Ga naar inhoud

Alice 0509 : 28 november 2018 : Dr. Meesters : Mooi Kliniek


Aanbevolen berichten

16 minuten geleden, Sjuul zei:

 

 

Rechts wat hoger als links komt vast nog samen op 1 lijn, ze genezen ieder apart en daar kan wat tijdsverschil in zitten, ik merk dat ze hier nog steeds veranderen en het lijkt nu pas echt zacht en soepel te worden en dat kan nog maanden aanhouden .. De meeste vrouwen vinden ze met een jaar op hun mooist dus je hebt nog even ..

 

Po bh doe ik ook nog aan, met sporten en ook na een bezige dag, ben nu op zoek naar een beugelloos exemplaar wat toch steun geeft en dat lijkt op een speld in een hooiberg zoeken ? .. Gelukkig heb ik ze nog niet ritueel verbrandt die po gevalletjes .. Ze zijn nog erg handig ..

 

Doog lekker op dien gemaak en geneet van de letste sabbatical momenten ☺️

Joa, dat doon ich..... straks wil ich neet meer angersj....hihi

 

Ff over je zoektocht naar bh's. Sloggi heeft heel veel zonder beugels. Tegenwoordig niet alleen maar degelijk, maar ook nog leuk om te zien.:38:

 

Tja, en die rechterborst, komt wel. Die heeft altijd wat achter gelegen, dus ik wacht gewoon rustig af.

Daarbij was mijn eigen borstweefsel, ook al zeer klein, wel heel stevig. Dus dat zakken en soepel worden zal dan ook wat langer duren.

 

Wanneer heb jij weer een controle? Met een jaar pas of eerder?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 326
  • Created
  • Laatste Reactie
28 minuten geleden, Alice 0509 zei:

Joa, dat doon ich..... straks wil ich neet meer angersj....hihi

 

Ff over je zoektocht naar bh's. Sloggi heeft heel veel zonder beugels. Tegenwoordig niet alleen maar degelijk, maar ook nog leuk om te zien.:38:

 

Tja, en die rechterborst, komt wel. Die heeft altijd wat achter gelegen, dus ik wacht gewoon rustig af.

Daarbij was mijn eigen borstweefsel, ook al zeer klein, wel heel stevig. Dus dat zakken en soepel worden zal dan ook wat langer duren.

 

Wanneer heb jij weer een controle? Met een jaar pas of eerder?

 

Ik heb geen controle meer, ze adviseren wel om aan de bel te trekken als er iets is maar controleren moet je zelf regelen omdat een echo of mammografie toch al via de huisarts aangevraagd moet worden .. Ik krijg om de 2 jaar een oproep nu dus als er niets geks is hou ik dat aan (50 zijn heeft dus toch soms voordelen ??)

 

Klopt, die sloggi’s zien er erg comfortabel uit, ik had er ook toevallig vanmiddag een besteld samen met een sportief Calvin Klein modelletje zonder beugels, benieuwd hoe het zit ..

 

Zo even eten en dan lekker relaxed op de bank, het huis is schoon en kerstvrij dus ik heb genoeg gedaan voor vandaag en ben ook weer in de sabbatical modus ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Sjuul zei:

Ik heb geen controle meer, ze adviseren wel om aan de bel te trekken als er iets is maar controleren moet je zelf regelen omdat een echo of mammografie toch al via de huisarts aangevraagd moet worden .. Ik krijg om de 2 jaar een oproep nu dus als er niets geks is hou ik dat aan (50 zijn heeft dus toch soms voordelen ??)

 

Klopt, die sloggi’s zien er erg comfortabel uit, ik had er ook toevallig vanmiddag een besteld samen met een sportief Calvin Klein modelletje zonder beugels, benieuwd hoe het zit ..

 

Zo even eten en dan lekker relaxed op de bank, het huis is schoon en kerstvrij dus ik heb genoeg gedaan voor vandaag en ben ook weer in de sabbatical modus ? 

Oh ok, dan weet ik dat voor dinsdag al. Ik verwacht ook niets geks eigenlijk. Wel nog even checken wat ze adviseren over hardlopen en tennis. Dat is blijkbaar ook weer zo verschillend per arts.

 

Voorlopig blijf ik gewoon alles rustig opbouwen. Ik heb geen haast. 

Eerst maar eens volledig mijn werk oppakken en mijn energie goed verdelen, dan komt de rest vanzelf wel weer.

 

Hier ook inmiddels weer 'kerstvrij'....en morgen weer startklaar voor de nieuwe school/werk- week! Allemaal geen zin haha.....maar ja, voordat je het weet is het weer weekend!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Alice 0509 zei:

Oh ok, dan weet ik dat voor dinsdag al. Ik verwacht ook niets geks eigenlijk. Wel nog even checken wat ze adviseren over hardlopen en tennis. Dat is blijkbaar ook weer zo verschillend per arts.

