Ga naar inhoud

Wanneer weer dansen


MCR

Aanbevolen berichten

Hallo dames, ik zit op Salsa en ik heb op 27 september de operatie gepland staan. Ik lees dat je na 6 weken weer mag sporten, maar dat je dan langzaam moet opbouwen. Heeft iemand ervaring met het weer oppakken van dansen? 

 

Ik heb zelf het idee dat ik beter de volgende periode weer mee kan gaan doen omdat als ik weer meedoe dat het niet langzaam opbouwen is en aan me arm wordt getrokken. Wat denken jullie? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk inderdaad dat het verstandiger is om een periode over te slaan... ik dans zelf niet, maar deed wel altijd intensief sporten. En nu 3 maanden na me operatie ben ik nog steeds heel onzeker in de sportschool en bij iedere beweging die ik voel in me borst kap ik m’n training af....

 

Sommigen denken er naar mijn idee te makkelijk over dus ik zou zeggen neem gewoon lekker de tijd voor een goed herstel in plaats van onnodig risico’s ... ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 9/15/2018 at 5:32 PM, MCR said:

Hallo dames, ik zit op Salsa en ik heb op 27 september de operatie gepland staan. Ik lees dat je na 6 weken weer mag sporten, maar dat je dan langzaam moet opbouwen. Heeft iemand ervaring met het weer oppakken van dansen? 

 

Ik heb zelf het idee dat ik beter de volgende periode weer mee kan gaan doen omdat als ik weer meedoe dat het niet langzaam opbouwen is en aan me arm wordt getrokken. Wat denken jullie? 

Ik zit precies met hetzelfde! Ben benieuwd hoe anderen dat ervaren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben afgelopen zondag bij van der weij geweest met een laatste pasbeurt. Ik moet voorlopig wel stoppen met salsa ik hoop ik het nieuwe jaar dat ik weer mee kan doen. Moet het langzaam opbouwen. Vind het wel super jammer 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.