Ga naar inhoud

65D???


Hope

Aanbevolen berichten

Hi Meiden,

A.s. donderdag is het 11 weken geleden dat ik mijn borstvergroting heb gehad. Tot nu toe heb ik pas 1 goed passende bh kunnen kopen.

Ik heb (denk ik) 65D nodig, maar dat is echt nergens te krijgen! Heb nu een 70C van het merk Livera. Die valt wat smaller in de omvang, dus dat kan nog net. Verder is alles van een ander merk aan omvang 70 veel te ruim.

Hier baal ik van, want nu kan ik EINDELIJK zonder tranen maar met een big smile bh's gaan shoppen, kan ik niks vinden in m'n maat!

Dusss... mijn vraag, weet iemand waar ik wel een 65D kan kopen/bestellen? Heb al wel een paar sites gevonden hier, maar vind deze bh's wel erg prijzig! :blink:

Liefs "Hope"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hope,

Tja...65 is lastig. Ben er bekend mee :3: Ik heb zelf 65E. En ik koop ook wel eens 70D..merk dan alleen dat de beugel net iets groter is (aan de zijkant) en dat iet iets te los valt.

De betere lingeriewinkels hebben meestal wel een paar 65 liggen of kunnen ze bestellen.

Maar goed...daar schiet je niet veel mee op.

In Amsterdam kwam ik een super zaak tegen!

Het heet Palazzina.

Super leuke winkel en ze verkopen elke maat...dus ook met omvang 60 en 65! :43:

De lingerie hangt niet in de winkel. Je komt dan bij een soort balie, waar je je maat op geeft.

Dan krijg je dus echt een hele bak met bh's in jou maat. Bij mij zij ze..ooo, 65 E daar heb ik er niet zo veel van...

Krijg ik twee bakken voor me neus, met in bijde zeker 50 verschillende bh's... (1 bak met voorgevormde en 1 met gewone)

Super! Heel veel verschillende merkten...

ben zelf weg van Prima Donna..

Nu, woon ik zelf niet in de buurt van Amsterdam...maar ga toch af en toen wel lekker shoppen en dan staat dat winkeltje echt op mijn lijstje!

Hoop dat je iets aan de tip hebt!

Liefs Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx voor jullie tips!

@ Eefje: Op de site staan veel mooie bh's, alleen ook veel push up en das nou net wak niet wil. ;)

Maar ik hou het in de gaten! Je weet nooit wat er voorn nieuws bij komt!

@ Nathalie: In Amsterdam kom ik zelf ook niet dagelijks nee. Heb wel de site gezien... Ziet er sjiek uit zeg! :D

Als ik er ooit weer eens kom, zal ik zeker een bezoekje daar brengen hihi!

Liefs "Hope"

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Beste Hope,

65 is inderdaad wel lastig (heb zelf 70 f/g en is ook dus niet te doen).

Kijk eens naar deze sites:

www.ellure.nl Duur maar supermooie beha's in vele maten

www.farfallina.nl (net 1 minuut geleden ondekt en ze hebben 65 d!)

www.grote-cupmaten.nl (beetje ouderwets vind ik zelf)

www.hunkermoller E+ collectie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
  • 2 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.