Ga naar inhoud

Alice 0509 : 28 november 2018 : Dr. Meesters : Mooi Kliniek


Aanbevolen berichten

7 uur geleden, Mona zei:

Top @Alice 0509 heel mooi!

@Mona.....dank je! 

Hoe gaat ie nu met jou? Je had last van de wonden? Hopelijk vandaag minder last?

 

Ik heb sinds vandaag wat meer last van de binnenkant bij de borsten. Geen pijn ofzo, maar meer alsof er een blauwe plek in de borst zit. Zal er ook wel bij horen, denk ik.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 326
  • Created
  • Laatste Reactie
38 minuten geleden, Alice 0509 zei:

@Sjuul.....het voelt elke dag nog vertrouwder.....

Het leuke is dat ik mijn borsten vanaf dag 1 als van mezelf beschouwde. Ik keek van bovenaf en het waren gewoon mijn borsten. Zo had ik ze ook toen ik zwanger was en borstvoeding gaf. En toen vond ik mijn borsten zo mooi. 

 

Prachtig dat gevoel, dat herken ik ook .. 

Ik ben ook dolgelukkig met mijn maat ..

 

 

Quote

 

Jij kunt nu echt gaan aftellen inderdaad en heerlijk gaan shoppen voor mooie bh's! Lijkt me nu ook echt zo ontzettend leuk om te doen. Voorheen totaal niet mee bezig. Ik had twee bh's op het laatst die ik afwisselde. Deed geen moeite meer om andere te kopen.

 

Ik heb nog recent nieuwe gekocht omdat niets meer lekker zat, ben al eens gaan rondkijken op internet maar ga wel naar een speciaalzaak omdat ik ze toch eens goed opgemeten wil hebben, volgende week aan het einde van de week, kan het amper afwachten ..

 

Quote

Ik vind jou borsten ook ontzettend mooi geworden. Gewoon naturel. Alsof het zo hoort te zijn en dat is nu natuurlijk ook zo. Ze zijn van jou en passen helemaal bij jou!

Naturel was ook wat ik graag wilde, de eerste keer en ook nu weer, ik vind het natuurlijke nog altijd het mooiste .. Uiteraard met alle respect voor een ieder die een andere mening heeft want eigenlijk zijn ze allemaal stuk voor stuk mooi .. Ik heb nog geen borst zien langskomen die ik niet bij de betreffende persoon vond passen ..

Quote

 

Bedoel je met het paspoort, dat kaartje met alle info van de prothesen? Ik heb in ieder geval dat kaartje meteen gekregen bij mijn ontslag uit het ziekenhuis. Raar dat jij zo lang moet wachten. Is toch niet zoveel werk?????

 

Precies dat kaartje ja, de een krijgt het meteen, de ander over 3 weken en ik ben inmiddels 5 weken aan het wachten, dit ligt echter bij de afhandeling van Zuyderland en dat is iets waar ik niet zo over te spreken ben, deze week toch maar weer eens achteraan bellen ..

 

Quote

 

Ik ben trouwens woensdag weer bij de fysio. Jij toevallig ook?

 Haha, nee, hier zit het weer goed, ik ga je mijn nummer sturen dan spreken we een keertje zo af voor koffie bij de gym, lijkt me erg gezellig ..

Quote

 

Bedankt voor je leuke berichtje.....ik ben echt blij met het forum. Ik vind die een hele bijzondere periode.:68:

 Helemaal mee eens, hier is zoveel warmte en respect te vinden, geweldig ik ben er ook erg blij mee, vind dit ook heel leuk ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Alice 0509 zei:

@Yvie....ik kon er maar alleen op hopen dat het resultaat ook echt zo zou zijn als wat ik in mijn gedachten had. Ik ben zo blij dat de chirurg, zo goed naar mij geluisterd heeft. Ze heeft zelfs nog zo'n lelijk steelwratje, die ik had op mijn tepel, weggehaald. Ze verontschuldigde zich nog daarvoor, omdat we dat van tevoren niet hadden afgesproken. 

Ik wilde het nog vragen voor de OK, maar door de zenuwen vergeten....haha.

