Ga naar inhoud

Alice 0509 : 28 november 2018 : Dr. Meesters : Mooi Kliniek


Aanbevolen berichten

12 uur geleden, Sjuul zei:

Fiet fieuwww wat zijn ze al prachtig :68:

Dat rechts wat sneller gaat als links had ik ook maar ze worden toch ook echt mooi gelijk ...

 

Dat rustige kwam toch niet omdat je visioenen had gehad van :63: stuiterende anatomische protheses toch? 

En een slow waltz mag, hadden ze dat vergeten te vertellen? 

 

Geniet van je werkweek en inderdaad lekker rustig aan zodat je met kerst ook nog wat energie over hebt, en geniet van je spiegelbeeld en de steeds mooier wordende twin :53:

Haha.....een slow waltz..... helemaal vergeten, anders had ik hem zeker gedaan:154:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 326
  • Created
  • Laatste Reactie
11 uur geleden, Yvie zei:

Wauw ze zijn prachtig meis! Snap dat je heel blij bent!

 

Wat leuk dat je een feestje had! Snap dat je je even in hebt gehouden, maar dat is dan maar even zo, nog even en je kunt weer helemaal los op de dansvloer:63:

 

Succes met het werken weer! Komt vast goed. Bijna weer wat vrije daagjes met de kerst voor de deur!

Bedankt.....ik ben er nog steeds blij mee!

Ik verbaas me elke keer erover dat ze echt zo geworden zijn zoals ik het wilde.

Tuurlijk moet het nog allemaal zachter worden en zakken, maar daar heb ik vertrouwen in. 

 

Eerste cliënt belde al af met buikgriep, dus het schiet al op haha.....

Ik heb er echt even geen zin in....erg hè? Ik kan wel wennen aan thuis blijven en boeken lezen....hihi

 

Hoe gaat het met jou? Hopelijk door de paracetamol beter te doen?! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Alice 0509 zei:

Haha.....een slow waltz..... helemaal vergeten, anders had ik hem zeker gedaan:154:

 

 

 

Zojuist, Alice 0509 zei:

Bedankt.....ik ben er nog steeds blij mee!

Ik verbaas me elke keer erover dat ze echt zo geworden zijn zoals ik het wilde.

Tuurlijk moet het nog allemaal zachter worden en zakken, maar daar heb ik vertrouwen in. 

 

Eerste cliënt belde al af met buikgriep, dus het schiet al op haha.....

Ik heb er echt even geen zin in....erg hè? Ik kan wel wennen aan thuis blijven en boeken lezen....hihi

 

Hoe gaat het met jou? Hopelijk door de paracetamol beter te doen?! 

 

 

4 minuten geleden, Alice 0509 zei:

Haha.....een slow waltz..... helemaal vergeten, anders had ik hem zeker gedaan:154:

 

 

 

4 minuten geleden, Alice 0509 zei:

Haha.....een slow waltz..... helemaal vergeten, anders had ik hem zeker gedaan:154:

 

 

Hoe gaat het met jou olijke tweeling? Vandaag bh-day........ik ben benieuwd:01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuk om te lezen alice! ik ben ook ambulant zorgverlener maar ik heb me gewoon 4 weken vrij gepland en de 5de week alleen 2 dagen van 6 uur de "makkelijke "clienten

week 5 nog weer 1 erbij en dan pas weer volle bak vanaf week 6. 

wel is het zo dat ik ook echt veel in de zorg sta zware lichamelijke zorg ook dus dat is dan denk ik wel nodig

sportschool heb ik ook 2 maanden bevroren! poeh das ook wennen

wel ga ik in januari weer lopen denk ik, eerst wandelen en dan weer hardlopen hoop ik. 

 

lekker he even zo'n sabbatical voor jezelf ik geniet er ook echt van kom gewoon echt tot rust 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat alles zo voorspoedig gaat/is gegaan, zulke berichten geven hoop en zorgen er alleen maar voor dat ik echt niet meer kan wachten, haha. De foto's die je tot nu toe hebt gepost zijn prachtig, kan mij heel goed indenken dat jij er blij mee bent! Jij en je lady's een rustige dag gewenst :)

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Mona zei:

leuk om te lezen alice! ik ben ook ambulant zorgverlener maar ik heb me gewoon 4 weken vrij gepland en de 5de week alleen 2 dagen van 6 uur de "makkelijke "clienten

week 5 nog weer 1 erbij en dan pas weer volle bak vanaf week 6. 

wel is het zo dat ik ook echt veel in de zorg sta zware lichamelijke zorg ook dus dat is dan denk ik wel nodig

sportschool heb ik ook 2 maanden bevroren! poeh das ook wennen

wel ga ik in januari weer lopen denk ik, eerst wandelen en dan weer hardlopen hoop ik. 

 

lekker he even zo'n sabbatical voor jezelf ik geniet er ook echt van kom gewoon echt tot rust 

Hee wat leuk!

Ik werk voornamelijk met cliënten (jongeren) met gedragsproblemen en multiproblemgezinnen. Ik kan grotendeels mijn uren zelf bepalen en deze week dus wat meer verdeeld.

Mijn dag vandaag zit er nu inmiddels alweer op. 

Alles goed gegaan, geen rare klachten. Energie is ook nog ok, dus is me gelukkig mee gevallen.

 

In de eerste week van januari ga ik mijn eerste poging doen qua sporten. Wel onder begeleiding en nog geen bovenlichaam. Eens kijken hoe dat gaat.

Nu probeer ik zoveel mogelijk te wandelen. En dat is wel lekker....

 

Die twee en een halve week is ontzettend snel voorbij gevlogen. Ik heb er ook echt heel bewust van genoten. Ik was ook echt compleet afgeschakeld, wat betreft mijn werk. Echt heerlijk! 

En dan elke keer het besef en het zien van mijn nieuwe borsten, geeft me dan zo'n boost! De beste investering in jaren....hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Mtvo zei:

Wat fijn dat alles zo voorspoedig gaat/is gegaan, zulke berichten geven hoop en zorgen er alleen maar voor dat ik echt niet meer kan wachten, haha. De foto's die je tot nu toe hebt gepost zijn prachtig, kan mij heel goed indenken dat jij er blij mee bent! Jij en je lady's een rustige dag gewenst :)

 

Liefs

Dank je....ik ben er ook echt ontzettend blij mee. Tuurlijk is dit nog niet het eindresultaat, maar ik vind ze nu al mooi, kun je nagaan....hihi

 

Ik ben ook echt blij dat het tot nu zo voorspoedig gaat. Ik had me voorbereid op een pittige periode, maar het is me echt meegevallen. 

Ik heb me er ook bewust aan overgegeven.... Gewoon overal de tijd voor nemen, rust nemen op tijd en vooral het gevoel uitschakelen dat je iets zou MOETEN. 

Dat zijn mijn tips...... hihi.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Alice 0509 zei:

 

 

 

Hoe gaat het met jou olijke tweeling? Vandaag bh-day........ik ben benieuwd:01:

 

Zaterdag al bh day, heb fijn mijn favoriete sapphje en andere modelletjes uit de kast gehaald en deze zit net niet maar vele malen beter als de po bh waar ik de huid inmiddels helemaal kapot van had .. Dagje rennen vliegen springen gehad en moest nog “even” iets ruilen maar daar ging dik anderhalf uur inzitten dus helemaal opgebrandt thuis op de bank nu .. Had me gisteren wel mijn favoriete  h een cupje groter besteld, dat zou m moeten zijn en dan morgen maar even shoppen voor een bh .. Ik heb de helft moeten weg leggen omdat het niet meer zat dus er moet wel nieuws op de lege plek komen .. :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Sjuul zei:

 

Zaterdag al bh day, heb fijn mijn favoriete sapphje en andere modelletjes uit de kast gehaald en deze zit net niet maar vele malen beter als de po bh waar ik de huid inmiddels helemaal kapot van had .. Dagje rennen vliegen springen gehad en moest nog “even” iets ruilen maar daar ging dik anderhalf uur inzitten dus helemaal opgebrandt thuis op de bank nu .. Had me gisteren wel mijn favoriete  h een cupje groter besteld, dat zou m moeten zijn en dan morgen maar even shoppen voor een bh .. Ik heb de helft moeten weg leggen omdat het niet meer zat dus er moet wel nieuws op de lege plek komen .. :154:

