Ga naar inhoud

Rossi : 11 oktober 2018 : Dr.Smulders : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi hoi!

 

11 oktober staat mijn bv gepland bij Velthuis Kliniek, ik begin toch wel erg zenuwachtig te worden voor de napijn. Ook weet ik niet zeker of ik de juiste maat heb, ik speel het liefst op safe maar toch een maatje groter gekozen. Ze worden onder de borstspier geplaatst. Ik hoor graag ervaringen en of jullie tevreden zijn met deze maat. Ik heb nu cupmaat 80AA.

 

iedereen is uiteraard anders maar na hoeveel tijd kon je weer aan het werk?

 

Thanks! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

Ik heb mij aangemeld omdat 11 oktober mijn bv staat gepland bij Velthuis kliniek Enschede. Ik ben vooral benieuwd naar ervaringen en het herstel proces.

Mijn huidige cupmaat is AA80 en ik krijg ronde implantaten van 350 cc dual plane geplaatst.

 

Groetjes Rossi! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Rossi,

 

ik wordt in december geopereerd door Smulders, Velthuis Enschede. Voor mij mentor anatomisch 345 cc op de spier. Ben nu 75a / b. Ik ben redelijk lang en heb flinke heupen dus kan wel wat hebben om alles in balans te brengen, haha! Ik ben ook nerveus dat ze te groot worden maar lees overal dat je beter een maat groter kan kiezen dan achteraf spijt hebben. Ik kan je helaas niet helpen met ervaring maar ik wens je succes en een snelle herstel, en vooral veel plezier met je nieuwe borsten!!! 

groetjes t4t

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi T4t 

 

Spannend he! Ik denk dat het zoiezo lastig te zeggen is van te voren hoe groot het gaat uitvallen, ben zo benieuwd. Zodra het achter de rug is zal ik een verslagje uit doen hoe ik het heb ervaren in Enschede. Jij ook heel veel succes in december x Rossi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Rossi,

 

Spannend! 11 oktober is al bijna!

Ik ben 14 september geopereerd bij Velthuis kliniek in Amsterdam, en ik heb een zeer goede ervaring gehad. Super lief personeel wat daar rondloopt, je wordt er echt verwend!

 

Ik ben 1.78 lang en 60 kilo en ik had een 75A. Ik heb anatomische mentor 290cc dual plane gekregen en heb nu een sportbh aan 75C. Ik ben erg blij met de maat! Ik heb 2 pasprotheses aangehad. Eentje kleiner (ik weet even niet precies hoeveel cc) maar die vond ik te klein. Toen kreeg ik 310cc en die was best groot. Mijn pc (Felicia Smits) zei toen ook dat ze me 310cc af zou raden omdat die bij mijn lichaamsbouw niet mooi meer zou staan. Daarom heb ik voor een cc ertussenin gekozen.

 

Ik zou dus als ik jou was gewoon op je pc vertrouwen. Hij of zij heeft veel ervaring en weet precies wat jou wel of niet mooi zal staan. Wel lees ik inderdaad veel dat meiden voor de max gaan wat bij hun past en dat heb ik eigenlijk ook gedaan. En dat is ook wel iets wat ik aan zou raden. 290cc was bij mij de max en ik had ze niet kleiner of groter willen hebben :)!

 

Qua herstelproces moet ik zeggen dat het me alles is meegevallen qua pijn. De eerste 3 dagen waren echt niet leuk, maar dat was meer omdat ik duizelig was en steeds bijna flauwviel, ik een enorm opgezette buik had van de pijnstillers en ik last had van mn rug van het rugslapen. Maar de pijn in mn borsten vielen en vallen me heel erg mee. Je bent beperkt en na 2 weken (ik ben nu 15 dagen po) ben je dat wel zat, maarja, alles voor het goede doel toch?!

 

In ieder geval veel plezier met aftellen!! Ik had veel zin in mn operatie dus ik denk jij ook wel??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-9-2018 om 18:55 zei KittyCat:

Hoi @Rossi,

 

Spannend! 11 oktober is al bijna!

Ik ben 14 september geopereerd bij Velthuis kliniek in Amsterdam, en ik heb een zeer goede ervaring gehad. Super lief personeel wat daar rondloopt, je wordt er echt verwend!

 

Ik ben 1.78 lang en 60 kilo en ik had een 75A. Ik heb anatomische mentor 290cc dual plane gekregen en heb nu een sportbh aan 75C. Ik ben erg blij met de maat! Ik heb 2 pasprotheses aangehad. Eentje kleiner (ik weet even niet precies hoeveel cc) maar die vond ik te klein. Toen kreeg ik 310cc en die was best groot. Mijn pc (Felicia Smits) zei toen ook dat ze me 310cc af zou raden omdat die bij mijn lichaamsbouw niet mooi meer zou staan. Daarom heb ik voor een cc ertussenin gekozen.

 

Ik zou dus als ik jou was gewoon op je pc vertrouwen. Hij of zij heeft veel ervaring en weet precies wat jou wel of niet mooi zal staan. Wel lees ik inderdaad veel dat meiden voor de max gaan wat bij hun past en dat heb ik eigenlijk ook gedaan. En dat is ook wel iets wat ik aan zou raden. 290cc was bij mij de max en ik had ze niet kleiner of groter willen hebben :)!

 

Qua herstelproces moet ik zeggen dat het me alles is meegevallen qua pijn. De eerste 3 dagen waren echt niet leuk, maar dat was meer omdat ik duizelig was en steeds bijna flauwviel, ik een enorm opgezette buik had van de pijnstillers en ik last had van mn rug van het rugslapen. Maar de pijn in mn borsten vielen en vallen me heel erg mee. Je bent beperkt en na 2 weken (ik ben nu 15 dagen po) ben je dat wel zat, maarja, alles voor het goede doel toch?!

 

In ieder geval veel plezier met aftellen!! Ik had veel zin in mn operatie dus ik denk jij ook wel??

Ahh fijn berichtje dat stelt me weer gerust! Ik heb er enorm veel zin in maar zie wel op tegen de eerste dagen na de operatie maar zo te lezen is dat het allemaal dubbel en dwars waard! 

 

Kan je nu weer een beetje de dagelijkse dingen oppakken na twee weken of is dat nog lastig? 

 

Liefs Rossi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi dames

 

Vanmiddag was het dan zo ver, om 14:00 uur werd ik verwacht bij Velthuis kliniek Enschede. Bij binnenkomst warm ontvangen en foto's gemaakt, daarna was ik eigenlijk al vrij snel aan de beurt. Ze hebben 350CC ronde Mentor protheses geplaatst onder de spier. De operatie en de narcose is mij erg meegevallen, alleen daarna wat duizelig dus heb ik wel wat langer over gedaan om naar huis te kunnen. Ik heb nog niets gezien maar morgenavond mag het verband eraf (wat ontzettend strak zit) om de sportBH aan te doen, ik ben heel benieuwd! 

 

Eenmaal thuis lekker in bed gaan liggen, bedje omhoog ging een stuk beter. Maar naar een paar uur toch wel echt meer pijn. Vooral het opstaan om naar de wc te gaan is bijna niet te doen. Kan niet wachten tot ik de medicijnen mag innemen om 8.00 morgenvroeg hihi. Verder is de pijn bij stil liggen wel dragelijk dat scheelt! 

 

Ik zal morgen laten weten hoe de nacht is verlopen en hopelijk ben ik dan al wat beter te pas. 

 

Slaap lekker! 

 

X Rossi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Cristaline1990:

Gefeliciteerd met je nieuwe vriendinnen! Hopelijk heb je een beetje goede nacht gehad. Eerste dagen kunnen vreselijk zijn maar ik beloof je het word beter. Lekker optijd je pijnstilling innemen en er voor zorgen dat je veel rust neemt. 

Dankjewel @christaline1990

 

 

Heb uiteindelijk wel een paar uurtjes geslapen maar poeh.. ondanks dat ik wel aardig wist wat mij te wachten stond (andere operaties) had ik dit toch wel een beetje onderschat. Vooral de pijn bij het rechtop komen en opstaan. Medicijnen zitten er nu in dus hopelijk lukt het zo weer om naar de wc te gaan haha. Ondanks dat wel super blij dat het achter de rug is en ontzettend nieuwschierig hoe het geworden is! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Rossi

Gefeliciteerd :)! Lang naar toe geleefd?

Inderdaad de eerste 2 tot 3 dagen kunnen echt naar zijn (bij mij de eerste 3 dagen) maar je zult al snel merken dat je je steeds beter gaat voelen!

Ik had een recept van de kliniek (ook Velthuis trouwens!) gekregen voor oxycodin. Deze nam ik voor het slapen gaan en meteen als ik wakker werd. Dit heeft bij mij erg goed geholpen, ook omdat je er een beetje duf van wordt. Daardoor heb ik wel goede nachten gehad!

Heel goed herstel gewenst! En geniet van je boobies :)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei KittyCat:

Hoi @Rossi

Gefeliciteerd :)! Lang naar toe geleefd?

Inderdaad de eerste 2 tot 3 dagen kunnen echt naar zijn (bij mij de eerste 3 dagen) maar je zult al snel merken dat je je steeds beter gaat voelen!

Ik had een recept van de kliniek (ook Velthuis trouwens!) gekregen voor oxycodin. Deze nam ik voor het slapen gaan en meteen als ik wakker werd. Dit heeft bij mij erg goed geholpen, ook omdat je er een beetje duf van wordt. Daardoor heb ik wel goede nachten gehad!

Heel goed herstel gewenst! En geniet van je boobies :)!

@KittyCat Thanks! Ja al 10 jaar wel doen/niet doen.. toen ik na de zwangerschap weer terug ging naar niets was ik het echt zat! Ik heb overigens de operatie vergoed gekrergen van de zorgverzekeraar omdat het klierweefsel onder de 1 cm was (tip voor vrouwen die ook niets hebben echo laten maken om in aanmerking te komen!) 

 

Bedankt voor de tip ik ga er even naar vragen zodat ik snachts hopelijk wat beter kan slapen, top! Ik heb nou alleen diclofenac en paracetamol. 

 

Genieten ga ik straks zeker! Ben nu al heel blij zonder dat ik überhaupt nog wat gezien heb haha 

 

X Rossi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Desert-Rose:

@Rossi

 

hoi hoi,

 

Gefeliciteerd met je nw boobs.

Ik heb je verslag samengevoegd met je al bestaande topic, dit topic kun je nu blijven gebruiken voor alle verdere updates, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Ik wens je een goed herstel.

Super! @Desert-Rose bedankt x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rossi

 

hoi, fijn om te horen dat het allemaal goed is gegaan! Ik ben benieuwd naar je reactie als je ze hebt gezien! Maar pff dat klinkt best heftig met de pijn. Onder de spier is toch pijnlijker was mij gezegd? Voor mij mag het nu lekker opschieten ik vind het wachten zo spannend. 

Ik wens je een fijne herstel en hoop dat je heel tevreden bent met de resultaat! Lieve groetjes t4t

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Tit-for-tat:

@Rossi

 

hoi, fijn om te horen dat het allemaal goed is gegaan! Ik ben benieuwd naar je reactie als je ze hebt gezien! Maar pff dat klinkt best heftig met de pijn. Onder de spier is toch pijnlijker was mij gezegd? Voor mij mag het nu lekker opschieten ik vind het wachten zo spannend. 

Ik wens je een fijne herstel en hoop dat je heel tevreden bent met de resultaat! Lieve groetjes t4t

@Tit-for-tat

 

Ik heb net gedoucht en ze gezien! Heel onwerkelijk nog maar zo blij wow! Het gaat steeds iets beter en uit bed komen kan ik nu alleen. Nu ik de sportBH aan heb voel ik ook een stuk minder druk dus dat is wel een verlichting. Voor jou kan het aftellen beginnen, zo spannend! Eind december toch? 

 

Bij Velthuis kliniek Enschede zijn ze ontzettend lief voor je en dat is mij allemaal heel erg meegevallen.. alles komt goed! 

 

X Rossi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Blondie.:

Hoe is het er inmiddels mee, @Rossi?

@Blondie. 

 

Hoi Hoi! 

 

Het gaat al een heel stuk beter.. elke dag kan ik weer meer! Eerste 2 dagen vooral moeite en pijn bij het opstaan en lopen en nu wandel ik al kleine stukjes buiten (heerlijk weertje ook). Merk alleen wel dat ik het zat ben dat je zo beperkt bent maar volgens mij heeft iedereen daar last van de eerste tijd hihi 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.