Ga naar inhoud

Alice 0509 : 28 november 2018 : Dr. Meesters : Mooi Kliniek


Aanbevolen berichten

@Alice 0509 Je bent bijna aan de beurt, spannend! :43:Heb je alles kunnen doen wat je nog "moest" doen? Hoe erg zijn de kriebeltjes? ;) Ik wil jou alvast heel veel suc6 en sterkte wensen, op naar een goed herstel!

 

Liefs,

M

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 326
  • Created
  • Laatste Reactie
Zojuist, Mtvo zei:

@Alice 0509 Je bent bijna aan de beurt, spannend! :43:Heb je alles kunnen doen wat je nog "moest" doen? Hoe erg zijn de kriebeltjes? ;) Ik wil jou alvast heel veel suc6 en sterkte wensen, op naar een goed herstel!

 

Liefs,

M

 

Ow, lees nu pas dat jij met je schouder zit :( , wat vervelend joh! Hoop dat dat niet al te nadelig voor je wordt. Dubbel beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Mtvo zei:

 

Ow, lees nu pas dat jij met je schouder zit :( , wat vervelend joh! Hoop dat dat niet al te nadelig voor je wordt. Dubbel beterschap!

@Mtvo.....dank je! Ik ben er helemaal klaar voor. De schouder is na een weekendje rust al minder pijnlijk gelukkig. Zometeen nog naar de fysiotherapeut. Even laten kijken en behandelplan maken. Met een beetje geluk is de rust die ik moet houden, voldoende voor het herstel van de schouder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎26‎-‎11‎-‎2018 om 07:30, Alice 0509 zei:

@Mtvo.....dank je! Ik ben er helemaal klaar voor. De schouder is na een weekendje rust al minder pijnlijk gelukkig. Zometeen nog naar de fysiotherapeut. Even laten kijken en behandelplan maken. Met een beetje geluk is de rust die ik moet houden, voldoende voor het herstel van de schouder.

 

Fijn dat het weekeindje rust je schouder iig goed heeft gedaan! Zal voor je duimen. Verder wens ik jou heeeeeeeeeeeeel veel suc6 voor morgen, op naar een voorspoedig herstel! :D 

 

Liefs,

M

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Jesssi zei:

Ooh vandaag jou beurt! Heel veel Suc6, lekker over je heen laten komen! Komt goed :)

Vandaag boooobies! Xx

@Jesssi..... jaaaaa eindelijk is het zover. Net mijn ontbijtje op. Vanmiddag mag ik me om 12.45 uur melden. Nu toch wel wat zenuwen. Gezonde spanning.....kan niet wachten....hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag is het dan eindelijk zover. Mijn borstvergroting is nu dan echt een feit.

 

Ik zit nu nog rustig met mijn badjas aan, samen met mijn man aan de ontbijttafel. Kids net vertrokken naar school, dikke knuffel....."tot morgen, mama"! (Ze gaan logeren bij opa en oma).

 

De nacht heerlijk geslapen. Wel wat kort, want ik mocht nog tussen 06.00/06.30 uur licht ontbijten. 

Extra van genoten, want het zal even duren, voordat ik weer met smaak wat zal eten.

 

Ik word verwacht om 12.45 uur. Ik woon tien minuten van het ziekenhuis af, dus alle tijd nog!

 

Zometeen even uitgebreid douchen, logeertas van de kids inpakken, mijn tas inpakken en dan nog ff snel door het huis rennen voor de laatste dingen.

 

En dan.......en dan.......jas aan, vertrekken naar het ziekenhuis.....wachten......en dan.....:1big_boobs:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het goed is heb je nu alles achter de rug @Alice 0509, hopelijk is het je allemaal meegevallen .. Neem lekker je tijd om te herstellen dan lezen we jou verhaal vanzelf wel als je zover bent dat je het wil plaatsen! Succes met herstellen ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh realiseer ik me pas aan het eind van de dag dat mijn kleintje al een half jaar is.. En toen dacht ik meteen aan jou en dat dit jouw dag is!!

spannend!!! Ik hoop dat het je goed is meegevallen. Je bent in elk geval nu twee borsten rijker! Lijkt me heerlijk hoor.

Hopelijk herstel je goed en valt het je niet te zwaar....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lieve dames!!!!

 

Ik ben er weer...  

In de eerste plaats iedereen bedankt voor de lieve berichtjes. Dat doet echt ontzettend goed.

 

Dan nu hier mijn verslagje van vandaag.

 

Ik moest me melden om 12.45 uur, maar was natuurlijk veel te vroeg. In dit geval, positief voor mij.

Ik mocht meteen mee, want er was direct ruimte op de OK.

 

Meteen kleren uit, prachtige charmante blauwe jurk aan. Ff wat administratie, paracetamol erin, afscheid van manlief en gaan met die banaan.

 

Heerlijk onder een warmtedeken richting OK.

 

Daar aangekomen en vriendelijk ontvangen. De nodige vragen gesteld en toen de mededeling van de anesthesist dat ze preoperatief een pijnstilling willen toedienen in de borsten zelf. Klonk heel eng, maar met de nodige uitleg erbij, vol vertrouwen.

 

Ze hebben dus, zoals ze het noemen een PEC- block gedaan in beide borsten.

Dat houdt in dat ze met een echo, in de borst kijken waar de borstspier en de omliggende spieren die gemoeid zijn met de dual plane techniek liggen. Die verdoven ze dan lokaal met een naald die ze erin spuiten met sedatie vloeistof. Het klinkt akelig, maar is me echt reuze meegevallen. Dit doen ze, zodat je na de OP minder pijnklachten hebt. En ik kan beamen, dat het werkt.

 

Ik heb wel een drukkend en trekkerig gevoel, maar echt pijn kan ik het niet noemen.

 

Van de narcose heb ik tot nu toe, weinig last van gehad. In het begin duf en slaperig maar ook dat was snel weg. 

Ook niet misselijk geweest. In het ziekenhuis twee broodjes gegeten en veel gedronken.

 

Ik moest wel lang wachten op de arts, maar dr. Meesters wilde me graag nog zelf zien.

 

Uiteindelijk heeft ze tijdens de operatie met het team besloten dat de anatomische prothese het mooiste bij mijn lichaam paste. Zoals we hadden afgesproken. 280 cc!

En het is nu al zooooooo mooi, al zeg ik het zelf:123:.

 

Nu zit ik lekker thuis op de bank en voel me echt goed. Ik weet ook dat straks de pec block uitgewerkt is, dus dan zal het meer pijn gaan doen! We gaan het zien....ik houd jullie uiteraard op de hoogte.

 

Ik heb inmiddels een foto gemaakt, diegene die wil spieken, geeft maar een gil! Ik zet hem in mijn album.

 

Voor nu... alvast welterusten.... jullie horen van mij!

 

Liefs Alice

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Alice 0509 zei:

Hallo lieve dames!!!!

 

Ik ben er weer...  

In de eerste plaats iedereen bedankt voor de lieve berichtjes. Dat doet echt ontzettend goed.

 

Dan nu hier mijn verslagje van vandaag.

 

Ik moest me melden om 12.45 uur, maar was natuurlijk veel te vroeg. In dit geval, positief voor mij.

Ik mocht meteen mee, want er was direct ruimte op de OK.

 

Meteen kleren uit, prachtige charmante blauwe jurk aan. Ff wat administratie, paracetamol erin, afscheid van manlief en gaan met die banaan.

 

Heerlijk onder een warmtedeken richting OK.

 

Daar aangekomen en vriendelijk ontvangen. De nodige vragen gesteld en toen de mededeling van de anesthesist dat ze preoperatief een pijnstilling willen toedienen in de borsten zelf. Klonk heel eng, maar met de nodige uitleg erbij, vol vertrouwen.

 

Ze hebben dus, zoals ze het noemen een PEC- block gedaan in beide borsten.

Dat houdt in dat ze met een echo, in de borst kijken waar de borstspier en de omliggende spieren die gemoeid zijn met de dual plane techniek liggen. Die verdoven ze dan lokaal met een naald die ze erin spuiten met sedatie vloeistof. Het klinkt akelig, maar is me echt reuze meegevallen. Dit doen ze, zodat je na de OP minder pijnklachten hebt. En ik kan beamen, dat het werkt.

 

Ik heb wel een drukkend en trekkerig gevoel, maar echt pijn kan ik het niet noemen.

 

Van de narcose heb ik tot nu toe, weinig last van gehad. In het begin duf en slaperig maar ook dat was snel weg. 

Ook niet misselijk geweest. In het ziekenhuis twee broodjes gegeten en veel gedronken.

 

Ik moest wel lang wachten op de arts, maar dr. Meesters wilde me graag nog zelf zien.

 

Uiteindelijk heeft ze tijdens de operatie met het team besloten dat de anatomische prothese het mooiste bij mijn lichaam paste. Zoals we hadden afgesproken. 280 cc!

En het is nu al zooooooo mooi, al zeg ik het zelf:123:.

 

Nu zit ik lekker thuis op de bank en voel me echt goed. Ik weet ook dat straks de pec block uitgewerkt is, dus dan zal het meer pijn gaan doen! We gaan het zien....ik houd jullie uiteraard op de hoogte.

 

Ik heb inmiddels een foto gemaakt, diegene die wil spieken, geeft maar een gil! Ik zet hem in mijn album.

 

Voor nu... alvast welterusten.... jullie horen van mij!

 

Liefs Alice

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik heb hier maar al toegevoegd, scheelt wat werk:38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.