Ga naar inhoud

Alice 0509 : 28 november 2018 : Dr. Meesters : Mooi Kliniek


Aanbevolen berichten

Oh leuk, nog iemand van de Mooi kliniek!

Ik mag maandag voor een wissel en Dokter Sawor gaat de klus klaren, ook een hele fijne relaxte dokter die weet wat hij doet .. Heb een mooie D cup en was tevreden met de maat dus heb geen idee hoeveel cc erin komt, dat bekijkt de dokter met een pasprothese in de operatie ..

Ik ga van voor de spier naar dual plane, mag morgen bellen hoelaat ik maandag mag komen ..

Begin inmiddels behoorlijk zenuwachtig te worden en heb ook nog een tamelijke verkoudheid te pakken maar zonder koorts mag de operatie gewoon doorgaan ..

Aftellen dus, volgende week om deze tijd ben ik met een beetje geluk alweer wat hersteld ..

 

Grtjes Sjuul

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 326
  • Created
  • Laatste Reactie
6 uur geleden, Nevermind zei:

 

Ik heb mijn keuze gemaakt, en het wordt................... Jawel we gaan naar Gent! :43:

hihi...

 

Ik kies toch om het voor de spier te plaatsen. Dan maar wat minder cc, ik moet ook nog wel mezelf kunnen blijven :P

Ik heb trouwens eens twee zakjes water met 240cc gevuld om te zien hoeveel dat nu eigenlijk is en toen dacht ik 'dit vind ik wel prima zo hoor' haha!

Toch nog maar wat harder werken aan die buik. Die zal met minder cc wel nog iets platter mogen :145: :P

 

Mijn ingreep staat gepland op 10 januari!! Op 12 dec heb ik nog een tweede consult. Heb nog enkele vragen over get type prothese e.d.

 

Eerst maar eens voor jou aftellen, hihi.. Ben heel benieuwd naar jouw resultaat. Ik lees dat dual plane ongeveer 50cc 'eraf' haalt en dan hebben we ongeveer een vergelijkbare 'donatie' haha... (geen idee trouwens of je dit zo echt kunt bekijken hoor :P

@Nevermind.....whoop....whoop... eindelijk een keuze en nu gaan aftellen! 

We zullen inderdaad vergelijkbaar resultaat krijgen. Leuk om elkaar te volgen.

Ik moet nog 27 dagen wachten...hihi

Gelukkig veel werk wat ik voor de operatie nog heb liggen, dus de dagen vliegen voorbij:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Sjuul zei:

Oh leuk, nog iemand van de Mooi kliniek!

Ik mag maandag voor een wissel en Dokter Sawor gaat de klus klaren, ook een hele fijne relaxte dokter die weet wat hij doet .. Heb een mooie D cup en was tevreden met de maat dus heb geen idee hoeveel cc erin komt, dat bekijkt de dokter met een pasprothese in de operatie ..

Ik ga van voor de spier naar dual plane, mag morgen bellen hoelaat ik maandag mag komen ..

Begin inmiddels behoorlijk zenuwachtig te worden en heb ook nog een tamelijke verkoudheid te pakken maar zonder koorts mag de operatie gewoon doorgaan ..

Aftellen dus, volgende week om deze tijd ben ik met een beetje geluk alweer wat hersteld ..

 

Grtjes Sjuul

@Sjuul....... spannend zeg....maandag de dag voor jou! Ik ga voor je duimen dat alles voorspoedig gaat. Ik heb in ieder geval volledig vertrouwen in de kliniek. Voelde vanaf het begin goed.

 

Jij ook bewust voor die kliniek gekozen? Ook woonachtig in de buurt van Zuyderland? Ik woon er 20 minuutjes vandaan. Is de terugweg gelukkig niet te lang:wacko:....

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Alice 0509 zei:

@Sjuul....... spannend zeg....maandag de dag voor jou! Ik ga voor je duimen dat alles voorspoedig gaat. Ik heb in ieder geval volledig vertrouwen in de kliniek. Voelde vanaf het begin goed.

 

Jij ook bewust voor die kliniek gekozen? Ook woonachtig in de buurt van Zuyderland? Ik woon er 20 minuutjes vandaan. Is de terugweg gelukkig niet te lang:wacko:....

 

 

Heel spannend ja *bibber*

 

Ik heb heel bewust gekozen voor Mooi, ik kreeg aanbevelingen van zowel mijn huisarts als van mijn cosmetisch arts en dat gaf me al vertrouwen bij voorbaat ..