Inderdaad wel heul belangrijk, dat die lege plek opgevuld wordt :154:

 

Ik heb nu een zo goed als lege mand, die eerst uitpuilde. Ik heb welgeteld drie bh's, waar ik van vermoed dat die  passen over drie weken. Ik heb er totaal geen verstand van, dus wellicht toch handig om dat dan ook daadwerkelijk te checken bij de bh-mevrouw om de hoek.

Misschien dat ze helemaal niet passen....geen idee...haha....

Ik verheug me er wel al op.... voorheen nooit mee bezig omdat het toch altijd tegenviel met mijn kleine borsten. Zal over een paar weken hopelijk toch echt anders zijn....:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Alice 0509 zei:

Inderdaad wel heul belangrijk, dat die lege plek opgevuld wordt :154:

 

Ik heb nu een zo goed als lege mand, die eerst uitpuilde. Ik heb welgeteld drie bh's, waar ik van vermoed dat die  passen over drie weken. Ik heb er totaal geen verstand van, dus wellicht toch handig om dat dan ook daadwerkelijk te checken bij de bh-mevrouw om de hoek.

Misschien dat ze helemaal niet passen....geen idee...haha....

Ik verheug me er wel al op.... voorheen nooit mee bezig omdat het toch altijd tegenviel met mijn kleine borsten. Zal over een paar weken hopelijk toch echt anders zijn....:blush:

 

Koop er maar niet teveel in eens want het verandert het eerste jaar nog flink, je kunt zomaar een maand later een andere cupmaat hebben en dan zit je met een la vol nieuwe bh’s te kijken ..

Ik pak er maximaal 2 nu, even aankijken wat het nog gaat doen want het is nog best stug ten opzichte van voor de wissel, en ondanks dat ze hoger zitten lijken de bh bandjes te kort :blink: .. Dus de cup zou groter moeten zijn lijkt me, heb ik de verkeerde maat besteld dan kan ik uiteraard nog ruilen tegen een andere maat, maar ik moet ook echt morgen even bij jou mevrouw binnen lopen of bij haar collega in de stad ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Sjuul zei:

 

Koop er maar niet teveel in eens want het verandert het eerste jaar nog flink, je kunt zomaar een maand later een andere cupmaat hebben en dan zit je met een la vol nieuwe bh’s te kijken ..

Ik pak er maximaal 2 nu, even aankijken wat het nog gaat doen want het is nog best stug ten opzichte van voor de wissel, en ondanks dat ze hoger zitten lijken de bh bandjes te kort :blink: .. Dus de cup zou groter moeten zijn lijkt me, heb ik de verkeerde maat besteld dan kan ik uiteraard nog ruilen tegen een andere maat, maar ik moet ook echt morgen even bij jou mevrouw binnen lopen of bij haar collega in de stad ...

Dat zei mijn bh mevrouw ook inderdaad, dat ik in het begin niet teveel moet kopen. Leuk om mee bezig te zijn...hihi

Ik ben ook echt benieuwd welke maat bij jou eruit komt rollen. Leuke bekomstigheid als het toch een maatje groter is, of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Alice 0509 zei:

Bedankt.....ik ben er nog steeds blij mee!

Ik verbaas me elke keer erover dat ze echt zo geworden zijn zoals ik het wilde.

Tuurlijk moet het nog allemaal zachter worden en zakken, maar daar heb ik vertrouwen in. 

 

Eerste cliënt belde al af met buikgriep, dus het schiet al op haha.....

Ik heb er echt even geen zin in....erg hè? Ik kan wel wennen aan thuis blijven en boeken lezen....hihi

 

Hoe gaat het met jou? Hopelijk door de paracetamol beter te doen?! 

