Pop18 Posted September 14, 2018 Share Posted September 14, 2018 Hallo allemaal, ik zou graag willen weten of jullie hier ervaring hebben met Faceland. Ik heb zelf al eerder een borstvergroting gehad dus het wordt een prothese wissel. Zo ja doen ze daar ook grotere protheses? Want heb nu 480 cc. En is het jullie goed bevallen daar? Groetjes! Bedankt alvast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natjes_twins Posted September 18, 2018 Share Posted September 18, 2018 Hoi @Pop18 ik ben ook op zoek naar iemand die grotere borsten heeft bij een wissel. wat zou jij graag willen van cc? Of wat wil je bekomen? Ik heb nu 400cc Hp rond van mentor maar zou graag 600cc hebben ultra high rond. ik ben pas in jan geopereerd door Straten. Ben op zich wel zeer tevreden ze zijn echt mooi maar ik vind ze wa klein dus zou graag binnen en jaar een half terug gaan. xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pop18 Posted September 22, 2018 Author Share Posted September 22, 2018 Hai natjes_twins, ik heb nu ook mentor ultra high profiel. Ik zou graag rond de 850-950 cc willen lijkt heel groot maar anders ben ik bang dat ik niet genoeg verschil ga zien! Xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natjes_twins Posted September 23, 2018 Share Posted September 23, 2018 hey@pop 18 Ik denk wel dat dat mooi gaat zijn hoor! Hoeveel cc heb je nu en hoe is u lichaamsbouw als ik mag vragen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natjes_twins Posted September 23, 2018 Share Posted September 23, 2018 @Pop18 zie het al je hebt nu 480cc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natjes_twins Posted September 23, 2018 Share Posted September 23, 2018 zou ik in jou album mogen kijken aub? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natjes_twins Posted September 24, 2018 Share Posted September 24, 2018 @Pop18 heb jij een album? xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts