Ga naar inhoud
Borsten Forum
Alice 0509

Alice 0509 : 28 november 2018 : Dr. Meesters : Mooi Kliniek

Aanbevolen berichten

55 minuten geleden zei Nevermind:

ohhh top!!!! Nu is het echt :35:

aftellen maar..

Dan is mijn jongste precies een half jaar. Kan ik dus goed onthouden hihi.. Ben heel benieuwd!

Ja, nu is het echt inderdaad..  ....zo leuk spannend allemaal. Wel even omschakelen. Het zou eerst in de week van 17 december zijn....nu dus al echt gaan aftellen....hihi

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mooie datum 28 nov. Dan ben je met de kerst al een stuk fitter:6:

Ik heb al een hoop Natrelle borsten voorbij zien komen. Stuk voor stuk prachtig.:wub: Mijn pc werkt daar niet mee anders had ik deze zeker overwogen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 uur geleden zei Nevermind:

Heb je trouwens tijdens het consult ook verschillende prothesen en maten kunnen passen?

Ja, ik heb er zelf twee gepast. Ik heb gevraagd aan de pc, wat zij dacht dat bij mij zou passen. Mijn enige wens is een natuurlijke volle boezem wat past bij de rest van mijn lichaam. De pc heeft me toen twee pasprothesen laten passen en beide waren voor mij prima.

De pc zal dan nu tijdens de operatie kiezen, welke het mooiste en natuurlijkster staat. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
17 minuten geleden zei Simplyflat:

Mooie datum 28 nov. Dan ben je met de kerst al een stuk fitter:6:

Ik heb al een hoop Natrelle borsten voorbij zien komen. Stuk voor stuk prachtig.:wub: Mijn pc werkt daar niet mee anders had ik deze zeker overwogen. 

Jaaaaaaaaa, de 28e is prima. Ik wilde in eerste instantie vlak voor kerst ivm mijn werkplanning en dat ik dan al vrij ben. Maar december werd lastig, dus zodoende in november al. Gelukkig ben ik zzp'er en kan ik mijn verlof zelf inplannen. 

Nu is het dus echt aftellen en het plannen en organiseren hoe we die weken dat ik niks kan, gaan doen.

Mijn man kan gelukkig thuis werken en de kids opvangen. 

En die weken komt de poetsvrouw maar wat vaker en zal ik al wat voorkoken, zodat manlief ook wat ontlast wordt.....haha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
13 minuten geleden zei Alice 0509:

Jaaaaaaaaa, de 28e is prima. Ik wilde in eerste instantie vlak voor kerst ivm mijn werkplanning en dat ik dan al vrij ben. Maar december werd lastig, dus zodoende in november al. Gelukkig ben ik zzp'er en kan ik mijn verlof zelf inplannen. 

Nu is het dus echt aftellen en het plannen en organiseren hoe we die weken dat ik niks kan, gaan doen.

Mijn man kan gelukkig thuis werken en de kids opvangen. 

En die weken komt de poetsvrouw maar wat vaker en zal ik al wat voorkoken, zodat manlief ook wat ontlast wordt.....haha

Slim om zaken vooruit te plannen. Ik heb een ook een hoop voorwerk gedaan om mn partner te ontlasten. Koken en boodschappen en het hele huis van voor achter extra gedaan. Wij hebben 3 kids waarvan de jongste bijna 3. Dus hij heeft zn handen vol. Haha.. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het lastigste voor mij is om echt niets te gaan doen. Ik kan heel onrustig worden als het thuis er ontploft uitziet....haha...

Dat had ik al toen we thuis de kraamhulp hadden....niks mogen doen ....pffff..... niets voor mij.

Maar goed, ik moet aan mijn herstel denken dan en dat de prothesen op hun plek blijven zitten.

Niet dat ik ze op een dag onder mijn oksels heb zitten....haha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
24 minuten geleden zei Alice 0509:

Het lastigste voor mij is om echt niets te gaan doen. Ik kan heel onrustig worden als het thuis er ontploft uitziet....haha...

Dat had ik al toen we thuis de kraamhulp hadden....niks mogen doen ....pffff..... niets voor mij.

