Ga naar inhoud

Alice 0509 : 28 november 2018 : Dr. Meesters : Mooi Kliniek


Aanbevolen berichten

Zojuist aan mijn sportclubje en trainer vertelt dat ik 28 november onder het mes ga voor een BV. Gelukkig geen rare reacties. Wel natuurlijk dat ze me allemaal prima vinden zoals ik ben, niet wetende wat nou precies onder dat Sportshirt zit.

De trainer bood al meteen aan voor mij een aparte training te maken na de BV, zodat ik toch in een sportritme blijf en benen en buik kan blijven trainen. Uiteraard niet de eerste twee weken.

Dat stelt me wel gerust, want ik voel me echt beter als ik sport.

 

Dit weekend mijn schoonouders vertellen. Kunnen we meteen een beroep op ze doen voor die weken na de BV.....hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 326
  • Created
  • Laatste Reactie
16 uur geleden zei Alice 0509:

Ik ken dat gevoel ja helaas. Een jaar na mijn laatste zwangerschap, kreeg ik in één week diezelfde vraag.....en toen was ik er klaar mee.

 

Met een beetje zelfstudie ontdekte ik dat  ik gevoelig ben voor koolhydraten. Niet dat ik ze niet meer eet, maar meer in balans en niet meer de "verkeerde". Ik was in een week meteen verlost van het opgeblazen gevoel dat ik al jaren had. 

 

Toen in combinatie met hardlopen, tien kilo afgevallen. En ik weet nu niet beter, dan dat ik minder koolhydraten eet en meer in balans ben met eiwitten en vetten.....

Heel verhaal geworden....haha

he wat goed zeg!

Ik ben zelf ook eindelijk eens wat meer bezig met op mijn voeding te letten. (zels het boek van 'project gezond' aangeschaft, jawel!!)

Koolhydraten en suikers probeer ik met mate te nemen. Vind ik niet altijd makkelijk. Ik kom van een 'ik kan eten wat ik wil en komt niet aan-figuur' af en heb die instelling nog niet goed van me af weten te schudden. Mijn weegschaal daarentegen is inmiddels tig kilo's verder geraakt.. :o

Met name doe ik het omdat ik altijd veel last heb (gehad) van mijn darmen. Ik hoop ze altijd nog eens normaal functionerend te krijgen :P

 

Maarre.. Jij hebt dus ook kids. Hoe oud zijn ze? (of wist ik dit al maar ben ik het vergeten....)

 

Anyway, joehoe!!! We krijgen nieuwe boobies :43:. (om weer ff on-topic te gaan :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Alice 0509:

Zojuist aan mijn sportclubje en trainer vertelt dat ik 28 november onder het mes ga voor een BV. Gelukkig geen rare reacties. Wel natuurlijk dat ze me allemaal prima vinden zoals ik ben, niet wetende wat nou precies onder dat Sportshirt zit.

De trainer bood al meteen aan voor mij een aparte training te maken na de BV, zodat ik toch in een sportritme blijf en benen en buik kan blijven trainen. Uiteraard niet de eerste twee weken.

Dat stelt me wel gerust, want ik voel me echt beter als ik sport.

 

Dit weekend mijn schoonouders vertellen. Kunnen we meteen een beroep op ze doen voor die weken na de BV.....hihi

Top! fijn hoor

waarom zouden mensen eigenlijk ook raar reageren...

 

Maar schoonouders vertellen... pfff, das andere koek (laat ik mijn man in eerste instantie opknappen, hihi)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nevermind:

he wat goed zeg!

Ik ben zelf ook eindelijk eens wat meer bezig met op mijn voeding te letten. (zels het boek van 'project gezond' aangeschaft, jawel!!)

Koolhydraten en suikers probeer ik met mate te nemen. Vind ik niet altijd makkelijk. Ik kom van een 'ik kan eten wat ik wil en komt niet aan-figuur' af en heb die instelling nog niet goed van me af weten te schudden. Mijn weegschaal daarentegen is inmiddels tig kilo's verder geraakt.. :o

Met name doe ik het omdat ik altijd veel last heb (gehad) van mijn darmen. Ik hoop ze altijd nog eens normaal functionerend te krijgen :P

 

Maarre.. Jij hebt dus ook kids. Hoe oud zijn ze? (of wist ik dit al maar ben ik het vergeten....)

 

Anyway, joehoe!!! We krijgen nieuwe boobies :43:. (om weer ff on-topic te gaan :P

Goed van jou dat je een start gemaakt hebt. Dat is soms echt al het halve werk. Je zult ook merken dat je beter en fitter zult gaan voelen. 

Althans dat merkte ik meteen....

Daarom is het voor mij ook niet moeilijk om vol te houden. Ik merk het meteen aan mijn darmen.

Als ik bijvoorbeeld frietjes of chips eet, voel ik meteen dat ik opgeblazen ben en dat ik niet naar de wc kan.

Nu eet ik dan als tussendoortje, nootjes, blokjes kaas, tomaatjes, komkommer, stukje brie. Heerlijk....geen straf om te eten.....:6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-10-2018 om 17:44 zei Simplyflat:

Ik geef ze ook de schuld whahaha

Ik moet eerlijk zeggen dat ik je lijf zelfs met jouw borstgrootte nog erg vrouwelijk en mooi vindt. Die extra vulling gaat je vast prachtig staan. Het allerbelangrijkste is natuurlijk dat jij zelf tevreden bent. Train je veel? Ik moet ook aan de bak eigenlijk. Vooral mn pannekoekbillen :63:

Ik wil ook jouw buik:blush:... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Nevermind:

Joehoe! Vandaag is het zover; mijn eerste consult :D (bij Mooi kliniek)

Heb er veel zin in!

@Alice 0509 Hoelang duurde het consult bij jou ongeveer? En weet jij of ze wat foto's heeft die ik kan bekijken va haar 'werk'?

Hee jij,

Oeh wat spannend allemaal hè?

Ik heb eigenlijk geen idee. We kwamen binnen en werden heel vriendelijk ontvangen door een dame achter de receptie. Vroeg nog aan mij of ik het prettig vond om vóór of na het consult foto's te maken. Daarna even wachten met koffie/ thee en het gesprek met Dr.Meesters volgde snel. Ik heb niet specifiek naar foto's gevraagd. Weet niet of die beschikbaar waren. Ik was zelf vrij duidelijk wat mijn wensen waren, dus werd er al snel gepast. Nog even een ei gelegd over het aantal cc's en wel of niet anatomische prothesen. Uiteindelijk gekozen voor rond ivm de kleine kans op draaien van de prothese. Dat risico wil ik niet lopen, vandaar de keuze gevallen op rond. Aantal cc kiest zij tijdens de operatie. Wat het mooiste past bij mijn lichaam. Daarna wat vragen kunnen stellen en nog wat info gekregen en klaar. Ik denk dat je in totaal een dik uur binnen bent....

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Simplyflat:

Ik wil ook jouw buik:blush:... 

@Simplyflat.....dank je voor je compliment:68:.....

Het gekke is dat ik nog altijd mijn buik niet als plat ervaar. Ik heb altijd ook ivm mijn houding een soort van buikje gehad. De laatste zes jaar ben ik zo bewust bezig met voeding en sport dat het eindelijk platter wordt. Ik sport niet onwijs veel. 1 keer mobility fitness, 1 keer tennis, 1 keer hardlopen/tabata work out. En voor de rest niet stil kunnen zitten:wacko:

 

Pannenkoekbillen kun je trainen door Squats te doen en lunges. Werkt als een tierelier en kun je overal doen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Alice 0509:

@Simplyflat.....dank je voor je compliment:68:.....

Het gekke is dat ik nog altijd mijn buik niet als plat ervaar. Ik heb altijd ook ivm mijn houding een soort van buikje gehad. De laatste zes jaar ben ik zo bewust bezig met voeding en sport dat het eindelijk platter wordt. Ik sport niet onwijs veel. 1 keer mobility fitness, 1 keer tennis, 1 keer hardlopen/tabata work out. En voor de rest niet stil kunnen zitten:wacko:

 

Pannenkoekbillen kun je trainen door Squats te doen en lunges. Werkt als een tierelier en kun je overal doen.....

Wat jammer dat je niet ziet wat ik zie.. (althans..  hoe het op mij overkomt. Ik kijk naar je hele figuur en je buik spettert er echt uit. Ik heb veel workouts gedaan altijd gericht op benen en buik. Ben nu op een punt als ik echt een drooggetrainde buik wil dan teken ik enorm in mn gezicht. Billen wil ik idd meer gaan trainen vanuit huis. Ik heb al een reeks oefeningen bekeken. Toch heb ik het idee dat de spierontwikkeling aan de lage kant is. Mocht het niet lukken dan ga ik over een jaar kijken of het lukt met lipofilling. 

Maare.. tabata workout? 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Alice 0509:

Hee jij,

Oeh wat spannend allemaal hè?

Ik heb eigenlijk geen idee. We kwamen binnen en werden heel vriendelijk ontvangen door een dame achter de receptie. Vroeg nog aan mij of ik het prettig vond om vóór of na het consult foto's te maken. Daarna even wachten met koffie/ thee en het gesprek met Dr.Meesters volgde snel. Ik heb niet specifiek naar foto's gevraagd. Weet niet of die beschikbaar waren. Ik was zelf vrij duidelijk wat mijn wensen waren, dus werd er al snel gepast. Nog even een ei gelegd over het aantal cc's en wel of niet anatomische prothesen. Uiteindelijk gekozen voor rond ivm de kleine kans op draaien van de prothese. Dat risico wil ik niet lopen, vandaar de keuze gevallen op rond. Aantal cc kiest zij tijdens de operatie. Wat het mooiste past bij mijn lichaam. Daarna wat vragen kunnen stellen en nog wat info gekregen en klaar. Ik denk dat je in totaal een dik uur binnen bent....

ha! inderdaad een hele fijne ontvangst en door voor de foto's. Tja, ik dacht "doe maar meteen, hebben we dat al gehad"... 

Tijdje gewacht op dr. Meesters en vervolgens mee naar de mooie praktijkruimte van haar. Supermooi gebouw trouwens!!

Even aangegeven wat ik ongeveer wilde en toen meteen gaan passen. Nu was ik wel erg verbaasd over het aantal cc. Ze kwam uit op een breedte van 13cm.

Ik heb 375, 445 en 485 schijnbaar gepast :blink:... Klinkt zo mega veel..

die van 375 en 485 waren 13cm breed en hadden wat meer projectie en die van 445 was 13.5 en had iets minder projectie. Qua cupmaat had ze het steeds over een volle C, wat mij prima lijkt..  Toch denk ik ergens dat het veel groter wordt dan een C als ik voor bijv. 445 zou kiezen..  hmm, daar ben ik nog echt niet over uit.

Ik vrees nu wel dat er voor de spier echt niet genoeg te plaatsen valt.

Ook gaf ze aan dat ik het beste snel akkoord kon gaan met de offerte gezien ik zo vroeg mogelijk in 2019 de ingreep wil laten doen..

Ik merk trouwens dat nu ik de foto's van het passen terugkijk, het toch kleiner lijkt als dat ik daar vond.. Daar dacht ik echt "OMG, dit is mega.."

Zij vond trouwens dat ik deze maten echt wel kon hebben en gaf aan niet van grote borsten te houden.. 

Flink wat om over na te denken in ieder geval!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-10-2018 om 20:46 zei Nevermind:

ha! inderdaad een hele fijne ontvangst en door voor de foto's. Tja, ik dacht "doe maar meteen, hebben we dat al gehad"... 

Tijdje gewacht op dr. Meesters en vervolgens mee naar de mooie praktijkruimte van haar. Supermooi gebouw trouwens!!

Even aangegeven wat ik ongeveer wilde en toen meteen gaan passen. Nu was ik wel erg verbaasd over het aantal cc. Ze kwam uit op een breedte van 13cm.

Ik heb 375, 445 en 485 schijnbaar gepast :blink:... Klinkt zo mega veel..

die van 375 en 485 waren 13cm breed en hadden wat meer projectie en die van 445 was 13.5 en had iets minder projectie. Qua cupmaat had ze het steeds over een volle C, wat mij prima lijkt..  Toch denk ik ergens dat het veel groter wordt dan een C als ik voor bijv. 445 zou kiezen..  hmm, daar ben ik nog echt niet over uit.

Ik vrees nu wel dat er voor de spier echt niet genoeg te plaatsen valt.

Ook gaf ze aan dat ik het beste snel akkoord kon gaan met de offerte gezien ik zo vroeg mogelijk in 2019 de ingreep wil laten doen..

Ik merk trouwens dat nu ik de foto's van het passen terugkijk, het toch kleiner lijkt als dat ik daar vond.. Daar dacht ik echt "OMG, dit is mega.."

Zij vond trouwens dat ik deze maten echt wel kon hebben en gaf aan niet van grote borsten te houden.. 

Flink wat om over na te denken in ieder geval!!

 

Wat fijn dat het een prettig consult was.

Ik ben benieuwd wat je gaat kiezen.

Je hebt ook nog een ander consult toch?

Kon Meesters het voor de spier plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-10-2018 om 19:09 zei Simplyflat:

Wat jammer dat je niet ziet wat ik zie.. (althans..  hoe het op mij overkomt. Ik kijk naar je hele figuur en je buik spettert er echt uit. Ik heb veel workouts gedaan altijd gericht op benen en buik. Ben nu op een punt als ik echt een drooggetrainde buik wil dan teken ik enorm in mn gezicht. Billen wil ik idd meer gaan trainen vanuit huis. Ik heb al een reeks oefeningen bekeken. Toch heb ik het idee dat de spierontwikkeling aan de lage kant is. Mocht het niet lukken dan ga ik over een jaar kijken of het lukt met lipofilling. 

Maare.. tabata workout? 

Xxx

Raar hè dat ik dat niet zie hè? Ik zie waarschijnlijk nog mijn blubberbuik van jaren geleden......en vooral de angst dat ik die weer krijg. Ik blijf er erg mee bezig......pffff

En het klopt wat je zegt, ik teken ook erg in mijn gezicht naarmate ik "droger" ben. Dat vind ik ook niet mooi. Proberen een balans te vinden hierin....

Tabata workout is een interval training in een bepaalde tijd. Dan doe ik verschillende oefeningen, zoals planken, sit ups, Squats, lunges, burpees, mountain climbers, leg raises..... vanalles. In ieder geval heel effectief op tempo een half uur knallen.... hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-10-2018 om 22:03 zei Alice 0509:

Wat fijn dat het een prettig consult was.

Ik ben benieuwd wat je gaat kiezen.

Je hebt ook nog een ander consult toch?

Kon Meesters het voor de spier plaatsen?

 

Ik ga woensdag over een week inderdaad naar Dr. de Meyere in Gent.

Meesters gaf aan dat het dan een hele andere maat, een stuk minder cc, zou worden. Zou dus misschien wel kunnen, maar heb daar verder niet meer zo naar doorgevraagd. In Gent zijn ze blijkbaar zo goed in die voor de spier plaatsingen, dat ik dat dan ook het liefste daar wil laten doen. En ik wil dit kunnen vergelijken met een dual plane capaciteit. DP weet ik nu kan ongeveer tot een 485 cc. Heb de catalogus opgezocht en zag dat Meesters eigenlijk gewoon je diameter pakt en daarmee kijkt welke protheses allemaal kunnen. 

Ik ben dus eigenlijk ook heel benieuwd en heb nog geen idee...

 

En jij al voorbereidingen aan het treffen voor jouw bv? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Nevermind:

 

haha!

hopelijk vliegen ze voorbij :P

Ergens wil ik dat de tijd vliegt om het achter de rug te hebben, op vakantie te hebben (niet te moeten werken met andere woorden) en erna van mijn mooie boobies te kunnen genieten en langs de andere kant zoiets van aaaah ben ik er wel klaar voor?!:huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Nevermind:

 

haha!

hopelijk vliegen ze voorbij :P

Hihi, ik hoop het ook...

Ik ben Benieuwd welk advies je volgende week krijgt. Kun je ook eindelijk gaan aftellen. Ik hoop voor je dat het voor de spier kan. Ik hoor het graag wat de uiteindelijke keuze wordt.:38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kelly_E:

Ergens wil ik dat de tijd vliegt om het achter de rug te hebben, op vakantie te hebben (niet te moeten werken met andere woorden) en erna van mijn mooie boobies te kunnen genieten en langs de andere kant zoiets van aaaah ben ik er wel klaar voor?!:huh:

Jij bent er helemaal klaar voor. Je hebt je goed voorbereid en je wilt dit ook al zo lang. Tuurlijk is het spannend, maar wij kunnen dit @Kelly_E.....:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-10-2018 om 09:58 zei Alice 0509:

Hihi, ik hoop het ook...

Ik ben Benieuwd welk advies je volgende week krijgt. Kun je ook eindelijk gaan aftellen. Ik hoop voor je dat het voor de spier kan. Ik hoor het graag wat de uiteindelijke keuze wordt.:38:

 

Gisteren dus bij dr. De Meyere geweest!

Was een beetje waar ik wat bang voor was. Wat betreft ingreep, herstel en kliniek e.d. zou mijn keuze heel gemakkelijk zijn en kies ik voor hem. Ik heb alleen niet veel eigen weefsel van mezelf en dat betekent dat hij ongeveer een 250cc kan plaatsen. Ik heb twee modelletjes gepast; eentje was 240 en eentje 280. Hij weet nog niet op voorhand wat er precies in past, dus dat wordt dan nog eens helemaal spannend.. Ben nu dus ongelooflijk in dubio.

Ik vroeg hem wat het in cupmaat ongeveer zou zijn en hij gaf aan dat het wel een B zou worden en niet veel meer. Hij zag natuurlijk wel mijn teleurstelling..  Ik vermoed dat er na de bv visueel niet veel zal veranderen. Naakt natuurlijk wel, maar met kleren aan zal het er hetzelfde uitzien. En dat vind ik wel wat jammer.

 

Wat kreeg jij ook alweer? was het 275 of 300? En wat schat de pc in dat het uiteindelijk gaat worden qua cupmaat? Onze voor-situaties zijn echt vergelijkbaar namelijk. Ben ook echt op zoek hier op het forum naar vrouwen die ongeveer 250 hebben gekregen en echt wel meer dan een B eraan over hebben gehouden :76:

 

pff, in ieder geval een hersenbreker.. :P

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Nevermind:

 

Gisteren dus bij dr. De Meyere geweest!

Was een beetje waar ik wat bang voor was. Wat betreft ingreep, herstel en kliniek e.d. zou mijn keuze heel gemakkelijk zijn en kies ik voor hem. Ik heb alleen niet veel eigen weefsel van mezelf en dat betekent dat hij ongeveer een 250cc kan plaatsen. Ik heb twee modelletjes gepast; eentje was 240 en eentje 280. Hij weet nog niet op voorhand wat er precies in past, dus dat wordt dan nog eens helemaal spannend.. Ben nu dus ongelooflijk in dubio.

Ik vroeg hem wat het in cupmaat ongeveer zou zijn en hij gaf aan dat het wel een B zou worden en niet veel meer. Hij zag natuurlijk wel mijn teleurstelling..  Ik vermoed dat er na de bv visueel niet veel zal veranderen. Naakt natuurlijk wel, maar met kleren aan zal het er hetzelfde uitzien. En dat vind ik wel wat jammer.

 

Wat kreeg jij ook alweer? was het 275 of 300? En wat schat de pc in dat het uiteindelijk gaat worden qua cupmaat? Onze voor-situaties zijn echt vergelijkbaar namelijk. Ben ook echt op zoek hier op het forum naar vrouwen die ongeveer 250 hebben gekregen en echt wel meer dan een B eraan over hebben gehouden :76:

 

pff, in ieder geval een hersenbreker.. :P

 

 

@Nevermind

Ik kan me voorstellen dat je even in dubio bent.

Ik krijg 275 of 310cc achter de spier. Verschil met jou is, dat ik juist wel hetzelfde wil als nu met kleren aan. Daarom niet groter dan 275 of 310.

Ze gaf bij mij aan dat ik op een C zou uitkomen, maar voor mij is een volle B al voldoende. Dus dat maakt het verschil tussen ons twee.....

 

Het gaat er nu bij jou om natuurlijk wat je echt graag wilt wat het resultaat moet zijn. En dat bepaald dan de keuze van voor of achter de spier, denk ik.

Moeilijke keuze hoor......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-10-2018 om 17:55, Alice 0509 zei:

@Nevermind

Ik kan me voorstellen dat je even in dubio bent.

Ik krijg 275 of 310cc achter de spier. Verschil met jou is, dat ik juist wel hetzelfde wil als nu met kleren aan. Daarom niet groter dan 275 of 310.

Ze gaf bij mij aan dat ik op een C zou uitkomen, maar voor mij is een volle B al voldoende. Dus dat maakt het verschil tussen ons twee.....

 

Het gaat er nu bij jou om natuurlijk wat je echt graag wilt wat het resultaat moet zijn. En dat bepaald dan de keuze van voor of achter de spier, denk ik.

Moeilijke keuze hoor......

 

Ik heb mijn keuze gemaakt, en het wordt................... Jawel we gaan naar Gent! :43:

hihi...

 

Ik kies toch om het voor de spier te plaatsen. Dan maar wat minder cc, ik moet ook nog wel mezelf kunnen blijven :P

Ik heb trouwens eens twee zakjes water met 240cc gevuld om te zien hoeveel dat nu eigenlijk is en toen dacht ik 'dit vind ik wel prima zo hoor' haha!

Toch nog maar wat harder werken aan die buik. Die zal met minder cc wel nog iets platter mogen :145: :P

 

Mijn ingreep staat gepland op 10 januari!! Op 12 dec heb ik nog een tweede consult. Heb nog enkele vragen over get type prothese e.d.

 

Eerst maar eens voor jou aftellen, hihi.. Ben heel benieuwd naar jouw resultaat. Ik lees dat dual plane ongeveer 50cc 'eraf' haalt en dan hebben we ongeveer een vergelijkbare 'donatie' haha... (geen idee trouwens of je dit zo echt kunt bekijken hoor :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.