Dus het viel meteen op, toen ik mijn bh even los mocht. Was volgens mij het eerste wat ik zei: " hey, dat lelijke ding is weg,"!.... daar moest ze wel om lachen...haha

 

Gelukkig heb ik nog een extra week vrij genomen. Ik ben zzp'er, dus dat kan ik gelukkig zelf inplannen. Ik mis alleen een week extra inkomen, maar ja, liever dat dat te vroeg beginnen. Ik moet er nu even niet aan denken. Ik ben ambulant hulpverlener, en dat vergt de nodige energie in sommige casussen.

 

Hoe gaat het met jou nu? Beter met je huid onder de bh? Ook al gewend aan je nieuwe borsten? 

 

 

Fijn dat je ook zo'n goed gevoel had bij je pc en wat super dat ze dat wratje gewoon verwijderd heeft!

 

Klinkt inderdaad wel als een baan waarbij je gewoon weer helemaal up and running moet zijn. Ik heb gewoon een kantoorbaan. 

 

Beha knelt nog steeds. Ik wissel ze nu af, maar het is nog niet ideaal. Nog 1.5 week dan mag ik overdag een normale bh aan. Hoop dat dat scheelt! Ik vind mn borsten vooral tussenin nog erg strak voelen. Dus echt eigen voelen ze nog niet. Hoop dat dat snel gaat gebeuren.

 

Vind ze onder kleding wel heel mooi! Het idee dat dat dan gewoon van mij is en zonder vulling :43:Daar word ik wel blij van!

Geniet van je vrije weekje! Nog 2 weken, dan en ik ook weer even 2 weken vrij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Alice 0509 zei:

11 dgn PO

 

Even weer een update.

Inmiddels zijn we alweer 11 dgn verder. En ik mag nog steeds niet klagen.

 

Ik zie mijn borsten echt met de dag veranderen. Ze voelen bovenin ook al wat zachter. De rest voelt nog hard en staat nog strakker. Mijn linkerborst is volgens mij wat verder dan rechts, maar het verschil is minimaal. Het volume zit nu nog bovenin, waardoor mijn tepels wat omlaag wijzen. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren, voordat ze gezakt zijn...geduld dus maar....:44:

 

Tepels zijn nog wat gevoeliger, maar niet pijnlijk. Gevoel boven het litteken komt ook steeds meer terug.

 

De ochtenden bij het opstaan ben ik zo stijf als een plank. Voelen de borsten even aan als beton. Na een beetje bewegen is dat snel weg gelukkig.

 

Gistermiddag voor het eerst even in slaap gevallen op de bank. Was even mee gegaan naar de stad, voor wat boodschappen en lekker te lunchen.

Was blijkbaar gisteren te inspannend. Ook wat eerder naar bed gegaan.

 

Komende week nog lekker vrij van mijn werk. Nog even genieten van de rust. 

 

Nog steeds hier erg happy met mijn borsten....in de spiegel kijken was nog nooit zo leuk hihi....:1big_boobs:

 

 

Hey Alice,

 

Leuk om je updates te lezen :). Wat fijn dat je herstel tot nu toe, zo voorspoedig gaat! Ik hoop dat dat bij mij ook het geval zal zijn! Ook fijn dat je nog een week vrij bent, kun je nog ff in alle rust verder herstellen. Geniet van je prachtige boobs :) en voor nu een fijne en rustige avond gewenst.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, boobiebabe zei:

@Alice 0509 nou als jou verhalen lees, kan ik maar een ding hopen. Dat mijn herstel ook zo zal lopen als die van jou! 

Wat fijn voor je!!! En ik snap dat je super blij bent, ik kan ook ecjt niet meer wachten op mijn nieuwe boobies...

@boobiebabe.... wanneer ben jij aan de beurt?

Dan tel ik samen met je af:38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Mtvo zei:

 

Hey Alice,

 

Leuk om je updates te lezen :). Wat fijn dat je herstel tot nu toe, zo voorspoedig gaat! Ik hoop dat dat bij mij ook het geval zal zijn! Ook fijn dat je nog een week vrij bent, kun je nog ff in alle rust verder herstellen. Geniet van je prachtige boobs :) en voor nu een fijne en rustige avond gewenst.

 

 

Dank je @Mtvo.....ik ben ook echt aan het genieten hiervan....ik zie het echt als een cadeautje voor mezelf. En het resultaat is echt wat ik er van verwacht had. Tuurlijk ben ik er nog niet en is de herstelperiode in volle gang, maar voor nu heb ik geen enkele reden om te klagen.....

