Ga naar inhoud
Mededeling voor iedereen! Lees meer... ×
Borsten Forum
Alice 0509

Alice 0509 : 28 november 2018 : Dr. Meesters : Mooi Kliniek

Aanbevolen berichten

@Alice 0509, het vrijdag groepje, leuk ik heb er destijds mobility gedaan en tai chi en mijn kind deed er self defence, maar ik ben toch echt een fitnesser in hart en nieren .. Maar echt een hele fijne gym met een leuke groep mensen waar je zondermeer gauw een deel van de family bent, dat is bij V wel anders, mis ik soms wel dat warme :-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uur geleden, Sjuul zei:

@Alice 0509, het vrijdag groepje, leuk ik heb er destijds mobility gedaan en tai chi en mijn kind deed er self defence, maar ik ben toch echt een fitnesser in hart en nieren .. Maar echt een hele fijne gym met een leuke groep mensen waar je zondermeer gauw een deel van de family bent, dat is bij V wel anders, mis ik soms wel dat warme :-)

@Sjuul....ik doe nu ook de mobility fitness.....echt heerlijk uitdagend en elke keer weer een verrassing...hihi

Bij V is het ook wel heel goed verzorgd, vind ik. Ik vind het altijd heerlijk om na de tennisles lekker koffie te drinken of te lunchen. Ook een tijdje daar de zwemles met de kids gedaan.

Hoogstwaarschijnlijk zijn we elkaar vast een keer tegengekomen....

Volgend jaar komen er elkaar daar misschien wel tegen haha....eerst maar eens goed herstellen.

Hopelijk heb je niet teveel pijn....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het valt echt mee met de pijn @Alice 0509.Ik ben een beetje beurs, daar lijkt het op, geen horrorpijn, wel een vochtbuikje maar dat gaat wel weer weg .. Genoeg hydrateren, beetje lopen, niet de hele dag slapen dan gaat dat ook wel weer weg .. En straks verse groentensoep die goed is voor de vochthuishouding, vorige week vers gemaakt en in de vriezer gezet ..

Hè ja, we zijn ons vast tegengekomen daar, volgend jaar kunnen we eens samen een koffie doen bij V, gewoon gezellig, als “lotgenootjes”  .. Maar inderdaad eerst goed herstellen ..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Sjuul.....fijn dat het goed te doen is qua pijn e.d. 

Ik denk ook echt dat beweging en een normaal dag/nachtritme het beste is voor het herstel. Anders slaap je s nachts niet, denk ik!

Goed bezig jij! Vooral die groentesoep.....ga ik ook maar eens maken. Is ook ff snel opgewarmd...

Voor jou, nu al de tweede nacht met nieuwe borsten. Eerst nog aftellen en nu al nacht twee. Hopelijk kun je lekker slapen en voel je je morgen weer wat fitter.....

Ik hoor het graag:68:

Oh ja, en koffietje doen bij V lijkt me heel erg leuk...ff boobtalk

:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Alice 0509, Lekker de nacht doorgeslapen, nog wat spierpijn maar het voelt alsof ik steeds makkelijker op kan staan .. Gisteren toch wel last gehad van een mistig, wollig brein, opgeschreven welke medicijnen ik op welk tijdstip moet nemen en dan nog 26 keer moeten kijken op dat zelfde lijstje .. De zwelling lijkt ook wat minder te worden, benieuwd of dit een beetje doozet zo vandaag ..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Sjuul zei:

@Alice 0509, Lekker de nacht doorgeslapen, nog wat spierpijn maar het voelt alsof ik steeds makkelijker op kan staan .. Gisteren toch wel last gehad van een mistig, wollig brein, opgeschreven welke medicijnen ik op welk tijdstip moet nemen en dan nog 26 keer moeten kijken op dat zelfde lijstje .. De zwelling lijkt ook wat minder te worden, benieuwd of dit een beetje doozet zo vandaag ..

@Sjuul....dat klinkt wel heel voorspoedig allemaal. Wil ik ook wel over drie weken... haha.

Echt fijn voor jou dat het herstel goed te doen is. 

Heb jij van de kliniek/Zuyderland een medicatieschema ontvangen? Ik hoop dat ik het zonder paardenmiddelen kan volhouden.  Maar goed, als het nodig is, dan is het nodig natuurlijk.

Slaap jij een beetje rechtop of plat?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Alice 0509, een antibiotica kuur van een week, paracetamol en meloxican 1 keer per dag voor 3 dagen dus vandaag de laatste, daarbij heb ik voor als het niet anders kan tramadol gekregen maar die heb ik nog niet genomen, het is met die paracetamol heel goed te doen allemaal ..

Ik slaap half rechtop, met voldoende kussens in de rug tot nu toe ook nog best te doen, ik denk dat dat ook zijn uitwerking op het vocht heeft dat rechtop slapen, je komt ook makkelijker op vanuit je buikspieren ..

Ik vind echt dat t best meevalt tot nu toe 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 uur geleden, Sjuul zei:

@Alice 0509, een antibiotica kuur van een week, paracetamol en meloxican 1 keer per dag voor 3 dagen dus vandaag de laatste, daarbij heb ik voor als het niet anders kan tramadol gekregen maar die heb ik nog niet genomen, het is met die paracetamol heel goed te doen allemaal ..

Ik slaap half rechtop, met voldoende kussens in de rug tot nu toe ook nog best te doen, ik denk dat dat ook zijn uitwerking op het vocht heeft dat rechtop slapen, je komt ook makkelijker op vanuit je buikspieren ..

5 uur geleden, Sjuul zei:

@Sjuul ah ok....dan ga ik ervan uit dat ik dit ook voorgeschreven zal krijgen. Ik neem aan dat je het recept krijgt in het ziekenhuis of had jij het al eerder in huis?

Fijn dat het je meevalt....daar hoop ik ook op. 

Ben nu al af en toe aan het testen of ik uit bed kom, zonder handen en armen te gebruiken. Lukt best aardig eigenlijk....goed voor de buikspieren inderdaad....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uur geleden, Alice 0509 zei:

@Sjuul ah ok....dan ga ik ervan uit dat ik dit ook voorgeschreven zal krijgen. Ik neem aan dat je het recept krijgt in het ziekenhuis of had jij het al eerder in huis?

Fijn dat het je meevalt....daar hoop ik ook op. 

Ben nu al af en toe aan het testen of ik uit bed kom, zonder handen en armen te gebruiken. Lukt best aardig eigenlijk....goed voor de buikspieren inderdaad....

Het recept krijg je in het ziekenhuis, dat kun je afhalen bij de ziekenhuisapotheek of even door iemand laten ophalen ..

Buikspieren testen is iets wat ik ook had gedaan hihi, werkt best goed. 

De 2e dag zijn de ribben onder het drukverband wat gevoeliger maar toch lukt het dan ook best, heb je wat hulp nodig zorg dan dat je je voeten ergens onder kunt steken, dan heb je net wat extra power .. 

Handig als je buikspieren toch al ontwikkeld zijn, krijgen ze nog wat extra training ook :-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
11 minuten geleden, Sjuul zei:

Het recept krijg je in het ziekenhuis, dat kun je afhalen bij de ziekenhuisapotheek of even door iemand laten ophalen ..

Buikspieren testen is iets wat ik ook had gedaan hihi, werkt best goed. 

De 2e dag zijn de ribben onder het drukverband wat gevoeliger maar toch lukt het dan ook best, heb je wat hulp nodig zorg dan dat je je voeten ergens onder kunt steken, dan heb je net wat extra power .. 

Handig als je buikspieren toch al ontwikkeld zijn, krijgen ze nog wat extra training ook :-)

@Sjuul..... fantastisch .....mooie borsten en een platte buik erna:154:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
17 minuten geleden, Alice 0509 zei:

@Sjuul..... fantastisch .....mooie borsten en een platte buik erna:154:

Mooie bijwerking toch :45:, trainen terwijl je heelt 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 7-11-2018 om 17:36, Sjuul zei:

Mooie bijwerking toch :45:, trainen terwijl je heelt 

@Sjuul...  Precies datgene wat ik altijd al wilde..... hahahaha....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Alice 0509, ik miste mijn gym vandaag al best, dan knap je wat op en dan begint dat al .. Dus buikspieren op de bank, dat kan nog net 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
9 minuten geleden, Sjuul zei:

@Alice 0509, ik miste mijn gym vandaag al best, dan knap je wat op en dan begint dat al .. Dus buikspieren op de bank, dat kan nog net 

@Sjuul....ik kan het me heel goed voorstellen. Op het moment dat je je eigenlijk goed voelt en dan toch rustig aan moeten doen......

Is zeg maar niet mijn sterkste kant.....dat zal uiteindelijk het "gevecht" met mezelf zijn....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Merk het ook aan mijn lijf dat niet bewegen, het werkt toch allemaal wat trager en anders dan anders .. Maar goed, over een paar weken is dat allemaal weer vergeten en voltooid verleden tijd .. We moeten er wat voor over hebben ;-)

Wat ik frappant vindt is dat ik af val, zie het aan mijn handen, de wergschaal is nog niet echt betrouwbaar met het vochtgehalte, maar ook dat komt wel weer goed ..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com