Het consult gaf meteen heel veel rust en ook het gevoel in goede handen te zijn ..

Prachtige lokatie overigens, het kasteel, heel sfeervol ook

 

Zuyderland is als een thuiswedstrijd, dat is het ziekenhuis in mijn woonplaats, gelukkig geen lange ritten dus :-)

 

Volgende week om deze tijd is alles al achter de rug ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Sjuul zei:

 

 

Heel spannend ja *bibber*

 

Ik heb heel bewust gekozen voor Mooi, ik kreeg aanbevelingen van zowel mijn huisarts als van mijn cosmetisch arts en dat gaf me al vertrouwen bij voorbaat ..

Het consult gaf meteen heel veel rust en ook het gevoel in goede handen te zijn ..

Prachtige lokatie overigens, het kasteel, heel sfeervol ook

 

Zuyderland is als een thuiswedstrijd, dat is het ziekenhuis in mijn woonplaats, gelukkig geen lange ritten dus :-)

 

Volgende week om deze tijd is alles al achter de rug ..

@Sjuul.....ik had in eerste instantie niet van de Mooi Kliniek gehoord, maar kwam via een beetje Googlen, op hun site uit. En het voelde meteen goed eigenlijk. Naderhand hoorde ik steeds meer goede recensies. Dus nu alle vertrouwen erin.

 

Ben echt benieuwd hoe het eruit zal komen te zien. Ik kan me niet voorstellen dat ik over een paar weken borsten in een bh heb....hihi

 

Wanneer heb jij de eerste bv laten doen? En waar toentertijd? 

Zal nu ook een ander herstel zijn dan toen hè? Ik las dat je toen voor de spier had. Hopelijk valt het je allemaal mee. 

 

Ik hoor graag hoe het gegaan is maandag. :68:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Alice 0509,

Ik heb mijn eerste bv in België laten doen bij Dokter van de Putte, een omstreden arts maar dat hoorde ik pas na mijn ingreep, ik heb geluk gehad dat het bij mij goed is gegaan.

 

Ik sport dus ben spierpijn wel gewend, de dokter zei het was te vergelijken met flinke spierpijn, kan ook wel tegen een stootje en heb een vrij hoge pijngrens dus ga ervan uit dat het herstel wel te doen is. Ik lees hier vaak dat het ook een beetje met je eigen instelling te doen heeft hoe je het ervaart, hopelijk valt het allemaal een beetje mee maar als ze er eenmaal inzitten zul je er toch even doorheen moeten ..

 

Ja, ik heb ook veel goeds over kliniek mooi gelezen, ook over dokter Sawor dus het vertrouwen is er zondermeer .

 

Ik had ook een afspraak bij Dr. Damen van Welness maar kreeg al huiveringen bij het zien van zijn foto dus die heb ik meteen geannuleerd en toen ik feedback ging zoeken kwam ik dus ook zeer wisselende ervaringen tegen en zelfs de melding dat hij in Nederland niet mocht opereren ..

 

Ben dus heel blij met Mooi ..

 

Even aftellen nog, over 3 dagen heb ik het al achter de rug en kan ik herstellen, en ik ben ook heel benieuwd naar het resultaat, kan niet wachten om het te mogen aanschouwen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Sjuul zei:

@Alice 0509,

Ik heb mijn eerste bv in België laten doen bij Dokter van de Putte, een omstreden arts maar dat hoorde ik pas na mijn ingreep, ik heb geluk gehad dat het bij mij goed is gegaan.

 

Ik sport dus ben spierpijn wel gewend, de dokter zei het was te vergelijken met flinke spierpijn, kan ook wel tegen een stootje en heb een vrij hoge pijngrens dus ga ervan uit dat het herstel wel te doen is. Ik lees hier vaak dat het ook een beetje met je eigen instelling te doen heeft hoe je het ervaart, hopelijk valt het allemaal een beetje mee maar als ze er eenmaal inzitten zul je er toch even doorheen moeten ..

 

Ja, ik heb ook veel goeds over kliniek mooi gelezen, ook over dokter Sawor dus het vertrouwen is er zondermeer .

 

Ik had ook een afspraak bij Dr. Damen van Welness maar kreeg al huiveringen bij het zien van zijn foto dus die heb ik meteen geannuleerd en toen ik feedback ging zoeken kwam ik dus ook zeer wisselende ervaringen tegen en zelfs de melding dat hij in Nederland niet mocht opereren ..

