Ga naar inhoud

Wat moet ik kiezen. Kan jij me helpen?


Sweet_girl

Aanbevolen berichten

Goedeavond dames,

Ik ben nu 21 jaar en wil al heel lang vrouwelijke borsten.

Ik ben 1.76 en weeg 60 kilo en van boven plat en smal en ik heb wel wat vrouwelijk heupen. Al enkele jaren wil ik een borstvergroting en ik ben nu druk aan het sparen.

Nu heb ik dus de maat 75A en ik wil heel graag een 75 C. Maar wel een volle c dan:)

Ik heb deze week 2 consult gehad. 1 bij de bergman kliniek in Den Haag bij PC Koopmann.

Bergmankliniek Den Haag. PC Koopmann

Wat hij mij adviseerde om naar een C cup te gaan.

325 CC,rond, medium profile, dual plane. Kosten 3950 euro.

Ik was helemaal blij, en wilde zo snel mogelijk geholpen worden. Toen hoorde ik van een vriendin dat ze langs geweest was bij het ziekenhuis. En dat ze daar een borstvergroting plaatsen voor 2200 euro. En ze was er zeer tevreden over. Ik kon het niet laten en had een afspraak gemaakt. En vandaag langsgeweest.

Ziekenhuis Bronovo Den haag. PC Tann

Hij raadde mij dus heel wat anders aan en ik zei dat ik ook een volle C cup wilde hebben.

260 CC, HIGH profile, plaatsing VOOR de spier. Kosten 2200 euro.

Nu weet ik het dus niet meer wat ik moet doen? En ik hoop dat jullie mij raad kunnen geven zodat ik een beslissing kan nemen.

Ik wil graag mooie natuurlijke borsten. En niet van die opgeplakte ballen. Wil graag naar een C cup. Maar de PC zijn echt heel verschillend.

Help me,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik begrijp je verwarring, van de verschillende adviezen. Ik kreeg dat ook. Iedere arts heeft zijn eigen voorkeur en methodes. Dmv foto's en verhalen moet je achterhalen wat jij het mooiste vind. Ook is het belangrijk dat je je goed voelt bij de arts.

Ik ben benieuwd naar je keuze.

Groetjes X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste esther,

ik heb een datum op 03-03-2011 voor bv bij dr verdonck ik heb ook alles na gekeken wat ik kon vinden over dr verdonck maar over hem staat er niet veel in maar ik heb er zelf wel een goed gevoel bijhem omdat hij me alles goed heb uit gelegt en voor gedaan ik zit nu op aa cup en ga naar 300 cc een c cup hij heeft me ook goed uit gelegt omdat ik 50 kilo weeg en 1.65 lang ben dat ikm de inplataten wel kan gaan voelen maar op de dag van de oparatie ga ik hem wel melden dat ik dat n

iet wil maar waar twijfel jij erg aan dan ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jennifer,

Ik twijfelde aan ALLES! Welke maat, vorm, inhoud, chirurg etc etc. Ik ben er nu uit, misschien kun je mn topic lezen? Daar staan mn twijfels duidelijk beschreven haha.

Jij bent al bijna aan de beurt spannend!! Heb je één consult gehad of ben je bij meerdere artsen geweest? Krijg jij ze voor de spier achter of tussen? Want je kan toch geen implantaten voelen als ze achter of dual plan geplaatst worden?

Groetjes Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey,

ik had die twijfels ook heel erg hoor! ik had al een operatie datum bij de bergman kliniek bij dr Maas waar ik een heel goed gevoel bij had, ik wou een volle C en zei dat er niet meer in zou kunnen dan 280 en twijfelde of dat niet te weinig zou zijn (achteraf zie ik meide met 280 cc en komen soms zelfs op een C/D uit! maar toen ik de resultaten van dr plovier zag ben ik daar toch maar eens gaan kijken, inmiddels waren mijn wensen naar een volle C kleine D gegaan haha en hij adviseerde mij 375 cc en heb nu een D cup, ben 164cm en weeg 54 kilo vind de verhouding heel mooi! het heeft me trouwens 2500 gekost :D! Het is allemaal heel moeilijk he? vraag me wel af waarom hij high profile adviseert want dan komen ze wel veel maar naar voor en meer bolling boven aan, sommige hebben dat echt nodig hoor maar ik vind mijn medium profile al best ver naar voren komen eigenlijk dus ben blij dat ik dat niet gekregen heb! maarja ook dat verschild echt enorm per persoon;) waar voelde jij je het best bij en bij wie denk je dat je wensen het beste gedaan word ? Veel succes met je keuze maken:D een echt foute keuze zul je denk niet maken want ze zullen allebei vast heel goed zijn;)

xxx bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bambie, ik heb zelfs Extra High Profile en totaal geen bolling bovenaan hoor (heb wel anatomische), er wordt meestal voor High Profile gekozen als iemand een smalle omvang heeft, omdat die implantaten smaller zijn.

@Esther, ook achter of dual plane kun je soms de prothesen voelen, omdat de spier de onderkant nooit bedekt, hangt ook af hoeveel eigen weefsel iemand heeft, hoe meer eigen weefsel hoe minder je voelt van de prothesen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oow vandaar, was dus benieuwd waarom hij dat deed zie niet zoveel meide hier met high profile maar weet dus dat ze meer naar voren komen en hoger zitten maar zie daar bij jou helemaal niks van idd ! wist ook niet dat je dat had joh! als ik naar de mijne kijk die hebben echt veel profiel naar voren !

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik twijvel dus ook aan alles.

Ik wil wel natuurlijke borsten. Niet van die nepperts.

En wat ik ook echt wil is dat ik een spleetje heb, en ze dus niet zo uit elkaar staan.

Wat is het verschil dan tussen midium en high profiel.

En wat is het verschil van dual plane en voor de spier.

Waar krijg je het mooiste resultaat van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr van Onselen van ACCZ legde het als volgt uit: je kunt niet borsten eraf halen en nieuwe erop plakken. De borsten worden zoals je ze nu hebt, maar dan groter. Als ze nu niet dicht bij elkaar staan dan heb je dat straks ook niet. Dit komt omdat ze de tepels niet verplaatsen bij een vergroting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, dat is een lastige. De meesten zouden echter na hun operatie wel een maatje groter willen. Dus misschien moet je voor de grootste gaan? Ik krijg met 400 CC een grote C/ kleine D als het goed is. Het valt dus ook bij iedereen anders uit.

Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou het verschil tussen medium en high prifile is dus wat eefje zei dat de high profile smaller is bijv als je zelf smal ben! als je borsten nu niet uit elkaar staan zal dat na de bv ook niet zijn denk! dat spleetje wou ik dus ook graag en die heb ik ook gekegen gelukkig:D !!! Wat vind je nou bij wie positief en negatief?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja waar je je het beste bij voelt is toch het beste,vaak is het idd zo dat plastisch chirurgen in ziekehuize niet zoveel bv's doen dan in klinieken, ik denk dat je het beste verder moet kijken! Je moet echt zoiets hebben, hier wil ik geopereerd worden, door hem wil ik geopereerd worden en je moet er vertrouwen in hebben dat hij je de maat geeft die je wil, ik zou een verder gaan horen wat de andere adviseren ! Je hebt zoveel goeie chirurgen .

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Phoe, idd een moeilijke keuze. Qua geld scheelt het een hoop!!! Niet dat je daar teveel opaf moet gaan maar als je echt geen keuze kan maken, dan kan je dat natuurlijk wel mee laten wegen. Het Bronovo is echt een heel fijn ziekenhuis. Ik heb het niet op ziekenhuizen maar dit is echt een topper!!! Ik heb er mn beide kinderen ter wereld gebracht en heb er toen best nog een tijdje moeten blijven, ook heb ik er vrij lang met trombose gelegen en in alle gevallen ben ik echt heel erg goed behandeld en verzorgd. Ook het eten is erg lekker (heb je misschien niks aan maar ik moest het even zeggen haha). De Bergman kliniek ben ik ook geweest voor een consult. Op zich had ik er wel een goed gevoel bij, iedereen was erg vriendelijk maar de pc bj wie ik een afspraak had werkte achter de spier alleen met gladde protheses en daar ben ik het gewoon niet mee eens. Daar zou ik dus mijn bv niet laten doen, maar volgens mij was het alleen die pc die dat zo deed (dr van Drunen).

Als ik de keuze had gehad net als bij jou bij verschillende pc's om ze voor de spier te laten plaatsen, dan had ik daar voor gekozen.(bij mij kon het absoluut niet volgens beide pc's) Ik vind dat zelf het mooiste en natuurlijkste resultaat geven en daarnaast is de hersteltijd opver het algemeen veel korter en heb je minder napijn. Dus als ik in jouw schoenen zou staan, zou ik voor het Bronovo kiezen, voor de spier.

Misschien nog een consult boeken bij een andere kliniek en arts en dan kijken wat die zegt. Als die bijv ook zegt dat voor de spier makkelijk kan bij jou, dan is de keuze wat makkelijker.

Succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey hallo sweet girl,

Ik ben ook van plan naar het ziekenhuis te gaan voor een bv.

Ik heb ook meerdere klinieken bezocht voor ik een consult in het ziekenhuis nam.

Ik voelde me direct heel goed bij de pc en hij was ook heel geduldig met alles uitleggen enz..

Ik ben ook smal en heb begrepen dat je in een low profile implantaat niet zoveel cc's kwijt kan, daar zit een max op zeg maar.

Als je meer cc's wilt voor jouw borstbreedte ga je dus automatisch meer naar voren met je implantaat, medium profile of full.Daar kunnen dan weer meer cç's in.

Ik zag hier op de site een profiel van een meisje die heeft low profile implantaten(rond), 240 cc geloof ik maar dat is echt heel mooi geworden.

Het ligt ook aan de vorm van je eigen borst denk ik, maar je zou eens kunnen kijken bij de fotogalerij op naam van "Dee"

Heb je imiddels al besloten wat je wil gaan doen en waar?

Succes met alles het is allemaal heel moeilijk he.., ik zit er ook dag en nacht mee in de maag hahaha. :wacko:

Gr Maria

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi sweet girl

Zie dat je jong bent,en misschien nog wel een kinderwens hebt dus..!?

Dan zou ik zelf niet voor de spier kiezen want je weet niet wat er allemaal gaat veranderen na de zwangerschap.

en denk dat als je ze voor de spier doet dat ze dan nog wel eens heel erg kunnen gaan hangen omdat die best wel zware prothese er dan inzit!

En dat is ook goedkoper voor de spier omdat ze daar veel minder werk aan hebben .

Voor de rest zou ik je keuze...maken op op rond of druppel...

Natuurlijk druppel

en rond wat minder natuurlijk,maar ligt er ook aan hoe dik je eigen velletje daar is ;)

Hopelijk heb ik je hier een beetje mee kunnen helpen.

maar zal je adviseren niet naar de prijs te kijken,maar vooral waar je het bestre gevoel bij hebt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi sweet girl

Zie dat je jong bent,en misschien nog wel een kinderwens hebt dus..!?

Dan zou ik zelf niet voor de spier kiezen want je weet niet wat er allemaal gaat veranderen na de zwangerschap.

en denk dat als je ze voor de spier doet dat ze dan nog wel eens heel erg kunnen gaan hangen omdat die best wel zware prothese er dan inzit!

En dat is ook goedkoper voor de spier omdat ze daar veel minder werk aan hebben .

Voor de rest zou ik je keuze...maken op op rond of druppel...

Natuurlijk druppel

en rond wat minder natuurlijk,maar ligt er ook aan hoe dik je eigen velletje daar is ;)

Hopelijk heb ik je hier een beetje mee kunnen helpen.

maar zal je adviseren niet naar de prijs te kijken,maar vooral waar je het bestre gevoel bij hebt !

@ Ellle, sowieso valt het altijd af te wachten hoe je boobs na een zwangerschap zullen geëvolueerd zijn, maar heb je je prothesen achter de spier, dan blijft die gewoon zitten en kan je eigen borstweefsel erover gaan hangen als je borsten veel zijn gegroeid tijdens de zwangerschap, dus is het geen garantie dat ze er dan beter uit zullen zien dan wanneer je ze voor de spier hebt. En voor de spier is helemaal niet goedkoper dan achter of dual plane, prijzen verschillen per soort prothesen, loon van de pc enz... ik heb voor de spier en anatomische en heb € 4500 betaald terwijl je bij sommigen achter de spier maar € 2600 betaald dus....:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Ellle, sowieso valt het altijd af te wachten hoe je boobs na een zwangerschap zullen geëvolueerd zijn, maar heb je je prothesen achter de spier, dan blijft die gewoon zitten en kan je eigen borstweefsel erover gaan hangen als je borsten veel zijn gegroeid tijdens de zwangerschap, dus is het geen garantie dat ze er dan beter uit zullen zien dan wanneer je ze voor de spier hebt. En voor de spier is helemaal niet goedkoper dan achter of dual plane, prijzen verschillen per soort prothesen, loon van de pc enz... ik heb voor de spier en anatomische en heb € 4500 betaald terwijl je bij sommigen achter de spier maar € 2600 betaald dus....:rolleyes:

ok helemaal goed je hebt vast gelijk hoor!,ik ben ook geen chirurg maar naar horen en zeggen en veel gelezen,dacht ik er zelf zo over.

mijn excuses als ik het fout had naar jou idee .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is inderdaad waar, als je de mogelijkheid hebt en je wilt nog kindjes dan beter voor de spier. Je borsten kunnen beter met de prothese gaan hangen dan dat alleen je eigen weefsel terwijl de prothese op de plek blijft. Voor dat laatste is een term maar die weet ik even niet. Ik heb voor een ziekenhuis gekozen, ik vind het een veiliger gevoel. Mijn chirurg werkt part-time in het ziekenhuis en part-time in een bekende kliniek dus voert veel borstvergrotingen uit. Wel echt gek dat hij in de kliniek 4000 euro kost en nu voor mij nog een 2500 euro kost met dezelfde cohesieve protheses van Eurosilicone. Ik schrok eigenlijk toen ik de prijsopgave thuis kreeg! Maar wel 'goede schrik'

Ik heb trouwens dezelfde maten als topic starter qua lengte, gewicht en smal bovenlichaam etc behalve dat ik een lege 70C cup heb overgehouden na zwangerschappen en bv. Bij mij gaan ze daar met ongeveer 240cc micchein 260cc weer een volle C cup van maken...

Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.