Ik ga samen met je aftellen, dan gaat het misschien wat sneller......:35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Yvie zei:

Fijn dat je ook zo'n goed gevoel had bij je pc en wat super dat ze dat wratje gewoon verwijderd heeft!

 

Klinkt inderdaad wel als een baan waarbij je gewoon weer helemaal up and running moet zijn. Ik heb gewoon een kantoorbaan. 

 

Beha knelt nog steeds. Ik wissel ze nu af, maar het is nog niet ideaal. Nog 1.5 week dan mag ik overdag een normale bh aan. Hoop dat dat scheelt! Ik vind mn borsten vooral tussenin nog erg strak voelen. Dus echt eigen voelen ze nog niet. Hoop dat dat snel gaat gebeuren.

 

Vind ze onder kleding wel heel mooi! Het idee dat dat dan gewoon van mij is en zonder vulling :43:Daar word ik wel blij van!

Geniet van je vrije weekje! Nog 2 weken, dan en ik ook weer even 2 weken vrij.

Leuk is dat hè met kleding aan? 

Gisteren nog een verlate Sinterklaasmiddag met familie. De reacties waren heel positief in ieder geval. Vooral grapjes erover...haha....maar zo kennen ze mij ook, dus ik moest er wel om lachen. Het grappige is ook dat men toch altijd denkt bij een BV dat je terugkomt met formaat Pamela Anderson.....haha...

 

Bij mij zijn de borsten tussenin ook nog strak. Aan de buitenkant en bovenop worden ze al wat zachter. Morgen hechtingen verwijderen, ben eens benieuwd hoe dat eruit ziet. Ik vind het toch wel spannend, merk ik.

Hopelijk ziet het er netjes uit en zijn de wonden al dicht.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, boobiebabe zei:

Ik ben 8 januari aan de beurt!! :63:

Dat is al heel snel! Ik dacht in het begin dat het nog zooooooo lang zou duren. Voordat ik het wist lag ik op de operatietafel, alsof het een droom was. En het voelt nu nog zo! Heerlijk vind ik het en geen moment spijt, alleen maar ontzettend gelukkig ermee! :123:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Alice 0509 zei:

Leuk is dat hè met kleding aan? 

Gisteren nog een verlate Sinterklaasmiddag met familie. De reacties waren heel positief in ieder geval. Vooral grapjes erover...haha....maar zo kennen ze mij ook, dus ik moest er wel om lachen. Het grappige is ook dat men toch altijd denkt bij een BV dat je terugkomt met formaat Pamela Anderson.....haha...

 

Bij mij zijn de borsten tussenin ook nog strak. Aan de buitenkant en bovenop worden ze al wat zachter. Morgen hechtingen verwijderen, ben eens benieuwd hoe dat eruit ziet. Ik vind het toch wel spannend, merk ik.

Hopelijk ziet het er netjes uit en zijn de wonden al dicht.....

Haha, mijn boobs werden vermeld in het Sinterklaas gedicht, iedereen die er was wist er van, dus geen probleem.

 

Oh  herkenbaar idd over Pamela! Dat wilde ik echt niet en is gelukkig ook niet zo. Naja als ik ze bloot zie voelt t wel een beetje zo voor mij , maar he we zijn niks gewend natuurlijk! :lol:

 

hechtingen valt echt mee hoor! Doen ze ook alleen knoopje knippen? Valt echt reuze mee! 

succes morgen meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Yvie zei:

Haha, mijn boobs werden vermeld in het Sinterklaas gedicht, iedereen die er was wist er van, dus geen probleem.

 

Oh  herkenbaar idd over Pamela! Dat wilde ik echt niet en is gelukkig ook niet zo. Naja als ik ze bloot zie voelt t wel een beetje zo voor mij , maar he we zijn niks gewend natuurlijk! :lol:

 

hechtingen valt echt mee hoor! Doen ze ook alleen knoopje knippen? Valt echt reuze mee! 

succes morgen meis!

Whaaaa....mijn schoonbroer had nu ook graag weer surprises gewild....haha. Hij hoopte dan mij te krijgen, dan wist hij wel wat hij moest maken:154:

 

Morgen is inderdaad knoopjes knippen. Waren bij jou de wonden al dicht bij het knippen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Alice 0509 zei:

Dank je @Mtvo.....ik ben ook echt aan het genieten hiervan....ik zie het echt als een cadeautje voor mezelf. En het resultaat is echt wat ik er van verwacht had. Tuurlijk ben ik er nog niet en is de herstelperiode in volle gang, maar voor nu heb ik geen enkele reden om te klagen.....