Maar goed, ik moet aan mijn herstel denken dan en dat de prothesen op hun plek blijven zitten.

Niet dat ik ze op een dag onder mijn oksels heb zitten....haha

Dat herken ik wel. Ik heb ook graag de touwtjes in handen. Ik verblijf nu ook meer op de bovenverdieping. Wat ik niet zie, kan ik mij niet aan ergeren. Moet zeggen dat Netflix ook wel helpt icm een zak kruidnootjes:4:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 uur geleden zei Simplyflat:

Dat herken ik wel. Ik heb ook graag de touwtjes in handen. Ik verblijf nu ook meer op de bovenverdieping. Wat ik niet zie, kan ik mij niet aan ergeren. Moet zeggen dat Netflix ook wel helpt icm een zak kruidnootjes:4:

Haha, dat was ook mijn plan. Vooral niet teveel naar beneden, want dan ga ik me waarschijnlijk ook ergeren.....

En verplicht Netflixen... hihi. Daar heb ik wel echt zin in eigenlijk. Beetje kraamtijd, pijn hebben en iets moois voor terug krijgen:154:.......een mooie leuke tweeling...... waaaaahhhhh

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
16 minuten geleden zei Alice 0509:

Haha, dat was ook mijn plan. Vooral niet teveel naar beneden, want dan ga ik me waarschijnlijk ook ergeren.....

En verplicht Netflixen... hihi. Daar heb ik wel echt zin in eigenlijk. Beetje kraamtijd, pijn hebben en iets moois voor terug krijgen:154:.......een mooie leuke tweeling...... waaaaahhhhh

Boobschuitjes met xl-muisjes:1bouncingboobs:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
15 minuten geleden zei Simplyflat:

Boobschuitjes met xl-muisjes:1bouncingboobs:

Ben ik serieus van plan om te kopen, als vriendinnen op bezoek komen. Zowel roze als blauwe muisjes:45:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
10 uur geleden zei Alice 0509:

Ja, ik heb er zelf twee gepast. Ik heb gevraagd aan de pc, wat zij dacht dat bij mij zou passen. Mijn enige wens is een natuurlijke volle boezem wat past bij de rest van mijn lichaam. De pc heeft me toen twee pasprothesen laten passen en beide waren voor mij prima.

De pc zal dan nu tijdens de operatie kiezen, welke het mooiste en natuurlijkster staat. 

Ohh fijn!

Je leest soms wel eens dat iemand helemaal niets heeft gepast op voorhand.. Vind het wel echt belangrijk om al een idee te krijgen op voorhand.

Zijn natuurlijk geen paar schoenen die ik op Zalando bestel en thuis eens bekijk of ik ze wat vind.. :D

Ennnn inderdaad gewoon heel veel netflixen boven in bed! Vooral niet toekijken hoe mijn man alles zooo niet volgens mijn maatstaven zal doen.. (nu al medelijden met hem :blink:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 minuten geleden zei Nevermind:

Ohh fijn!

Je leest soms wel eens dat iemand helemaal niets heeft gepast op voorhand.. Vind het wel echt belangrijk om al een idee te krijgen op voorhand.

Zijn natuurlijk geen paar schoenen die ik op Zalando bestel en thuis eens bekijk of ik ze wat vind.. :D

Ennnn inderdaad gewoon heel veel netflixen boven in bed! Vooral niet toekijken hoe mijn man alles zooo niet volgens mijn maatstaven zal doen.. (nu al medelijden met hem :blink:

Nee inderdaad niet toekijken.....haha....ik ga mijn best doen om mijn mond maar te houden:ph34r:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 uur geleden zei Alice 0509:

Ben ik serieus van plan om te kopen, als vriendinnen op bezoek komen. Zowel roze als blauwe muisjes:45:

CupDcakes doen het ook goed:45:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
43 minuten geleden zei Simplyflat:

CupDcakes doen het ook goed:45:

Wahaha...... inderdaad....

We moeten van het herstel toch iets leuks maken nietwaar:154:

Trouwens hoe voel je je nu inmiddels? Beetje te doen nog?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com