Ga naar inhoud

push up bh grote maten


Annemarte

Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Ik ben een tijdje niet zo actief geweest hier omdat het alweer 4,5 maand geleden is dat ik mijn boobies kreeg.

Nu wil ik heel graag push-up dragen (mocht van arts na 6 weken al, maar werkte tot dusver niet), maar toen ik het laatst probeerde in mijn maat (70E) werd er niks omhoog geduwd (terwijl mijn borsten wel al aardig zacht zijn) en zag het er heel lelijk uit. verkoopster zei dat hij veel te klein was, ik heb dus voor push up een grotere maat nodig? Dan begin ik bij 70F, maar kan bijna nergens in deze maat enigszins leuke push-up bh's vinden... iemand een idee waar je die kunt halen? en na hoeveel maanden waren jullie borsten soepel genoeg dat push up zijn werking deed?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Annemarte:

Hoi meiden,

Ik ben een tijdje niet zo actief geweest hier omdat het alweer 4,5 maand geleden is dat ik mijn boobies kreeg.

Nu wil ik heel graag push-up dragen (mocht van arts na 6 weken al, maar werkte tot dusver niet), maar toen ik het laatst probeerde in mijn maat (70E) werd er niks omhoog geduwd (terwijl mijn borsten wel al aardig zacht zijn) en zag het er heel lelijk uit. verkoopster zei dat hij veel te klein was, ik heb dus voor push up een grotere maat nodig? Dan begin ik bij 70F, maar kan bijna nergens in deze maat enigszins leuke push-up bh's vinden... iemand een idee waar je die kunt halen? en na hoeveel maanden waren jullie borsten soepel genoeg dat push up zijn werking deed?

Liefs

Hey hey

Ik ben nog maar 3 weken po, maar mag van mijn pc pas na 6 maand een push-up dragen.:huh:

Maar ben je al bij Hunkemöller geweest?

Hoop dat je ergens mooie push-Ups vind.

grtjs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-9-2018 om 18:06 zei Mom1980:

Hey hey

Ik ben nog maar 3 weken po, maar mag van mijn pc pas na 6 maand een push-up dragen.:huh:

Maar ben je al bij Hunkemöller geweest?

Hoop dat je ergens mooie push-Ups vind.

grtjs xx

Ooh dat is lang inderdaad, hoor het bij de meesten dat t zo lang niet mag dus ik zal wel geluk hebben met mijn pc. Maar bij hunkemoller hebben ze ze helaas niet in mijn maat :(

ben je trouwens tevreden met het resultaat van je operatie? Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Annemarte:

Ooh dat is lang inderdaad, hoor het bij de meesten dat t zo lang niet mag dus ik zal wel geluk hebben met mijn pc. Maar bij hunkemoller hebben ze ze helaas niet in mijn maat :(

ben je trouwens tevreden met het resultaat van je operatie? Liefs

Hey,

idd raar dat het zo verschilt van pc tot pc eh. Ik zou ook niet weten waar er anders leuke push-up BH’s te koop zijn. In de duurdere lingeriezaken wss wel. Heb je de beautiful ballcony al geprobeerd van Hunkemöller? Is wel geen push-up maar krijg je ook een mooi decolté mee.

Ik ben heel tevreden met mijn boobies! Ben bij dr. Verdonck geweest in Diest. 

Grtjs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-9-2018 om 17:55 zei Mom1980:

Hey,

idd raar dat het zo verschilt van pc tot pc eh. Ik zou ook niet weten waar er anders leuke push-up BH’s te koop zijn. In de duurdere lingeriezaken wss wel. Heb je de beautiful ballcony al geprobeerd van Hunkemöller? Is wel geen push-up maar krijg je ook een mooi decolté mee.

Ik ben heel tevreden met mijn boobies! Ben bij dr. Verdonck geweest in Diest. 

Grtjs xx

volgens mij nog niet, ik heb meestal het demi model en die doet ook al wonderen hihi.

in bh ben ik echt supertevreden, wil alleen met bijv. feestjes wel eens een mooie decolletté maar dat heb ik zonder push up helaas gewoon niet..

super fijn dat je tevreden bent!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.