 

Haha heb jij even geluk dat je afspraak niet door ging! Ik moest echt na een week en een dag weer aan de bak. Ging prima, maar had ook nog wel thuis willen zitten. 

Nog 2 dagen, dan lekker 2 weken vrij!

 

Moet zeggen dat het de afgelopen dagen beter ging en ook zonder de para, maar ben nu weer aan het werk en dan heb ik er toch meer last van helaas.. echt irritant. En dan te bedenken dat ik nu weer normale beha's zou mogen dragen op de dag. Maar zolang ik dit nog allemaal zo voel en de spiertjes ook durf ik eigenlijk ook niet zo goed meer... ook niet door de beha mevrouw in de winkel afgelopen weekend die me zowat voor gek verklaarde dat ik al een normale beha wilde dragen.;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Alice 0509 zei:

Dat zei mijn bh mevrouw ook inderdaad, dat ik in het begin niet teveel moet kopen. Leuk om mee bezig te zijn...hihi

Ik ben ook echt benieuwd welke maat bij jou eruit komt rollen. Leuke bekomstigheid als het toch een maatje groter is, of niet?

 

Leuk december kadootje, zeker als je dat dus echt niet verwacht hihihi .. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Yvie zei:

Haha heb jij even geluk dat je afspraak niet door ging! Ik moest echt na een week en een dag weer aan de bak. Ging prima, maar had ook nog wel thuis willen zitten. 

Nog 2 dagen, dan lekker 2 weken vrij!

 

Moet zeggen dat het de afgelopen dagen beter ging en ook zonder de para, maar ben nu weer aan het werk en dan heb ik er toch meer last van helaas.. echt irritant. En dan te bedenken dat ik nu weer normale beha's zou mogen dragen op de dag. Maar zolang ik dit nog allemaal zo voel en de spiertjes ook durf ik eigenlijk ook niet zo goed meer... ook niet door de beha mevrouw in de winkel afgelopen weekend die me zowat voor gek verklaarde dat ik al een normale beha wilde dragen.;)

Fijn, dat het wel wat aan het verbeteren is. Kan me voorstellen dat je er op een gegeven moment echt klaar mee bent.

Ik herken het gevoel wel wat je beschrijft. Had ik de eerste week ook echt wel last van. Nu heb ik dat niet meer. Werd steeds minder. 

Hopelijk bij jou ook nu vlug!

 

Eerste werkdag overleefd inmiddels. Gelukkig niet veel afspraken. Wel een kerstborrel afgezegd. Ik merk dat ik daar nu geen zin in heb. Wordt dan al wat later en ik wil mijn energie over de week goed verdelen. 

Maar ik mag niet klagen, ik werk maar een paar uurtjes deze week en dan inderdaad weer twee weken vrij....

En tegen de tijd dat ik in januari weer volledig begin, ben ik 6 weken PO.....

Nu nog even genieten van mijn soort van 'sabbatical'.....hihi

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Alice 0509 zei:

Kan ik me voorstellen ja....dat is pas een "kneiter' van een kado.....ahummmm....twee "kneiters":01:

 

Ik had ze al bombers gedoopt :154:, had dat dus echt niet verwacht en zeker niet omdat Drs. Sawor zei misschien moet je wel een klein beetje volume inleveren ...

Maar ik heb een mooie wijnrode verpakking gekocht voor kerst, dan moet ik de ballen toch op zijn minst deftig inpakken toch :60:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Alice 0509 zei:

Fijn, dat het wel wat aan het verbeteren is. Kan me voorstellen dat je er op een gegeven moment echt klaar mee bent.

Ik herken het gevoel wel wat je beschrijft. Had ik de eerste week ook echt wel last van. Nu heb ik dat niet meer. Werd steeds minder. 

Hopelijk bij jou ook nu vlug!

 

Eerste werkdag overleefd inmiddels. Gelukkig niet veel afspraken. Wel een kerstborrel afgezegd. Ik merk dat ik daar nu geen zin in heb. Wordt dan al wat later en ik wil mijn energie over de week goed verdelen. 

Maar ik mag niet klagen, ik werk maar een paar uurtjes deze week en dan inderdaad weer twee weken vrij....

