Ga naar inhoud

Alice 0509 : 28 november 2018 : Dr. Meesters : Mooi Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Graag stel ik me even voor. Mijn naam is Alice en afgelopen dinsdag mijn eerste intake gehad voor een borstvergroting.

 

Ik ben bij Dr. Meesters geweest in Maastricht bij de MOOI kliniek. Heel fijn gesprek en ook goed geholpen bij het kiezen van de juiste prothese.

 

Het wordt een ronde prothese, 330 cc van het merk Natrelle. Dual plane geplaatst.  Ik heb nu 75A. Zal na de operatie een mooie C cup worden.

Als het een beetje meezit qua planning word ik eind december geopereerd.

 

Ik kan niet wachten, 23 jaar over gedroomd en nu wordt het dan eindelijk werkelijkheid. Ik lees graag hier mee over jullie ervaringen en de mooie resultaten die iedereen hopelijk heeft :68:Lieve groetjes,

Alice

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 326
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 9-9-2018 om 20:14 zei Claudiat:

Welkom hier en alvast succes met alle voorbereidingen en de aankomende operatie.

 

Ik heb sinds een half jaat alweer ook natrelle protheses, de anatomische en 290 CC.  Ik kwam van een AAA af en heb nu 75C!

Ik vind het zo moeilijk voor te stellen hoe het zal zijn. De enige echte wens is, dat het er niet fake uitziet, maar zo natuurlijk mogelijk. En bij het passen was 330 voor mij echt de max. In mijn hoofd was een volle B cup al prima. Dus een C cup wat het waarschijnlijk wordt is meer dan genoeg... haha.

Is het bij jou onder of voor de borstspier geplaatst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo mede miniboobjes,

 

4 september mijn intake gehad bij Dr. Meesters bij Mooi Kliniek in Maastricht. Als een kind zo blij, dat ik eindelijk de stap genomen heb en neem. Geen weg meer terug nu ga ik het doen. En wat heerlijk voelt dat.

Defenitieve operatiedatum is nog niet bekend. In ieder geval december.

 

Met passen kwamen we uit bij 275 en 310cc. De prothesen zijn van Natrelle. De Soft Touch ronde prothesen dual plane geplaatst. Ik vind het moeilijk voor te stellen hoe dat er nu echt gaat uitzien. Met passen dacht ik nog..... zozo dat zijn grote jetsers...hihi! Mijn man en Dr. Meesters vonden het prima passen. Ik vertrouw op haar oordeel. Ze weet dat ik het zo natuurlijk mogelijk wil. Nu is het alleen een kwestie van wachten..... wachten..... wachten..... wachten.....

En dat is nu NET niet mijn sterkste kant. (Ahummmm).

 

Dus voor diegenen die ook moeten wachten, misschien wel gezellig om dat hier samen te doen. En elkaars twijfels, vragen, onzekerheden en ervaringen te delen.....lijkt mij leuk in ieder geval.....:D

 

Liefs Alice

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Alice,

 

spannend he!

Ik heb begin oktober een consult gepland bij Dr. Meesters. Wat vond je van haar? Goed gevoel?

Ik heb ook nog een consult gepland bij dr. De Meyere in Gent. Ik vermoed namelijk dat dr. Meesters vooral dual plane plaatsingen doet en mijn voorkeur eigenlijk wel uitgaat naar voor de spier.

Maar ja, wie weet!

Als het lukt, plan ik het liefst mijn operatie in januari.. 

Heb er wel al veel zin in om volgend jaar 'goed gevuld' te kunnen rondlopen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Nevermind:

Ha Alice,

 

spannend he!

Ik heb begin oktober een consult gepland bij Dr. Meesters. Wat vond je van haar? Goed gevoel?

Ik heb ook nog een consult gepland bij dr. De Meyere in Gent. Ik vermoed namelijk dat dr. Meesters vooral dual plane plaatsingen doet en mijn voorkeur eigenlijk wel uitgaat naar voor de spier.

Maar ja, wie weet!

Als het lukt, plan ik het liefst mijn operatie in januari.. 

Heb er wel al veel zin in om volgend jaar 'goed gevuld' te kunnen rondlopen :)

Hoi Nevermind.....

Mijn gevoel bij Dr. Meesters was meteen goed. Ze is zelf heel direct, maar dat ben ik ook. Heel duidelijk in uitleg, en vooral er niet omheen draaien.

 

Aangezien ik weinig extra vetjes (1.61m en 55 kg) heb, werd het bij mij dual plane. Ze meet je borstomtrek en zodoende rollen er dan een aantal mogelijke cc's uit. Ze gaat niet breder dan je eigen borst en dat bepaald dan het aantal cc wat mogelijk is.

 

Ik wil zo natuurlijk mogelijk. Voor mij is een volle b-cup al eigenlijk prima. Het zal uiteindelijk een C worden maar wel natuurlijk en passend bij mijn lichaam.

In eerste instantie wilde ik graag anatomische prothesen. Maar Dr. Meesters, vertelde dat die prothesen kunnen draaien. Komt niet vaak voor, maar ze wilde me er wel op wijzen.

Toen kwam de twijfel bij mij, aangezien ik nogal veel sport. Ik ben dan bang dat ze gaan draaien.

 

Uiteindelijk gekozen voor ronde prothese. Dr. Meesters heeft wel ook de anatomische besteld voor de operatie. Ze kijkt dan tijdens de operatie welke het mooiste staan. Als dan toch blijkt dat anatomisch beter staat, worden het die prothesen. Ik wil namelijk echt een zo natuurlijk mogelijke borst en geen rare " bollen".

 

Heel spannend allemaal. Zo moeilijk voor te stellen, hoe het eruit komt te zien.

 

Ik ben benieuwd wat Dr Meesters bij jou zal adviseren. Kom je ook uit Limburg? Leuk om hierover te kletsen. Bij mij weten niet veel mensen dat ik het laat doen. Alleen mijn man en twee goede vriendinnen. Bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het direct goed voelde bij haar. Ik ben heel benieuwd naar het consult in oktober. 

Wil zelf ook heel graag dat het natuurlijk oogt. Het verschil mag wel zichtbaar zijn. Uiteindelijk doe ik het wel ergens voor, snap je.. 

Ik heb er veel over gelezen en heb het idee dat plaatsing voor de spier met name vrij natuurlijk uitziet. Dan bewegen ze zo gezegd wat meer mee. Gaan overigens wel wat minder cc in dan, dus even kijken wat het advies in Gent gaat zijn..

Ben niet de dikste en kom nu wss net aan een A, misschien zelfs AA (geen idee eigenlijk). Ik denk bij dr. Meesters ook rond de 300 geadviseerd te krijgen. Iemand die ik ken met vergelijkbare maten als mij, heeft 300 gekregen bij haar..

Ik ben het nu enkelen aan het vertellen. Uiteraard weet mijn man het, moeder, broer en zus, een vriendin en mijn collega's.. Ik vind het niet heel erg als mensen het weten. Beter sat dan dat ze iets vermoeden en gaan 'kletsen'.

Heb klein drempeltje om het aan mijn schoonouders te vertellen. Vrees dat ik er niet onderuit kom, aangezien ik twee kids heb en dus een paar weken wat beroep zal moeten doen op familie.

Op zich zou de ingreep bii de MOOI kliniek heel fijn zijn want dit is echt heel dichtbij voor mij.. We zullen zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nevermind:

Fijn dat het direct goed voelde bij haar. Ik ben heel benieuwd naar het consult in oktober. 

Wil zelf ook heel graag dat het natuurlijk oogt. Het verschil mag wel zichtbaar zijn. Uiteindelijk doe ik het wel ergens voor, snap je.. 

Ik heb er veel over gelezen en heb het idee dat plaatsing voor de spier met name vrij natuurlijk uitziet. Dan bewegen ze zo gezegd wat meer mee. Gaan overigens wel wat minder cc in dan, dus even kijken wat het advies in Gent gaat zijn..

Ben niet de dikste en kom nu wss net aan een A, misschien zelfs AA (geen idee eigenlijk). Ik denk bij dr. Meesters ook rond de 300 geadviseerd te krijgen. Iemand die ik ken met vergelijkbare maten als mij, heeft 300 gekregen bij haar..

Ik ben het nu enkelen aan het vertellen. Uiteraard weet mijn man het, moeder, broer en zus, een vriendin en mijn collega's.. Ik vind het niet heel erg als mensen het weten. Beter sat dan dat ze iets vermoeden en gaan 'kletsen'.

Heb klein drempeltje om het aan mijn schoonouders te vertellen. Vrees dat ik er niet onderuit kom, aangezien ik twee kids heb en dus een paar weken wat beroep zal moeten doen op familie.

Op zich zou de ingreep bii de MOOI kliniek heel fijn zijn want dit is echt heel dichtbij voor mij.. We zullen zien!

Ik ben dan benieuwd in oktober wat ze bij jou adviseren. Het is inderdaad wel zo dat voor de spier, natuurlijker meebeweegt. Hopelijk kan het wel bij jou. 

Wanneer ging je naar Gent? Ook in oktober?

 

Ik zal het ook meer mensen moeten vertellen. Ik sport intensief en als ik langdurig uitval, zal ik iets moeten vertellen natuurlijk. Aan de ene kant wil ik het best vertellen, maar aan de andere kant wil ik het ook voor mezelf houden. Niet dat ik me ervoor schaam, maar meer dat ik er geen ding van wil maken, snap je het nog....haha....

We zullen zien....eerst maar eens wachten totdat ik de defenitieve datum heb. Dan kan ik wat meer mensen gaan informeren.;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-9-2018 om 23:12 zei Alice 0509:

Ik ben dan benieuwd in oktober wat ze bij jou adviseren. Het is inderdaad wel zo dat voor de spier, natuurlijker meebeweegt. Hopelijk kan het wel bij jou. 

Wanneer ging je naar Gent? Ook in oktober?

 

Ik zal het ook meer mensen moeten vertellen. Ik sport intensief en als ik langdurig uitval, zal ik iets moeten vertellen natuurlijk. Aan de ene kant wil ik het best vertellen, maar aan de andere kant wil ik het ook voor mezelf houden. Niet dat ik me ervoor schaam, maar meer dat ik er geen ding van wil maken, snap je het nog....haha....

We zullen zien....eerst maar eens wachten totdat ik de defenitieve datum heb. Dan kan ik wat meer mensen gaan informeren.;)

 

Naar Gent ga ik 24 oktober. Volgens mij kan het daar bijna altijd voor de spier (zelfs bij cup A of AA), met heel weinig eigen klierweefsel kan het zijn dat je da voor anatomische moet gaan. Die heeft veel dunnere randen ofzo.. Ze doen dit lang niet overal, maar schijnbaar is dit gewoon echt zijn ding. Althans dat lees ik veel hier op dit forum. 

 

Blijft een beetje rot om zoiets prive's te 'moeten' vertellen he.. 

 

Wanneer weet je de datum of waar is het van afhankelijk? Hebben ze er een wachtlijst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat je maar goed adviseren. Ik denk altijd maar zo, de pc heeft de meeste ervaring. En weet in mijn ogen het beste wat er past en niet.

Het is tenslotte hun werk en als ze een bepaald keurmerk hebben, ga ik er vanuit dat dat wel goed zit.

 

Mijn datum is afhankelijk van de planning van de pc in december. Zodra ze daarmee bezig zijn, nemen ze contact met me op. Mijn pc werkt ook voor een aantal streekziekenhuizen. Daarin moeten ze in de planning ook rekening mee houden. Ze proberen wel rekening te houden met mijn gewenste datum en uiteindelijk beslisikdan zelf welke datum het wordt. Het kan dan ook een weekje eerder zijn. 

Maar ik moet eerlijk zeggen, dat ik hoop dat ze snel met een datum komen. Dan heb ik meer het gevoel dat het 'echt' is....hihi. En kan ik vanalles rondom mijn werk, huishouden en sporten gaan regelen.....

Ik wil graag vlak voor kerstmis, omdat ik dan altijd twee weken vrij ben.

 

Jij al een idee wanneer je geopereerd zou willen worden?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 19-9-2018 om 07:35 zei Alice 0509:

Laat je maar goed adviseren. Ik denk altijd maar zo, de pc heeft de meeste ervaring. En weet in mijn ogen het beste wat er past en niet.

Het is tenslotte hun werk en als ze een bepaald keurmerk hebben, ga ik er vanuit dat dat wel goed zit.

 

Mijn datum is afhankelijk van de planning van de pc in december. Zodra ze daarmee bezig zijn, nemen ze contact met me op. Mijn pc werkt ook voor een aantal streekziekenhuizen. Daarin moeten ze in de planning ook rekening mee houden. Ze proberen wel rekening te houden met mijn gewenste datum en uiteindelijk beslisikdan zelf welke datum het wordt. Het kan dan ook een weekje eerder zijn. 

Maar ik moet eerlijk zeggen, dat ik hoop dat ze snel met een datum komen. Dan heb ik meer het gevoel dat het 'echt' is....hihi. En kan ik vanalles rondom mijn werk, huishouden en sporten gaan regelen.....

Ik wil graag vlak voor kerstmis, omdat ik dan altijd twee weken vrij ben.

 

Jij al een idee wanneer je geopereerd zou willen worden?

 

 

Oke, zo werkt dat daar.. Hmm, dat maakt het voor mij wel lastig aangezien ik ruim van te voren mijn datum moet kunnen vastleggen ivm mijn werk (zzper).

We zullen zien, 9 oktober ga ik bij dr. Meesters op consult. Duurt dus niet meer zo lang :)

Ik zou graag in januari de ingreep willen plannen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Nevermind:

 

Oke, zo werkt dat daar.. Hmm, dat maakt het voor mij wel lastig aangezien ik ruim van te voren mijn datum moet kunnen vastleggen ivm mijn werk (zzper).

We zullen zien, 9 oktober ga ik bij dr. Meesters op consult. Duurt dus niet meer zo lang :)

Ik zou graag in januari de ingreep willen plannen..

Ik ben ook zzp'er....hihi..... toevallig.

Daarom wil ik ook graag vlak voor de kerst geopereerd worden. Dan vallen die twee weken toch al weg. Maar blijkbaar is het ontzettend druk en gaat Meesters nog op vakantie rond die tijd. Ik heb nog steeds niets gehoord wanneer? Ik ga deze week even bellen, want ik moet langzaamaan het een en ander gaan organiseren ivm mijn werkplanning. Dan is het wel handig als ik iets weet natuurlijk.

 

Nog ff en dan mag jij op consult..... Spannend hoor! Weet je zelf al wat je precies wilt? Ik had niet echt een plan ofzo, ik wil/wilde gewoon advies over wat het meest natuurlijk zou zijn. En bij mij het beste zou passen. En met het passen, werd dat al snel duidelijk. Geen gedoe ofzo.... achteraf hoorde ik pas hoeveel cc. In mijn geval: of 275cc of 310 cc. Meesters bekijkt tijdens de operatie welke het mooiste is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is toevallig, haha...

 

Ik weet ongeveer wat ik wil. Mijn voorkeur gaat vooralsnog toch echt uit naar een plaatsing voor de spier. Mits genoeg cc. Een verschil van A/AA naar B vind ik te weinig. 

Ik vermoed dat dit bij Meesters zowiezo dual plane gaat zijn, dus mijn hoop is vooral gevestigd op dr de Meyere in Gent. 

Ideaal zou zijn: mooie natuurlijke borsten, voor het oog een mooie C en BHmaat een D. (ik lees veel dat hier echt verschil tussen zit namelijk..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Nevermind:

ohhh top!!!! Nu is het echt :35:

aftellen maar..

 

Dan is mijn jongste precies een half jaar. Kan ik dus goed onthouden hihi.. Ben heel benieuwd!

 

Ja, nu is het echt inderdaad..  ....zo leuk spannend allemaal. Wel even omschakelen. Het zou eerst in de week van 17 december zijn....nu dus al echt gaan aftellen....hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Nevermind:

Heb je trouwens tijdens het consult ook verschillende prothesen en maten kunnen passen?

Ja, ik heb er zelf twee gepast. Ik heb gevraagd aan de pc, wat zij dacht dat bij mij zou passen. Mijn enige wens is een natuurlijke volle boezem wat past bij de rest van mijn lichaam. De pc heeft me toen twee pasprothesen laten passen en beide waren voor mij prima.

 

De pc zal dan nu tijdens de operatie kiezen, welke het mooiste en natuurlijkster staat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Simplyflat:

Mooie datum 28 nov. Dan ben je met de kerst al een stuk fitter:6:

Ik heb al een hoop Natrelle borsten voorbij zien komen. Stuk voor stuk prachtig.:wub: Mijn pc werkt daar niet mee anders had ik deze zeker overwogen. 

 

Jaaaaaaaaa, de 28e is prima. Ik wilde in eerste instantie vlak voor kerst ivm mijn werkplanning en dat ik dan al vrij ben. Maar december werd lastig, dus zodoende in november al. Gelukkig ben ik zzp'er en kan ik mijn verlof zelf inplannen. 

Nu is het dus echt aftellen en het plannen en organiseren hoe we die weken dat ik niks kan, gaan doen.

Mijn man kan gelukkig thuis werken en de kids opvangen. 

En die weken komt de poetsvrouw maar wat vaker en zal ik al wat voorkoken, zodat manlief ook wat ontlast wordt.....haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Alice 0509:

Jaaaaaaaaa, de 28e is prima. Ik wilde in eerste instantie vlak voor kerst ivm mijn werkplanning en dat ik dan al vrij ben. Maar december werd lastig, dus zodoende in november al. Gelukkig ben ik zzp'er en kan ik mijn verlof zelf inplannen. 

Nu is het dus echt aftellen en het plannen en organiseren hoe we die weken dat ik niks kan, gaan doen.

Mijn man kan gelukkig thuis werken en de kids opvangen. 

En die weken komt de poetsvrouw maar wat vaker en zal ik al wat voorkoken, zodat manlief ook wat ontlast wordt.....haha

Slim om zaken vooruit te plannen. Ik heb een ook een hoop voorwerk gedaan om mn partner te ontlasten. Koken en boodschappen en het hele huis van voor achter extra gedaan. Wij hebben 3 kids waarvan de jongste bijna 3. Dus hij heeft zn handen vol. Haha.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lastigste voor mij is om echt niets te gaan doen. Ik kan heel onrustig worden als het thuis er ontploft uitziet....haha...

Dat had ik al toen we thuis de kraamhulp hadden....niks mogen doen ....pffff..... niets voor mij.

 

Maar goed, ik moet aan mijn herstel denken dan en dat de prothesen op hun plek blijven zitten.

Niet dat ik ze op een dag onder mijn oksels heb zitten....haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Alice 0509:

Het lastigste voor mij is om echt niets te gaan doen. Ik kan heel onrustig worden als het thuis er ontploft uitziet....haha...

Dat had ik al toen we thuis de kraamhulp hadden....niks mogen doen ....pffff..... niets voor mij.

 

Maar goed, ik moet aan mijn herstel denken dan en dat de prothesen op hun plek blijven zitten.

Niet dat ik ze op een dag onder mijn oksels heb zitten....haha

Dat herken ik wel. Ik heb ook graag de touwtjes in handen. Ik verblijf nu ook meer op de bovenverdieping. Wat ik niet zie, kan ik mij niet aan ergeren. Moet zeggen dat Netflix ook wel helpt icm een zak kruidnootjes:4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Simplyflat:

Dat herken ik wel. Ik heb ook graag de touwtjes in handen. Ik verblijf nu ook meer op de bovenverdieping. Wat ik niet zie, kan ik mij niet aan ergeren. Moet zeggen dat Netflix ook wel helpt icm een zak kruidnootjes:4:

Haha, dat was ook mijn plan. Vooral niet teveel naar beneden, want dan ga ik me waarschijnlijk ook ergeren.....

En verplicht Netflixen... hihi. Daar heb ik wel echt zin in eigenlijk. Beetje kraamtijd, pijn hebben en iets moois voor terug krijgen:154:.......een mooie leuke tweeling...... waaaaahhhhh

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Alice 0509:

Haha, dat was ook mijn plan. Vooral niet teveel naar beneden, want dan ga ik me waarschijnlijk ook ergeren.....

En verplicht Netflixen... hihi. Daar heb ik wel echt zin in eigenlijk. Beetje kraamtijd, pijn hebben en iets moois voor terug krijgen:154:.......een mooie leuke tweeling...... waaaaahhhhh

Boobschuitjes met xl-muisjes:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.