 

Ben dus heel blij met Mooi ..

 

Even aftellen nog, over 3 dagen heb ik het al achter de rug en kan ik herstellen, en ik ben ook heel benieuwd naar het resultaat, kan niet wachten om het te mogen aanschouwen :-)

@Sjuul.....ik denk persoonlijk dat bij elke arts wel altijd iemand is met een minder goede ervaring. Ik volg mijn gevoel en de referenties van de mensen die er al geweest zijn of die er een deskundig beeld over kunnen vormen.

 

Ik laat ook aan de arts over wat er uiteindelijk in gaat. Mijn wens is heel duidelijk; borsten die passen bij mijn lichaam. Niet te groot, niet te klein....

Het zal ergens uitkomen tot een normale C waarschijnlijk.

 

Ik heb zelf ook een hoge pijngrens en sport veel. Dus flinke spierpijn is me niet vreemd. Ik laat het maar gewoon op me afkomen. Op de een of andere manier heb ik er ook zin in. Ik weet dat ik even door de pijn moet, maar dat hoort er nu eenmaal bij. Ik ga ook proberen te genieten van het even niks doen. Daar kijk ik echt naar uit eigenlijk. Ff Alice-time....hihi

 

Als je je gaat vervelen de dagen na de operatie, weet je me te vinden. Dan houd ik je wel bezig:38:

 

Kunnen we elkaar misschien tips geven ofzo....of kletsen over sporten.....

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Alice 0509, ja, ik kijk er ook naar uit, de oude protheses zitten niet meer zo comfortabel dus ik ben blij als ze eruit zijn .. Uiteraard is alles ook een beetje akelig, maar van de ingreep zelf krijg ik toch niets mee dus ik laat het ook over me heen komen ..

 

Ja gezellig, ik meld me zeker, ga ook genieten van het niets doen en daarna dubbelop van de drukte voor de feestdagen in de wetenschap dat ik weer mooie nieuwe borsten heb ..

 

Het sporten ga ik missen, leuk om er dan over te kunnen praten met je, thanxz 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Sjuul zei:

@Alice 0509, ja, ik kijk er ook naar uit, de oude protheses zitten niet meer zo comfortabel dus ik ben blij als ze eruit zijn .. Uiteraard is alles ook een beetje akelig, maar van de ingreep zelf krijg ik toch niets mee dus ik laat het ook over me heen komen ..

 

Ja gezellig, ik meld me zeker, ga ook genieten van het niets doen en daarna dubbelop van de drukte voor de feestdagen in de wetenschap dat ik weer mooie nieuwe borsten heb ..

 

Het sporten ga ik missen, leuk om er dan over te kunnen praten met je, thanxz 

@Sjuul.....ik ga ook het sporten heel erg missen. Daar kijk ik echt tegen op. Het is zo verweven in mijn leven. Zit een bepaalde routine in en daar voel ik me zo prettig bij. 

 

Ik sport drie keer per week. Hardlopen, mobility fitness, tabata, en tennis. Ik wissel het hardlopen en tabata af inde week. Tennis is 1 x per week en mobility fitness 1 x per week. 

 

Wat doe jij allemaal en heb je al een idee hoe je het daarna gaat opbouwen?

 

Ik heb met mijn instructeur van de mobility fitness afgesproken dat ik wat kan komen fietsen, als de rest les heeft. Bijvoorbeeld na een weekje of drie. Of dat ik beenoefeningen krijg. Hij is ook fysiotherapeut, dus weet heel goed wat kan en wat niet. Dan blijf ik toch wat in mijn sportritme, zonder te forceren. Is natuurlijk afhankelijk hoe het herstel gaat en hoe ik me voel. Het moet niet ten koste van gaan.

 

Wat betreft Tennis, heb ik echt geen idee. In principe zou ik na zes weken weer mogen tennissen, maar op de een of andere manier,lijkt me dat erg vroeg. Het zijn alleen maar handelingen waar je, je borstspier bij gebruikt. Ik zal het toch nog eens navragen voor de zekerheid.

 

Hoe laat mag je, je melden maandag? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen @Alice 0509,

 

Ik sport 3 keer in de week, doe fitness en circuit training en wil na de ingreep nog een groepsles erbij gaan pakken die nieuw is, soms zwemmen we inplaats van de training of nog na de training ..

 

Het zit inderdaad ook hier helemaal verweven in mijn planning en is een heel belangrijk iets wat ik ook echt nodig heb.