En tegen de tijd dat ik in januari weer volledig begin, ben ik 6 weken PO.....

Nu nog even genieten van mijn soort van 'sabbatical'.....hihi

 

Fijn dat het werken goed ging verder.  Kan me voorstellen dat je nog even niet zit te wachten op een kerstborrel.

 

Fijn dat je zo rustig op kunt starten. Ik ben op 1 januari 6 weken PO:43: Mooie datum toch :lol:

 

Geniet van je "sabboobiecal" :41:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Alice 0509 zei:

Dank je....ik ben er ook echt ontzettend blij mee. Tuurlijk is dit nog niet het eindresultaat, maar ik vind ze nu al mooi, kun je nagaan....hihi

 

Ik ben ook echt blij dat het tot nu zo voorspoedig gaat. Ik had me voorbereid op een pittige periode, maar het is me echt meegevallen. 

Ik heb me er ook bewust aan overgegeven.... Gewoon overal de tijd voor nemen, rust nemen op tijd en vooral het gevoel uitschakelen dat je iets zou MOETEN. 

Dat zijn mijn tips...... hihi.....

 

Ik ben ook zeker van plan om iets met die tips te gaan doen! :) Uitgaan van het ergste, hopen op het beste ;). Dat niets "moeten" lijkt mij idd wel lastig, ben een bezig bijtje, dus ben nu maar ff aan het kijken voor een tijdelijke (rustige) knutsel hobby ofzo.

 

Je bent er idd nog niet, maar je bent op de goede weg, en wat jij zegt, ze zijn nu al mooi :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Mtvo zei:

 

Ik ben ook zeker van plan om iets met die tips te gaan doen! :) Uitgaan van het ergste, hopen op het beste ;). Dat niets "moeten" lijkt mij idd wel lastig, ben een bezig bijtje, dus ben nu maar ff aan het kijken voor een tijdelijke (rustige) knutsel hobby ofzo.

 

Je bent er idd nog niet, maar je bent op de goede weg, en wat jij zegt, ze zijn nu al mooi :) 

Ik was van tevoren ook echt bang dat het me niet zou lukken om bepaalde dingen los te kunnen laten, maar wonder boven wonder, het lukt. 

Ik ben normaal een ontzettende perfectionist, vooral als het om het huishouden gaat. Maar ik heb het echt losgelaten. Mijn man helpt me nu en ik merk dat ik er geen moeite mee heb. Eigenlijk is het wel fijn, want nu realiseert hij zich dat het toch wel met tijden veel kan zijn.  En het heeft mij geholpen, dat ik niet meer zo dwangmatig bezig hoef te zijn. Ik kan het nu meer loslaten. 

Mooie bekomstigheid. En mooie, nieuwe borsten en een meer relaxte mindset!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Yvie zei:

Fijn dat het werken goed ging verder.  Kan me voorstellen dat je nog even niet zit te wachten op een kerstborrel.

 

Fijn dat je zo rustig op kunt starten. Ik ben op 1 januari 6 weken PO:43: Mooie datum toch :lol:

 

Geniet van je "sabboobiecal" :41:

 

14 uur geleden, Sjuul zei:

 

Ik had ze al bombers gedoopt :154:, had dat dus echt niet verwacht en zeker niet omdat Drs. Sawor zei misschien moet je wel een klein beetje volume inleveren ...

Maar ik heb een mooie wijnrode verpakking gekocht voor kerst, dan moet ik de ballen toch op zijn minst deftig inpakken toch :60:

Haha, dat dacht ik toch! Met alle toeters en bellen, zou ik zeggen!:tatice_04:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Alice 0509 zei:

Ik was van tevoren ook echt bang dat het me niet zou lukken om bepaalde dingen los te kunnen laten, maar wonder boven wonder, het lukt. 

Ik ben normaal een ontzettende perfectionist, vooral als het om het huishouden gaat. Maar ik heb het echt losgelaten. Mijn man helpt me nu en ik merk dat ik er geen moeite mee heb. Eigenlijk is het wel fijn, want nu realiseert hij zich dat het toch wel met tijden veel kan zijn.  En het heeft mij geholpen, dat ik niet meer zo dwangmatig bezig hoef te zijn. Ik kan het nu meer loslaten. 