 

Voorlopig blijf ik gewoon alles rustig opbouwen. Ik heb geen haast. 

Eerst maar eens volledig mijn werk oppakken en mijn energie goed verdelen, dan komt de rest vanzelf wel weer.

 

Hier ook inmiddels weer 'kerstvrij'....en morgen weer startklaar voor de nieuwe school/werk- week! Allemaal geen zin haha.....maar ja, voordat je het weet is het weer weekend!!!!!

Ze adviseren eigenlijk om heel goed naar het lichaam te luisteren, doet het pijn dan moet je stoppen en de volgende keer een tandje lichter .. De borstspier is best nog gevoelig hier en de coach gaf me ook geen groen licht om die al te trainen of het moest al zonder gewicht en lichte bewegingen dus daar hou ik me voorlopig aan .. Tennis lijkt me ook best heftig, rennen mag mits dat ze goed op hun plek blijven en niet te hard meedeinen .. 

Volgende week eens kijken wat de fysio zegt, zo lekker even een uurtje rustig aan de slag dat is ook al heel lekker ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-1-2019 om 08:23, Sjuul zei:

Ze adviseren eigenlijk om heel goed naar het lichaam te luisteren, doet het pijn dan moet je stoppen en de volgende keer een tandje lichter .. De borstspier is best nog gevoelig hier en de coach gaf me ook geen groen licht om die al te trainen of het moest al zonder gewicht en lichte bewegingen dus daar hou ik me voorlopig aan .. Tennis lijkt me ook best heftig, rennen mag mits dat ze goed op hun plek blijven en niet te hard meedeinen .. 

Volgende week eens kijken wat de fysio zegt, zo lekker even een uurtje rustig aan de slag dat is ook al heel lekker ...

Gisteren wat serieuzer gesport onder begeleiding, maar nog steeds goed opletten.

 

Ik heb " gerend" over van die dikke matten. Zodat het niet doordreunt tot de borsten. Dit werkte prima. Voelde ik niets van. Ff lekker wat cardio.

 

Daarna met elastieken gewerkt. Niet om de borstspier te trainen maar om te rekken en mijn rug daarmee ook.

 

Uiteraard wat buikspieren. Liggend op de grond, benen omhoog getrokken en langzame crunches en fietsen. Vooral letten op de uitvoering en geen snelheid hierin.

 

Nog wat Squats en lunges en toen was het uurtje wel vol.

 

Alles in een rustig tempo, goed luisteren naar mijn lichaam. Echt nergens last van gehad.

 

Vanavond de controle, dan horen we wel weer wat ik voor de rest weer mag.

Tennis wacht ik zelf mee. Daar begin ik in maart op zijn vroegst mee.

 

Ben benieuwd of ik vandaag ook "groen" licht krijg, dat ik bh's kan gaan shoppen... hihi.

Voelt nog heel onwerkelijk eigenlijk?....

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Alice 0509 zei:

Gisteren wat serieuzer gesport onder begeleiding, maar nog steeds goed opletten.

 

Ik heb " gerend" over van die dikke matten. Zodat het niet doordreunt tot de borsten. Dit werkte prima. Voelde ik niets van. Ff lekker wat cardio.

 

Daarna met elastieken gewerkt. Niet om de borstspier te trainen maar om te rekken en mijn rug daarmee ook.

 

Uiteraard wat buikspieren. Liggend op de grond, benen omhoog getrokken en langzame crunches en fietsen. Vooral letten op de uitvoering en geen snelheid hierin.

 

Nog wat Squats en lunges en toen was het uurtje wel vol.

 

Alles in een rustig tempo, goed luisteren naar mijn lichaam. Echt nergens last van gehad.

 

Vanavond de controle, dan horen we wel weer wat ik voor de rest weer mag.

Tennis wacht ik zelf mee. Daar begin ik in maart op zijn vroegst mee.

 

Ben benieuwd of ik vandaag ook "groen" licht krijg, dat ik bh's kan gaan shoppen... hihi.

Voelt nog heel onwerkelijk eigenlijk?....

 

 

Oehh spannend, je gaat vast groen licht krijgen .. Dan kun je meteen op jacht deze week hihi ? ..

 

Ik heb gisteren voor het eerst weer circuit training gedaan en vrijwel meteen stond de coach naast me om te checken of ik toestel 4 en 5 ook echt ging overslaan, klasse, zo’n fijne sportschool .. 

Het ging goed, ook bij de rug een beetje huiverig en me echt op de uitvoering gericht maar het ging goed ..

Na de training kwam hij nog vragen hoe ik het had ervaren en dat ik na het uurtje fysio ook even terug moest koppelen wat er geadviseerd werd zodat ook zij ervan weten .. 

 

Heerlijk, we mogen weer ?

 

Succes vanavond, dat gaat vast helemaal goed komen !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Sjuul zei:

Oehh spannend, je gaat vast groen licht krijgen .. Dan kun je meteen op jacht deze week hihi ? ..

 

Ik heb gisteren voor het eerst weer circuit training gedaan en vrijwel meteen stond de coach naast me om te checken of ik toestel 4 en 5 ook echt ging overslaan, klasse, zo’n fijne sportschool .. 

Het ging goed, ook bij de rug een beetje huiverig en me echt op de uitvoering gericht maar het ging goed ..

Na de training kwam hij nog vragen hoe ik het had ervaren en dat ik na het uurtje fysio ook even terug moest koppelen wat er geadviseerd werd zodat ook zij ervan weten .. 

 

Heerlijk, we mogen weer ?

 

Succes vanavond, dat gaat vast helemaal goed komen !!!

Wat fijn dat ze zo begaan zijn en professioneel. 

 

Toevallig dat deze week een vriendin ook weer voor een behandeling ging van de fysio bij de sportschool. Zij heeft drie weken geleden een bv laten doen.

Toen zei de therapeut, dat er nu als het ware de bv dames met de bosjes uit de lucht komen vallen....haha....

Ze hadden er ineens drie op korte termijn....hihi!!!!!!

Ik, jij en die vriendin dus....

 

Ach ja, hebben ze dat ook meegemaakt hè? Wel zo fijn voor het herstel. Iedereen is nu goed op de hoogte.

 

Controle ging inderdaad goed. Ik heb groen licht..... yeeehaaaaa!!!!

Ik mag gewone bh's aan en weer alles rustig gaan opbouw....

Borsten en littekens zagen er goed, zoals het hoort! Meesters was heel tevreden.

 

Morgen een normale bh aan.....echt raar eigenlijk wel. Deze week maar eens gaan binnenlopen bij lingeriedame..... wiehoe!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Alice 0509 zei:

Wat fijn dat ze zo begaan zijn en professioneel. 

 

Toevallig dat deze week een vriendin ook weer voor een behandeling ging van de fysio bij de sportschool. Zij heeft drie weken geleden een bv laten doen.

Toen zei de therapeut, dat er nu als het ware de bv dames met de bosjes uit de lucht komen vallen....haha....

Ze hadden er ineens drie op korte termijn....hihi!!!!!!

Ik, jij en die vriendin dus....

 

Ach ja, hebben ze dat ook meegemaakt hè? Wel zo fijn voor het herstel. Iedereen is nu goed op de hoogte.

 

Controle ging inderdaad goed. Ik heb groen licht..... yeeehaaaaa!!!!

Ik mag gewone bh's aan en weer alles rustig gaan opbouw....

Borsten en littekens zagen er goed, zoals het hoort! Meesters was heel tevreden.

 

Morgen een normale bh aan.....echt raar eigenlijk wel. Deze week maar eens gaan binnenlopen bij lingeriedame..... wiehoe!!!!

 

We zouden groepskorting moeten krijgen bij de fysio ? .. Hij weet er ook heel veel van, heb voor de wissel een hoop informatie gehad daar, hij wist echt wel waar hij over sprak ..

 

Fijn dat je controle goed was, nu mag je eindelijk shoppen, een speciaal moment waar je vast van gaat genieten ?? .. 

 

Is het bij je vriendin ook allemaal goed gegaan? Is ze ook blij met haar nieuwe vriendinnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Sjuul zei:

 

We zouden groepskorting moeten krijgen bij de fysio ? .. Hij weet er ook heel veel van, heb voor de wissel een hoop informatie gehad daar, hij wist echt wel waar hij over sprak ..

 

Fijn dat je controle goed was, nu mag je eindelijk shoppen, een speciaal moment waar je vast van gaat genieten ?? .. 

 

Is het bij je vriendin ook allemaal goed gegaan? Is ze ook blij met haar nieuwe vriendinnen?

Haha, inderdaad groepskorting.....

Zal ik eens voorstellen....haha

 

Bij mijn vriendin helaas veel problemen geweest. Ze had een nabloeding, maar door de slechte nazorg door de kliniek, (Niet onze kliniek gelukkig) is ze uiteindelijk op 31 december met spoed geopereerd. Erg naar verlopen allemaal.

 

Ze gaat waarschijnlijk ook een juridisch traject in, omdat het ook hoogstwaarschijnlijk ervoor gezorgd heeft, dat ze nu een Frozen Shoulder heeft, waardoor ze langer uit het arbeidsproces ligt en in het slechte geval misschien wel blijvend letsel zkwn hebben.

