Ga naar inhoud

Ervaringen en foto’s ATS kliniek Dr Franken


Kardashian

Aanbevolen berichten

Hoi dames! 

Ik sta op het punt in mijn leven om een borstvergroting te laten doen. Ik ben op consult geweest bij ATS kliniek in Vlijmen bij Dr Franken. Ik heb het consult als heel prettig ervaren en de consulente Esther Strik was ook echt een super vrouw. Is er iemand die al ervaring heeft bij deze kliniek en waar ik eventueel in het fotoalbum mag kijken naar het eindresultaat?

 

ik hoor het graag :) 

 

xxx Kardashian

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Kardashian:

Hoi dames! 

Ik sta op het punt in mijn leven om een borstvergroting te laten doen. Ik ben op consult geweest bij ATS kliniek in Vlijmen bij Dr Franken. Ik heb het consult als heel prettig ervaren en de consulente Esther Strik was ook echt een super vrouw. Is er iemand die al ervaring heeft bij deze kliniek en waar ik eventueel in het fotoalbum mag kijken naar het eindresultaat?

 

ik hoor het graag :) 

 

xxx Kardashian

Heey! Wat goed dat je de stap hebt genomen om op consult te gaan. Ik ben 2 juli geopereerd door Dr. Hermens van de ATS kliniek.

Je bent er echt in goede handen! Als je vragen hebt kan je altijd naar de kliniek bellen, ze staan altijd voor je klaar. Je betaald misschien wat meer dan ergens anders, maar dit geld is het zeker waard!

Heb zelf geen foto album oid maar wilde even laten weten dat de ATS echt een aanrader is! 

Heel veel succes verder en wie weet heb je al sneller dan je denkt je droomboobies :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.