Ga naar inhoud

Dual plane of voor de spier?


Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...
  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste Reactie

Hier nog zo een die ze niet te ver uit elkaar wil...ik heb 22 okt mijn eerste consult. Ondanks dat ik slank ben heb ik wel redelijk wat huid boven mijn tepel. en ik gebruik met sporten heel veel borstspieren...waardoor ik neig naar voor de spier. Ben dus benieuwd of dat ook mogelijjk is bij me. En als de Pc aangeeft dat het met mijn sporten geen probleem is....neig ik miss toch naar dual plane ivm kapselvorming enzo….blijft een moeilijke keuze. Hoop eigenlijk dat de PC gewoon een sterke voorkeur heeft en het meteen duidelijk is voor me

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kelly_E Snap je twijfel....ik heb nog geen consult gehad....dus weet zelf nog helemaal net wat de mogelijkheden zijn bij mij. Maar als ik jou zo hoor....en dat je heel slank bent. Zou ik toch voor de dual plane gaan. Beiden opties hebben zijn voor en nadelen. Ik heb drie bekende in mijn omgeving die alle drie dual plane hebben gehad. slanke dames ook. en ze hebben prachtige borsten. 

Zo als ik er nu in sta ga ik volledig op het advies van mijn PC af. Ik ga naar het consult...probeer haar zo goed mogelijk uot te leggen (evt met fotos) van wat ik graag zou willen... en dan laat ik aan haar de techniek over en de aantal cc. Ik wil graag meer volume aan de bovenkant van mijn borsten, achter en onderin heb ik nog volume....dus ik ga er bijna vanuit dat het een ronde implantaat gaat worden. Ik wil dat het enigszins natuurlijk blijft.... dat wel...maar vind het ook niet erg als mensen zien dat ik een borstvergroting heb in bikini, zolang het maar geen ballen zijn. 

 

Maar dit alles houdt me ook enorm bezig. Vind de operatie spannend. maar ook de verandering aan mijn lijf. Ben mezelf gewend nu als ik in spiegel kijk...zal best even vreemd zijn straks

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Boobmom:

achter de tepel en onderin de borst heb ik nog aardig wat volume bedoelde ik 

 

Ik had zelf ook nog volume onderin, alleen boven dus niet. Heb ze voor de spier gekregen, ik persoonlijk had dat ook liever omdat ik het gewoon geen prettig idee vond dat ze in een gezonde spier gaan snijden plus ook rekening houdend met het doen van krachttraining na het herstel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Stephh90:

 

Ik had zelf ook nog volume onderin, alleen boven dus niet. Heb ze voor de spier gekregen, ik persoonlijk had dat ook liever omdat ik het gewoon geen prettig idee vond dat ze in een gezonde spier gaan snijden plus ook rekening houdend met het doen van krachttraining na het herstel. 

Dat is ook een van de redenen dat miss mijn voorkeur wel uit gaat naar voor de spier. Ik doe een intensieve vorm van Yoga....waarbij ik mezelf ontzetend vaak opdruk op mijn armen.en kracht zet op de borstspier. Ik ben bang dat met een dual plane techniek mijn sterke borstspieren toch de implantaten naar de buitenkant gaan duwen. Dus dat ga ik zeer zeker aangeven ook bij het consult. 

 

En grappig dat veel mensen denken dat voor de spier plaatsen een onnatuurlijk effect geeft. Terwijl ik overal lees dat je dan een meer natuurlijke hang krijgt...ze zachter aanvoelen.... natuurlijker mee bewegen. Maar dan moet je natuurlijk wel genoeg klierweefsel hebben. Anders ga je de implantaat zien en wordt t juist onnatuurlijk. 

 

Als ik zelf mijn huid pak aan de bovenkant van borst heb ik ruim 3cm dikte.... dus we gaan t zien. nog 11 dagen voor mn consult plaats vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Boobmom:

Dat is ook een van de redenen dat miss mijn voorkeur wel uit gaat naar voor de spier. Ik doe een intensieve vorm van Yoga....waarbij ik mezelf ontzetend vaak opdruk op mijn armen.en kracht zet op de borstspier. Ik ben bang dat met een dual plane techniek mijn sterke borstspieren toch de implantaten naar de buitenkant gaan duwen. Dus dat ga ik zeer zeker aangeven ook bij het consult. 

 

En grappig dat veel mensen denken dat voor de spier plaatsen een onnatuurlijk effect geeft. Terwijl ik overal lees dat je dan een meer natuurlijke hang krijgt...ze zachter aanvoelen.... natuurlijker mee bewegen. Maar dan moet je natuurlijk wel genoeg klierweefsel hebben. Anders ga je de implantaat zien en wordt t juist onnatuurlijk. 

 

Als ik zelf mijn huid pak aan de bovenkant van borst heb ik ruim 3cm dikte.... dus we gaan t zien. nog 11 dagen voor mn consult plaats vind.

Precies om al die redenen heb ik ze ook voor de spier. En je hoeft niet heel veel weefsel te hebben blijkbaar. Kijk maar naar mij ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jesssi:

Precies om al die redenen heb ik ze ook voor de spier. En je hoeft niet heel veel weefsel te hebben blijkbaar. Kijk maar naar mij ;) 

Hihi...Jesssie, dat zag ik idd op de foto van je voorsituatie. Zover ik kan zien lijk ik zelfs meer weefsel te hebben. En in ons vak gebruiken we ook onze borstspieren.... De vraag is natuurlijk of mijn PC een chirurg is die ook regelmatig voor de borstspier plaatst.

Vanochtend weer Yoga gedaan....en dan valt me op hoe intensief dat is voor je borsten...dat wordt straks een lange yoga-rust voor me. 

Ben ook zo benieuwd hoe het werken straks gaat verlopen voor je na 2,5 week.

Sprak gisteren een kapster uit mijn omgeving, die was echt te snel weer begonnen...met gevolg...implantaat uit pocket geschoven...moest weer opnieuw geopereerd worden...dus ben voorzichtig he meis! Ik begreep dat je collegas hebt....dus vraag om hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Boobmom:

Hihi...Jesssie, dat zag ik idd op de foto van je voorsituatie. Zover ik kan zien lijk ik zelfs meer weefsel te hebben. En in ons vak gebruiken we ook onze borstspieren.... De vraag is natuurlijk of mijn PC een chirurg is die ook regelmatig voor de borstspier plaatst.

Vanochtend weer Yoga gedaan....en dan valt me op hoe intensief dat is voor je borsten...dat wordt straks een lange yoga-rust voor me. 

Ben ook zo benieuwd hoe het werken straks gaat verlopen voor je na 2,5 week.

Sprak gisteren een kapster uit mijn omgeving, die was echt te snel weer begonnen...met gevolg...implantaat uit pocket geschoven...moest weer opnieuw geopereerd worden...dus ben voorzichtig he meis! Ik begreep dat je collegas hebt....dus vraag om hulp.

Ik zie er ook wel tegen op, maar meer qua conditie.. ik kan echt maar weinig nog. Heel erg moe.. 

Oh bah wat een eng verhaal zeg, hoe is dat gebeurd? Jakkie..

Ik heb zoiezo al afgesproken om niet te föhnen en geen lange lagen bijv.

We hebben nog even gelukkig :) 

Hoe gaat het met jou? Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Jesssi:

Ik zie er ook wel tegen op, maar meer qua conditie.. ik kan echt maar weinig nog. Heel erg moe.. 

Oh bah wat een eng verhaal zeg, hoe is dat gebeurd? Jakkie..

Ik heb zoiezo al afgesproken om niet te föhnen en geen lange lagen bijv.

We hebben nog even gelukkig :) 

Hoe gaat het met jou? Liefs 

 

11 uur geleden zei Jesssi:

Ik zie er ook wel tegen op, maar meer qua conditie.. ik kan echt maar weinig nog. Heel erg moe.. 

Oh bah wat een eng verhaal zeg, hoe is dat gebeurd? Jakkie..

Ik heb zoiezo al afgesproken om niet te föhnen en geen lange lagen bijv.

We hebben nog even gelukkig :) 

Hoe gaat het met jou? Liefs 

Jesssie wat lief dat je vraagt hoe t met me gaat! Laten we zeggen dat de borsten me behoorlijk te zit houden. Ik kan eig gewoon niet wachten en vind t tevens ook mega spannend. 

Die kapster waarbij t overnieuw moest heeft ook een eigen zaak en is gewoon te snel weer aan de slag gegaan. Ik zou proberen als ik jou was zoveel mogelijk met je ellebogen in zij te werken. Heb t gisteren beetje uitgeprobeerd. En dat is goed te doen (makkelijk praten nu zonder pijntjes en stijfheid ) 

mij volg je hier op de voet. Vind je een stoer en lief mens. En je hebt prachtige borsten gekregen. Mag je trots op zijn. Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Boobmom:

 

Jesssie wat lief dat je vraagt hoe t met me gaat! Laten we zeggen dat de borsten me behoorlijk te zit houden. Ik kan eig gewoon niet wachten en vind t tevens ook mega spannend. 

Die kapster waarbij t overnieuw moest heeft ook een eigen zaak en is gewoon te snel weer aan de slag gegaan. Ik zou proberen als ik jou was zoveel mogelijk met je ellebogen in zij te werken. Heb t gisteren beetje uitgeprobeerd. En dat is goed te doen (makkelijk praten nu zonder pijntjes en stijfheid ) 

mij volg je hier op de voet. Vind je een stoer en lief mens. En je hebt prachtige borsten gekregen. Mag je trots op zijn. Liefs 

Nou dat vind ik dan weer heel lief, dat je mij stoer en lief vind :blush:

Dank je!

 

Oh ik had hetzelfde, dag en nacht ben je er mee bezig.

Alleen maar borsten kijken en denken en piekeren Pff Haha.

Komt echt goed meis!

 

Ja ik ga echt heel voorzichtig doen, nu nog een week vrij :) 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames, ik heb dit topic gelezen en dank voor de tips. Ik twijfel ook over de plaatsing. Ik heb nog geen consult gehad maar ik ben ook vrij mager op de borst en ik denk slechts een a cup over na de bevalling. Ik heb echter ook een beetje schrik over het dual plane plaatsen ivm sport en herstel. Ook zie ik bij een bekende vlogster (weet niet of het netjes is om haar naam te noemen hier) haar dual plane resultaat niet zo mooi. Dat ziet er juist nep uit. Heeft iemand van jullie een bron voor foto's van een anatomische bv boven de spier bij een 'magere' dame? Ik vind overigens het resultaat bij loisa lamers prachtig! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Flattie:

Dag dames, ik heb dit topic gelezen en dank voor de tips. Ik twijfel ook over de plaatsing. Ik heb nog geen consult gehad maar ik ben ook vrij mager op de borst en ik denk slechts een a cup over na de bevalling. Ik heb echter ook een beetje schrik over het dual plane plaatsen ivm sport en herstel. Ook zie ik bij een bekende vlogster (weet niet of het netjes is om haar naam te noemen hier) haar dual plane resultaat niet zo mooi. Dat ziet er juist nep uit. Heeft iemand van jullie een bron voor foto's van een anatomische bv boven de spier bij een 'magere' dame? Ik vind overigens het resultaat bij loisa lamers prachtig! 

 

Hoi hoi ik ben zelf niet mager maar wel weinig vlees op de borst. Tot mijn verbazing kon het gelukkig voor de spier. Ik heb 2,5 week geleden 340 cc voor de spier gehad. Ik kan je aan mijn album toevoegen als je wilt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Jesssi:

Hoi hoi ik ben zelf niet mager maar wel weinig vlees op de borst. Tot mijn verbazing kon het gelukkig voor de spier. Ik heb 2,5 week geleden 340 cc voor de spier gehad. Ik kan je aan mijn album toevoegen als je wilt? 

Ehh hoe werk dat? Ik ben nieuw hier maar graag! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Robijntje02:

En zo nog veel meer voorbeelden op de site defrene.be.... 

Bedankt voor de foto's! Wat een verschil tussen de dames. Ik vind de resultaten van de onderste twee dames prachtig! Zij zijn volgens mij ook vrij mager op de borst maar toch ziet het er mooi uit. Wat bedoelt met dan met 'zichtbaar/voelbaar'? Volgens mij is het bij deze laatste twee dames niet echt zichtbaar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Flattie:

Ehh hoe werk dat? Ik ben nieuw hier maar graag! 

Als het goed is ben je toegevoegd. Als je naar mijn profiel gaat en bij activiteit klikt, kan je op albums klikken. Ik hoor wel of het lukt en wat je vind 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.