 

Met haar borsten gaat het nu gelukkig wel goed, maar emotioneel een flinke klap gekregen. Erg sneu allemaal.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Alice 0509 zei:

Haha, inderdaad groepskorting.....

Zal ik eens voorstellen....haha

 

Bij mijn vriendin helaas veel problemen geweest. Ze had een nabloeding, maar door de slechte nazorg door de kliniek, (Niet onze kliniek gelukkig) is ze uiteindelijk op 31 december met spoed geopereerd. Erg naar verlopen allemaal.

 

Ze gaat waarschijnlijk ook een juridisch traject in, omdat het ook hoogstwaarschijnlijk ervoor gezorgd heeft, dat ze nu een Frozen Shoulder heeft, waardoor ze langer uit het arbeidsproces ligt en in het slechte geval misschien wel blijvend letsel zkwn hebben.

 

Met haar borsten gaat het nu gelukkig wel goed, maar emotioneel een flinke klap gekregen. Erg sneu allemaal.

 

 

 

 

Oh vreselijk, dan ben je je zo aan het verheugen en dan gebeurt je zoiets ..

Sommige klinieken zijn echt ongelooflijk slecht met nazorg, vooral bij de privè klinieken zouden daar veel strengere regels voor moeten komen en versterkt toezicht .. 

Helaas lees je nog veel te vaak dat het allemaal vreselijk misgaat door een verkeerd beleid ..

 

Gelukkig is ze weer redelijk hersteld je vriendin, maar die ervaring zal zeker nog zijn nawerking hebben, hopelijk draagt het juridisch traject er aan bij dat dit soort ervaringen niet meer voorkomen in de toekomst .. Sterkte voor je vriendin

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

9 weken PO

Time flies, when you're having boobs!

 

Even weer een update.

 

De laatste weken weer vanalles verandert. Aangezien mijn eigen borstweefsel en huid van nature heel stevig is, duurt het waarschijnlijk wat langer bij mij dat de prothesen zakken. Niet dat ze onder mijn kin zitten, maar het mag wel wat meer gaan hangen.

 

Toevallig gisteren ervaren dat mijn rechterborst en vooral de borstspieren in mijn borst volledig beginnen te ontspannen. Het resultaat daarvan is, een borst die soepeler voelt, en waarvan de prothese wat meer gezakt is. Dat ging gepaard met een borrelend/krakend gevoel. Als ik aan de zijkant van mijn rechterborst duwde, voelde ik een krakend/schuivend gevoel aan de binnenkant (borstbeen) van mijn borst. Vanochtend is dat gevoel er niet meer, wellicht dat ik het later op de dag nog ga voelen.

 

Voor de dames die dit ook voelen, weken na de operatie. Geen reden tot paniek. Dit hoort er bij. Mocht je het toch niet vertrouwen, een belletje naar de kliniek, is nooit overbodig.

 

Voor de rest doe ik in principe alles weer. Wel blijf ik alert en probeer toch niet teveel kracht te zetten op mijn borstspieren. Ik bouw het langzaam op.

 

Slapen doe ik toch nog met een bh-topje aan. Voelt stevig en vertrouwd.

Ik slaap weer op mijn zij, maar door het hele herstelproces ben ik er inmiddels achter dat ik beter op mijn rug slaap. Wel met hoofdeinde en voeteneind beetje omhoog, zodat mijn rug goed ondersteund is en kan ontspannen.

 

Overdag voel ik de ene dag meer dan de andere dag, vanalles gebeuren in mijn borsten. Van steekjes, tot trillingen in mijn spieren. Ik heb het idee dat mijn borstspieren nu pas echt zijn aan het ontspannen. Dat zie je ook aan mijn borsten. Ze zien er soepeler uit en voelen ook steeds meer soepel.

 

Uiteindelijk is nu mijn maat op dit moment en verwacht ook geen verandering meer; 75C.

Precies de maat die ik voor ogen had.

 

Inmiddels ook de nodige bh's aangeschaft. Tot nu toe nog geen problemen met het dragen hiervan. Ik wissel bh's met beugel af, en zonder beugel. Tijdens het sporten heb ik de sportbh van Anita en de sportbh van de HEMA. Beiden zitten fijn en houden de boel stevig op hun plek.

 

Kortom: het blijft nog in ontwikkeling, maar wel zoals het hoort. Mij hoor je niet klagen. 

