Ga naar inhoud

Dual plane of voor de spier?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste Reactie
4 minuten geleden zei Atiz:

@Kelly_E Ik ben wel benieuwd naar die fimpjes over hoe de borstkas gevormd is en het resultaat ervan... Moest je ze nogmaals tegenkomen, mag je ze zeker posten! 

@Atiz geen probleem, hier heb je ze!

 

https://www.youtube.com/watch?v=1zIAgIULul4  (hoe de vorm van je borstkas de afstand van je borsten bepaald)

 

https://www.youtube.com/watch?v=mgJ38VXDfxc (hoe je anatomie voor je decolte zorgt)

 

https://www.youtube.com/watch?v=q1dacLJMtL0 (hoe je spieren je borstvergroting bepalen)

 

Hopelijk heb je er ook wat aan ;)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Jesssi:

Ja het is ook moeilijk.. ook een controle freak? ;) 

Ik ben trouwens 1.69 en 62 kilo dus ook wel vergelijkbaar met jou qua bouw denk ik.

Ik heb een lege kleine B nu.

Bij mij gaat het mentor tall hight moderate profile 340 anatomisch voor de spier worden. We houden elkaar op de hoogte zo, leuk!

Wanneer ben je zelf aan de beurt? 

 

Ik weet wel bijna zeker dat ik echt snel me keuze gemaakt zou hebben als ik dit forum niet had gekend!! Zou ik gelijk mee in t advies gaan van de pc. Je kan hierop zoveel vinden waardoor je echt gaat nadenken hoe of wat. Wel echt een pluspunt :D ja kan je zeker met elkaar vergelijken! Ik ben pas 19december aan de beurt ivm de kerstvakantie! Ik heb der zoveel zin en ik vind het zelf helemaal niet zo lang duren ...:67: bij jou 2 weekies.. zo spannend! Ik ben je gaan volgen:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Flowersh:

Ik weet wel bijna zeker dat ik echt snel me keuze gemaakt zou hebben als ik dit forum niet had gekend!! Zou ik gelijk mee in t advies gaan van de pc. Je kan hierop zoveel vinden waardoor je echt gaat nadenken hoe of wat. Wel echt een pluspunt :D ja kan je zeker met elkaar vergelijken! Ik ben pas 19december aan de beurt ivm de kerstvakantie! Ik heb der zoveel zin en ik vind het zelf helemaal niet zo lang duren ...:67: bij jou 2 weekies.. zo spannend! Ik ben je gaan volgen:43:

Ja fijn dit forum! Mensen die echt snappen wat je doormaakt. Ok december schiet ook op! Heb je dan je consult of operatie?

Sorry hoor, vind de site soms wel wat verwarrend van wie ik nou wat weet zeg maar:-|

Ga je ook volgens Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jesssi:

Ja fijn dit forum! Mensen die echt snappen wat je doormaakt. Ok december schiet ook op! Heb je dan je consult of operatie?

Sorry hoor, vind de site soms wel wat verwarrend van wie ik nou wat weet zeg maar:-|

Ga je ook volgens Liefs 

Oops weer ik wel 425 mentor toch? ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Jesssi:

Oops weer ik wel 425 mentor toch? ;-)

Haha ja dat heb ik ook! Haal ik bepaalde dames/nicknames door elkaar etc!! Nee dan heb ik me operatie staan. Volgende maand wel me 2e consult nog een x bij bakker wil nog één x langs voor de operatie en nog dubbel checken hoe of wat met de plaatsing van de protheses..^_^ Want nu ben ik helemaal in de war gemaakt van allerlei verschillende info. Ja 425cc meer is niet verantwoord dat is de max voor mij, ik heb helemaal in me hoofd dat ik zo bang ben dat het te klein voor me gaat zijn.. :ph34r: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Flowersh:

Haha ja dat heb ik ook! Haal ik bepaalde dames/nicknames door elkaar etc!! Nee dan heb ik me operatie staan. Volgende maand wel me 2e consult nog een x bij bakker wil nog één x langs voor de operatie en nog dubbel checken hoe of wat met de plaatsing van de protheses..^_^ Want nu ben ik helemaal in de war gemaakt van allerlei verschillende info. Ja 425cc meer is niet verantwoord dat is de max voor mij, ik heb helemaal in me hoofd dat ik zo bang ben dat het te klein voor me gaat zijn.. :ph34r: 

Wat is he situatie nu dan? Ik vind het al best groot nml haha

Ik heb ook 395 gepast en dacht WoW wat een memmen Haha.

