Ga naar inhoud

<3Lianne : 15 oktober 2018 : Dr. Grabietz : Worldeye


Aanbevolen berichten

23 minuten geleden zei <3Lianne:

@Fluffy25ohja precies ja hahhaha

 

ja gek he, ik vind t ook n heel raar gevoel, heb ik alleen als ik omhoog probeer te komen.

 

nee nog niet maar heb maandag voordat ik geopereerd werd nog mn haar gewassen en gefohnt dus dat blijft dan altijd wel 3 dagen goed.. en heb nu gewoon n knot op mn hoofd dus ik denk dat ik t tot morgen miss vrijdag gewoon zo hou, vind t ook wel spannend om te wassen, kan ik zo ie zo niet zelf denk. Gister heeft mn man me gewassen in n laagje water in bad, was wel lekker hoor, voelde me weer mens haha

Ik was normaal dagelijks mn haar dus zal vandaag wel zeker eens nodig zijn haha. Me wassen doe ik aan de lavabo bij gebrek aan een bad maar dat haar blijft toch een groot vraagteken. Zou vandaag graag eens een wandeling maken maar liever niet met de look van een holbewoner :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fluffy25ooh ja idd dan snap ik t! Ik heb t de afgelopen jaren elke keer proberen te rekken dus nu blijft t 2/3 dagen goed en laatste dag dan met droogshampoo! Gaat prima.

 

oh heerlijk ja buiten wandelen, miss doe ik ook n klein blokje om vandaag, zo ie zo even de tuin in want t zonnetje schijnt, bij jou ook? Waar kom je vandaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei <3Lianne:

@Fluffy25ooh ja idd dan snap ik t! Ik heb t de afgelopen jaren elke keer proberen te rekken dus nu blijft t 2/3 dagen goed en laatste dag dan met droogshampoo! Gaat prima.

 

oh heerlijk ja buiten wandelen, miss doe ik ook n klein blokje om vandaag, zo ie zo even de tuin in want t zonnetje schijnt, bij jou ook? Waar kom je vandaan?

Ik heb sowieso al een vette hoofdhuid en ‘s nachts krijg ik het altijd warm + normaal sport ik iedere ochtend (toch op werkdagen) waardoor ik niet anders kon dan het dagelijks wassen. Droogshampoo werkt nooit bij mij, helaas! 

 

Hier nog wat bewolkt maar zonnetje zou er moeten door komen. Ik woon aan de Belgische kust! Jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nu 1 week PO en het gaat erg goed! Tuurlijk doet het nog steeds pijn maar kan me al wel weer zelf aan en uitkleden en brood smeren enzo,mezelf wassen, make up op heerlijk weer!! Over de maat en het verloop van hoe mn borsten eruit zien ben ik superr tevreden, ze zijn echt nu al prachtig vind ik zelf!! Hoop dat het herstel zo goed blijft gaan en alles weer rustig op te bouwen nu de meeste pijn weg is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.