Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Flowersh

Dual plane of voor de spier?

Recommended Posts

Oeps mis stukken tekst zie ik. Even snel typen voor m’n eerste klant binnen is. Maar ik volg je hier. Leer veel van jouw ervaring. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Boobmom:

Jesssie wat lief dat je vraagt hoe t met me gaat! Laten we zeggen dat de borsten me behoorlijk te zit houden. Ik kan eig gewoon niet wachten en vind t tevens ook mega spannend. 

Die kapster waarbij t overnieuw moest heeft ook een eigen zaak en is gewoon te snel weer aan de slag gegaan. Ik zou proberen als ik jou was zoveel mogelijk met je ellebogen in zij te werken. Heb t gisteren beetje uitgeprobeerd. En dat is goed te doen (makkelijk praten nu zonder pijntjes en stijfheid ) 

mij volg je hier op de voet. Vind je een stoer en lief mens. En je hebt prachtige borsten gekregen. Mag je trots op zijn. Liefs 

Nou dat vind ik dan weer heel lief, dat je mij stoer en lief vind :blush:

Dank je!

Oh ik had hetzelfde, dag en nacht ben je er mee bezig.

Alleen maar borsten kijken en denken en piekeren Pff Haha.

Komt echt goed meis!

Ja ik ga echt heel voorzichtig doen, nu nog een week vrij :) 

Liefs 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

hee duidelijk filmpje met de voor en nadelen van beiden plaatsingen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dag dames, ik heb dit topic gelezen en dank voor de tips. Ik twijfel ook over de plaatsing. Ik heb nog geen consult gehad maar ik ben ook vrij mager op de borst en ik denk slechts een a cup over na de bevalling. Ik heb echter ook een beetje schrik over het dual plane plaatsen ivm sport en herstel. Ook zie ik bij een bekende vlogster (weet niet of het netjes is om haar naam te noemen hier) haar dual plane resultaat niet zo mooi. Dat ziet er juist nep uit. Heeft iemand van jullie een bron voor foto's van een anatomische bv boven de spier bij een 'magere' dame? Ik vind overigens het resultaat bij loisa lamers prachtig! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Flattie:

Dag dames, ik heb dit topic gelezen en dank voor de tips. Ik twijfel ook over de plaatsing. Ik heb nog geen consult gehad maar ik ben ook vrij mager op de borst en ik denk slechts een a cup over na de bevalling. Ik heb echter ook een beetje schrik over het dual plane plaatsen ivm sport en herstel. Ook zie ik bij een bekende vlogster (weet niet of het netjes is om haar naam te noemen hier) haar dual plane resultaat niet zo mooi. Dat ziet er juist nep uit. Heeft iemand van jullie een bron voor foto's van een anatomische bv boven de spier bij een 'magere' dame? Ik vind overigens het resultaat bij loisa lamers prachtig! 

Hoi hoi ik ben zelf niet mager maar wel weinig vlees op de borst. Tot mijn verbazing kon het gelukkig voor de spier. Ik heb 2,5 week geleden 340 cc voor de spier gehad. Ik kan je aan mijn album toevoegen als je wilt? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Jesssi:

Hoi hoi ik ben zelf niet mager maar wel weinig vlees op de borst. Tot mijn verbazing kon het gelukkig voor de spier. Ik heb 2,5 week geleden 340 cc voor de spier gehad. Ik kan je aan mijn album toevoegen als je wilt? 

Ehh hoe werk dat? Ik ben nieuw hier maar graag! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Robijntje02:

En zo nog veel meer voorbeelden op de site defrene.be.... 

Bedankt voor de foto's! Wat een verschil tussen de dames. Ik vind de resultaten van de onderste twee dames prachtig! Zij zijn volgens mij ook vrij mager op de borst maar toch ziet het er mooi uit. Wat bedoelt met dan met 'zichtbaar/voelbaar'? Volgens mij is het bij deze laatste twee dames niet echt zichtbaar. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Flattie:

Ehh hoe werk dat? Ik ben nieuw hier maar graag! 

Als het goed is ben je toegevoegd. Als je naar mijn profiel gaat en bij activiteit klikt, kan je op albums klikken. Ik hoor wel of het lukt en wat je vind 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com