Ga naar inhoud

Alice 0509 : 28 november 2018 : Dr. Meesters : Mooi Kliniek


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, Alice 0509 zei:

@Sjuul... volgens mij kun je dan bij je gemaakt album, klikken op "album beheren". Daar kun je namen toevoegen die toegang hebben.

 

Gelukkig om te horen dat je met een paar keer niets stuk kunt maken..... logisch eigenlijk, maar toch:wacko:

Ik ga het proberen, ben mijn album aan het zoeken maar komt helemaal goed ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 326
  • Created
  • Laatste Reactie
31 minuten geleden, Sjuul zei:

Als het goed is zijn jullie toegevoegd aan mijn album :63:

@Sjuul.....je hebt een review :38:

 

Prachtige borsten Sjuul....ze zien er zo mooi en natuurlijk uit. Volgens mij ook nog maar nauwelijks zwelling! Daar mag je trots op zijn en lekker van genieten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Alice 0509 zei:

@Sjuul.....je hebt een review :38:

 

Prachtige borsten Sjuul....ze zien er zo mooi en natuurlijk uit. Volgens mij ook nog maar nauwelijks zwelling! Daar mag je trots op zijn en lekker van genieten!

 Dank je Alice, ik vind ze ook echt prachtig en ben er heel blij mee .. Ze zien er vele malen beter uit dan voor de wissel, daar heb ik in een opwelling de foto van weggegooid dus ik kan het niet meer vergelijken nu en ook niet laten zien maar het is echt een enorm verschil ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Alice 0509 zei:

@Mona....ik kreeg van mijn arts het advies echt mijn ellebogen niet boven mijn schouders te doen. Zes weken niet. Misschien dat er inderdaad verschil wordt gemaakt met voor of achter de spier.... geen idee eigenlijk.

Gelukkig deed het ook geen pijn ofzo, maar ik ben zo bang dat ik mijn herstel hiermee negatief beïnvloed. Dus ik blijf er toch maar op letten.

 

Bij jou gaat het volgens mij ook voorspoedig hè? Ik voel me af en toe echt zo'n klein kind die een nieuwe fiets heeft gekregen.... haha.... blije wup hier.....:63:

 

Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat er een flink verschil is tussen plaatsing voor en achter de spier, ik had ook eerst voor en was volledig up and running na 2 weken ..

Nu dual plane maar dat duurt toch allemaal wat langer .. @Mona, toch zou ik je willen adviseren om de eerste 2 tot 6 weken niet meteen volle bak te gaan presteren want het inkapselen gebeurt in deze weken en het is toch wel belangrijk dat je lichaam dat in alle rust kan doen .. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Sjuul zei:

 Dank je Alice, ik vind ze ook echt prachtig en ben er heel blij mee .. Ze zien er vele malen beter uit dan voor de wissel, daar heb ik in een opwelling de foto van weggegooid dus ik kan het niet meer vergelijken nu en ook niet laten zien maar het is echt een enorm verschil ...

Zo lekker om dan in de spiegel te kijken en het niet tegenvalt...

Geeft zo'n boost dan! Ik kan er geen genoeg van krijgen...haha

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Alice 0509 zei:

Zo lekker om dan in de spiegel te kijken en het niet tegenvalt...

Geeft zo'n boost dan! Ik kan er geen genoeg van krijgen...haha

 

 

 Ik heb dat dus nu ook, 2 weken geleden heb ik bewust eens even niet in de spiegel gekeken omdat er een grootte verschil was en een hoogte verschil, maar nu ze zich aan het ontplooien zijn vind ik ze met de dag mooier worden en kan ik er 30 keer per dag naar kijken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Sjuul zei:

 Ik heb dat dus nu ook, 2 weken geleden heb ik bewust eens even niet in de spiegel gekeken omdat er een grootte verschil was en een hoogte verschil, maar nu ze zich aan het ontplooien zijn vind ik ze met de dag mooier worden en kan ik er 30 keer per dag naar kijken 

Hihi....het liefste de bh uit dat de dames kunnen ademen.....en zodat wij elk moment in de spiegel kunnen kijken..... woehaha....

 

Ik heb vandaag de bh een tandje losser gemaakt. Dat voelt alweer wat relaxter....

De zijkant van mijn borsten voelen zachter dan de rest. Het gevoel vlak boven mijn littekens komt ook weer meer terug. Voelde eerst wat dover.

Linkertepel is gevoeliger dan recht.

 

Ben echt benieuwd wanneer ze echt zachter beginnen te voelen. Kan me er nu nog helemaal niets bij voorstellen..... spannend allemaal:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Alice 0509 zei:

Hihi....het liefste de bh uit dat de dames kunnen ademen.....en zodat wij elk moment in de spiegel kunnen kijken..... woehaha....