 

Ik ben klaar voor de zomer.... laat die zomer topjes en jurkjes maar komen:43:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een goed verslag, en wat fijn dat het allemaal gaat zoals je wilt. Klinkt goed. Nu 2 maanden, dus kan nog even duren voordat allemplopjes, trillingen en dergelijke helemaal weg zijn wat ik begrijp. Ze zeggen een maand of 6 toch... Op je foto ziet het er super mooi uit, snap dat je niet kan wachten tot het voorjaar en zomer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, M&M&m zei:

Wat een goed verslag, en wat fijn dat het allemaal gaat zoals je wilt. Klinkt goed. Nu 2 maanden, dus kan nog even duren voordat allemplopjes, trillingen en dergelijke helemaal weg zijn wat ik begrijp. Ze zeggen een maand of 6 toch... Op je foto ziet het er super mooi uit, snap dat je niet kan wachten tot het voorjaar en zomer?

Dank je @M&M&m....

Mij hoor je niet klagen nee.....hihi

Het is gewoon, vind ik, een heel bijzonder proces. Je leeft er naartoe, met geen idee, wat er gaat komen. Dus het enige wat je kunt doen is goed inlezen en voorbereiden en vooral letterlijk en figuurlijk over je heen laten komen.

 

En voor mij vooral, het proces om eindelijk te leren, los te laten, wat ik denk te moeten. En het daadwerkelijk luisteren naar mijn lichaam. Een goede leerschool dus?!

 

Wanneer mag jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Alice 0509 zei:

Dank je @M&M&m....

Mij hoor je niet klagen nee.....hihi

Het is gewoon, vind ik, een heel bijzonder proces. Je leeft er naartoe, met geen idee, wat er gaat komen. Dus het enige wat je kunt doen is goed inlezen en voorbereiden en vooral letterlijk en figuurlijk over je heen laten komen.

 

En voor mij vooral, het proces om eindelijk te leren, los te laten, wat ik denk te moeten. En het daadwerkelijk luisteren naar mijn lichaam. Een goede leerschool dus?!

 

Wanneer mag jij?

Je leeft er zeker naar toe, ik wel in ieder geval!  Ik heb toen ook meegelezen bij je, ik wist mijn datum net toen jij al onder het mes ging? Was wel een klein beetje jaloers in positieve zin, jij mocht al, ik moest nog zolang wachten, hihi. Door het forum weet ik een klein beetje wat mij te wachten staat, maar toch is het onbekend, omdat je het zelf nog niet heb meegemaakt. Ook in mijn omgeving ken ik niemand met een bv, dus kan ook niks vragen in real life. Het leren loslaten. Nou weet niet of ik dat kan, maar in dit geval zal ik wel moeten....kan ze niet bij mezelf plaatsen, :152: En thuis alles uit handen geven, wordt ook een dingetje, maar gelukkig al grote kids en een super lieve man. Dus dat zal ook wel goed komen. Ik ben 12 feb aan de beurt. Bijna.... Spannend!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Alice 0509 wat fijn dat het allemaal zo goed gaat en wat een prachtige boobs! Ik heb ook 75C, mooie maat! Bloot moet ik soms nog beetje aan ze wennen, maar ze zijn echt steeds mooier. En met kleding aan vind ik ze prachtig! Merk wel dat ik ze vooral op het werk,  nog probeer te verstoppen haha! 

 

Slapen doe ik ook nog met beha. Heb me voorgenomen dat tot week 12 iig te doen. En daarna keertje zonder proberen.  

Ik herken alles wat je schrijft, doe met mezelf afzetten,  of op mn armen leunen ook nog voorzichtig. 

 

En idd laat die zomer maar komen!!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat je zo blij bent en alles lekker over je heen laat komen .. Ze zeggen wel eens met een jaar zijn ze op hun mooist ..

 

De borstspier doet hier ook soms nog echt wat ze zelf wil, dan staat ze strak en dan is ze lekker ontspannen, heeft ook een beetje met de houding te maken hier volgens de fysio ..

 

Sporten gaat ook lekker hier en slapen op mijn zij en op de rug ook, ik heb daar ook niet echt problemen mee gehad met die rugligging .. Nu merk ik af en toe dat mijn lichaam zich op de buik wil draaien in de slaap maar dat vind ik niet prettig dus als het gebeurt ben ik ook meteen wakker en draai lekker terug op mijn zij .. 

 

Ook hier happy met de boobies en uitkijkend naar de zomer ... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Leuk je positieve verslag te lezen! Ook weer de rollercoaster die het voor (praktisch) iedereen lijkt te zijn! Maar goed dat we onze ervaringen delen en de anderen op de hoogte zijn van eventuele onzekerheden die eigenlijk gewoon bij het herstelproces horen! Ik weet ook nog dat ik jou volgde en ben blij dat alles goed gaat met je! Mooie maat en mooie boobies idd! Geniet er van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Yvie @M&M&m @Sjuul @Kim2018

 

Bedankt voor jullie lieve reacties.

 

Het is een heel proces en maakt je af en toe onzeker op de een of andere manier. Je hebt geen referentie en hebt af en toe geen idee, welk steekje, krampje of ongemak, normaal is of juist niet.

 

Gisteren voor het eerst mijn sportregime op vrijdag doorstaan.

Ik start dan in de ochtend om half 8 met mobility fitness en dan om 10.00 uur een uurtje tennis.

 

Ik merkte wat betreft mijn borsten dat het tennissen het meest intensief is. Met rustig inspelen, voel t het allemaal prima. Alleen een onverwachtse beweging in een rally, merk ik wel.

Dus ff een tandje terug.

 

Nu natuurlijk flinke spierpijn... .haha....en gisteravond was ik compleet gevloerd. Dan merk je toch dat je lichaam nog niet helemaal de oude is.

 

Gelukkig voelen de borsten goed aan.

Alleen direct na het sporten, links wat meer steekjes dan normaal. Maar vandaag voel ik niets geks.

 

Ook het geborrel wat ik eerder deze week nog voelde in mijn rechterborst is weg. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Alice 0509 

 

Ja, als je te veel doet dan merk je het wel ..

Wat ik doe bij onverklaarbare pijntjes is de borst heel secuur afzoeken, naar zwellingen of andere onregelmatigheden ..

Voel ik daar niets vreemds dan ga ik ze bekijken, even nauwkeurig ook om dan toch bijna altijd wel gerust gesteld te zijn omdat er niets te zien is en ik ook niets vreemds voel .. 

 

Toch gebeurt het wel eens dat die onzekerheid niet weg gaat zoals de vorige week toen ik een voor mij nieuw apparaat in de gym uittestte enthousiast als ik kan zijn .. Het apparaat trainde de borstspier met maar liefs 30 kilo gewicht eraan echter het voelde niet zwaar omdat dat gewicht me als het ware naar boven duwde dus ik heb ook nog 3 sets gedaan en verging de dagen daarna van de spierpijn .. Toen heb ik me toch een paar dagen echt onrustig gevoeld totdat de spierpijn weg was en alle andere pijntjes die zo ineens leken te komen opzetten (wat uiteraard echt niet zo was die andere pijntjes waren er al langer, maar omdat de volle aandacht ineens op de borsten en spieren lag vergrootte ik ook nog alles uit in een onzekere bui ...)

 

Aansluitend aan de training heb ik nog een sessie bij de fysio gehad die manipuleerde mijn schouders nog eens flink wat dus ook nog een dag of 3 flink gevoelig was dus ik durfde echt niet meer te sporten de rest van de week maar wilde mijn ongemak ook niet op het forum zetten omdat ik stiekum toch wel huiverig was dat ik iets geforceerd had ..

 

De spierpijn hield overigens opvallend lang aan, ik heb zeker 4 dagen last gehad van verschillende spiergroepen (die ik dus normaal gesproken echt regelmatig train) dus misschien heeft er zelfs wel een licht griepje onder gezeten dat het daarom allemaal zo heftig reageerde, ook dat is zomaar mogelijk ..

 

Die 30 kilo bleken dus niet automatisch effectief 30 kilo aan belasting te zijn voor mijn borstspier en alle pijnen en pijntjes zijn weer weg, zelfs na 3 maanden blijft het nog even een gevoelig iets ..

Maar ik laat dat apparaat toch lekker links liggen, de grote borstspier hoeft toch niet echt fanatiek getraind te worden want de borsten zijn er al ?

 

Dus ja, een rollercoaster is het af en toe wel, en zeker een heel proces ...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Alice 0509 zei:

@Yvie @M&M&m @Sjuul @Kim2018

 

Bedankt voor jullie lieve reacties.

 

Het is een heel proces en maakt je af en toe onzeker op de een of andere manier. Je hebt geen referentie en hebt af en toe geen idee, welk steekje, krampje of ongemak, normaal is of juist niet.

 

Gisteren voor het eerst mijn sportregime op vrijdag doorstaan.

Ik start dan in de ochtend om half 8 met mobility fitness en dan om 10.00 uur een uurtje tennis.

 

Ik merkte wat betreft mijn borsten dat het tennissen het meest intensief is. Met rustig inspelen, voel t het allemaal prima. Alleen een onverwachtse beweging in een rally, merk ik wel.

Dus ff een tandje terug.

 

Nu natuurlijk flinke spierpijn... .haha....en gisteravond was ik compleet gevloerd. Dan merk je toch dat je lichaam nog niet helemaal de oude is.

 

Gelukkig voelen de borsten goed aan.

Alleen direct na het sporten, links wat meer steekjes dan normaal. Maar vandaag voel ik niets geks.