Mooie bekomstigheid. En mooie, nieuwe borsten en een meer relaxte mindset!

 

Haha, heel herkenbaar, maar moet wel zeggen dat ik op het gebied van het huishouden heel veel mazzel heb, mijn partner en ik doen het huishouden gezamenlijk, of om en om en hij is net zo perfectionistisch als ik dat ben. Alleen ben ik net wat netter m.b.t. de was.... 

Ik zal na de operatie (komt steeds dichterbij) gewoon moeten leren dat ik niets mag doen, maar hem kennende krijg ik daar de kans ook niet voor.

 

Voor jou wel heel fijn dat jij hierdoor hebt leren los laten, is ook een doel opzicht :) en nu idd genieten van je mooie borsten! Alweer begonnen met werken las ik, lukt dat allemaal en beetje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Update: 5 weken en drie dagen PO

 

De afgelopen weken zijn voorbij gevlogen. Mede door de drukke feestdagen en het helpen van een dierbare vriendin.

 

Mijn borsten blijven zich nog volop ontwikkelen en veranderen. Maar ik kan gelukkig blijven zeggen, dat ik er nog steeds onwijs blij mee ben. Ik vind het fantastisch!

 

Mijn herstel is waarschijnlijk ook zeer volgens het boekje gegaan en heb eigenlijk ook geen rare klachten gehad.

 

De gebruikelijke ongemakken, zoals gevoelige tepels en trekkerige littekens.

 

Ik blijf ook nog steeds heel voorzichtig doen met alle bewegingen. Ik blijf alert en let goed op.

 

Afgelopen week de eerste kleine babystapjes gezet qua sporten.

Alleen wat benen en buik in overleg met mijn sportcoach. Cardio wordt weer opgebouwd door wat te fietsen en flinke stukken wandelen met een helling erin. Alles goed doordacht en niet meteen te enthousiast.

 

Dit hele proces heb ik ook voor mezelf gezien als één groot leerproces. Ik had altijd moeite om te luisteren naar mijn lichaam. Ik ging altijd door, totdat ik niet meer kon. Met alle gevolgen van dien.

Nu, de afgelopen weken, heb ik anders gedaan dan het gebruikelijke. Het juist héél goed luisteren naar mijn lichaam en het vooral niets overhaasten. Dit is wonderwel zeer goed gegaan en leuker nog, voelde heel goed.

 

Ik heb en geniet nog steeds van deze hele bijzondere periode. Mezelf dit gunnen en optimaal genieten van de "sabbatical" die ik zelf genomen heb. 

 

In a nutshell: I'm extremely happy with my boobs!!!!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn om te lezen dat jij zo happy bent met je 2 nieuwe vriendinnen ..

Nog 4 dagen en dan mag je bh’s gaan shoppen, kijk je er al naar uit?

 

Heerlijk hè, die baby stapjes terug naar het sporten, ik heb er ook zo van genoten ..

 

Mooie les, luisteren naar je lichaam, dat blijft ook nog wel een tijdje actueel en als het dat niet meer is weten we ook eindelijk hoe dat moet ..

 

Fijne week, een goede controle en veel shopplezier bij de bh mevrouw op de hoek ?

 

We plannen gauw een gezellig glaasje ? om de nieuwe bh’s te vieren xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Sjuul zei:

Wat fijn om te lezen dat jij zo happy bent met je 2 nieuwe vriendinnen ..

Nog 4 dagen en dan mag je bh’s gaan shoppen, kijk je er al naar uit?

 

Heerlijk hè, die baby stapjes terug naar het sporten, ik heb er ook zo van genoten ..

 

Mooie les, luisteren naar je lichaam, dat blijft ook nog wel een tijdje actueel en als het dat niet meer is weten we ook eindelijk hoe dat moet ..

 

Fijne week, een goede controle en veel shopplezier bij de bh mevrouw op de hoek ?