Heb je foto’s van het passen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu 80B maar een lege b is echt puur mijn omtrek. Ja ik heb wel wat foto's van het passen vind het alleen heel anders uitvallen op de foto dan in het echt. Ik zal hier onder wel eentje ervan plaatsen, ik ben namelijk een beetje te herkenbaar op de andere foto's met me gezicht en sieraden en vind ik niet zo prettig! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Flowersh:

Ik heb nu 80B maar een lege b is echt puur mijn omtrek. Ja ik heb wel wat foto's van het passen vind het alleen heel anders uitvallen op de foto dan in het echt. Ik zal hier onder wel eentje ervan plaatsen, ik ben namelijk een beetje te herkenbaar op de andere foto's met me gezicht en sieraden en vind ik niet zo prettig! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wat een verschil zeg.. ik heb dezelfde voorsituatie en toch ziet het er bij mij anders uit.

Hier vind ik de verhouding heel mooi met je lijf!

Maar ik vond 395 al mega bij mij gek he. Had je mijn pasfoto’s gezien? Bij mij (andere kliniek) was dit 395:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jesssi:

Wat een verschil zeg.. ik heb dezelfde voorsituatie en toch ziet het er bij mij anders uit.

Hier vind ik de verhouding heel mooi met je lijf!

Maar ik vond 395 al mega bij mij gek he. Had je mijn pasfoto’s gezien? Bij mij (andere kliniek) was dit 395:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

En dit  voorover gebogen links 300 en recht 340

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Jesssi:

En dit  voorover gebogen links 300 en recht 340

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik vind het bij jou allemaal veél groter ogen zeg.. Vind je het niet te klein bij mij? Mijn buik is trouwens in t echt heel erg plat en afgetraind en ik heb een hele smalle taille.. Bakker zegt dat het mij heel mooi gaat staan en heeft mij sterk afgeraden groter te gaan.  maar ik denk ook trouwens de soort camera,belichting etc ook zo mee speelt!! Hieronder heb ik een foto toegevoegd van een van de patiënten van Bakker die hij aan mij liet zien. Dit vond ik heel mooi (is 365cc rond mentor) en mijne zouden dus dan nog groter worden en dan denk ik wel van dat het groot genoeg is.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Flowersh:

Ik vind het bij jou allemaal veél groter ogen zeg.. Vind je het niet te klein bij mij? Mijn buik is trouwens in t echt heel erg plat en afgetraind en ik heb een hele smalle taille.. Bakker zegt dat het mij heel mooi gaat staan en heeft mij sterk afgeraden groter te gaan.  maar ik denk ook trouwens de soort camera,belichting etc ook zo mee speelt!! Hieronder heb ik een foto toegevoegd van een van de patiënten van Bakker die hij aan mij liet zien. Dit vond ik heel mooi (is 365cc rond mentor) en mijne zouden dus dan nog groter worden en dan denk ik wel van dat het groot genoeg is.. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ps de boobs van de foto vind ik al flink zeg maar Haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Jesssi:

Ps de boobs van de foto vind ik al flink zeg maar Haha 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Had er een heel verhaal bij gezet!?

any way, ik vind jou pasfoto prachtig! Niet te klein.

maar dat is erg persoonlijk. 

(De foto van 365 zou ik al te groot vinden bijv.)

Maar toont niet als ik dacht de 425, komt vast door afstand, licht etc.

Ik ga slapen sorry Haha  spreek je later

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Jesssi:

Had er een heel verhaal bij gezet!?

any way, ik vind jou pasfoto prachtig! Niet te klein.

maar dat is erg persoonlijk. 

(De foto van 365 zou ik al te groot vinden bijv.)

Maar toont niet als ik dacht de 425, komt vast door afstand, licht etc.

Ik ga slapen sorry Haha  spreek je later

Thankss!! Slaap lekkerrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Kelly_E:

@Jesssi@Flowersh @fleurrosita meiden ik heb jullie even toegevoegd aan mijn album "voorsituatie", zouden jullie het vertrouwen om voor de spier te kiezen met mijn situatie?

