Sign in to follow this  
<3Lianne

<3Lianne : 15 oktober 2018 : Dr. Grabietz : Worldeye

Recommended Posts

Hi meiden,

Ik stel me hier ook meteen even voor: mijn naam is Lianne en ben 28 jaar. Heb 2 jonge kinderen van 4,5 en 1,5

Vandaag heb ik mijn eerste consult gehad (super spannend!!!!!) en per toeval kwam ook de arts binnen wandelen waarna we dus direct ter zake zijn gekomen en het over de operatie hebben gehad, echt heel fijn!

Anyway het word of de 375 cc of de 400, hier ben ik nog niet helemaal over uit .. (heb nu een B75)

en moet ook nog de keuze maken of ik voor de borstspier of dual plane wil laten plaatsen. Volgens de arts is mijn huid goed genoeg om het ook voor de spier te plaatsen, heeft hier iemand ervaringen mee?? 

Ook nog een ander vraagje, de jongste van 1,5 loopt nog niet en moet natuurlijk in de ochtend uit bed getild worden en in de eetstoel gezet worden. Mijn man moet om 06.00 de deur uit voor werk en doet het de eerste dagen natuurlijk wel maar daarna tja.... zijn hier ervaringen mee hoe ik dit t beste kan aanpakken? 

Hoop dat jullie me kunnen helpen met deze vraagstukken;)

xoxoxoxoxo

Gister was dan de dag, eigenlijk zou het 17 oktober zijn maar werd vrijdag gebeld dat het maandag 15 werd brrr wat was ik zenuwachtig zeg!! Was enorm zenuwachtig maar ben super geholpen door t ondersteunend personeel en uiteindelik door dokter Gabrietz. Hij heeft uiteindelijk 400cc dual plane geplaatst. Voor wat ik nu kan zien is t prachtig maar durf nog niet mn bh uit te doen. De pijn overigens is wel heftig, mn borsten vallen nog wel mee maar alles daaromheen, ribben, spieren, helemaal fuckt!! Slapen ging redelijk.. en ik heb gister 2x gespuugd, denk vd narcose?? Nouja, vooralsnog heb ik buiten de pijn geen rare dingen..

@<3Lianne yess je hebt het achter de rug! Ik ben afgelopen donderdag geopereerd en de eerste 3 dagen vond ik heftig maar elke dag gaat het beter! Komt allemaal goed. Wens je een goed herstel en daarna lekker van genieten X Rossi 

Hey, ik ben ook gisteren geopereerd en heb op zich ook geen pijn in mn borsten maar overal er rond! 

Wel vervelend dat je moest overgeven, zal idd door de narcose zijn. 

Veel beterschap gewenst!

Ik heb 295 motiva progressive plus dual plane. Spieken kan ik niet want zit helemaal in een verband ingepakt haha

@Fluffy25oh ja dat is lastig!! Hoe lang moet dat erom blijven? Ik heb mn PO bh aan.. denk dat ik zo ga proberen op te staan en even spieken in de spiegel en miss n foto maken haha ligt eraan of t dr al n beetje fraai eruit ziet! 

Normaal 2 weken maar als het vroeger los komt moet ik bellen en dan zal de pc zeggen of het er af mag of wat ik moet doen. Dus ik zal ze nog wel even niet zien :23:

Nu 2 dagen PO, vannacht gelukkig beter geslapen dan de eerstenacht, van 11 tot 6 echt top!! Daarna werd ik wakker van behoorlijke pijn aan mn rechterkant, vooral mn ribben onder mn borst en zijkant bij mn borst..eigenlijk doen mn borsten helemaal geen pijn maar vooral alles er om heen.. gauw 2 paracetemol genomen en nu is t wel te doen allemaal.. al met al gaat t best goed denk ik zo!!

Net eens gekeken, ze zijn idd al heel mooi! En ook wel een goede maat voor jou vind ik! 

Hoe groot ben jij? 

@Fluffy25 ja echt n perfect maat denk ik zo, helemaal samen met mn heupen, het is nu perfect in balans. Ik ben 1.61 en weeg 57 kg denk ik ongeveer, weegschaal is al n maand stuk dus weet t niet zeker hahaha

Sign in to follow this