Jump to content

Help, welke maat zal ik hebben?

Mit

Recommended Posts

Hello iedereen!

Ik ben hier al een hele tijd aan het meevolgen en ondertussen ben ik op 11 september geopereerd :rolleyes:!

Zelf ben ik 31jaar en wou ik al suuuuuper lang grotere borsten. Ik was in het bezit van een 80AA.En heb dus ondertussen de stap gezet.

Nu ik 4 dagen po ben, beginnen de vraagjes te komen... en hoop ik dat jullie me een beetje kunnen helpen.

ik zit momenteel in een drukverband voor de komende twee weken maar heb al eens gespiekt. De implantaten zitten heeeel hoog en vind precies niet dat ik zoveel groter ben gegaan :82:. Het is uiteraard enorm vroeg om te gaan oordelen maar kan iemand me vertellen welke maat ik na mijn genezingsproces kan verwachten? En wanneer mijn implantaten beginnen zakken? 

Mijn situatie: 80AA/1m62/55kg/360cc xxp monobloc silicone 

Alvast heel hard bedankt!

x

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies !!

het is echt echt echt nog te vroeg om te oordelen... er gaat nog zoveel veranderen. Ik ben zelf nu 11 weken PO en zelfs nu merk ik nog veel verschil met de week ervoor. Daar gaat heel veel tijd overheen ! 

Ik kwam van een lege 70B-1.59-60kg-375cc mentor en draag nu een 70F (!!!) 

ben zojuist op m’n laatste controle geweest bij mijn chirurg en die zei zelfs nog dat er nog veel gaat veranderen ! 

Maak je geen zorgen, 360cc is zeker niet niks en probeer lekker te genieten en rustig te herstellen :53:

Hey Fleurrosita!

Super hard bedankt voor je snelle reactie :)! En ook voor jou een dikke proficiat met je nieuwe boobs :43:. Ik wou dat ik al zo ver stond als jou!

Zelf ben Ik echt super blij dat ik de stap heb genomen en heb ik er tot nu toe enorm hard van genoten want mag ook heeeeeelemaal niet klagen hoe mijn genezing voorlopig gaat. 

Maar ineens begonnen vandaag de twijfels toe te slaan of ik de juiste aantal cc’s wel had gekozen.

Diep vanbinnen weet ik dat ik nu helemaal nog niet kan oordelen :blush: maar geen idee waar al de twijfel ineens vandaan komt... waarschijnlijk omdat ik het al zo lang wou en schrik heb voor ‘wat als ik het niet ok vind’.

Maar ik zie het alweer wat positiever :)! Gewoon geduld oefenen en niet teveel piekeren!

Heel heel heel hard bedankt xxx

• Like 1

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.