Ga naar inhoud

<3Lianne : 15 oktober 2018 : Dr. Grabietz : Worldeye


Aanbevolen berichten

Hi meiden,

 

Ik stel me hier ook meteen even voor: mijn naam is Lianne en ben 28 jaar. Heb 2 jonge kinderen van 4,5 en 1,5

 

Vandaag heb ik mijn eerste consult gehad (super spannend!!!!!) en per toeval kwam ook de arts binnen wandelen waarna we dus direct ter zake zijn gekomen en het over de operatie hebben gehad, echt heel fijn!

 

Anyway het word of de 375 cc of de 400, hier ben ik nog niet helemaal over uit .. (heb nu een B75)

 

en moet ook nog de keuze maken of ik voor de borstspier of dual plane wil laten plaatsen. Volgens de arts is mijn huid goed genoeg om het ook voor de spier te plaatsen, heeft hier iemand ervaringen mee?? 

 

Ook nog een ander vraagje, de jongste van 1,5 loopt nog niet en moet natuurlijk in de ochtend uit bed getild worden en in de eetstoel gezet worden. Mijn man moet om 06.00 de deur uit voor werk en doet het de eerste dagen natuurlijk wel maar daarna tja.... zijn hier ervaringen mee hoe ik dit t beste kan aanpakken? 

 

Hoop dat jullie me kunnen helpen met deze vraagstukken;)

 

xoxoxoxoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gister was dan de dag, eigenlijk zou het 17 oktober zijn maar werd vrijdag gebeld dat het maandag 15 werd brrr wat was ik zenuwachtig zeg!! Was enorm zenuwachtig maar ben super geholpen door t ondersteunend personeel en uiteindelik door dokter Gabrietz. Hij heeft uiteindelijk 400cc dual plane geplaatst. Voor wat ik nu kan zien is t prachtig maar durf nog niet mn bh uit te doen. De pijn overigens is wel heftig, mn borsten vallen nog wel mee maar alles daaromheen, ribben, spieren, helemaal fuckt!! Slapen ging redelijk.. en ik heb gister 2x gespuugd, denk vd narcose?? Nouja, vooralsnog heb ik buiten de pijn geen rare dingen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei <3Lianne:

Gister was dan de dag, eigenlijk zou het 17 oktober zijn maar werd vrijdag gebeld dat het maandag 15 werd brrr wat was ik zenuwachtig zeg!! Was enorm zenuwachtig maar ben super geholpen door t ondersteunend personeel en uiteindelik door dokter Gabrietz. Hij heeft uiteindelijk 400cc dual plane geplaatst. Voor wat ik nu kan zien is t prachtig maar durf nog niet mn bh uit te doen. De pijn overigens is wel heftig, mn borsten vallen nog wel mee maar alles daaromheen, ribben, spieren, helemaal fuckt!! Slapen ging redelijk.. en ik heb gister 2x gespuugd, denk vd narcose?? Nouja, vooralsnog heb ik buiten de pijn geen rare dingen..

@<3Lianne yess je hebt het achter de rug! Ik ben afgelopen donderdag geopereerd en de eerste 3 dagen vond ik heftig maar elke dag gaat het beter! Komt allemaal goed. Wens je een goed herstel en daarna lekker van genieten X Rossi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei <3Lianne:

Dank je wel Rossi, goed te horen dat het 3dagen heftig is maar daarna beter! Jij ook n goed herstel!! 

Hey, ik ben ook gisteren geopereerd en heb op zich ook geen pijn in mn borsten maar overal er rond! 

Wel vervelend dat je moest overgeven, zal idd door de narcose zijn. 

Veel beterschap gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei <3Lianne:

@Fluffy25oh ja dat is lastig!! Hoe lang moet dat erom blijven? Ik heb mn PO bh aan.. denk dat ik zo ga proberen op te staan en even spieken in de spiegel en miss n foto maken haha ligt eraan of t dr al n beetje fraai eruit ziet! 

Normaal 2 weken maar als het vroeger los komt moet ik bellen en dan zal de pc zeggen of het er af mag of wat ik moet doen. Dus ik zal ze nog wel even niet zien :23:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu 2 dagen PO, vannacht gelukkig beter geslapen dan de eerstenacht, van 11 tot 6 echt top!! Daarna werd ik wakker van behoorlijke pijn aan mn rechterkant, vooral mn ribben onder mn borst en zijkant bij mn borst..eigenlijk doen mn borsten helemaal geen pijn maar vooral alles er om heen.. gauw 2 paracetemol genomen en nu is t wel te doen allemaal.. al met al gaat t best goed denk ik zo!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei <3Lianne:

@Fluffy25 ja echt n perfect maat denk ik zo, helemaal samen met mn heupen, het is nu perfect in balans. Ik ben 1.61 en weeg 57 kg denk ik ongeveer, weegschaal is al n maand stuk dus weet t niet zeker hahaha

Ja idd! Ik dacht dat je borsten er veel groter uit gingen zien nu maar vind de maat best nog natuurlijk! 

 

Zelf ben ik 1m58 en weeg 52kg, niet veel verschil dus. Begin stilaan wel echt ongeduldig te worden om de mijne te zien haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei <3Lianne:

@Fluffy25 ja dat vind ik dus ook!  Hoeveel is er bij jou in gegaan? En dual of voor en rond of anatomisch?

 

Bij mij 295, dual plane en tussen rond en anatomisch hihi. Eigenlijk zoals anatomisch maar met licht push-up effect. Wou normaal anatomisch maar omdat ik niks van vulling aan de bovenkant had, raadde pc toch de progressive plus aan. Ik kom van een lege 75A

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei <3Lianne:

@Fluffy25 ohja dat lijkt me inderdaad ook wel n goede keuze dan, een beetje borst/decollete vind ik wel mooi aan de bovenkant! Super spannend zeg dat je ze nog niet kan zien helemaal omdat hier de fotos je om de oren vliegen

Ja echt spannend! Ik zit hier inderdaad constant naar foto’s te kijken in de hoop iets te vinden wat op mijn borsten zal lijken haha. Voorlopig kan ik alleen maar eens voelen en dat stelt me ook al gerust, heb nog gevoel in mn borsten want daar had ik schrik voor! 

In januari dit jaar liet ik een buikwandcorrectie uitvoeren waarbij rondom rond dus vel werd weggenomen. Hierdoor heb ik geen gevoel meer tussen mn navel en bikinilijn en ook op sommige plaatsen bovenaan mn benen. Kan op zich geen kwaad maar gevoel hebben is toch beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei <3Lianne:

@Fluffy25 oh ja dat lijkt me ook raar zeg! Je bent n hele transformatie aan t ondergaan dus, knap van je!! De onderkant van mijn borsten zijn alleen nog wat ongevoelig, de rest voel ik wel maar doet gelukkig geen pijn ofzo

Ja inderdaad! Maar nu houdt het wel om hoor, mijn vriend noemt me nu al Frankenstein haha! 

Is normaal he door de wonde, de zenuwen moeten terug herstellen. Hoe lig jij om te slapen? Voel je ze ook bewegen als je opstaat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fluffy25aaaahhh ook lullig hahaha, ben je zoveel kwijt, probeer je t te fixen ben je nog frankenstein lekker dan ;)

nou vannacht dus gewoon op mn normale platte kussen met 2 kussens in mn zij, slapen opzich ging goed want heb van 11 tot 6 door geslapen maar daarna dus veel pijn, denk dat ik er voor vannacht 1 kussen bij doe zodat ik iets rechterop lig.. 

nee bij mij beweegt er niks haha het enige wat ik voel lijkt wel zijn de luchtbelletjes in t vocht wat er zit.. heel gek gevoel.. ook als ik druk aan de onderkant van mn borst.. op mn ribben onder t litteken nog voel ik t vocht en belletjes ook wegschieten

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei <3Lianne:

@Fluffy25aaaahhh ook lullig hahaha, ben je zoveel kwijt, probeer je t te fixen ben je nog frankenstein lekker dan ;)

nou vannacht dus gewoon op mn normale platte kussen met 2 kussens in mn zij, slapen opzich ging goed want heb van 11 tot 6 door geslapen maar daarna dus veel pijn, denk dat ik er voor vannacht 1 kussen bij doe zodat ik iets rechterop lig.. 

nee bij mij beweegt er niks haha het enige wat ik voel lijkt wel zijn de luchtbelletjes in t vocht wat er zit.. heel gek gevoel.. ook als ik druk aan de onderkant van mn borst.. op mn ribben onder t litteken nog voel ik t vocht en belletjes ook wegschieten

Mannen he... ergens kan ik hem natuurlijk geen ongelijk geven want aan mn buik lijkt het letterlijk of ik in 2 werd gesneden en terug aan elkaar genaaid :4:

 

ik sliep nu op 4 kussens maar blijkbaar ook nog niet recht genoeg. Wel raar dat je vocht en belletjes kan voelen! Daar heb ik dus helemaal geen idee van gezien het zo strak ingepakt zit. 

 

Heb jij al eens jouw haar gewassen? Ik twijfel om een poging te doen vandaag ofwel kapper bellen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fluffy25ohja precies ja hahhaha

 

ja gek he, ik vind t ook n heel raar gevoel, heb ik alleen als ik omhoog probeer te komen.

 

nee nog niet maar heb maandag voordat ik geopereerd werd nog mn haar gewassen en gefohnt dus dat blijft dan altijd wel 3 dagen goed.. en heb nu gewoon n knot op mn hoofd dus ik denk dat ik t tot morgen miss vrijdag gewoon zo hou, vind t ook wel spannend om te wassen, kan ik zo ie zo niet zelf denk. Gister heeft mn man me gewassen in n laagje water in bad, was wel lekker hoor, voelde me weer mens haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.