, waardoor ze na de operatie wat meer naar beneden gaan staan. Is dit erg....Ik heb geen idee. Ik moet er niet aan denken dat er ook nog eens een operatie aan mijn tepels moet gebeuren. Dus dat ga ik niet doen. Mijn borstvergroting komt er al redelijk snel aan 13 oktober. Ik ga dan van een B naar een volle D. Met 460 cc nagor implantaten. Erg spannend allemaal, maar ik kijk er heel erg naar uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gissie92 Posted September 16, 2018 Share Posted September 16, 2018 Spannend veel succes ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stephaniee Posted September 16, 2018 Author Share Posted September 16, 2018 Thanks... Heb je zelf al een operatie gehad? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fleurrosita Posted September 16, 2018 Share Posted September 16, 2018 Spannend ! Ik ben ook geopereerd door dr Hupkens en ik kan je verzekeren dat je in goede handen bent !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stephaniee Posted September 16, 2018 Author Share Posted September 16, 2018 Ik heb het gelezen ja en de foto's gezien. Ziet er zo mooi uit. Wat vind je ervan dat littekens iets hoger zitten. Dat werd mij namelijk ook verteld door Dr H. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fleurrosita Posted September 16, 2018 Share Posted September 16, 2018 Ik heb er geen moeite mee dat ze iets hoger zitten, je ziet ze nu echt alleen als je van onderen kijkt. Het is echt nog geen cm boven de borstplooi. Omdat de wond hoger zit heb je minder kans op bacteriën die erbij kunnen. Daar heb ik tijdens mijn herstel zeker profijt van gehad omdat het zo vreselijk heet was deze zomer !! Was blij dat m’n wond niet in m’n zwetende borstplooi zat maar net uit de zweet zone haha. M’n wondjes waren na 2,5 week praktisch dicht en ze herstellen echt heel mooi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stephaniee Posted September 16, 2018 Author Share Posted September 16, 2018 Dat is heel fijn om te horen uit ervaring. Aan de andere kant doe ik het voor mezelf en als een ander daar moeite mee zou hebben dan is dat jammer. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted September 17, 2018 Share Posted September 17, 2018 @Stephaniee hoi hoi, Ik heb de titel eventjes aangepast en het topic verhuisd naar operatieverslagen, hier in dit topic kun je nu je verslag en alle verdere updates neer gaan zetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts