Ga naar inhoud

Alice 0509 : 28 november 2018 : Dr. Meesters : Mooi Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 326
  • Created
  • Laatste Reactie
10 uur geleden zei Alice 0509:

Ja, ik heb er zelf twee gepast. Ik heb gevraagd aan de pc, wat zij dacht dat bij mij zou passen. Mijn enige wens is een natuurlijke volle boezem wat past bij de rest van mijn lichaam. De pc heeft me toen twee pasprothesen laten passen en beide waren voor mij prima.

 

De pc zal dan nu tijdens de operatie kiezen, welke het mooiste en natuurlijkster staat. 

 

Ohh fijn!

Je leest soms wel eens dat iemand helemaal niets heeft gepast op voorhand.. Vind het wel echt belangrijk om al een idee te krijgen op voorhand.

Zijn natuurlijk geen paar schoenen die ik op Zalando bestel en thuis eens bekijk of ik ze wat vind.. :D

 

Ennnn inderdaad gewoon heel veel netflixen boven in bed! Vooral niet toekijken hoe mijn man alles zooo niet volgens mijn maatstaven zal doen.. (nu al medelijden met hem :blink:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Nevermind:

 

Ohh fijn!

Je leest soms wel eens dat iemand helemaal niets heeft gepast op voorhand.. Vind het wel echt belangrijk om al een idee te krijgen op voorhand.

Zijn natuurlijk geen paar schoenen die ik op Zalando bestel en thuis eens bekijk of ik ze wat vind.. :D

 

Ennnn inderdaad gewoon heel veel netflixen boven in bed! Vooral niet toekijken hoe mijn man alles zooo niet volgens mijn maatstaven zal doen.. (nu al medelijden met hem :blink:

 

Nee inderdaad niet toekijken.....haha....ik ga mijn best doen om mijn mond maar te houden:ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Simplyflat:

CupDcakes doen het ook goed:45:

Wahaha...... inderdaad....

We moeten van het herstel toch iets leuks maken nietwaar:154:

 

Trouwens hoe voel je je nu inmiddels? Beetje te doen nog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Alice 0509:

Wahaha...... inderdaad....

We moeten van het herstel toch iets leuks maken nietwaar:154:

 

Trouwens hoe voel je je nu inmiddels? Beetje te doen nog?

Inderdaad, lachen is gezond. 

 

Hier gaat het met kleine stapjes beter. Spierpijn minder maar daarvoor in de plek een hoop hoesten en jeuk onder de band. Bij de plooi trekt de hechting.. pff ik ben geen mens om rustig te herstellen. :104:

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Simplyflat:

Inderdaad, lachen is gezond. 

 

Hier gaat het met kleine stapjes beter. Spierpijn minder maar daarvoor in de plek een hoop hoesten en jeuk onder de band. Bij de plooi trekt de hechting.. pff ik ben geen mens om rustig te herstellen. :104:

Volgens mij lijken we in dat opzicht op elkaar haha.....ik ben oook zoooo niet de persoon om rustig aan te doen. 

Ik hoop dat ik in ieder geval iets kan slapen, anders word ik nog lastiger:18:.....

 

Lukt het jou een beetje om te slapen? Als ik half zittend moet slapen,krijg ik snel last van mijn stuitje....dat zal dan lachen worden....:83:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Simplyflat:

Inderdaad, lachen is gezond. 

 

Hier gaat het met kleine stapjes beter. Spierpijn minder maar daarvoor in de plek een hoop hoesten en jeuk onder de band. Bij de plooi trekt de hechting.. pff ik ben geen mens om rustig te herstellen. :104:

 

Wanneer heb je de operatie gehad?

Je profielfoto ziet er al goed uit hoor!  Ben je zelf tevreden voor zover je er al wat van kunt zeggen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Nevermind:

 

Wanneer heb je de operatie gehad?

Je profielfoto ziet er al goed uit hoor!  Ben je zelf tevreden voor zover je er al wat van kunt zeggen? 

Dank je wel:blush: 

Ik ben vrijdag geopereerd, dus net 5 dagen po. Foto is van gisteren. 

Qua omvang ben ik tevreden realiserende dat er nog zwelling onder zit. Ik ben 1.80 en kom van een aa cup vandaan. Foto's staan in mijn album. Als je wil kan ik je hieraan toevoegen. Ik hoop dat de bv mijn figuur in verhouding terugbrengt. Fingers crossed xx

Welk stadium zit jij? Al geholpen of nog oriënteren? 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Alice 0509:

Volgens mij lijken we in dat opzicht op elkaar haha.....ik ben oook zoooo niet de persoon om rustig aan te doen. 

Ik hoop dat ik in ieder geval iets kan slapen, anders word ik nog lastiger:18:.....

 

Lukt het jou een beetje om te slapen? Als ik half zittend moet slapen,krijg ik snel last van mijn stuitje....dat zal dan lachen worden....:83:

 

 

Mischien niet gek om daar al.over na te denken hoor. Als ik had geweten dat slapen zo'n probleem zou worden had ik mezelf beter voorbereid. Wij hebben een heel zacht matras. Idd ik zak dus weg en krijg last van mn stuitje en rug. Ik heb nu een logeermatras op mijn kant neergelegd. En kussens schuin omhoog "gemetseld" (in elkaar laten schuiven) daarin prak ik mezelf voor de nacht. Wordt nog steeds een paar keer wakker maar kan met een beetje schuiven weer in positie om verder te slapen

Ik wil iig geen slaapmiddelen, ben bang dat ik een verkeerde houding aanneem wat niet bevorderlijk is voor mn borsten.:122:

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Simplyflat:

Dank je wel:blush: 

Ik ben vrijdag geopereerd, dus net 5 dagen po. Foto is van gisteren. 

Qua omvang ben ik tevreden realiserende dat er nog zwelling onder zit. Ik ben 1.80 en kom van een aa cup vandaan. Foto's staan in mijn album. Als je wil kan ik je hieraan toevoegen. Ik hoop dat de bv mijn figuur in verhouding terugbrengt. Fingers crossed xx

Welk stadium zit jij? Al geholpen of nog oriënteren? 

Xx

Ohh spannend he! Dan mag je over een dikke week het verband af denk ik he...

Zou graag eens willen kijken in je album. Misschien een beetje vergelijkbaar qua voorsituatie. Ben 1.72m, 62 kilo en heb nu A/AA (denk ik).

Ik heb a.s. dinsdag een consult in Maastricht en 24 okt bij dr de Meyere in Gent. Hoop op genoeg cc's voor de spier. 

Aan je verband te zien ben jij bij dr Verdonk geweest?? Heb je nog ergens anders een consult gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Simplyflat:

Mischien niet gek om daar al.over na te denken hoor. Als ik had geweten dat slapen zo'n probleem zou worden had ik mezelf beter voorbereid. Wij hebben een heel zacht matras. Idd ik zak dus weg en krijg last van mn stuitje en rug. Ik heb nu een logeermatras op mijn kant neergelegd. En kussens schuin omhoog "gemetseld" (in elkaar laten schuiven) daarin prak ik mezelf voor de nacht. Wordt nog steeds een paar keer wakker maar kan met een beetje schuiven weer in positie om verder te slapen

Ik wil iig geen slaapmiddelen, ben bang dat ik een verkeerde houding aanneem wat niet bevorderlijk is voor mn borsten.:122:

We kunnen gelukkig ons bed in alle mogelijke vormen verstellen....haha

Hopelijk vind ik een standje wat lekker ligt:lazy2:....

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Nevermind:

Ohh spannend he! Dan mag je over een dikke week het verband af denk ik he...

Zou graag eens willen kijken in je album. Misschien een beetje vergelijkbaar qua voorsituatie. Ben 1.72m, 62 kilo en heb nu A/AA (denk ik).

Ik heb a.s. dinsdag een consult in Maastricht en 24 okt bij dr de Meyere in Gent. Hoop op genoeg cc's voor de spier. 

Aan je verband te zien ben jij bij dr Verdonk geweest?? Heb je nog ergens anders een consult gehad?

Ik heb je toegevoegd :rolleyes:

Ik ben 65 kg dus ik denk dat we dezelfde verhouding hebben. 

Mag ik vragen waarom je graag voor de spier wil? En welk "doel" heb je voor ogen? Spannend vooruitzicht je consulten:63:. Ik ben denk ik een van de weinige die maar 1 consult heeft gehad. Ik dacht als ik twijfels heb dan ga ik naar een andere pc. Het klikte meteen bij Verdonck en dacht goed is goed:6:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Simplyflat:

Ik heb je toegevoegd :rolleyes:

Ik ben 65 kg dus ik denk dat we dezelfde verhouding hebben. 

Mag ik vragen waarom je graag voor de spier wil? En welk "doel" heb je voor ogen? Spannend vooruitzicht je consulten:63:. Ik ben denk ik een van de weinige die maar 1 consult heeft gehad. Ik dacht als ik twijfels heb dan ga ik naar een andere pc. Het klikte meteen bij Verdonck en dacht goed is goed:6:

Liefs

Thnx! Redelijk herkenbaar, jouw voorsituatie.. Lijkt me heerlijk dat je binnenkort al eens voor leuke bh's kunt gaan shoppen! Ben benieuwd welke maat je eraan overhoudt. 

 

Mijn voorkeur met voor de spier is tweeledig. Enerzijds wil ik het resultaat zo natuurlijk mogelijk houden qua vorm en bewegingen e.d. Ik zie hele mooie resultaten bij voor de spier plaatsingen. Anderszijds zit ik met twee jonge kids van 2.5 en 4 maanden. Hoop in januari de ingreep te kunnen plannen en dan is mijn jongste een maand of 8. Een snel herstel vind ik dus wel erg belangrijk. Ik zie er het meeste tegenop om tijdelijk niet goed voor mijn kids te kunnen zorgen).. En toch wil ik er niet meer mee wachten...:unsure:

Ik wens wel het liefst naar een mooie volle c cup te gaan (liefst zelfs D in bh-maat). Als dit niet lukt voor de spier, kies ik wss toch voor dual plane. 

 

Fijn dat het zo klikte bij Verdonk! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Nevermind:

Thnx! Redelijk herkenbaar, jouw voorsituatie.. Lijkt me heerlijk dat je binnenkort al eens voor leuke bh's kunt gaan shoppen! Ben benieuwd welke maat je eraan overhoudt. 

 

Mijn voorkeur met voor de spier is tweeledig. Enerzijds wil ik het resultaat zo natuurlijk mogelijk houden qua vorm en bewegingen e.d. Ik zie hele mooie resultaten bij voor de spier plaatsingen. Anderszijds zit ik met twee jonge kids van 2.5 en 4 maanden. Hoop in januari de ingreep te kunnen plannen en dan is mijn jongste een maand of 8. Een snel herstel vind ik dus wel erg belangrijk. Ik zie er het meeste tegenop om tijdelijk niet goed voor mijn kids te kunnen zorgen).. En toch wil ik er niet meer mee wachten...:unsure:

Ik wens wel het liefst naar een mooie volle c cup te gaan (liefst zelfs D in bh-maat). Als dit niet lukt voor de spier, kies ik wss toch voor dual plane. 

 

Fijn dat het zo klikte bij Verdonk! 

Ik hoop op een volle D in bh maat. Bij passen van 325 gaf Verdonck aan dat ik naar een volle C zou gaan. We zijn uiteindelijk voor 375 gegaan... Dus ik laat me maar verrassen:141:

Ik snap dat je de verzorging van je kids een rol speelt in je besluit. Laat je vooral goed informeren door de pc's. Op YouTube staat een filmpje van Eddy Dona over manieren van plaatsen en nog een hele hoop andere heeft hij gemaakt. Heel interessant.  Misschien dat het helpt als je zijn filmpjes bekijkt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Nevermind:

Heb overigens helaas niet meer zo een mooi plat buikje als jij.. :blink: (ik geef de kids de schuld :P)

Haha.....zo plat is hij niet....ik houd mijn buik in:blush:....

En al train ik dat ik er bij omval, echt platter wordt hij niet. Hopen dat het met meer borsten minder opvalt:154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Nevermind:

Heb overigens helaas niet meer zo een mooi plat buikje als jij.. :blink: (ik geef de kids de schuld :P)

Ik geef ze ook de schuld whahaha

Ik moet eerlijk zeggen dat ik je lijf zelfs met jouw borstgrootte nog erg vrouwelijk en mooi vindt. Die extra vulling gaat je vast prachtig staan. Het allerbelangrijkste is natuurlijk dat jij zelf tevreden bent. Train je veel? Ik moet ook aan de bak eigenlijk. Vooral mn pannekoekbillen :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Alice 0509:

Haha.....zo plat is hij niet....ik houd mijn buik in:blush:....

En al train ik dat ik er bij omval, echt platter wordt hij niet. Hopen dat het met meer borsten minder opvalt:154:

Boobs to the rescue!!! :152:

 

By the way, je buik is wel plat, don't be so hard on yourself  :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Alice 0509:

Haha.....zo plat is hij niet....ik houd mijn buik in:blush:....

En al train ik dat ik er bij omval, echt platter wordt hij niet. Hopen dat het met meer borsten minder opvalt:154:

Hihi, zo ziet het er bij mij niet uit hoor als ik mijn buik inhoudt! :P

Ik heb al jaren last (ja, toch stiekum ook wel al van voor de kids) van het 'schijnzwanger-syndroom'.. Ken je dat? :9::P

Nauwelijks borsten en wel een buikje. Meer dan eens is me wel al gevraagd hoe ver ik was... En dan was ik dus echt niet zwanger... :145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Nevermind:

Hihi, zo ziet het er bij mij niet uit hoor als ik mijn buik inhoudt! :P

Ik heb al jaren last (ja, toch stiekum ook wel al van voor de kids) van het 'schijnzwanger-syndroom'.. Ken je dat? :9::P

Nauwelijks borsten en wel een buikje. Meer dan eens is me wel al gevraagd hoe ver ik was... En dan was ik dus echt niet zwanger... :145:

Ik ken dat gevoel ja helaas. Een jaar na mijn laatste zwangerschap, kreeg ik in één week diezelfde vraag.....en toen was ik er klaar mee.

 

Met een beetje zelfstudie ontdekte ik dat  ik gevoelig ben voor koolhydraten. Niet dat ik ze niet meer eet, maar meer in balans en niet meer de "verkeerde". Ik was in een week meteen verlost van het opgeblazen gevoel dat ik al jaren had. 

 

Toen in combinatie met hardlopen, tien kilo afgevallen. En ik weet nu niet beter, dan dat ik minder koolhydraten eet en meer in balans ben met eiwitten en vetten.....

Heel verhaal geworden....haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.