 

We plannen gauw een gezellig glaasje ? om de nieuwe bh’s te vieren xxx

Ik vind het voornamelijk nog heel onwennig, denk ik.

 

Mijn po-bh zit nog steeds heel fijn eigenlijk, dus kan me eigenlijk geen andere bh voorstellen...hihi

 

Het voordeel is ook dat die bh heel goed voor mijn houding is en daarmee ook voor mijn schouder. Dus ik zal hem gaan afwisselen met andere bh's, maar nog niet volledig, denk ik...

 

Ik heb er wel zin om eindelijk eens bh's te kopen, waar ook daadwerkelijk borsten in gaan. En niet om het wat te laten lijken in kleding. Ben ook benieuwd of ik ook daadwerkelijk de maat heb, die ik voor ogen had. Waarschijnlijk wel. Dat vind ik echt wel een momentje. Eindelijk die maat waar ik al jaren van droomde.

 

Heb ik ook wel zin in de controle. Gewoon even horen dat het er goed uit ziet en de bevestiging weer krijgen.

Het enige is, dat mijn rechterkant nog wat hoger zit dan links, maar het is een minimaal verschil.

 

En dan vanaf deze week ook weer langzaam alles opbouwen. De oefeningen van het sporten, gaan me goed af. Morgen weer een setje. Vooral alles doen met aandacht en niet op snelheid. En uiteraard nog niets met de borstspieren. Daar wacht ik nog even mee. "Alles oppe tied"!

 

En inderdaad we gaan snel proosten op de nieuwe periode.....wiehoe!!!!!

 

Ik stuur je een appje, dan spreken we wat af☺️

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Alice 0509 zei:

Ik vind het voornamelijk nog heel onwennig, denk ik.

 

Mijn po-bh zit nog steeds heel fijn eigenlijk, dus kan me eigenlijk geen andere bh voorstellen...hihi

 

Het voordeel is ook dat die bh heel goed voor mijn houding is en daarmee ook voor mijn schouder. Dus ik zal hem gaan afwisselen met andere bh's, maar nog niet volledig, denk ik...

 

Ik heb er wel zin om eindelijk eens bh's te kopen, waar ook daadwerkelijk borsten in gaan. En niet om het wat te laten lijken in kleding. Ben ook benieuwd of ik ook daadwerkelijk de maat heb, die ik voor ogen had. Waarschijnlijk wel. Dat vind ik echt wel een momentje. Eindelijk die maat waar ik al jaren van droomde.

 

Heb ik ook wel zin in de controle. Gewoon even horen dat het er goed uit ziet en de bevestiging weer krijgen.

Het enige is, dat mijn rechterkant nog wat hoger zit dan links, maar het is een minimaal verschil.

 

En dan vanaf deze week ook weer langzaam alles opbouwen. De oefeningen van het sporten, gaan me goed af. Morgen weer een setje. Vooral alles doen met aandacht en niet op snelheid. En uiteraard nog niets met de borstspieren. Daar wacht ik nog even mee. "Alles oppe tied"!

 

En inderdaad we gaan snel proosten op de nieuwe periode.....wiehoe!!!!!

 

Ik stuur je een appje, dan spreken we wat af☺️

 

 

 

 

 

 

 

 

Rechts wat hoger als links komt vast nog samen op 1 lijn, ze genezen ieder apart en daar kan wat tijdsverschil in zitten, ik merk dat ze hier nog steeds veranderen en het lijkt nu pas echt zacht en soepel te worden en dat kan nog maanden aanhouden .. De meeste vrouwen vinden ze met een jaar op hun mooist dus je hebt nog even ..

 

Po bh doe ik ook nog aan, met sporten en ook na een bezige dag, ben nu op zoek naar een beugelloos exemplaar wat toch steun geeft en dat lijkt op een speld in een hooiberg zoeken ? .. Gelukkig heb ik ze nog niet ritueel verbrandt die po gevalletjes .. Ze zijn nog erg handig ..

 

Doog lekker op dien gemaak en geneet van de letste sabbatical momenten ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.