Ga naar inhoud

Anatomische prothese te hard?


Suus84

Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

 

Ik ben Susan, nieuw op het borstenforum.

34 jaar, moeder van drie dochters (9,6 en 3) en in het bezig van twee theezakjes ;) 

 

Eindelijk, na jarenlang twijfelen, staat er een borstvergroting (ik zeg liever; opvulling, want ooit een mooie D cup) gepland op 11 oktober. 

 

Nu het moment dichterbij komt en ik meer research doe begin ik over vanalles te twijfelen. 

 

Ik ben 1,72 en weeg 60kg. Van boven erg smal/dun, dus daarom wordt een dual plane plaatsing aangeraden. Anatomische prothese (van mentor, cohesief3) van 395 cc. Ik lees nu veel dat een anatomische prothese erg hard is, een stuk minder soepel aanvoelt en minder natuurlijk meebeweegt. Dat hij veiliger is ivm lekken weet ik. Ik ben heel erg benieuwd of er hier meiden zijn die ervaring hebben? Daarnaast blijf ik twijfelen over het volume. Ik heb nu een B cup in een D vel. Zo voelt het. Maar wordt het niet te groot? Straks heb ik van die strakke ballen erop. Dus ineens de twijfel of ik niet voor een lift moet gaan met misschien wel een ronde, kleinere en meer soepelere prothese? Gek word ik van mezelf ;) Ik word overigens geopereerd door dr Laura Moojen Zaal. Ze staat geloof ik goed bekend. 

 

Ik ben super benieuwd naar jullie ervaringen! 

 

Veel groeten Susan 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.