Ik ga samen met je aftellen, dan gaat het misschien wat sneller......:35:

 

Een beter persoonlijk cadeau kun je niet krijgen! :) Leuk samen aftellen, voelt voor mij nu ook steeds echter, net het geld overgemaakt, nog 3 week en 2 dagen en dan ben ik eindelijk aan de beurt, begint nu toch wel te kriebelen (gezonde opwinding en spanning). Maar voor een herstel als de jouwe daar teken ik direct voor! Hoop voor jou dat alles zo voorspoedig blijft gaan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Mtvo zei:

 

Een beter persoonlijk cadeau kun je niet krijgen! :) Leuk samen aftellen, voelt voor mij nu ook steeds echter, net het geld overgemaakt, nog 3 week en 2 dagen en dan ben ik eindelijk aan de beurt, begint nu toch wel te kriebelen (gezonde opwinding en spanning). Maar voor een herstel als de jouwe daar teken ik direct voor! Hoop voor jou dat alles zo voorspoedig blijft gaan! 

Ik herken het helemaal....het verlangen is zo sterk, dat je bijna nergens anders  meer aan kunt denken. 

Het maakte mijn laatste werkweken wel positief. Ik dacht alleen maar "ook al loopt hier alles in de soep, ik heb straks borsten"!

 

Ik hoop ook echt dat mijn herstel zo voorspoedig blijft. Ik die er in ieder geval alles aan, om niets te forceren. Deze week nog vrij en dan een weekje werken en dan weer twee weken kerstvakantie. Dus genoeg tijd om rustig te herstellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Yvie zei:

@Alice 0509 haha jammer voor hem!!

 

Wonden waren al dicht na 2 weken ja! Littekens zien er netjes uit. Viel echt reuze mee hoor dat knippen,   2 seconden werk!

 

En ook fijn dat ze dan weer even kijken hoe de boel er uit ziet. Dat mis ik vanaf nu haha! 

 

 

Ik vind het inderdaad een prettig idee dat ze morgen nog eens de boel kunnen bekijken. 

Littekens zijn volgens mij ook dicht, maar goed, we zullen zien morgen!

Weer een mijlpaal morgen, en dan aftellen weer naar de magische zes weken!!!!!:44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai @Alice 0509 !

bedankt voor je verslagen.

Ik heb een vraag, ik ben vandaag 14 dagen po. Met de pijn gaat het wel ok, maar ik voel nog wel van alles... tintelingen, stuwing in de tepel, bij beweging stuwende gevoel in de zijkant (oksel) van de borst. Vooral mijn linkerborst lijkt het meeste te lijden. Heb jij er ook nog last van? Ik lees er weinig over.. ik snap dat de vreugde een hoop goed maakt natuurlijk.. hahaha.. maar ik ben nieuwsgierig of ik de enige ben die het heeft. Wellicht een teken dat ik teveel doe, maar ik doe al bijna niks :| Pijnstillers slik ik al 1.5 week niet meer.

Ik ben benieuwd naar je reactie.. Dankje!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee jij, 

Ik voel ook nog vanalles hoor.

Precies dat wat jij beschrijft. Bovenop voelen mijn borsten met de dag soepeler. Zijkanten zijn nog hard en af en toe heb ik wat steken.

Binnenkant hetzelfde. Daar trekt het nog bij mijn borstbeen.

Mijn rechterkant loopt wat achter met links, maar dat is ook mijn dominante kant en krijgt minder rust daardoor.

 

Wat ik als 'meeste last' ervaar, is dat bij mijn onderkant bij de hechtingen het trekt. Alsof de hechtingen in mijn ribben zijn vastgemaakt. Ik merk dat vooral in de ochtend bij het opstaan. Dan lijkt het alsof de huid te kort is....zeg maar.

 

Maar na veelvuldig zo'n beetje alle operatieverslagen gelezen te hebben, zijn dit de ongemakken die erbij horen voor deze periode. 

 

Vandaag ga ik voor de hechtingen te verwijderen, dan zal de arts wellicht ook kijken of het allemaal op zijn plaats nog zit.....haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, SL1987 zei:

Dankje, ben dus idd niet de enige! 

Hoe ging het met de hechtingen??

Ging goed gelukkig...prikte even bij de knoopjes omhoog trekken om het door te kunnen knippen. Arts was heel tevreden. 

Heb nu alleen nog pleisters erop voor de komende dagen, totdat alle korstjes weg zijn. Dan smeren en masseren met de crème die ik gekregen heb.

Over vier weken weer terug!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super!

 

Ga lekker genieten van alle prachtige indrukken daar. Neem momenten van meditatie voor jezelf. Klinkt vet zweverig, maar juist op zulke plekken kun je jezelf helemaal ontspannen. Gun jezelf tijd om je nieuwe spiegelbeeld te leren omarmen. Trek die bikini (of geen) en geniet.. Ze zijn er toch !!;)

 

Ik heb je foto’s niet gezien maar begrijp heel goed je gevoel. Een Bv betekent niet alleen een fysieke verandering maar ook zeker een mentale. En sommige vrouwen hebben daar minder last van, en andere meer. Ik had zulke lage verwachtingen van het resultaat, dat het mij ook overweldigd iedere dag weer.. 

 

Heel veel plezier!!! 

Groetjes

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 dgn PO

 

Update time!

Weer een week verder en nog steeds happy met mijn dames...hihi

 

Het spierpijn gevoel, wordt met de dag minder. In het begin voel je voortdurend je borsten en dan met name je spieren.

In mijn geval, vooral aan de zijkant en binnenkant van mijn borsten.

Aan de onderkant bij mijn hechtingen voelde het ook wat strakker altijd. Nu beduidend minder.

 

Hechtingen zijn ook inmiddels  verwijderd afgelopen dinsdag. Stelde inderdaad niets voor.

De littekens zagen er ook goed uit. Op een paar plekjes nog wat korstjes. Nu nog voor een week dunne pleisters erop ter bescherming. Komende week mogen die eraf. Dan bekijken of alles mooi dicht is, zodat ik kan gaan smeren.

 

Het gevoel in mijn borsten komt ook terug. Tepels zijn nog gevoelig, maar reageren wel op koude en warmte. Onderin bij de littekens voelt het nog wat doffer, maar zit al meer gevoel in dan in het begin.

De bovenkant van mijn borsten voelen minder strak en redelijk ontspannen.

 

Links lijkt iets sneller te zijn qua herstel dan rechts. Maar is minimaal. 

 

Energielevel lijkt ook eigenlijk wel weer ok te zijn. Komende week zal dat duidelijk worden. Dan begin ik met werken, maar wel gedoseerd. 

Ik werk als ambulant hulpverlener, en ik heb mijn cliënten deze week goed verdeeld. Elke dag wat, maar geen lange dagen.

Ik ben dus benieuwd hoe het dan met mijn energie gaat!

 

Auto rijden was wel even wennen, zeg! Dan merk je wel even dat die spieren wat doorstaan hebben. Maar ook hierbij geldt, gewoon rusifg aan en met beleid. De tweede keer ging alweer soepeler.

 

Gisteravond eerste feestje met de dames. Het viel op dat ik me rustig hield...haha....

Geen dansjes voor mij, maar rustig op de barkruk met een spa blauw...:huh:

Tja, ff verstandig zijn....geen zin in een kater en terug bij af zijn!

 

Samengevat, ik mag nog steeds niet klagen! De tijd nemen, rust nemen op tijd en vooral loslaten datgene wat je denkt te 'MOETEN!

 

Nog steeds een happy boober hier:43:

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fiet fieuwww wat zijn ze al prachtig :68:

Dat rechts wat sneller gaat als links had ik ook maar ze worden toch ook echt mooi gelijk ...

 

Dat rustige kwam toch niet omdat je visioenen had gehad van :63: stuiterende anatomische protheses toch? 

En een slow waltz mag, hadden ze dat vergeten te vertellen? 

 

Geniet van je werkweek en inderdaad lekker rustig aan zodat je met kerst ook nog wat energie over hebt, en geniet van je spiegelbeeld en de steeds mooier wordende twin :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw ze zijn prachtig meis! Snap dat je heel blij bent!

 

Wat leuk dat je een feestje had! Snap dat je je even in hebt gehouden, maar dat is dan maar even zo, nog even en je kunt weer helemaal los op de dansvloer:63:

 

Succes met het werken weer! Komt vast goed. Bijna weer wat vrije daagjes met de kerst voor de deur!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.