Ga naar inhoud

Pindalixious : 8 september 2018 : Dr. G. Jansen : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Afgelopen zaterdag heb ik me borstvergroting gehad. Dit heb ik gedaan via Faceland door chirurg Gabriel Jansen in Bauland kliniek in Mill . Me eerste consult was met Robin van Och. Super leuke meid en heeft me goed geïnformeerd. Hele lijst met vragen had ik meegenomen, maar eerst luisterende naar haar 'presentatie' was bijna alles al beantwoord. Was toch zo spannend allemaal, eindelijk de eerste stap ondernomen naar iets wat ik al zolang wilde. Ik was nog aan het twijfelen tussen twee protheses, Motiva en Mentor. Een aantal vriendinnen en kennissen hebben Mentor laten plaatsen (na alle tevredenheid), maar ik was toch meer geïnteresseerd in de Motiva implantaten. Toen ik dacht yes ik weet welke... kun je nog kiezen tussen 4 verschillende vormen: mini (plat), demi, full en corsé (bol). Ik twijfelde heel erg tussen de demi en full, omdat het wel natuurlijk moest ogen, maar ze mogen er wel zijn! Toen ze de demi silicoon voor me hield en hing zoals ze zouden hangen, vond ik het gelijk niets dus was de keuze duidelijk: Full. Nu nog het aantal cc. 400 was mijn max, maar dit werd net iets too much voor mijn lichaam. Ik ben 1.57 en weeg 50 kilo, oude cupmaat 75B. Ze deed 375cc bij me voor en wauw, perfect! Gelijk had ik deze reactie en me vriendin ook dus this is gonna be it! Na goede voorlichting, afspraak gemaakt voor 2e consult met de chirurg en operatie. Keuze welke chirurg was ook weer lastig. Ben zelfs nog vantevoren naar huisarts geweest om na te gaan wat is nu een goede kliniek/chirurg. Zolang deze BIG geregistreerd staat, is hij/zij een goede plastische chirurg gaf ze me aan. Ikzelf was geïnteresseerd in dr. Frescow omdat ik daar zoveel over gehoord had, maar die had nog zo'n lange wachttijd. Als ik eenmaal ergens voor kies, wil ik daarvoor gaan, meteen. Dus dr. Jansen it is. Na wat administratieve zaken besproken te hebben, was eindelijk alles gepland. Aftellen kon beginnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
19 minuten geleden zei Xennie:

Hallo,

 

ik heb op 19 oktober een operatie staan bij Dr Jansen van Faceland. Ik krijg 340 cc motiva demi dual plane. Ik ben heel benieuwd. Hoe gaat het herstellen bij je? En heb je nog tips?

 

Groetjes Xennie

Hey Xennie,

 

Super spannend! Herstelproces is helemaal goed en soepel verlopen. Enige vervelende was dat je echt niets mocht doen! Heel belangrijk is dat je er relaxed heen gaat en in narcose en na de operatie een week hulp hebt. Iemand die je kan helpen douche en poetst en kookt. Slapen kon wel wat vervelend zijn liggend dus ik sliep half zittend, maar dat was voor mij geen probleem. Als je nog vragen hebt stel ze maar!  Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-9-2018 om 22:02 zei Pindalixious:

Hey Xennie,

 

Super spannend! Herstelproces is helemaal goed en soepel verlopen. Enige vervelende was dat je echt niets mocht doen! Heel belangrijk is dat je er relaxed heen gaat en in narcose en na de operatie een week hulp hebt. Iemand die je kan helpen douche en poetst en kookt. Slapen kon wel wat vervelend zijn liggend dus ik sliep half zittend, maar dat was voor mij geen probleem. Als je nog vragen hebt stel ze maar!  Groetjes!

Fijn dat het herstel goed is gegaan bij je. Zie er wel wat tegenop voor de eerste week. Mijn vriend is wel wat dagen vrij en de kids ( heb er 3) hebben vakantie. Hoef ik er in ieder geval niet op uit om ze naar school te brengen. Dat scheelt! 

Had je extra kussens voor het slapen? Dat lees ik hier wel vaker. En heb je een postoperatieve bh genomen via Faceland? Lees goede verhalen over een Carefix care beha maar weet niet of zij die ook hebben. Misschien moet ik die alvast maar aanschaffen. 

Hoor het graag van je, je tips zijn welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.