 

Ik heb vandaag de bh een tandje losser gemaakt. Dat voelt alweer wat relaxter....

De zijkant van mijn borsten voelen zachter dan de rest. Het gevoel vlak boven mijn littekens komt ook weer meer terug. Voelde eerst wat dover.

Linkertepel is gevoeliger dan recht.

 

Ben echt benieuwd wanneer ze echt zachter beginnen te voelen. Kan me er nu nog helemaal niets bij voorstellen..... spannend allemaal:43:

 Hier zijn ze deze week echt begonnen met ontplooien, 4 weken na dato dus ..

Bh heb ik in de avonduren los want die cords kunnen toch wel behoorlijk vervelen na een dagje opgesloten te hebben gezeten ..

 

Gevoel kan nog veel intenser worden, de tweede week waren ze overgevoelig hier en bij kou pijnlijk, langzaam trok dit weer weg .. Rechts zit nog wat vocht maar voor de rest mag ik echt niet klagen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Sjuul zei:

 Hier zijn ze deze week echt begonnen met ontplooien, 4 weken na dato dus ..

Bh heb ik in de avonduren los want die cords kunnen toch wel behoorlijk vervelen na een dagje opgesloten te hebben gezeten ..

 

Gevoel kan nog veel intenser worden, de tweede week waren ze overgevoelig hier en bij kou pijnlijk, langzaam trok dit weer weg .. Rechts zit nog wat vocht maar voor de rest mag ik echt niet klagen ...

Ik heb af en toe echt het gevoel in mijn borsten als toen ik borstvoeding gaf. Het voelt heel herkenbaar op de een of andere manier. Niet vervelend.

 

Ik heb nu ook ff de bh los....ff de dames laten luchten.....haha

 

Hopelijk ben je snel van die cords af zeg. Heb je daar nog een extra afspraak voor bij de chirurg, of was dat niet nodig?

Ik ga dinsdag voor de hechtingen. Ben benieuwd hoe de littekens er dan uitzien?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Alice 0509 zei:

Ik heb af en toe echt het gevoel in mijn borsten als toen ik borstvoeding gaf. Het voelt heel herkenbaar op de een of andere manier. Niet vervelend.

 

Ik heb nu ook ff de bh los....ff de dames laten luchten.....haha

 

Hopelijk ben je snel van die cords af zeg. Heb je daar nog een extra afspraak voor bij de chirurg, of was dat niet nodig?

Ik ga dinsdag voor de hechtingen. Ben benieuwd hoe de littekens er dan uitzien?

 

 

Nee daar heb ik geen afspraak voor nodig, ze doen er toch niets aan .. Ik masseer ze als ik mijn littekens masseer en pak aspirine 2 x per dag 1 omdat het en het bloed wat dunner maakt en een ontstekingsremmende werking heeft .. Warmte helpt ook .. Ik heb de 21e de controle staan en als ze er dan nog zijn dan vraag ik wel advies maar het zou in principe geen kwaad kunnen en vanzelf over gaan .. Als je naar de huisarts gaat krijg je bloedverdunners en daar heb in eigenlijk helemaal geen trek in dus ik bekijk het eerst eens even zo ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Sjuul zei:

 

Nee daar heb ik geen afspraak voor nodig, ze doen er toch niets aan .. Ik masseer ze als ik mijn littekens masseer en pak aspirine 2 x per dag 1 omdat het en het bloed wat dunner maakt en een ontstekingsremmende werking heeft .. Warmte helpt ook .. Ik heb de 21e de controle staan en als ze er dan nog zijn dan vraag ik wel advies maar het zou in principe geen kwaad kunnen en vanzelf over gaan .. Als je naar de huisarts gaat krijg je bloedverdunners en daar heb in eigenlijk helemaal geen trek in dus ik bekijk het eerst eens even zo ..

Nee, van bloedverdunners wordt je ook niet vrolijk van. Dan maar weer geduld hebben:44:

 

Heb jij nog een vervolgafspraak staan? Ik dacht dat er alleen nog de afspraak stond voor de hechtingen verwijderen, dus ook nog eentje erna? Of is dat per chirurg misschien verschillend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Alice 0509 zei:

Nee, van bloedverdunners wordt je ook niet vrolijk van. Dan maar weer geduld hebben:44:

 

Heb jij nog een vervolgafspraak staan? Ik dacht dat er alleen nog de afspraak stond voor de hechtingen verwijderen, dus ook nog eentje erna? Of is dat per chirurg misschien verschillend?

 

Die vervolgafspraak zullen ze nog met je maken als de hechtingen bekeken zijn, ik had er al een gemaakt met de dames aan de receptie maar op de hechting controle vroegen ze er ook nog eens naar .. En over 1 jaar kan er nog een afspraak gemaakt worden dacht ik ergens gelezen te hebben ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Alice 0509ik ben 19 december aan de beurt! Echt mega spannend. Heb 2,5 week vrij en vraag mij echt af of dat genoeg is. 

Heb ook nog een zoontje van 15 mnd die nog slaapt in de middag dus dat wordt nog een dingetje als mijn man 3 januari weer gaat werken.

 

echt super dat je herstel zo goed gaat, mag alleen maar hopen dat dit bij mij ook zo goed gaat.

 

heerlijk meis geniet van je boobies

 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Sjuul zei:

 

Die vervolgafspraak zullen ze nog met je maken als de hechtingen bekeken zijn, ik had er al een gemaakt met de dames aan de receptie maar op de hechting controle vroegen ze er ook nog eens naar .. En over 1 jaar kan er nog een afspraak gemaakt worden dacht ik ergens gelezen te hebben ..

Ah ok! Fijn, want ik dacht dat er geen nacontrole was.... bedankt weer voor de info:35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Denise1985 zei:

@Alice 0509ik ben 19 december aan de beurt! Echt mega spannend. Heb 2,5 week vrij en vraag mij echt af of dat genoeg is. 

Heb ook nog een zoontje van 15 mnd die nog slaapt in de middag dus dat wordt nog een dingetje als mijn man 3 januari weer gaat werken.

 

echt super dat je herstel zo goed gaat, mag alleen maar hopen dat dit bij mij ook zo goed gaat.

 

heerlijk meis geniet van je boobies

 

xxxx

Oeh, inderdaad spannend....dat duurt niet meer lang nu!

Een vriendin van mij is de 18e aan de beurt....hihi

 

Als het herstel zo gaat bij jou als dat het bij mij gaat, komt het vast goed. Gewoon de tijd nemen voor alles en de rust nemen in de periode dat je man thuis is. Dan ben je al een heel eind op weg. Je wordt ook heel handig in dingen anders doen. Gaat echt automatisch op een gegeven moment. Ik maak dingen open op de raarste manieren....haha.

De droger met een houten spatel bijvoorbeeld. Dan hoef ik geen ruk aan die deur te geven. Met de spatel wip ik hem zo open, zonder kracht te hoeven gebruiken. En zo ga jij ook trucjes bedenken, let maar op.... hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 dgn PO

 

Even weer een update.

Inmiddels zijn we alweer 11 dgn verder. En ik mag nog steeds niet klagen.

 

Ik zie mijn borsten echt met de dag veranderen. Ze voelen bovenin ook al wat zachter. De rest voelt nog hard en staat nog strakker. Mijn linkerborst is volgens mij wat verder dan rechts, maar het verschil is minimaal. Het volume zit nu nog bovenin, waardoor mijn tepels wat omlaag wijzen. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren, voordat ze gezakt zijn...geduld dus maar....:44:

 

Tepels zijn nog wat gevoeliger, maar niet pijnlijk. Gevoel boven het litteken komt ook steeds meer terug.

 

De ochtenden bij het opstaan ben ik zo stijf als een plank. Voelen de borsten even aan als beton. Na een beetje bewegen is dat snel weg gelukkig.

 

Gistermiddag voor het eerst even in slaap gevallen op de bank. Was even mee gegaan naar de stad, voor wat boodschappen en lekker te lunchen.

Was blijkbaar gisteren te inspannend. Ook wat eerder naar bed gegaan.

 

Komende week nog lekker vrij van mijn werk. Nog even genieten van de rust. 

 

Nog steeds hier erg happy met mijn borsten....in de spiegel kijken was nog nooit zo leuk hihi....:1big_boobs:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat fijn om te lezen dat het allemaal lekker voorspoedig verloopt ...

Geniet van het in de spiegel kijken want ze zijn toch echt van jou!!

 

Ze veranderen nog dagelijks en dat is een prachtig proces, zo langzamerhand zullen ze gaan aanvoelen als jou eigen weefsel ..

 

Morgen 5 weken po hier en het zijn al hele natuurlijke mooie borsten, elke dag een beetje mooier, maar ook vele malen mooier als voor de wissel, ook hier maakt de blik in de spiegel mij elke dag helemaal blij ... Nog een weekje en dan mogen de post operatieve bh’s de kast in en mogen mijn vertrouwde bh’s weer aan, zoals beloofd is de maat het zelfde gebleven maar ik ga toch wel even nieuwe mooie bh’s kopen om ze te vertroetelen ...

 

Heb jij je prothese paspoort al gekregen?

Ik ben er nog steeds op aan het wachten, Zuyderland is mega traag met de afhandeling op papier ..

 

Fijne dag meis en geniet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat @Alice 0509! En vooral dat je ook zo blij bent er mee!

 

Heerlijk dat je nog een weekje vrij hebt! Ik moest na 1 week weer aan de slag, had geen vrije dagen genoeg meer om langer vrij te zijn. Gelukkig tussen kerst en o&n lekker vrij!

 

De stad in is nog best vermoeiend hè! Ik was gister ook even mee de stad in, maar was blij dat ik weer thuis was. Het was ook zo druk overal, niet tof.

 

Fijne zondag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Sjuul zei:

Oh wat fijn om te lezen dat het allemaal lekker voorspoedig verloopt ...

Geniet van het in de spiegel kijken want ze zijn toch echt van jou!!

 

Ze veranderen nog dagelijks en dat is een prachtig proces, zo langzamerhand zullen ze gaan aanvoelen als jou eigen weefsel ..

 

Morgen 5 weken po hier en het zijn al hele natuurlijke mooie borsten, elke dag een beetje mooier, maar ook vele malen mooier als voor de wissel, ook hier maakt de blik in de spiegel mij elke dag helemaal blij ... Nog een weekje en dan mogen de post operatieve bh’s de kast in en mogen mijn vertrouwde bh’s weer aan, zoals beloofd is de maat het zelfde gebleven maar ik ga toch wel even nieuwe mooie bh’s kopen om ze te vertroetelen ...

 

Heb jij je prothese paspoort al gekregen?

Ik ben er nog steeds op aan het wachten, Zuyderland is mega traag met de afhandeling op papier ..

 

Fijne dag meis en geniet.

@Sjuul.....het voelt elke dag nog vertrouwder.....

Het leuke is dat ik mijn borsten vanaf dag 1 als van mezelf beschouwde. Ik keek van bovenaf en het waren gewoon mijn borsten. Zo had ik ze ook toen ik zwanger was en borstvoeding gaf. En toen vond ik mijn borsten zo mooi. 

 

Jij kunt nu echt gaan aftellen inderdaad en heerlijk gaan shoppen voor mooie bh's! Lijkt me nu ook echt zo ontzettend leuk om te doen. Voorheen totaal niet mee bezig. Ik had twee bh's op het laatst die ik afwisselde. Deed geen moeite meer om andere te kopen.

 

Ik vind jou borsten ook ontzettend mooi geworden. Gewoon naturel. Alsof het zo hoort te zijn en dat is nu natuurlijk ook zo. Ze zijn van jou en passen helemaal bij jou!

 

Bedoel je met het paspoort, dat kaartje met alle info van de prothesen? Ik heb in ieder geval dat kaartje meteen gekregen bij mijn ontslag uit het ziekenhuis. Raar dat jij zo lang moet wachten. Is toch niet zoveel werk?????

 

Ik ben trouwens woensdag weer bij de fysio. Jij toevallig ook?

 

Bedankt voor je leuke berichtje.....ik ben echt blij met het forum. Ik vind die een hele bijzondere periode.:68:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Yvie zei:

Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat @Alice 0509! En vooral dat je ook zo blij bent er mee!

 

Heerlijk dat je nog een weekje vrij hebt! Ik moest na 1 week weer aan de slag, had geen vrije dagen genoeg meer om langer vrij te zijn. Gelukkig tussen kerst en o&n lekker vrij!

 

De stad in is nog best vermoeiend hè! Ik was gister ook even mee de stad in, maar was blij dat ik weer thuis was. Het was ook zo druk overal, niet tof.

 

Fijne zondag!

@Yvie....ik kon er maar alleen op hopen dat het resultaat ook echt zo zou zijn als wat ik in mijn gedachten had. Ik ben zo blij dat de chirurg, zo goed naar mij geluisterd heeft. Ze heeft zelfs nog zo'n lelijk steelwratje, die ik had op mijn tepel, weggehaald. Ze verontschuldigde zich nog daarvoor, omdat we dat van tevoren niet hadden afgesproken. 

Ik wilde het nog vragen voor de OK, maar door de zenuwen vergeten....haha.

Dus het viel meteen op, toen ik mijn bh even los mocht. Was volgens mij het eerste wat ik zei: " hey, dat lelijke ding is weg,"!.... daar moest ze wel om lachen...haha

 

Gelukkig heb ik nog een extra week vrij genomen. Ik ben zzp'er, dus dat kan ik gelukkig zelf inplannen. Ik mis alleen een week extra inkomen, maar ja, liever dat dat te vroeg beginnen. Ik moet er nu even niet aan denken. Ik ben ambulant hulpverlener, en dat vergt de nodige energie in sommige casussen.

 

Hoe gaat het met jou nu? Beter met je huid onder de bh? Ook al gewend aan je nieuwe borsten? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.