Ik heb even gekeken, ik heb er niet veel verstand van.. maar als ik er zo even naar kijk snap ik zeker je twijfels. Ik zou wel idd dualplane wss overwegen als ik jou had geweest.. maar ja als de chirurg zegt dat het gewoon mogelijk is in jou situatie , tsja die zegt dat niet voor niets natuurlijk en heeft ervaring met wel honderde verschillende patiënten. Dus als het een ervaren chirurg is, dan weet hij wel degelijk of het correct is wat hij adviseerd... Lastige situatie!! Even afwachten wat het advies word en dan maar even wikken en wegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Kelly_E:

@Jesssi@Flowersh @fleurrosita meiden ik heb jullie even toegevoegd aan mijn album "voorsituatie", zouden jullie het vertrouwen om voor de spier te kiezen met mijn situatie?

Ik zou idd vertrouwen op de ervaring  van de arts. 

Ik zie wel je ribben maar dan vooral aan je borstbeen zeg maar.

Je weefsel van je borst (daar zie je geen rib) lijkt op mijn voorsituatie en 

bij mij gaat het er ook voor zoals je weet.

We kunnen nog zoveel opzoeken en vergelijken op internet maar ik zou je consultatie afwachten en dan beslissen. Daar zijn ze voor, en nogmaals vertrouw op de ervaring en op je gevoel. Good luck 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Flowersh:

Ik heb even gekeken, ik heb er niet veel verstand van.. maar als ik er zo even naar kijk snap ik zeker je twijfels. Ik zou wel idd dualplane wss overwegen als ik jou had geweest.. maar ja als de chirurg zegt dat het gewoon mogelijk is in jou situatie , tsja die zegt dat niet voor niets natuurlijk en heeft ervaring met wel honderde verschillende patiënten. Dus als het een ervaren chirurg is, dan weet hij wel degelijk of het correct is wat hij adviseerd... Lastige situatie!! Even afwachten wat het advies word en dan maar even wikken en wegen!

@Flowersh inderdaad, de chirurgen hebben wel veel ervaring dus zal er maar op vertrouwen. Ga zowiezo aan beiden vragen wat hun voorkeur is in mijn situatie en dan afwegen. Nog 2 keer slapen en in weet meer! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Jesssi:

Ik zou idd vertrouwen op de ervaring  van de arts. 

Ik zie wel je ribben maar dan vooral aan je borstbeen zeg maar.

Je weefsel van je borst (daar zie je geen rib) lijkt op mijn voorsituatie en 

bij mij gaat het er ook voor zoals je weet.

We kunnen nog zoveel opzoeken en vergelijken op internet maar ik zou je consultatie afwachten en dan beslissen. Daar zijn ze voor, en nogmaals vertrouw op de ervaring en op je gevoel. Good luck 

@Jesssi je hebt gelijk, even afwachten en op mijn gevoel afgaan. Ben gewoon een beetje zenuwachtig om de verkeerde keuze te maken. En ik kan al helemaal niet kiezen dus dat wordt een probleem :rolleyes: heb ook niemand om me te helpen kiezen want mijn vriend kan niet mee naar de consultaties omwille van het werk. Maar goed, zal er wel uitkomen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Kelly_E:

@Jesssi je hebt gelijk, even afwachten en op mijn gevoel afgaan. Ben gewoon een beetje zenuwachtig om de verkeerde keuze te maken. En ik kan al helemaal niet kiezen dus dat wordt een probleem :rolleyes: heb ook niemand om me te helpen kiezen want mijn vriend kan niet mee naar de consultaties omwille van het werk. Maar goed, zal er wel uitkomen. 

Maak maar duidelijk foto’s! Kunnen we helpen:-) Suc6 komt goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Kelly_E:

@Jesssi@Flowersh @fleurrosita meiden ik heb jullie even toegevoegd aan mijn album "voorsituatie", zouden jullie het vertrouwen om voor de spier te kiezen met mijn situatie?

Hey @Kelly_E,

ik ben nu 4 weken po, heb ook dual plane omdat ik iets te weinig weefsel had om voor de spier. Zou ik is in je album mogen kijken? Kan ik mss helpen.

Als je mijn foto’s voor en na wil zien stuur ik je een privé berichtje 

grtjs xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mom1980:

Hey @Kelly_E,

ik ben nu 4 weken po, heb ook dual plane omdat ik iets te weinig weefsel had om voor de spier. Zou ik is in je album mogen kijken? Kan ik mss helpen.

Als je mijn foto’s voor en na wil zien stuur ik je een privé berichtje 

grtjs xx 

@Mom1980 Hey, ben erg benieuwd naar jouw ervaringen en je voorsituatie! Stuur je me een berichtje? 

Heb je toegevoegd aan mijn album, zo kan je je mening even geven. 

Wie heeft je geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.