Ga naar inhoud

Complicaties na bvk


biebje

Aanbevolen berichten

hoi allemaal,

mijn naam is biebje en ik ben nu bijna 3 weken geleden geopereerd aan een bvk.

er is bij mij meer als een kilo totaal weggehaald en ik kamp met behoorlijk wat complicaties.

zo heb ik twee behoorlijke gaten onder mijn borsten op wat ze noemen het drielanden punt.

heeft mijn linkerborst nog steeds een open tepel met daarbij een soort wild vlees achtig stukje onder mijn tepelhof en heb ik op mijn rechterborst necrotisch weefsel.

vorige week hebben ze dat er algesneden maar mijn herstel gaat alles behalve goed heb ik het idee. ik ben inmiddels radeloos en vind maar geen antwoorden op mijn vragen. om die reden zou ik graag met jullie mee willen praten om info te kunnen delen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 16-9-2018 om 08:45 zei biebje:

hoi allemaal,

mijn naam is biebje en ik ben nu bijna 3 weken geleden geopereerd aan een bvk.

er is bij mij meer als een kilo totaal weggehaald en ik kamp met behoorlijk wat complicaties.

zo heb ik twee behoorlijke gaten onder mijn borsten op wat ze noemen het drielanden punt.

heeft mijn linkerborst nog steeds een open tepel met daarbij een soort wild vlees achtig stukje onder mijn tepelhof en heb ik op mijn rechterborst necrotisch weefsel.

vorige week hebben ze dat er algesneden maar mijn herstel gaat alles behalve goed heb ik het idee. ik ben inmiddels radeloos en vind maar geen antwoorden op mijn vragen. om die reden zou ik graag met jullie mee willen praten om info te kunnen delen.

Hey @biebje ik lees je bericht nu pas. Wat erg dat je herstel niet zo vlot verloopt. :147:Ik had mijn BVK vorig jaar in december en kreeg na ongeveer 5 à 6 weken ook een gaatje bij het drielandenpunt. Met een maand was het terug dicht. Maar in vergelijking met andere dames en met jou was het niet zo ernstig (daarom wel niet minder eng :kez_11:). Je kan eens kijken naar de verhalen van andere dames in het luikje complicaties.

Word je wel goed begeleid door je PC? En je kan ook via een PB foto's sturen naar Best-Boobie; zij heeft mij ook goed begeleid en ondersteund tijdens mijn complicatie en ze weet waarover ze praat.

Heb jij eigenlijk ook een operatietopic? Ik denk dat je verhaal wat verborgen blijft omdat het nog onder de titel "voorstellen" zit.

Veel sterkte met je verdere herstel en als ik iets voor je kan betekenen ... laat maar weten.

Ik ga je in ieder geval volgen. :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal je verhaal even verplaatsen naar de complicatieverhalen. Als je wilt mag je me idd ook altijd een pb sturen @biebje, alleen heb ik op het moment geen WiFi. Waarschijnlijk wel weer vanaf dinsdag, dus dan kan ik met je meekijken als je wilt :)

 

Afhankelijk van hoe groot de operatie was, kunnen er bij bvk idd grote wonden ontstaan. Het ene gedeelte huid heeft nooit kennis gemaakt met het andere gedeelte huid, waar het nu aan vast gezet is. Dat vergt vaak wat tijd helaas. Wordt je goed begeleid qua wondzorg?

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.