Ga naar inhoud

Niet tevreden


Honeybee1994

Aanbevolen berichten

Hallo dames. Op 4 december 2012 ben ik aan mijn borsten geopereerd in het Spaarne Ziekenhuis door Dr. Christiano. Ik was toen 18 jaar, plat als een dubbeltje en na onderzoek bleek dat het er gewoon niet in zat voor mij. Gekozen voor een borstvergroting, 300CC rond van Mentor. Mijn ouders hebben het betaald destijds (€4000). In het begin merkte ik direct verschil, mijn linker borst deed langer pijn, was opgezet en leek groter. Enkele maanden na mijn operatie was het al duidelijk, er zat een groot verschil in mijn borsten. Mijn linkerprothese zit "vast" aan mijn spier, als ik mijn armen omhoog doe gaat die mee omhoog en de rechter prothese blijft hangen. Mijn rechter prothese zit zo los, dat als ik op mijn rug lig hij helemaal opzij valt, terwijl de ander rechtomhoog blijft staan. Dit meerdere malen aangegeven bij de chirurg, maar die vertelde mij dat er niets aan de hand was en wuifde het weg. Ik voelde mij schuldig tegenover mijn ouders omdat ik er niet blij mee was en mij rot voelde. Daarom heb ik het zo lang weggestopt. Inmiddels ben ik bijna 6 jaar verder en ziet het er nog erger uit dan in het begin. Mijn borsten hangen, er zit een deuk in mijn linker borst, ze zijn hartstikke ongelijk en ik schaam mij er erg voor. Ik heb lang spijt gehad van de operatie, want ik was weliswaar plat, maar ze waren niet ongelijk of hangerig. Mijn tepels zaten veel te laag en liggen nu zelfs tegen de borstplooi aan. Nu heb ik eindelijk de stap durven zetten naar een nieuwe operatie. Na wat oriënteren bij klinieken ben ik bij Faceland uitgekomen. Deze kliniek voelt goed voor mij en is zeker ook lief voor mijn portemonnee (moet het dit keer zelf betalen). Ik ben door verschillende klinieken onderzocht en niemand had een goed woord over voor de chirurg die mijn borsten geopereerd heeft. Het schijnt zelfs dat één borst dual plane is geplaatst en de andere vóór de spier. Dit ben ik nu aan het uitzoeken, want dan zou er een grove fout gemaakt zijn. Op 24 oktober heb ik een vervolgconsult met chirurg Lydia Oostveen-Bol. Ik ben erg benieuwd. Zoals het er nu uit ziet word ik in december geopereerd. Waarschijnlijk wordt het +/- 450cc van Motiva, dual plane met een "kleine" borstlift aan de kant waar de prothese al die jaren los heeft gehangen. Ik ben heel enthousiast, nerveus en ook wel benieuwd naar verhalen van vrouwen die iets soortgelijks mee hebben gemaakt. Ik wil zo graag borsten waar ik blij mee kan zijn en die bij mijn leeftijd passen. Ik heb nog nooit mooie borsten gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Honeybee1994 Deze verhalen komen hier helaas ook voor en ook zulke chirurgen die het wegwuiven..helaas!

 

Je geeft aan dat je bij verschillende klinieken bent langs geweest en allemaal een mening hadden. Kwamen deze overeen? Los van het feit dat ze allemaal van mening waren dat het een slechte bv is geweest door deze chirurg? 

 

Meestal adviseer ik bij zulke gevallen een so bij Nio of van Selms daar zij vaker andermans werk corrigeren. Wellicht ben je al bij 1 van deze PCs geweest hoor ( geen idee). Deze hebben het in de vingers en kunnen complexe zaken aan. En nio werkt ook in een ziekenhuis (OLVG) en kan je wellicht ook adviseren hoe je te werk kunt gaan als dit een medische fout is vanuit het Spaarne ziekenhuis ( zit maar mee te denken) Ik begrijp dat je portemonnee ook mee beslist en ken je PC niet goed genoeg om daarover te oordelen. Ik kan je alleen maar adviseren van wat ik hier heb gelezen de laatste jaren en dat beiden PC's goed uit de bus komen. Wilde jouw deze info zeker niet ontnemen. 

 

Ik hoop van harte dat je eindelijk je borsten krijgt!!

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.