 

Ook het geborrel wat ik eerder deze week nog voelde in mijn rechterborst is weg. 

 

Jeetje al aan het tennissen.... dat lijkt mij het heftigst voor je borstspier. En dat al na twee maanden po. Volgens mij ben jij sws een heel sportieve vrouw, dus dat zal een hoop schelen dat je het alweer snel op kan pakken. Logisch de spierpijn erna, je heb al je spieren aardig rust moeten geven afgelopen tijd? Ik sport ook, maar niet zo fanatiek hoor. Ik spin twee keer per week en doe eens perweek een beetje fitness, meer omdat fitness ook wel moet, maar cardio is mijn voorkeur, daar word ik blij van. Fitness niet:152: Hoedt je boobies maar goed in de gaten na het tennissen! Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Sjuul zei:

@Alice 0509 

 

Ja, als je te veel doet dan merk je het wel ..

Wat ik doe bij onverklaarbare pijntjes is de borst heel secuur afzoeken, naar zwellingen of andere onregelmatigheden ..

Voel ik daar niets vreemds dan ga ik ze bekijken, even nauwkeurig ook om dan toch bijna altijd wel gerust gesteld te zijn omdat er niets te zien is en ik ook niets vreemds voel .. 

 

Toch gebeurt het wel eens dat die onzekerheid niet weg gaat zoals de vorige week toen ik een voor mij nieuw apparaat in de gym uittestte enthousiast als ik kan zijn .. Het apparaat trainde de borstspier met maar liefs 30 kilo gewicht eraan echter het voelde niet zwaar omdat dat gewicht me als het ware naar boven duwde dus ik heb ook nog 3 sets gedaan en verging de dagen daarna van de spierpijn .. Toen heb ik me toch een paar dagen echt onrustig gevoeld totdat de spierpijn weg was en alle andere pijntjes die zo ineens leken te komen opzetten (wat uiteraard echt niet zo was die andere pijntjes waren er al langer, maar omdat de volle aandacht ineens op de borsten en spieren lag vergrootte ik ook nog alles uit in een onzekere bui ...)

 

Aansluitend aan de training heb ik nog een sessie bij de fysio gehad die manipuleerde mijn schouders nog eens flink wat dus ook nog een dag of 3 flink gevoelig was dus ik durfde echt niet meer te sporten de rest van de week maar wilde mijn ongemak ook niet op het forum zetten omdat ik stiekum toch wel huiverig was dat ik iets geforceerd had ..

 

De spierpijn hield overigens opvallend lang aan, ik heb zeker 4 dagen last gehad van verschillende spiergroepen (die ik dus normaal gesproken echt regelmatig train) dus misschien heeft er zelfs wel een licht griepje onder gezeten dat het daarom allemaal zo heftig reageerde, ook dat is zomaar mogelijk ..

 

Die 30 kilo bleken dus niet automatisch effectief 30 kilo aan belasting te zijn voor mijn borstspier en alle pijnen en pijntjes zijn weer weg, zelfs na 3 maanden blijft het nog even een gevoelig iets ..

Maar ik laat dat apparaat toch lekker links liggen, de grote borstspier hoeft toch niet echt fanatiek getraind te worden want de borsten zijn er al ?

 

Dus ja, een rollercoaster is het af en toe wel, en zeker een heel proces ...

 

Jeetje, dat is even schrikken hoor. Logisch dat het je onzeker maakt. Voelt het ondertussen wel weer beter aan Sjuul? Wie zal het zeggen dat er een griepje oid erbij zat. Daar kan je je ook vervelender van voelen. Laat dat apparaat meer links liggen? Hoeveel aantrekkingskracht die ook heeft.... 

fijne zondag! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, M&M&m zei:

Jeetje, dat is even schrikken hoor. Logisch dat het je onzeker maakt. Voelt het ondertussen wel weer beter aan Sjuul? Wie zal het zeggen dat er een griepje oid erbij zat. Daar kan je je ook vervelender van voelen. Laat dat apparaat meer links liggen? Hoeveel aantrekkingskracht die ook heeft.... 

fijne zondag! X

Jazeker, alles voelt weer zacht en soepel haha ..

Ik denk haast wel dat er iets onder heeft gezeten, was toch al even een weekje of 2 wat aan het sukkelen, verhoging gehad een paar dagen, niet echt lekker in mijn velletje gezeten maar dat is ook allemaal weer over gegaan, automatisch linkte ik dat dan toch allemaal weer aan mijn borsten maar Ik ben weer helemaal fris en vrolijk ..

Dat apparaat laat ik lekker zijn ja ?, maar ik moet altijd de nieuwe dingen uitproberen, enthousiast en nieuwsgierig als ik ben ... De volgende keer gewoon even vragen wat het nu precies doet voordat ik er in of op klim is wellicht ook wel handig ? ..

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Sjuul zei:

Jazeker, alles voelt weer zacht en soepel haha ..

Ik denk haast wel dat er iets onder heeft gezeten, was toch al even een weekje of 2 wat aan het sukkelen, verhoging gehad een paar dagen, niet echt lekker in mijn velletje gezeten maar dat is ook allemaal weer over gegaan, automatisch linkte ik dat dan toch allemaal weer aan mijn borsten maar Ik ben weer helemaal fris en vrolijk ..

Dat apparaat laat ik lekker zijn ja ?, maar ik moet altijd de nieuwe dingen uitproberen, enthousiast en nieuwsgierig als ik ben ... De volgende keer gewoon even vragen wat het nu precies doet voordat ik er in of op klim is wellicht ook wel handig ? ..

 

xxx

Gelukkig voelt het weer soepel aan. Verhoging schrik je ook van, maar het is grieptijd. Andere mensen denken" ojee ik word ziek", jij denkt " ojee als er maar niks met mijn borsten aan de hand is..." Maar je was gewoon een beetje ziekjes. Gelukkig nu weer fris en fruitig. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sjuul.....@M&M&m

Ik kan me echt voorstellen dat het zo in je hoofd blijft zitten. Dat heb ik ook. Ik ben me zo bewust van mijn borsten en mijn lijf nu. En vooral dat het herstel boven alles gaat. Ik mag weer sporten en tennissen, maar blijf alert.

Komende week zal ik toch een tandje minder doen. Toch nog even pas op de plaats.

 

De "spierpijn" in de borsten is weg sinds gisteren. Dus effectief alleen maar last gehad, direct na het sporten. 

Ik blijf ook altijd mijn borsten goed in de gaten houden. Ff checken of er niets geks te zien is.

 

Ik merk wel dat mijn borstspieren steeds meer aan het ontspannen zijn. Ik voel dat het allemaal soepeler wordt. 

 

Het heeft echt allemaal tijd nodig. Zowel fysiek als mentaal. 

Toevallig gisteren een feestje van een goede vriendin. Ze vroeg me of ik het eerder had moeten doen.

 

Lichamelijk, zeg ik meteen ja, maar mijn mindset was een aantal jaren geleden niet ok, en was er dan ook echt niet klaar voor. Nu kan ik het allemaal beter relativeren. Nu pas kan ik dingen loslaten en er voor mezelf helemaal voor gaan. Aantal jaren geleden, had ik me dat zelf nooit durven gunnen. 

Dus, dit moment was het goede moment! Nog steeds heel erg blij en gelukkig ermee.....en dan nemen we die onzekere momenten maar voor lief?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Alice 0509 zei:

@Sjuul.....@M&M&m

Ik kan me echt voorstellen dat het zo in je hoofd blijft zitten. Dat heb ik ook. Ik ben me zo bewust van mijn borsten en mijn lijf nu. En vooral dat het herstel boven alles gaat. Ik mag weer sporten en tennissen, maar blijf alert.

Komende week zal ik toch een tandje minder doen. Toch nog even pas op de plaats.

 

De "spierpijn" in de borsten is weg sinds gisteren. Dus effectief alleen maar last gehad, direct na het sporten. 

Ik blijf ook altijd mijn borsten goed in de gaten houden. Ff checken of er niets geks te zien is.

 

Ik merk wel dat mijn borstspieren steeds meer aan het ontspannen zijn. Ik voel dat het allemaal soepeler wordt. 

 

Het heeft echt allemaal tijd nodig. Zowel fysiek als mentaal. 

Toevallig gisteren een feestje van een goede vriendin. Ze vroeg me of ik het eerder had moeten doen.

 

Lichamelijk, zeg ik meteen ja, maar mijn mindset was een aantal jaren geleden niet ok, en was er dan ook echt niet klaar voor. Nu kan ik het allemaal beter relativeren. Nu pas kan ik dingen loslaten en er voor mezelf helemaal voor gaan. Aantal jaren geleden, had ik me dat zelf nooit durven gunnen. 

Dus, dit moment was het goede moment! Nog steeds heel erg blij en gelukkig ermee.....en dan nemen we die onzekere momenten maar voor lief?

Die onzekere momenten gaan voorbij, wat dan rest is het genieten van het mooie kado wat een borstvergroting heet ..

 

Vreemd genoeg kan ik me dit allemaal niet meer herinneren van de eerste keer, kan ook niet want mijn zoon was nog klein en had alle aandacht alweer gauw nodig .. 

Daarom maak ik het nu vast veel bewuster mee allemaal .. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.