Ik heb fibromyalgie en door te sporten hou ik dat allemaal heel goed onder controle en hoef daardoor geen artsen te zien en geen medicijnen te slikken, ik heb er zo goed als geen last van door het sporten.

Ook ben ik er helemaal op ingesteld en kan best humeurig worden als ik eens een weekje moet overslaan.

 

De coach adviseerde me al om te komen lopen en buik, billen en benen lekker toch te doen zo gauw ik toestemming kreeg van de arts dus dat ga ik bij het verwijderen van de hechtingen wel vragen of dat mag.

 

Ik heb een afspraak met de fysio ingepland op de dag van de 6 weken controle en wil in die zelfde week ook de coach nog inplannen, ben toch vast van plan de laatste 2 weken van het jaar de boel langzaam weer lekker op te bouwen in overleg met fysio en coach en zo het jaar dan toch goed af te sluiten ..

 

7.45 mag ik me melden maandag, lekker vroeg, ik kijk er ook erg naar uit ..

 

Ik zit alleen een beetje in mijn maag met autorijden, het mag 2 weken niet maar ik zou eigenlijk de 2e week kleine stukjes moeten rijden, even afwachten hoe dat gaat, maar als het niet gaat dan moet ik daar even een andere oplossing voor zien te vinden ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Alice 0509, tennissen, daar zou ik me nog even goed over informeren, je borstspier incasseerd toch flink tijdens het tennissen. En ze is nog tamelijk kwetsbaar .. Er is ook een fitness topic hier, daar zijn toch veel dames die het heel rustig opbouwen en ervan uit gaan dat het een jaar duurt voordat de borsten pas echt goed genezen zijn ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-11-2018 om 09:55, Sjuul zei:

@Alice 0509, je sport bij G? Het klinkt me zo bekend in de oren allemaal, mobility, fysio therapeut?

@Sjuul.....ja ik sport bij G-safe....ken je hem?

 

En het klopt wat je zegt over tennis. Ik kan me dat namelijk ook niet voorstellen dat het al zo snel mag. Ik let er nu namelijk heel erg op en het zijn behoorlijke slagen op de borstspier. En aangezien ik altijd er volledig voor ga, zal ik mezelf hierin moeten beschermen, om niet te vroeg te gaan beginnen. 

 

Wat fijn trouwens dat je door het sporten je fibromyalgie onder controle houd. Ik ken er genoeg die door deze ziekte helemaal niets meer kunnen doen. 

 

Ik denk dat het voor alles geldt, dat beweging altijd goed voor je is. Ik wil ook echt proberen de eerste week lekker te gaan wandelen en in beweging te blijven. Lijkt me voor het herstel beter. 

Het enige waar ik echt geen idee van heb is, hoe ik zal reageren op de narcose. Ik ben echt niets gewend van medicatie of iets dergelijks. Ik slik nooit wat. Ben een beetje bang dat mijn lichaam daar flink op zal reageren. Veel drinken, zodat ik die zooi snel kan lozen.

 

Nog een paar uurtjes en een korte nacht, dan is het voor jou al zover....ik ga echt voor je duimen en aan je denken morgenvroeg. Ik kom rond 07.40 langs het ziekenhuis. Zal ff een duimpje omhoog doen, voor je:35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Alice 0509, jazeker ken ik G, heb daar ook gesport maar dat was me toch net iets te pittig dus ik ben verder gegaan in een ander sportcentrum (met die tennisbanen )

 

De narcoses van tegenwoordig zijn schijnbaar heel mild, je hebt er hopelijk niet te veel last van dan .. Ik ben daar ook erg huiverig voor, ook omdat ik nogal eens te vroeg ontwaak maar ook dat zou tegenwoordig zeldzaam zijn en ik heb het goed gecommuniceerd dus ze weten ervan.

 

Veel drinken helpt inderdaad de narcose gauw uit het lichaam te verwijderen, en uiteraard fruit, groente en vitamientjes plus wat lichte beweging zoals wandelen of zo ..

Net een granaatappeltje gehad, vitamine boost voor morgen en zo het bed in ..

Dan is het zo morgevroeg ..

Ik zwaai op je mocht ik je tegenkomen, tot morgen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sjuul@Sjuul wat een toeval dat je G ook kent. Ik sport nu een klein jaar met hem, met een select groepje op vrijdag om 07.30 uur. Ik vind het zo lekker. Voorheen CrossFit gedaan, maar dat vond ik een gegeven moment te heftig voor mijn lichaam vinden. In mijn ogen ook eigenlijk niet ok voor je lichaam.

Bij G is er een mooie combinatie tussen kracht en lenigheid. Wat beide een toevoeging voor je lichaam is.

 

Dan weet ik ook waar jij sport....hihi

Wellicht dat we ons daar wel eens zijn tegengekomen, ik tennis daar namelijk:6:.

 

Voor jou zijn nu de laatste minuutjes aangebroken. Nog even en dan is het achter de rug en mag je weer van je volle C cup gaan genieten. Heel veel succes meid en een fijn en voorspoedig herstel gewenst :53:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Alice 0509, het vrijdag groepje, leuk ik heb er destijds mobility gedaan en tai chi en mijn kind deed er self defence, maar ik ben toch echt een fitnesser in hart en nieren .. Maar echt een hele fijne gym met een leuke groep mensen waar je zondermeer gauw een deel van de family bent, dat is bij V wel anders, mis ik soms wel dat warme :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Sjuul zei:

@Alice 0509, het vrijdag groepje, leuk ik heb er destijds mobility gedaan en tai chi en mijn kind deed er self defence, maar ik ben toch echt een fitnesser in hart en nieren .. Maar echt een hele fijne gym met een leuke groep mensen waar je zondermeer gauw een deel van de family bent, dat is bij V wel anders, mis ik soms wel dat warme :-)

@Sjuul....ik doe nu ook de mobility fitness.....echt heerlijk uitdagend en elke keer weer een verrassing...hihi

Bij V is het ook wel heel goed verzorgd, vind ik. Ik vind het altijd heerlijk om na de tennisles lekker koffie te drinken of te lunchen. Ook een tijdje daar de zwemles met de kids gedaan.

 

Hoogstwaarschijnlijk zijn we elkaar vast een keer tegengekomen....

Volgend jaar komen er elkaar daar misschien wel tegen haha....eerst maar eens goed herstellen.

Hopelijk heb je niet teveel pijn....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het valt echt mee met de pijn @Alice 0509.Ik ben een beetje beurs, daar lijkt het op, geen horrorpijn, wel een vochtbuikje maar dat gaat wel weer weg .. Genoeg hydrateren, beetje lopen, niet de hele dag slapen dan gaat dat ook wel weer weg .. En straks verse groentensoep die goed is voor de vochthuishouding, vorige week vers gemaakt en in de vriezer gezet ..

 

 

Hè ja, we zijn ons vast tegengekomen daar, volgend jaar kunnen we eens samen een koffie doen bij V, gewoon gezellig, als “lotgenootjes”  .. Maar inderdaad eerst goed herstellen ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sjuul.....fijn dat het goed te doen is qua pijn e.d. 

Ik denk ook echt dat beweging en een normaal dag/nachtritme het beste is voor het herstel. Anders slaap je s nachts niet, denk ik!

 

Goed bezig jij! Vooral die groentesoep.....ga ik ook maar eens maken. Is ook ff snel opgewarmd...

 

Voor jou, nu al de tweede nacht met nieuwe borsten. Eerst nog aftellen en nu al nacht twee. Hopelijk kun je lekker slapen en voel je je morgen weer wat fitter.....

Ik hoor het graag:68:

 

Oh ja, en koffietje doen bij V lijkt me heel erg leuk...ff boobtalk

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Alice 0509, Lekker de nacht doorgeslapen, nog wat spierpijn maar het voelt alsof ik steeds makkelijker op kan staan .. Gisteren toch wel last gehad van een mistig, wollig brein, opgeschreven welke medicijnen ik op welk tijdstip moet nemen en dan nog 26 keer moeten kijken op dat zelfde lijstje .. De zwelling lijkt ook wat minder te worden, benieuwd of dit een beetje doozet zo vandaag ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Sjuul zei:

@Alice 0509, Lekker de nacht doorgeslapen, nog wat spierpijn maar het voelt alsof ik steeds makkelijker op kan staan .. Gisteren toch wel last gehad van een mistig, wollig brein, opgeschreven welke medicijnen ik op welk tijdstip moet nemen en dan nog 26 keer moeten kijken op dat zelfde lijstje .. De zwelling lijkt ook wat minder te worden, benieuwd of dit een beetje doozet zo vandaag ..

@Sjuul....dat klinkt wel heel voorspoedig allemaal. Wil ik ook wel over drie weken... haha.

Echt fijn voor jou dat het herstel goed te doen is. 

 

Heb jij van de kliniek/Zuyderland een medicatieschema ontvangen? Ik hoop dat ik het zonder paardenmiddelen kan volhouden.  Maar goed, als het nodig is, dan is het nodig natuurlijk.

Slaap jij een beetje rechtop of plat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Alice 0509, een antibiotica kuur van een week, paracetamol en meloxican 1 keer per dag voor 3 dagen dus vandaag de laatste, daarbij heb ik voor als het niet anders kan tramadol gekregen maar die heb ik nog niet genomen, het is met die paracetamol heel goed te doen allemaal ..

 

Ik slaap half rechtop, met voldoende kussens in de rug tot nu toe ook nog best te doen, ik denk dat dat ook zijn uitwerking op het vocht heeft dat rechtop slapen, je komt ook makkelijker op vanuit je buikspieren ..

 

Ik vind echt dat t best meevalt tot nu toe 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Sjuul zei:

@Alice 0509, een antibiotica kuur van een week, paracetamol en meloxican 1 keer per dag voor 3 dagen dus vandaag de laatste, daarbij heb ik voor als het niet anders kan tramadol gekregen maar die heb ik nog niet genomen, het is met die paracetamol heel goed te doen allemaal ..

 

Ik slaap half rechtop, met voldoende kussens in de rug tot nu toe ook nog best te doen, ik denk dat dat ook zijn uitwerking op het vocht heeft dat rechtop slapen, je komt ook makkelijker op vanuit je buikspieren ..

 

Ik vind echt dat t best meevalt tot nu toe 

5 uur geleden, Sjuul zei:

@Alice 0509, een antibiotica kuur van een week, paracetamol en meloxican 1 keer per dag voor 3 dagen dus vandaag de laatste, daarbij heb ik voor als het niet anders kan tramadol gekregen maar die heb ik nog niet genomen, het is met die paracetamol heel goed te doen allemaal ..

 

Ik slaap half rechtop, met voldoende kussens in de rug tot nu toe ook nog best te doen, ik denk dat dat ook zijn uitwerking op het vocht heeft dat rechtop slapen, je komt ook makkelijker op vanuit je buikspieren ..

 

Ik vind echt dat t best meevalt tot nu toe 

@Sjuul ah ok....dan ga ik ervan uit dat ik dit ook voorgeschreven zal krijgen. Ik neem aan dat je het recept krijgt in het ziekenhuis of had jij het al eerder in huis?

 

Fijn dat het je meevalt....daar hoop ik ook op. 

 

Ben nu al af en toe aan het testen of ik uit bed kom, zonder handen en armen te gebruiken. Lukt best aardig eigenlijk....goed voor de buikspieren inderdaad....

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Alice 0509 zei:

@Sjuul ah ok....dan ga ik ervan uit dat ik dit ook voorgeschreven zal krijgen. Ik neem aan dat je het recept krijgt in het ziekenhuis of had jij het al eerder in huis?

 

Fijn dat het je meevalt....daar hoop ik ook op. 

 

Ben nu al af en toe aan het testen of ik uit bed kom, zonder handen en armen te gebruiken. Lukt best aardig eigenlijk....goed voor de buikspieren inderdaad....

 

Het recept krijg je in het ziekenhuis, dat kun je afhalen bij de ziekenhuisapotheek of even door iemand laten ophalen ..

Buikspieren testen is iets wat ik ook had gedaan hihi, werkt best goed. 

De 2e dag zijn de ribben onder het drukverband wat gevoeliger maar toch lukt het dan ook best, heb je wat hulp nodig zorg dan dat je je voeten ergens onder kunt steken, dan heb je net wat extra power .. 

 

Handig als je buikspieren toch al ontwikkeld zijn, krijgen ze nog wat extra training ook :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Sjuul zei:

 

Het recept krijg je in het ziekenhuis, dat kun je afhalen bij de ziekenhuisapotheek of even door iemand laten ophalen ..

Buikspieren testen is iets wat ik ook had gedaan hihi, werkt best goed. 

De 2e dag zijn de ribben onder het drukverband wat gevoeliger maar toch lukt het dan ook best, heb je wat hulp nodig zorg dan dat je je voeten ergens onder kunt steken, dan heb je net wat extra power .. 

 

Handig als je buikspieren toch al ontwikkeld zijn, krijgen ze nog wat extra training ook :-)

@Sjuul..... fantastisch .....mooie borsten en een platte buik erna:154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.