Ga naar inhoud

Nabloeding


Tientjex

Aanbevolen berichten

Borstvergroting op di 11 september gehad te lier bij bosselaers. Herstel verliep zo vlot,amper pijn  maar helaas vannacht kreeg ik ineens felle zwelling en vreselijke pijn aan mijn linkerborst.  Vanmorgen via andere kliniek bosselaers knn bereiken en mocht gelukkig komen. Ze zag meteen dat het een bloeding was. Ondertss had ik zo'n gezwollen tiet dat mijn arm gevoelloos werd. In de auto zoveel pijn,da nr echt dat ik eraan ging.  Ze heeft me daarstraks nog geopereerd in lier.bloed weggenomen, Gespoeld en terug drain erin. Geen idee waarom het ineens begon te bloeden,puur ongeluk zeggen ze hier,kwam weer helemaal goed. Ik hoop het maar wil ze echt niet kwijt mn boobies,ben er al aan gehecht. Wel nog steeds zeer positief van bosselaers haar snelle en lieve aanpak! 

Deel hier graag men ervaringen,weet nooit wie er wat aan heeft,ook een Google lover zoals ik vb op zoek naar troost.

Groetjes

Tientjex

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
Op 5-1-2019 om 14:23, SISKAS zei:

Hoi @Tientjex,

Je bericht is al van een tijd geleden, maar ik heb vorige week hetzelfde meegemaakt en kan er weinig over vinden! Ik vroeg me af of het bij jou invloed heeft gehad op het uiteindelijke resultaat, iets waar ik nu erg bang voor ben. Ik hoor het graag!!

Groetjes,

Siskas

@best_boobieIk denk dat zij niet meer actief is... Weet jij misschien of een erge nabloeding gevolgen kan hebben voor het resultaat?

Bedankt alvast!!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-1-2019 om 14:23, SISKAS zei:

Hoi @Tientjex,

Je bericht is al van een tijd geleden, maar ik heb vorige week hetzelfde meegemaakt en kan er weinig over vinden! Ik vroeg me af of het bij jou invloed heeft gehad op het uiteindelijke resultaat, iets waar ik nu erg bang voor ben. Ik hoor het graag!!

Groetjes,

Siskas

:147:Veel sterkte met je nieuwe herstel @SISKAS. En hopelijk geen invloed op je resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-1-2019 om 14:23, SISKAS zei:

Hoi @Tientjex,

Je bericht is al van een tijd geleden, maar ik heb vorige week hetzelfde meegemaakt en kan er weinig over vinden! Ik vroeg me af of het bij jou invloed heeft gehad op het uiteindelijke resultaat, iets waar ik nu erg bang voor ben. Ik hoor het graag!!

Groetjes,

Siskas

Hey Siskas! 

Ik was hier idd niet meer actief. Had je berichtje gezien via mijn mailbox dus even terug geregistreerd.

Ondertussen 4 maanden po en sinds de nabloeding geen verdere problemen meer gehad gelukkig. Ik had er ook best bang voor dat er iets ging misgaan.Alles is mooi genezen en ze worden nog altijd soepeler. Heel tevreden hier,had het veel eerder moeten doen hihi. Vele groetjes en succes met herstellen! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Tientjex zei:

Hey Siskas! 

Ik was hier idd niet meer actief. Had je berichtje gezien via mijn mailbox dus even terug geregistreerd.

Ondertussen 4 maanden po en sinds de nabloeding geen verdere problemen meer gehad gelukkig. Ik had er ook best bang voor dat er iets ging misgaan.Alles is mooi genezen en ze worden nog altijd soepeler. Heel tevreden hier,had het veel eerder moeten doen hihi. Vele groetjes en succes met herstellen! Xxx


Hi!

Superlief dat je toch even terug wilde komen op het forum om me terug te berichten! Heel geruststellend om te horen dat het dus gewoon nog helemaal goed kan komen en dat je er zo tevreden mee bent. Hopelijk kom ik ook snel op dat punt! Geniet er heerlijk van!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-1-2019 om 13:03, SISKAS zei:


Hi!

Superlief dat je toch even terug wilde komen op het forum om me terug te berichten! Heel geruststellend om te horen dat het dus gewoon nog helemaal goed kan komen en dat je er zo tevreden mee bent. Hopelijk kom ik ook snel op dat punt! Geniet er heerlijk van!

Liefs!

Hoe gaat het ondertussen met je Siskas? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 20-1-2019 om 09:51, Tientjex zei:

Hoe gaat het ondertussen met je Siskas? 

Sorry voor de late reactie! Lief dat je er nog aan dacht! Op het forum vind ik erg weinig herkenning, bij iedereen lijkt het goed te gaan, dus ik was er even een tijdje niet op geweest. 

Het gaat op zich wel aardig qua last, helaas nog grote verschillen qua grootte/hoogte borsten, de tepel is door de nabloeding nog steeds erg vergroot en het litteken onder die borst is ook niet bepaald fraai, die heeft er een soort billenvorm van gemaakt aan de onderkant. Over een half jaar mag ik er een correctie op doen, maar ik moet eerlijk zeggen of ik niet weet of ik weer op de mogelijkheid van diezelfde complicaties zit te wachten. Ik heb het gevoel alsof ik heen ging voor het ene probleem en nu verwisseld heb voor een ander probleem. Had jij ook last van ongelijkheid e.d.? Helemaal gewend nu na zoveel maanden?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, San28 zei:

Dag Siskas,

 

wat een onzekere tijd he, zeker als het niet gaat zoals de verwachting is,

dat is erg zwaar en moeilijk.... 

spreek uit ervaring.

ik wens je succes en sterkte

Dag San28, dank voor je berichtje! Ik heb het er erg moeilijk mee ja. Ik heb net jouw verhaal gelezen, jeetje wat vreselijk heftig zeg! Hoe gaat het nu met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, SISKAS zei:

Dag San28, dank voor je berichtje! Ik heb het er erg moeilijk mee ja. Ik heb net jouw verhaal gelezen, jeetje wat vreselijk heftig zeg! Hoe gaat het nu met je?

Hee Siska,

 

kan het me goed voorstellen hoe je je voelt, het is kut.

gisteren ben ik net opnieuw geopereerd. Ik vind het heel onzeker, moet namelijk ook preventief bloedverdunners spuiten. Mijn borst is gezwollen nu. Ik vind het dan weer spannend van is dit normale zwelling of weer borst gevuld met bloed. Ik probeer maar te vertrouwen dat dit een normale zwelling is.

ben blij als ik 6 weken verder ben.

 

ik hoop dat jij ook snel een fijner gevoel hebt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.